Hvis du har kompetencerne til at yde intern It-supporter i en vibrerende tech start-up miljø så er her et spændende vikariat til dig.
Virksomheden udvikler live kommunikations platforme inspireret af SoMe produkter som Facebook, Whatsapp, Snapchat etc. til B2B markedet. Så virksomheder kan kommunikere via chat funktioner frem for konventionel email. Onganisationen opererer i flere lande med over 300+ medarbejder som alle elsker at skabe resultater i et afslappet arbjdsmiljø. Drescode er uformel og ambitionerne er høje.
Arbejdsopgaver
- Supportere medarbejdere i forhold til interne IT opgaver.
- Behandle medarbejder Tickets indsendt af kollegaerne.
- Hjælpe med on/off boarding
- Ad Hoc opgaver i forbindelse med support rollen.
Kvalifikationer
- IT flair på level 1 Niveau
- Gerne bruger erfaring med Jumpcloud og Github
- Flydende på dansk og engelsk
Optimalt med en Mac bruger, for virksomheden opererer primært med iOS
Personlige egenskaber
- Serviceminded og imødekommende personlighed
- Proaktiv indstilling
- Lærenem og struktureret
Praktisk:
- Start: I midten af maj
- Varrighed: 1. måned god mulighed for forlængelse
- Timeantal: 32 timer om ugen
- Lokation: København K (mulighed for at arbejde hjemme et par gange om ugen)
- Attraktiv løn efter kvalifikationer
Hvem er Adecco?
Adecco er en af Danmarks største HR samt rekrutterings- og vikarbureauer, som med mange års erfaring kan hjælpe dig på vej med din nye karriere. Vi hjælper løbende med rekruttering af personale og vikarer på vegne af forskellige virksomheder, og kan derfor tilbyde en bred vifte af HR og kontoradministrative jobs.
Som ansat gennem Adecco, vil du:
- Have mulighed for at komme ud i vikariat og netværke med virksomheder og mennesker
- Være 14-dags lønnet
- Få løbende indbetalinger til din feriekonto, som udbetales ved ferie i stedet for almindelig løn
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk