Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

It-supporter til IT og Digitaliserings Servicedesk

Er du klar til at yde super first level service?

Så er du måske vores nye kollega i IT- og digitaliserings servicedesk.
Vi betjener dagligt kommunens administrative IT-udstyr, og hjælper brugerne med at få løst udfordringer på mange forskellige enheder og systemer.

Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelse, samt erfaring med first level support fra andre organisationer
  • er teamspiller
  • har et højt ambitionsniveau, på egne og på organisationens vegne
  • har et godt humør og en veludviklet humoristisk sans
  • kan lide at yde telefon support og kan ”smile” i telefonen
  • har gode kommunikative kompetencer.

Vi tilbyder
  • en god arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø
  • et spændende og udfordrende job med høj faglig sparring
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af det daglige arbejde
  • mulighed for at præge opgavesammensætning, afhængigt af personlige interesser og kompetencer
  • mulighed for at løfte egne kompetencer.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere, kontakt da Lars Bertelsen på 89 15 17 50, eller lb@randers.dk.

Frist
2. juni 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 24

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist
02-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
IT og Digitalisering

Kontaktperson
Lars Bertelsen
89151750
lb@randers.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012010Phoenix-db6ecd8b12019-04-26T00:00:00It-supporter til IT og Digitaliserings ServicedeskEr du klar til at yde super first level service?

Så er du måske vores nye kollega i IT- og digitaliserings servicedesk.
Vi betjener dagligt kommunens administrative IT-udstyr, og hjælper brugerne med at få løst udfordringer på mange forskellige enheder og systemer.

Vi forventer, at du
  • har en relevant uddannelse, samt erfaring med first level support fra andre organisationer
  • er teamspiller
  • har et højt ambitionsniveau, på egne og på organisationens vegne
  • har et godt humør og en veludviklet humoristisk sans
  • kan lide at yde telefon support og kan ”smile” i telefonen
  • har gode kommunikative kompetencer.

Vi tilbyder
  • en god arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø
  • et spændende og udfordrende job med høj faglig sparring
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af det daglige arbejde
  • mulighed for at præge opgavesammensætning, afhængigt af personlige interesser og kompetencer
  • mulighed for at løfte egne kompetencer.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere, kontakt da Lars Bertelsen på 89 15 17 50, eller lb@randers.dk.

Frist
2. juni 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 24

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist
02-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
IT og Digitalisering

Kontaktperson
Lars Bertelsen
89151750
lb@randers.dk

 

2019-06-03T00:54:14.920 Er du klar til at yde super first level service?Så er du måske vores nye kollega i IT- og digitaliserings servicedesk.Vi betjener dagligt kommunens administrative IT-udstyr, og hjælper brugerne med at få løst udfordringer på mange forskellige enheder og systemer.Vi forventer, at duhar en relevant uddannelse, samt erfaring med first level support fra andre organisationerer teamspillerhar et højt ambitionsniveau, på egne og på organisationens vegnehar et godt humør og en veludviklet humoristisk sanskan lide at yde telefon support og kan smile i telefonenhar gode kommunikative kompetencer.Vi tilbyderen god arbejdsplads med et godt arbejdsmiljøet spændende og udfordrende job med høj faglig sparringstor indflydelse på tilrettelæggelse af det daglige arbejdemulighed for at præge opgavesammensætning, afhængigt af personlige interesser og kompetencermulighed for at løfte egne kompetencer.Yderligere oplysningerVil du vide mere, kontakt da Lars Bertelsen på 89 15 17 50, eller lb@randers.dk.Frist2. juni 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 24AnsættelsesforholdFuldtidsstillingTiltrædelseHurtigst muligtAnsøgningsfrist02-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerIT og DigitaliseringKontaktpersonLars Bertelsen89151750lb@randers.dk11jobnetdb6ecd8b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/539900EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3514152Randers Kommune11Regimentvej 168930Randers NØ89151515DKDanmark0
lb@randers.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749576JobNet4978982497898210025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ecd8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ecd8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ecd8b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ecd8b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/6.jpgIt-supporter til IT og Digitaliserings Servicedesk12008011Dansk3Læse/ tale213115Systemadministrator1IT361575498Larslb@randers.dkDKDanmarkDKDanmark330087987Skive College søger IT-supporterRobot Vi søger en dygtig og engageret IT-supporter med en positiv og smilende indstilling til en travl hverdag. Dine opgaver vil være varierende og udfordrende, og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du vil blive ansat i IT-afdelingen med reference til IT-chefen og vil blive kollega til otte dygtige og engagerede medarbejdere i et meget velfungerende team. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads og et velfungerende kollegialt samarbejde med fokus på kvalitet og udvikling, og hvor der er en stor villighed til vidensdeling og faglig udvikling på tværs i afdelingen og på skolen. Vi forestiller os, at du har erfaring med Microsoft-platforme på serverniveauhar erfaring med Office365 og SharePoint onlinehar erfaring med Cisco netværk, Cisco ASA og Cisco WLChar erfaring med Veeam backuphar mere end tre års dokumenteret erfaring fra en it-driftsafdelingbrænder for at hjælpe andre med deres IT-problemer og yder venlig brugerservicehar gode kommunikationsevner samt arbejder ansvarligt og selvstændigthar gode dansk- og engelskkundskaber både i skrift og talehar en baggrund som IT-supporter, datamatiker eller anden teknisk uddannelse Jobbeskrivelse Support af elever og ansatte via vores help desk-system og pr. telefonKonfiguration og vedligeholdelse af systemer (PC, server, printere, netværk, telefoni, periferudstyr)Implementering, vedligeholdelse og dokumentation af services og procedurerSupport og vedligeholdelse af systemer Ansættelse: Stillingen er på fuld tid. Stillingen er ledig til besættelse 1. november 2019 eller snarest herefter. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og omfattet af pensionsordning samt aftale om lokal løndannelse. Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte IT- chef Ulrik Mikkelsen på mail um@skivecollege.dk eller mobil 22 18 17 34. Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk. På menulinjen vælger du Om Skive College samt Job på Skive College . Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet. Ansøgningsfrist 23. september 2019 kl. 09:00. Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere.Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser, samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dkSkive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.

Vi søger en dygtig og engageret IT-supporter med en positiv og smilende indstilling til en travl hverdag.

Dine opgaver vil være varierende og udfordrende, og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Du vil blive ansat i IT-afdelingen med reference til IT-chefen og vil blive kollega til otte dygtige og engagerede medarbejdere i et meget velfungerende team.

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads og et velfungerende kollegialt samarbejde med fokus på kvalitet og udvikling, og hvor der er en stor villighed til vidensdeling og faglig udvikling på tværs i afdelingen og på skolen.  

Vi forestiller os, at du

  • har erfaring med Microsoft-platforme på serverniveau
  • har erfaring med Office365 og SharePoint online
  • har erfaring med Cisco netværk, Cisco ASA og Cisco WLC
  • har erfaring med Veeam backup
  • har mere end tre års dokumenteret erfaring fra en it-driftsafdeling
  • brænder for at hjælpe andre med deres IT-problemer og yder venlig brugerservice
  • har gode kommunikationsevner samt arbejder ansvarligt og selvstændigt
  • har gode dansk- og engelskkundskaber både i skrift og tale
  • har en baggrund som IT-supporter, datamatiker eller anden teknisk uddannelse

 Jobbeskrivelse

  • Support af elever og ansatte via vores help desk-system og pr. telefon
  • Konfiguration og vedligeholdelse af systemer (PC, server, printere, netværk, telefoni, periferudstyr)
  • Implementering, vedligeholdelse og dokumentation af services og procedurer
  • Support og vedligeholdelse af systemer

Ansættelse:

Stillingen er på fuld tid. Stillingen er ledig til besættelse 1. november 2019 eller snarest herefter.

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og omfattet af pensionsordning samt aftale om lokal løndannelse.

Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte IT- chef Ulrik Mikkelsen på mail um@skivecollege.dk eller mobil 22 18 17 34.

Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk. På menulinjen vælger du ”Om Skive College” samt "Job på Skive College". Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet.

Ansøgningsfrist 23. september 2019 kl. 09:00.

Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere.
Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser, samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dk
Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.

Skive CollegeSkive2019-09-11T00:00:002019-09-23T00:00:00
330076972International employee to our Technical teamRobot We are looking for a new International employee to our Technical team. We have a small hosting centre that is focused on handling servers and network for a few key customers, who are all based outside Denmark. We are their only technical provider. This means we supply: Virtual and physical servers locally and remotely Virtual cluster dbs locally and remotely Networks locally and remotely We host their services locally and remotely And handle their general technical support questions We are an English speaking environment, so you need to be able to speak and write English effortless. (Danish is not a requirement) Skills: Setup, configure, and manage the following: Hardware: Servers Network: Firewalls, routers, packages Servers: Linux servers Cloud: Virtualisations in general DB: Clustering of MySQL DBs We are ok, if you have not been into all of the 5 skilled areas before, but you need to be good in at least 2 of the required areas - and willing to go into the other 3 skilled areas. In general, we want an employee that has a holistic view. We don t want experts, but we want people who potentially can become an expert in any area! Education: A degree at min. Bachelor level from an IT related school. (Do not have to be a Danish school) Work experience: Work within 2 of the skilled areas for minimum 3 years. Salary: After Qualifications Start: As soon as possible

We are looking for a new International employee to our Technical team.

We have a small hosting centre that is focused on handling servers and network for a few key customers, who are all based outside Denmark.

We are their only technical provider.

 

This means we supply:

Virtual and physical servers locally and remotely

Virtual cluster dbs locally and remotely

Networks locally and remotely

We host their services locally and remotely

And handle their general technical support questions

 

We are an English speaking environment, so you need to be able to speak and write English effortless.

(Danish is not a requirement)

 

Skills:

Setup, configure, and manage the following:

Hardware: Servers

Network: Firewalls, routers, packages

Servers: Linux servers

Cloud:  Virtualisations in general

DB: Clustering of MySQL DBs

 

We are ok, if you have not been into all of the 5 skilled areas before, but you need to be good in at least 2 of the required areas - and willing to go into the other 3 skilled areas.

 

In general, we want an employee that has a holistic view. We don’t want experts, but we want people who potentially can become an expert in any area!

 

Education:

A degree at min. Bachelor level from an IT related school. (Do not have to be a Danish school)

 

Work experience:

Work within 2 of the skilled areas for minimum 3 years.

 

Salary:

After Qualifications

 

Start:

As soon as possible

NM NET ApSÅbyhøj2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330067076Product managerRobot Vil du være medarbejder nummer 4 i et af Danmarks mest spændende startups, der bl.a. tæller Jesper Buch, Jan Lehrmann og Stefan Rosenlund som investorer? Brænder du for at være med til at udvikle en SaaS platform til et højere niveau? Er du en serviceminded profil med en stærkt teknisk indsigt? Er du god til at beskrive og formidle ideer til forbedring og udvikling af produktet fra sælgere til udviklere? Hvis JA Så er du måske vores nye kollega! Om jobbet: Som Product Manager er det din opgave at koordinere produktudvikling i samarbejde med vores kunder, salgsteamet i Aarhus og udviklingsteamet i Warszawa. Du bliver ekspert i hvordan Fenerum fungerer og kommer også til at assistere vores kunder ved spørgsmål af teknisk karakter. Du får en dynamisk hverdag med fokus på opfølgningsmøder med kunder, onboarding og customer support samt product management. Dine opgaver: Din opgave bliver at deltage i udvalgte opfølgningsmøder med potentielle kunder, og opsamle viden om ønsker til nye features. Herefter vil du i samarbejde med udviklingsteamet gennemføre product planning møder, hvor features til den kommende sprint planning bliver gennemgået. Du vil derudover varetage customer support rollen, som udover onboarding af nye kunder vil omfatte løbende support samt udarbejde og forbedring af support artikler og videoguides. Dine kvalifikationer: Du har en stærkt teknisk indsigt Du er god til at beskrive tekniske processer Du har flair for IT og er klar på at lære nye systemer at kende Du er smilende, udadvendt og har et positivt mindset Du har en god forretningsforståelse og forståelse for vigtigheden af den rigtige service til nye og eksisterende kunder Du er flydende i Engelsk i både skrift og tale Det er en fordel hvis: Du har erfaring med regnskab eller f.eks. regnskabsforståelse fra HA eller HHX med virksomhedsøkonomi Du er god til at beskrive tekniske processer Erfaring fra kundeservice (fra en SaaS virksomhed er et plus)

Vil du være medarbejder nummer 4 i et af Danmarks mest spændende startups, der bl.a. tæller Jesper Buch, Jan Lehrmann og Stefan Rosenlund som investorer? Brænder du for at være med til at udvikle en SaaS platform til et højere niveau? Er du en serviceminded profil med en stærkt teknisk indsigt? Er du god til at beskrive og formidle ideer til forbedring og udvikling af produktet fra sælgere til udviklere?

Hvis JA Så er du måske vores nye kollega!

 

Om jobbet:

Som Product Manager er det din opgave at koordinere produktudvikling i samarbejde med vores kunder, salgsteamet i Aarhus og udviklingsteamet i Warszawa. Du bliver ekspert i hvordan Fenerum fungerer og kommer også til at assistere vores kunder ved spørgsmål af teknisk karakter. Du får en dynamisk hverdag med fokus på opfølgningsmøder med kunder, onboarding og customer support samt product management.

 

Dine opgaver:

Din opgave bliver at deltage i udvalgte opfølgningsmøder med potentielle kunder, og opsamle viden om ønsker til nye features. Herefter vil du i samarbejde med udviklingsteamet gennemføre product planning møder, hvor features til den kommende sprint planning bliver gennemgået. Du vil derudover varetage customer support rollen, som udover onboarding af nye kunder vil omfatte løbende support samt udarbejde og forbedring af support artikler og videoguides.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du har en stærkt teknisk indsigt
  • Du er god til at beskrive tekniske processer
  • Du har flair for IT og er klar på at lære nye systemer at kende
  • Du er smilende, udadvendt og har et positivt mindset
  • Du har en god forretningsforståelse og forståelse for vigtigheden af den rigtige service til nye og eksisterende kunder
  • Du er flydende i Engelsk i både skrift og tale

 

Det er en fordel hvis:

  • Du har erfaring med regnskab eller f.eks. regnskabsforståelse fra HA eller HHX med virksomhedsøkonomi
  • Du er god til at beskrive tekniske processer
  • Erfaring fra kundeservice (fra en SaaS virksomhed er et plus)
Fenerum ApSViby J2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skive College søger IT-supporter

Skive College

Skive
Vi søger en dygtig og engageret IT-supporter med en positiv og smilende indstilling til en travl hverdag. Dine opgaver vil være varierende og udfordrende, og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig o...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

International employee to our Technical team

NM NET ApS

Åbyhøj
We are looking for a new International employee to our Technical team. We have a small hosting centre that is focused on handling servers and network for a few key customers, who are all based outside Denmark. We are their only technical provider. T...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Product manager

Fenerum ApS

Viby J
Vil du være medarbejder nummer 4 i et af Danmarks mest spændende startups, der bl.a. tæller Jesper Buch, Jan Lehrmann og Stefan Rosenlund som investorer? Brænder du for at være med til at udvikle en SaaS platform til et højere niveau? Er du en servi...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019