Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-supporter til Servicecentret

Er du interesseret i et afvekslende og spændende job i en aktiv og udviklingsorienteret IT-afdeling, så har vi stillingen til dig i IT og Digitalisering, Holstebro Kommune.

De primære arbejdsopgaver vil være

  • 1. og 2. level help-desk support til brugerne på det Administrative net, og i mindre omfang på Skoleplatformen
  • support, brugeradministration, fejlfinding og fejlmelding af hardware, software samt telefoni, og dokumentation i forbindelse hermed
  • vedligehold/udvikling af vores Intranet portal (Intranote)
  • klientering og øvrig klargøring af hardware.
Der vil i mindre omfang kunne forekomme udkørende opgaver på institutioner, skoler med mere, i det omfang problemløsning ikke kan ske via fjernstyring. Der vil i mindre omfang være tale om administrative opgaver.

Teamet
IT og Digitalisering er en stabsfunktion, der lige nu har 26 personer beskæftiget, og som består af tre teams, IT-drift og IT-service samt en digitaliseringsenhed, med chefen for IT og Digitalisering som den øverste ansvarlige.

Stillingen er placeret i Servicecentret, der er SPOC til IT og Digitalisering. Herfra registreres og uddelegeres alle opgaver. Arbejdsopgaverne i Servicecentret er fortrinsvis brugersupport, fejlretning, indkøb af hard-/software, opsætning og support af mobiltelefoner/tablets, klientering af PCer, udrulning af programmer, fejlmelding, brugerinformation, fejlstatistik, udarbejdelse af vejledninger samt diverse administrative opgaver.

Vi forventer, at du
  • har erfaring fra lignende arbejdsområder
  • har en relevant teoretisk baggrund
  • har viden om, eller er certificeret i, ITIL
  • har et stærkt servicegen, og er udadvendt
  • formår at møde brugeren hvor han/hun er
  • hurtigt kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger
  • er fleksibel med hensyn til arbejdsopgaver og arbejdstidens placering
  • kan holde mange bolde i luften og få dem sikkert ned igen
  • er en positiv, åben person med et godt og smittende humør, der kan tage fra i en meget travl hverdag
  • har kørekort til personbil, og egen bil.

Vi tilbyder
  • en plads i et team med syv kollegaer
  • mange udfordringer i en travl hverdag
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • flekstidsordning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid, med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.

Vil du vide mere
For yderligere oplysninger, kan du kontakte IT-Serviceleder Inger Ørgaard Jensen på telefon 96 11 73 51 eller på ij@holstebro.dk.

Frist
Søg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside, senest 19. maj 2019 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. maj 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011054Phoenix-ab6cd93112019-04-25T00:00:00IT-supporter til ServicecentretEr du interesseret i et afvekslende og spændende job i en aktiv og udviklingsorienteret IT-afdeling, så har vi stillingen til dig i IT og Digitalisering, Holstebro Kommune.

De primære arbejdsopgaver vil være
  • 1. og 2. level help-desk support til brugerne på det Administrative net, og i mindre omfang på Skoleplatformen
  • support, brugeradministration, fejlfinding og fejlmelding af hardware, software samt telefoni, og dokumentation i forbindelse hermed
  • vedligehold/udvikling af vores Intranet portal (Intranote)
  • klientering og øvrig klargøring af hardware.
Der vil i mindre omfang kunne forekomme udkørende opgaver på institutioner, skoler med mere, i det omfang problemløsning ikke kan ske via fjernstyring. Der vil i mindre omfang være tale om administrative opgaver.

Teamet
IT og Digitalisering er en stabsfunktion, der lige nu har 26 personer beskæftiget, og som består af tre teams, IT-drift og IT-service samt en digitaliseringsenhed, med chefen for IT og Digitalisering som den øverste ansvarlige.

Stillingen er placeret i Servicecentret, der er SPOC til IT og Digitalisering. Herfra registreres og uddelegeres alle opgaver. Arbejdsopgaverne i Servicecentret er fortrinsvis brugersupport, fejlretning, indkøb af hard-/software, opsætning og support af mobiltelefoner/tablets, klientering af PCer, udrulning af programmer, fejlmelding, brugerinformation, fejlstatistik, udarbejdelse af vejledninger samt diverse administrative opgaver.

Vi forventer, at du
  • har erfaring fra lignende arbejdsområder
  • har en relevant teoretisk baggrund
  • har viden om, eller er certificeret i, ITIL
  • har et stærkt servicegen, og er udadvendt
  • formår at møde brugeren hvor han/hun er
  • hurtigt kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger
  • er fleksibel med hensyn til arbejdsopgaver og arbejdstidens placering
  • kan holde mange bolde i luften og få dem sikkert ned igen
  • er en positiv, åben person med et godt og smittende humør, der kan tage fra i en meget travl hverdag
  • har kørekort til personbil, og egen bil.

Vi tilbyder
  • en plads i et team med syv kollegaer
  • mange udfordringer i en travl hverdag
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • flekstidsordning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid, med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.

Vil du vide mere
For yderligere oplysninger, kan du kontakte IT-Serviceleder Inger Ørgaard Jensen på telefon 96 11 73 51 eller på ij@holstebro.dk.

Frist
Søg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside, senest 19. maj 2019 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. maj 2019.

 

2019-05-20T00:50:26.550 Er du interesseret i et afvekslende og spændende job i en aktiv og udviklingsorienteret IT-afdeling, så har vi stillingen til dig i IT og Digitalisering, Holstebro Kommune.De primære arbejdsopgaver vil være1. og 2. level help-desk support til brugerne på det Administrative net, og i mindre omfang på Skoleplatformensupport, brugeradministration, fejlfinding og fejlmelding af hardware, software samt telefoni, og dokumentation i forbindelse hermedvedligehold udvikling af vores Intranet portal (Intranote)klientering og øvrig klargøring af hardware.Der vil i mindre omfang kunne forekomme udkørende opgaver på institutioner, skoler med mere, i det omfang problemløsning ikke kan ske via fjernstyring. Der vil i mindre omfang være tale om administrative opgaver.TeametIT og Digitalisering er en stabsfunktion, der lige nu har 26 personer beskæftiget, og som består af tre teams, IT-drift og IT-service samt en digitaliseringsenhed, med chefen for IT og Digitalisering som den øverste ansvarlige.Stillingen er placeret i Servicecentret, der er SPOC til IT og Digitalisering. Herfra registreres og uddelegeres alle opgaver. Arbejdsopgaverne i Servicecentret er fortrinsvis brugersupport, fejlretning, indkøb af hard- software, opsætning og support af mobiltelefoner tablets, klientering af PCer, udrulning af programmer, fejlmelding, brugerinformation, fejlstatistik, udarbejdelse af vejledninger samt diverse administrative opgaver.Vi forventer, at duhar erfaring fra lignende arbejdsområderhar en relevant teoretisk baggrundhar viden om, eller er certificeret i, ITILhar et stærkt servicegen, og er udadvendtformår at møde brugeren hvor han hun erhurtigt kan sætte dig ind i komplekse problemstillingerer fleksibel med hensyn til arbejdsopgaver og arbejdstidens placeringkan holde mange bolde i luften og få dem sikkert ned igener en positiv, åben person med et godt og smittende humør, der kan tage fra i en meget travl hverdaghar kørekort til personbil, og egen bil.Vi tilbyderen plads i et team med syv kollegaermange udfordringer i en travl hverdaggode muligheder for faglig og personlig udviklingflekstidsordning.Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er på fuld tid, med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.Vil du vide mereFor yderligere oplysninger, kan du kontakte IT-Serviceleder Inger Ørgaard Jensen på telefon 96 11 73 51 eller på ij@holstebro.dk.FristSøg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside, senest 19. maj 2019 kl. 12.00.Ansættelsessamtaler forventes afholdt 22. maj 2019.11jobnetab6cd931100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=346550EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3513204Holstebro Kommune11Kirkestræde 117500Holstebro96117500DKDanmark0
ij@holstebro.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent748895JobNet4978474497847410024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab6cd931https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab6cd931https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab6cd931&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab6cd931&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgEr du logisk tænkende? Hos Holstebro Kommune søger vi en medarbejder, der er interesseret i at løse spændende opgaver. 12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361565881Ingerij@holstebro.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK