Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

It-supportmedarbejder

Til IT drift-funktionen i Billund Kommune søger vi en dygtig og engageret it-supportmedarbejder, der brænder for at yde god support til vores brugere. Vi har brug for en dygtig kollega, der elsker at betjene vores brugere, både når de henvender sig personligt eller ringer med et problem.

Om stillingen

  • Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både hardware og software, opsætning af og support af mobiltelefoner.
  • Du skal medvirke til at strukturere Servicedesken endnu bedre.
  • Opgaverne er mange og de er brede og varierer.
  • Du bliver en central figur og skal have mange bolde i luften samtidigt.

Om dig

  • Vi ønsker en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og tage initiativ og løse opgaverne effektivt og med kvalitet.
  • Du har forståelse for vigtigheden af at være afdelingens ansigt udadtil.
  • Du har brugerne i højsædet og brænder for at yde god kundeservice.
  • Du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og resultatorienteret i din måde at arbejde på og samtidig er du meget god til at kommunikere.
  • Du kan arbejde efter velbeskrevne processer, men også sætte struktur på nye områder. Du interesserer dig for ny teknologi og ønsker at tilegne dig ny viden.
  • Du har gåpåmod, når du møder nye tekniske udfordringer.
  • Du fungerer godt i et team og vil gerne lære – og lære fra dig.
  • Du er stabil og fleksibel.

Hvem er vi?

IT er centralt placeret i Billund Kommunes stabsfunktioner. Du bliver en del af supporten, der er centralt placeret på rådhuset, hvor brugere fra hele kommunen besøger os. Du sidder ved siden af driftsmedarbejdere. IT er del af It og Organisation, hvor de enkelte funktioner og teams ud over IT er HR, Arbejdsmiljø, Digitalisering, GIS og Udvikling.

Vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende hverdag. Samtidig kan vi tilbyde et job, hvor du har stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og en stor selvstændighed. Jobbet byder på en meget afvekslende hverdag, derfor er det vigtigt, at du trives med mange nye udfordringer.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Tiltrædelse:

Stillingen er på 37 timer og ledig til besættelse pr. 1. november 2019 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger:

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef for IT og Organisation Anders Fihl på telefon 7972 7513.

Ansøgningsfrist:

Senest den 23. september 2019 kl. 08.00. Vi afholder jobsamtaler den 26. september 2019.

Ansøgning:

Du skal søge stillingen ved at benytte linket til højre for opslaget.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330085621Phoenix-feb4b14712019-09-06T12:04:09.333It-supportmedarbejder

Til IT drift-funktionen i Billund Kommune søger vi en dygtig og engageret it-supportmedarbejder, der brænder for at yde god support til vores brugere. Vi har brug for en dygtig kollega, der elsker at betjene vores brugere, både når de henvender sig personligt eller ringer med et problem.

Om stillingen

  • Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både hardware og software, opsætning af og support af mobiltelefoner.
  • Du skal medvirke til at strukturere Servicedesken endnu bedre.
  • Opgaverne er mange og de er brede og varierer.
  • Du bliver en central figur og skal have mange bolde i luften samtidigt.

Om dig

  • Vi ønsker en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og tage initiativ og løse opgaverne effektivt og med kvalitet.
  • Du har forståelse for vigtigheden af at være afdelingens ansigt udadtil.
  • Du har brugerne i højsædet og brænder for at yde god kundeservice.
  • Du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og resultatorienteret i din måde at arbejde på og samtidig er du meget god til at kommunikere.
  • Du kan arbejde efter velbeskrevne processer, men også sætte struktur på nye områder. Du interesserer dig for ny teknologi og ønsker at tilegne dig ny viden.
  • Du har gåpåmod, når du møder nye tekniske udfordringer.
  • Du fungerer godt i et team og vil gerne lære – og lære fra dig.
  • Du er stabil og fleksibel.

Hvem er vi?

IT er centralt placeret i Billund Kommunes stabsfunktioner. Du bliver en del af supporten, der er centralt placeret på rådhuset, hvor brugere fra hele kommunen besøger os. Du sidder ved siden af driftsmedarbejdere. IT er del af It og Organisation, hvor de enkelte funktioner og teams ud over IT er HR, Arbejdsmiljø, Digitalisering, GIS og Udvikling.

Vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende hverdag. Samtidig kan vi tilbyde et job, hvor du har stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og en stor selvstændighed. Jobbet byder på en meget afvekslende hverdag, derfor er det vigtigt, at du trives med mange nye udfordringer.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Tiltrædelse:

Stillingen er på 37 timer og ledig til besættelse pr. 1. november 2019 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger:

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef for IT og Organisation Anders Fihl på telefon 7972 7513.

Ansøgningsfrist:

Senest den 23. september 2019 kl. 08.00. Vi afholder jobsamtaler den 26. september 2019.

Ansøgning:

Du skal søge stillingen ved at benytte linket til højre for opslaget.

 

2019-09-23T08:50:06.127 Til IT drift-funktionen i Billund Kommune søger vi en dygtig og engageret it-supportmedarbejder, der brænder for at yde god support til vores brugere. Vi har brug for en dygtig kollega, der elsker at betjene vores brugere, både når de henvender sig personligt eller ringer med et problem. Om stillingen Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både hardware og software, opsætning af og support af mobiltelefoner. Du skal medvirke til at strukturere Servicedesken endnu bedre. Opgaverne er mange og de er brede og varierer. Du bliver en central figur og skal have mange bolde i luften samtidigt. Om dig Vi ønsker en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og tage initiativ og løse opgaverne effektivt og med kvalitet. Du har forståelse for vigtigheden af at være afdelingens ansigt udadtil. Du har brugerne i højsædet og brænder for at yde god kundeservice. Du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften. Du er kvalitetsbevidst og resultatorienteret i din måde at arbejde på og samtidig er du meget god til at kommunikere. Du kan arbejde efter velbeskrevne processer, men også sætte struktur på nye områder. Du interesserer dig for ny teknologi og ønsker at tilegne dig ny viden. Du har gåpåmod, når du møder nye tekniske udfordringer. Du fungerer godt i et team og vil gerne lære og lære fra dig. Du er stabil og fleksibel. Hvem er vi? IT er centralt placeret i Billund Kommunes stabsfunktioner. Du bliver en del af supporten, der er centralt placeret på rådhuset, hvor brugere fra hele kommunen besøger os. Du sidder ved siden af driftsmedarbejdere. IT er del af It og Organisation, hvor de enkelte funktioner og teams ud over IT er HR, Arbejdsmiljø, Digitalisering, GIS og Udvikling. Vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende hverdag. Samtidig kan vi tilbyde et job, hvor du har stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og en stor selvstændighed. Jobbet byder på en meget afvekslende hverdag, derfor er det vigtigt, at du trives med mange nye udfordringer. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Tiltrædelse: Stillingen er på 37 timer og ledig til besættelse pr. 1. november 2019 eller snarest muligt. Yderligere oplysninger: Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef for IT og Organisation Anders Fihl på telefon 7972 7513. Ansøgningsfrist: Senest den 23. september 2019 kl. 08.00. Vi afholder jobsamtaler den 26. september 2019. Ansøgning: Du skal søge stillingen ved at benytte linket til højre for opslaget.10Phoenixfeb4b147101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1392&ProjectId=144318&DepartmentId=20529&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3602910IT og Organisation11Jorden Rundt 17200GrindstedDKDanmarkORS/feb4b147_logo.pngORS/Small/feb4b147_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent819533BillundPremium14431801106-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb4b147https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb4b147https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb4b147&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb4b147&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgIt-supportmedarbejder12008971Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362609065afi@billund.dkDanmarkDanmark330104784Medarbejder med stærke økonomikompetencer og interesse for indkøb søges til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Hospitalsenhed MidtBasic En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019. Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt sekretariatsfunktion. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret. Om HE Midt Indkøb og LogistikHE Midt Indkøb og Logistik er et afsnit under Servicecentret. Afsnittet varetager en hotline-funktion for hospitalsenhedens brugere, indkøb af alle typer sterile- og usterile varer, som ikke er lagervarer samt indkøb af apparatur. De enkelte indkøb bliver foretaget i samarbejde med teknikere, læger eller andet klinisk personale. Indkøb af eksempelvis møbler, inventar og andre anskaffelser indgår også i afsnittets opgaver.Herudover varetager afsnittet også controlling og analyse på indkøbsaftaler lokalt. Udbud og kontraktindgåelse varetages centralt for den samlede region i Indkøb og Medicoteknik i Skejby. Om stillingenHar du lyst til at have en travl hverdag på en moderne hospitalsenhed under stadig forandring og udvikling, så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en medarbejder til at indgå i vores indkøbsadministration. Indkøbsadministrationen har ansvar for at hospitalets indkøb foretages elektronisk via regionens kontrakter. Vores nye medarbejder skal primært arbejde med opfølgning på hospitalets indkøb ved at foretage analyser og gå i dialog med relevante aktører efter behov. Vedkommende skal indgå i vores hotline-funktion og dermed også være indstillet på at hjælpe, vejlede og foretage indkøb i samarbejde med de kliniske afsnit. Vi søger en medarbejder der har indgående kendskab til følgende opgaver: Faglige kompetencer: Erfaring fra økonomiafdeling indkøbsafdeling og interesse for offentlige indkøb. Erfaring med analyse af data tolkning af udtræk du selv genererer og efterfølgende arbejder med de problemstillinger du finder. Økonomisk indsigt og flair for totaløkonomi samt evne til at navigere og samarbejde bredt, i en politisk ledet organisation. Udpræget IT-forståelse, særligt i forhold til integration mellem forskellige IT-systemer eksempelvis økonomi- og indkøbssystem. Gerne erfaring med regionens indkøbssystem (SAP) herunder teknisk indsigt i sammenhæng mellem indkøbs- og økonomisystem. Gerne erfaring med indkøb og vareforsyning - eventuelt som disponent i en indkøbsafdeling. Vi forventer at du Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Kan lide at fordybe dig i analysedata og bearbejde data med stor grundighed. Er ambitiøs, handlekraftig og besidder personlig robusthed. Arbejder selvstændig og er resultatorienteret. Har gode kommunikative evner og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt - evt. også i undervisningssituationer. Er serviceminded, men samtidig tør at indgå i konfliktfyldte dialoger mhp. at sikre fælles forståelse for aktuelle problemstillinger - og er vant til at kommunikere med forskellige faggrupper. Kan lide at der bliver stillet høje krav til dig, og er fleksibel hvis situationen kræver det. Ikke er bange for at handle på de muligheder, der viser sig, men er samtidig i stand til at indgå i det kollegiale fællesskab på lige fod med de øvrige medarbejdere i afdelingen. Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads i rivende udvikling med dertil hørende udfordringer. Mulighed for at præge stillingens indhold. Mulighed for faglig og personlig udvikling. Et godt arbejdsmiljø samt gode fleksible og selvstændige kollegaer. God introduktion til områderne, hvorefter du får dine egne opgaver og komme til at arbejde selvstændigt, hvilket giver vil give dig en alsidig og travl hverdag. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret. Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse herYderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Afsnitsleder af HE Midt Indkøb og Logistik Anette Tolstrup på tlf. 78 44 20 40. Samtaler forventes afholdt mandag den 28. oktober 2019. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest torsdag den 24. oktober 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019.
 
Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger/ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt sekretariatsfunktion. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.
 
Om HE Midt Indkøb og Logistik
HE Midt Indkøb og Logistik er et afsnit under Servicecentret.
 
Afsnittet varetager en hotline-funktion for hospitalsenhedens brugere, indkøb af alle typer sterile- og usterile varer, som ikke er lagervarer samt indkøb af apparatur. De enkelte indkøb bliver foretaget i samarbejde med teknikere, læger eller andet klinisk personale. Indkøb af eksempelvis møbler, inventar og andre anskaffelser indgår også i afsnittets opgaver.
Herudover varetager afsnittet også controlling og analyse på indkøbsaftaler lokalt. Udbud og kontraktindgåelse varetages centralt for den samlede region i Indkøb og Medicoteknik i Skejby.
 
Om stillingen
Har du lyst til at have en travl hverdag på en moderne hospitalsenhed under stadig forandring og udvikling, så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en medarbejder til at indgå i vores indkøbsadministration. Indkøbsadministrationen har ansvar for at hospitalets indkøb foretages elektronisk via regionens kontrakter. Vores nye medarbejder skal primært arbejde med opfølgning på hospitalets indkøb ved at foretage analyser og gå i dialog med relevante aktører efter behov. Vedkommende skal indgå i vores hotline-funktion og dermed også være indstillet på at hjælpe, vejlede og foretage indkøb i samarbejde med de kliniske afsnit.
 
Vi søger en medarbejder der har indgående kendskab til følgende opgaver:
 
Faglige kompetencer:
  • Erfaring fra økonomiafdeling/indkøbsafdeling og interesse for offentlige indkøb.
  • Erfaring med analyse af data – tolkning af udtræk du selv genererer og efterfølgende arbejder med de problemstillinger du finder.
  • Økonomisk indsigt og flair for totaløkonomi samt evne til at navigere og samarbejde bredt, i en politisk ledet organisation.
  • Udpræget IT-forståelse, særligt i forhold til integration mellem forskellige IT-systemer – eksempelvis økonomi- og indkøbssystem.
  • Gerne erfaring med regionens indkøbssystem (SAP) herunder teknisk indsigt i sammenhæng mellem indkøbs- og økonomisystem.
  • Gerne erfaring med indkøb og vareforsyning - eventuelt som disponent i en indkøbsafdeling.
Vi forventer at du
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Kan lide at fordybe dig i analysedata og bearbejde data med stor grundighed.
  • Er ambitiøs, handlekraftig og besidder personlig robusthed.
  • Arbejder selvstændig og er resultatorienteret.
  • Har gode kommunikative evner og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt - evt. også i undervisningssituationer.
  • Er serviceminded, men samtidig tør at indgå i konfliktfyldte dialoger mhp. at sikre fælles forståelse for aktuelle problemstillinger - og er vant til at kommunikere med forskellige faggrupper.
  • Kan lide at der bliver stillet høje krav til dig, og er fleksibel hvis situationen kræver det.
  • Ikke er bange for at handle på de muligheder, der viser sig, men er samtidig i stand til at indgå i det kollegiale fællesskab på lige fod med de øvrige medarbejdere i afdelingen.
Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads i rivende udvikling med dertil hørende udfordringer.
  • Mulighed for at præge stillingens indhold.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø samt gode fleksible og selvstændige kollegaer.
  • God introduktion til områderne, hvorefter du får dine egne opgaver og komme til at arbejde selvstændigt, hvilket giver vil give dig en alsidig og travl hverdag.
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.
 
Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk 

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.
 
Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.
 
Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Afsnitsleder af HE Midt Indkøb og Logistik Anette Tolstrup på tlf. 78 44 20 40.
 
Samtaler forventes afholdt mandag den 28. oktober 2019.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest torsdag den 24. oktober 2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/3203521f_logo.gifServicecentretViborg2019-10-10T16:02:45.2532019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder med stærke økonomikompetencer og interesse for indkøb søges til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Hospitalsenhed Midt

Servicecentret

Viborg
En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019. Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktione...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019