Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-SUPPORTER TIL INTERNATIONAL VIRKSOMHED I Gdansk, Polen

Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan?

Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan?

Om Virksomheden:

I marts 2015 blev de kåret som verdens mest etiske selskab for fjerde år i træk af USA-baserede Ethisphere Institute, samt en førsteplads I Greenpeace’s “Guide to Greener Electronics” I November 2012.
De har i skrivende stund mere end 170.000 ansatte verden over.

Ansvarsområde:

  • Oprette sager, løse opgaver, kategorisering, prioritering, opfølgning, lukning og tilbagemelding i overensstemmelse med SLA (Service level agreement)
  • Følge guides for at løse tekniske problemer og efterfølgende definere processer brugt (SOPs/SOWs)
  • Opfølgning af løsninger
  • Forberede sager i MIS (Management Information System)
  • Omplacering af tickets til PRG’s hvis ticket ikke er løst.
  • Uddeling / Opfølgning af tickets med andre PRG’s
  • Modtage opkald, besvare e-mails og beskeder i arbejdsperioden

Hvad vi tilbyder:

  • Grundig oplæring
  • Interessant og alsidigt arbejde i et multinationalt miljø
  • Gode lønforhold samt diverse fordele
  • Økonomisk hjælp til flytning

Ønskede kvalifikationer og erfaring:

  • IT-baggrund foretrækkes
  • Flydende sprogfærdigheder i dansk og engelsk
  • Et års erfaring hos en service-desk er eftertragtet
  • Kendskab til: Windows 7, SCCM, Active Directory, Office 2010 op til 365, Sharepoint, Remote desktop tools (foretrukket, ikke påkrævet)
  • Gode kommunikationsevner
  • Serviceminded
  • Positiv indstilling

Lyder jobbet som noget for dig? Så ansøg i dag og vi vil ringe dig op og fortælle nærmere.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her