Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-SUPPORTER TIL INTERNATIONAL VIRKSOMHED I Gdansk, Polen

Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan?

Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan?

Om Virksomheden:

I marts 2015 blev de kåret som verdens mest etiske selskab for fjerde år i træk af USA-baserede Ethisphere Institute, samt en førsteplads I Greenpeace’s “Guide to Greener Electronics” I November 2012.
De har i skrivende stund mere end 170.000 ansatte verden over.

Ansvarsområde:

  • Oprette sager, løse opgaver, kategorisering, prioritering, opfølgning, lukning og tilbagemelding i overensstemmelse med SLA (Service level agreement)
  • Følge guides for at løse tekniske problemer og efterfølgende definere processer brugt (SOPs/SOWs)
  • Opfølgning af løsninger
  • Forberede sager i MIS (Management Information System)
  • Omplacering af tickets til PRG’s hvis ticket ikke er løst.
  • Uddeling / Opfølgning af tickets med andre PRG’s
  • Modtage opkald, besvare e-mails og beskeder i arbejdsperioden

Hvad vi tilbyder:

  • Grundig oplæring
  • Interessant og alsidigt arbejde i et multinationalt miljø
  • Gode lønforhold samt diverse fordele
  • Økonomisk hjælp til flytning

Ønskede kvalifikationer og erfaring:

  • IT-baggrund foretrækkes
  • Flydende sprogfærdigheder i dansk og engelsk
  • Et års erfaring hos en service-desk er eftertragtet
  • Kendskab til: Windows 7, SCCM, Active Directory, Office 2010 op til 365, Sharepoint, Remote desktop tools (foretrukket, ikke påkrævet)
  • Gode kommunikationsevner
  • Serviceminded
  • Positiv indstilling

Lyder jobbet som noget for dig? Så ansøg i dag og vi vil ringe dig op og fortælle nærmere.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329776262Phoenix-ebc39e2612018-03-14T04:02:44.187IT-SUPPORTER TIL INTERNATIONAL VIRKSOMHED I Gdansk, Polen

Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan?

Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan?

Om Virksomheden:

I marts 2015 blev de kåret som verdens mest etiske selskab for fjerde år i træk af USA-baserede Ethisphere Institute, samt en førsteplads I Greenpeace’s “Guide to Greener Electronics” I November 2012.
De har i skrivende stund mere end 170.000 ansatte verden over.

Ansvarsområde:

  • Oprette sager, løse opgaver, kategorisering, prioritering, opfølgning, lukning og tilbagemelding i overensstemmelse med SLA (Service level agreement)
  • Følge guides for at løse tekniske problemer og efterfølgende definere processer brugt (SOPs/SOWs)
  • Opfølgning af løsninger
  • Forberede sager i MIS (Management Information System)
  • Omplacering af tickets til PRG’s hvis ticket ikke er løst.
  • Uddeling / Opfølgning af tickets med andre PRG’s
  • Modtage opkald, besvare e-mails og beskeder i arbejdsperioden

Hvad vi tilbyder:

  • Grundig oplæring
  • Interessant og alsidigt arbejde i et multinationalt miljø
  • Gode lønforhold samt diverse fordele
  • Økonomisk hjælp til flytning

Ønskede kvalifikationer og erfaring:

  • IT-baggrund foretrækkes
  • Flydende sprogfærdigheder i dansk og engelsk
  • Et års erfaring hos en service-desk er eftertragtet
  • Kendskab til: Windows 7, SCCM, Active Directory, Office 2010 op til 365, Sharepoint, Remote desktop tools (foretrukket, ikke påkrævet)
  • Gode kommunikationsevner
  • Serviceminded
  • Positiv indstilling

Lyder jobbet som noget for dig? Så ansøg i dag og vi vil ringe dig op og fortælle nærmere.

2018-04-18T00:50:34.170 Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan? Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan? Om Virksomheden: I marts 2015 blev de kåret som verdens mest etiske selskab for fjerde år i træk af USA-baserede Ethisphere Institute, samt en førsteplads I Greenpeace s Guide to Greener Electronics I November 2012.De har i skrivende stund mere end 170.000 ansatte verden over. Ansvarsområde: Oprette sager, løse opgaver, kategorisering, prioritering, opfølgning, lukning og tilbagemelding i overensstemmelse med SLA (Service level agreement) Følge guides for at løse tekniske problemer og efterfølgende definere processer brugt (SOPs SOWs) Opfølgning af løsninger Forberede sager i MIS (Management Information System) Omplacering af tickets til PRG s hvis ticket ikke er løst. Uddeling Opfølgning af tickets med andre PRG s Modtage opkald, besvare e-mails og beskeder i arbejdsperioden Hvad vi tilbyder: Grundig oplæring Interessant og alsidigt arbejde i et multinationalt miljø Gode lønforhold samt diverse fordele Økonomisk hjælp til flytning Ønskede kvalifikationer og erfaring: IT-baggrund foretrækkes Flydende sprogfærdigheder i dansk og engelsk Et års erfaring hos en service-desk er eftertragtet Kendskab til: Windows 7, SCCM, Active Directory, Office 2010 op til 365, Sharepoint, Remote desktop tools (foretrukket, ikke påkrævet) Gode kommunikationsevner Serviceminded Positiv indstilling Lyder jobbet som noget for dig? Så ansøg i dag og vi vil ringe dig op og fortælle nærmere.11Jobnetebc39e26100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:0000010EuropaPolen3135369FInd job abroad11Søvangsvej 12650HvidovreDKDanmark0
job@findjobabroad.comDKDanmarkPOLPolen
8Fuldtid46Permanent539537JobNet47788171000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebc39e26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebc39e26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebc39e26&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebc39e26&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgSøger du nye udfordringer indenfor IT?12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT353668805Mikkel Risgaardjob@findjobabroad.comPOLPolenPOLPolenda-DK