Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-Tekniker

APPLE & PC-Tekniker & IT Supporter

Vi søger en ny Apple & PC-Tekniker & IT-Supporter til GladTeknik's Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger/måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at:

  • Erfaring med reparation af både MAC & PC
  • Erfaring med både MacOS & Windows
  • Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support
  • Du er udadvendt & præsentabel
  • Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau
  • Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs
  • Taler og forstår dansk og engelsk
  • Du skal være god til administrative arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver
  • En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens
  • Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider
  • En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder
  • Et ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support.

Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk

Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019.

Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt.

Hjemmeside: https://www.gladteknik.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007298Phoenix-dc896ff512019-04-13T00:00:00IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-Tekniker

APPLE & PC-Tekniker & IT Supporter

Vi søger en ny Apple & PC-Tekniker & IT-Supporter til GladTeknik's Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger/måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at:

  • Erfaring med reparation af både MAC & PC
  • Erfaring med både MacOS & Windows
  • Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support
  • Du er udadvendt & præsentabel
  • Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau
  • Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs
  • Taler og forstår dansk og engelsk
  • Du skal være god til administrative arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver
  • En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens
  • Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider
  • En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder
  • Et ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support.

Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk

Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019.

Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt.

Hjemmeside: https://www.gladteknik.dk

2019-06-01T00:51:39.053 APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at: Erfaring med reparation af både MAC PC Erfaring med både MacOS Windows Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support Du er udadvendt præsentabel Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Taler og forstår dansk og engelsk Du skal være god til administrative arbejdsopgaver Vi tilbyder: En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder Et ungt team af gode kollegaer og højt humør Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support. Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019. Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt. Hjemmeside: https: www.gladteknik.dk11jobnetdc896ff5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3508537GladTeknik ApS - HVIDOVRE11Stendam 72650HvidovreDKDanmark0
job@gladteknik.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745721JobNet4975618497561810013-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgMed et job indenfor IT får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361463417Mathias Emil Nielsenjob@gladteknik.dkDKDanmarkDKDanmark330072081IT-konsulent til netværksdrift i Statens ItRobot Statens It s søger en IT-konsulent til at indgå i lokalnetværks gruppen, der skal bistå med daglig drift og 3. level support af vores kunders lokalnetværk i Statens It. Statens It drifter systemer for over 23.000 brugere i 15 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services og deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi vil tiltrække og fastholde IT-medarbejdere ved at danne en attraktiv IT-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver omkostninger til IT ned ved at samle driften af mange ministeriers IT og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv IT-understøttelse og sikre en høj og ensartet IT-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af IT i staten. Om stillingen Du vil blive en del af lokalnets gruppen som består af 5 entusiastiske kollegaer i Team Sikkerhed & Netværk, som er et centralt omdrejningspunkt for drift og vedligeholdelse af vores mange kunders lokalnetværk, som er placeret på ca. 400 lokaliteter. Team Sikkerhed & Netværk består af 26 medarbejdere og er en del af Driftsområdet med godt 130 medarbejdere. Du værdsætter klare processer og god dokumentation, da det giver retvisende data om vores drift. Du kan lide at identificere små, daglige forbedringer i de interne processer og i den daglige drift, så vi hele tiden bliver et mere effektive og kan frigøre tid til nye opgaver. Om dig Dine opgaver bliver følgende: • Håndtere tasks og incidents så brugerne oplever bedst mulig service i forhold til deres SLA. • Arbejde med daglige driftsopgaver og 3. level support af switche, access points og routere. • Skabe løbende forbedringer for driftsplatformen samt vedligehold. • Udføre daglige driftstjek på baggrund af ISO27001 og ITIL baserede driftsinstrukser. • Sparre med de øvrige medarbejdere i organisationen omkring drift og support. • Sikrer drifts- og leverancesikkerheden samt en hurtig opfølgning på driftsforstyrrelser og produktionsstop i dagligdagen. • Deltage i kundeprojekter, herunder at bistå med løsninger og leverancer. • Deltage i servicevinduer uden for normal arbejdstid. Vi forventer at du kan sætte kryds ved de fleste af nedenstående punkter: • Har en relevant IT-uddannelse. • Erfaring med Infoblox. • Erfaring med central administration af access points. • Erfaring med Cisco Prime. • Erfaring med Cisco ISE. • Erfaring med 802.1x. • Erfaring med PRTG samt observium. Som person er du vant til at arbejde under pres, og du er god til at bevare overblikket og holde hovedet koldt i pressede situationer. Du er udadvendt, har gennemslagskraft og er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Du har en procesorienteret tilgang til dine arbejdsopgaver, og du er selvkørende inden for dine ansvarsområder. Du er systematisk, følger op og vedholdende på den venlige, men bestemte måde. Vi tilbyder • Et job i en åben og dynamisk organisation, præget af et højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform. • Dygtige og kompetente kollegaer. • Attraktiv flekstidsordning. • Mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af statens mange institutioner. Løn- og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Ved ansættelsen skal du fremvise en straffeattest. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Morten Plass på tlf. 72311205 Ansøgning Hvis stillingen har din interesse, så tryk på Søg her og send os din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest mandag den 02. september 2019. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag. Alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap opfordres til at søge stillingen.Statens It’s søger en IT-konsulent til at indgå i lokalnetværks gruppen, der skal bistå med daglig drift og 3. level support af vores kunders lokalnetværk i Statens It.

Statens It drifter systemer for over 23.000 brugere i 15 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services og deres fagsystemer.

Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi vil tiltrække og fastholde IT-medarbejdere ved at danne en attraktiv IT-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver omkostninger til IT ned ved at samle driften af mange ministeriers IT og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv IT-understøttelse og sikre en høj og ensartet IT-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af IT i staten.

Om stillingen
Du vil blive en del af lokalnets gruppen som består af 5 entusiastiske kollegaer i Team Sikkerhed & Netværk, som er et centralt omdrejningspunkt for drift og vedligeholdelse af vores mange kunders lokalnetværk, som er placeret på ca. 400 lokaliteter. Team Sikkerhed & Netværk består af 26 medarbejdere og er en del af Driftsområdet med godt 130 medarbejdere.

Du værdsætter klare processer og god dokumentation, da det giver retvisende data om vores drift. Du kan lide at identificere små, daglige forbedringer i de interne processer og i den daglige drift, så vi hele tiden bliver et mere effektive og kan frigøre tid til nye opgaver.

Om dig
Dine opgaver bliver følgende:
• Håndtere tasks og incidents så brugerne oplever bedst mulig service i forhold til deres SLA.
• Arbejde med daglige driftsopgaver og 3. level support af switche, access points og routere.
• Skabe løbende forbedringer for driftsplatformen samt vedligehold.
• Udføre daglige driftstjek på baggrund af ISO27001 og ITIL baserede driftsinstrukser.
• Sparre med de øvrige medarbejdere i organisationen omkring drift og support.
• Sikrer drifts- og leverancesikkerheden samt en hurtig opfølgning på driftsforstyrrelser og
produktionsstop i dagligdagen.
• Deltage i kundeprojekter, herunder at bistå med løsninger og leverancer.
• Deltage i servicevinduer uden for normal arbejdstid.

Vi forventer at du kan sætte kryds ved de fleste af nedenstående punkter:
• Har en relevant IT-uddannelse.
• Erfaring med Infoblox.
• Erfaring med central administration af access points.
• Erfaring med Cisco Prime.
• Erfaring med Cisco ISE.
• Erfaring med 802.1x.
• Erfaring med PRTG samt observium.

Som person er du vant til at arbejde under pres, og du er god til at bevare overblikket og holde hovedet koldt i pressede situationer. Du er udadvendt, har gennemslagskraft og er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Du har en procesorienteret tilgang til dine arbejdsopgaver, og du er selvkørende inden for dine ansvarsområder. Du er systematisk, følger op og vedholdende på den venlige, men bestemte måde.

Vi tilbyder
• Et job i en åben og dynamisk organisation, præget af et højt fagligt niveau og
med en uformel og fleksibel arbejdsform.
• Dygtige og kompetente kollegaer.
• Attraktiv flekstidsordning.
• Mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af
statens mange institutioner.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Ved ansættelsen skal du fremvise en straffeattest.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Morten Plass på tlf. 72311205

Ansøgning
Hvis stillingen har din interesse, så tryk på ”Søg her” og send os din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest mandag den 02. september 2019.

Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap opfordres til at søge stillingen.




Statens ItBallerup2019-08-13T00:00:002019-09-02T00:00:00
330074425Systemadministrator for Exchange i Statens ItRobot En af vores medarbejdere går på pension og derfor søger Statens It s en systemadministrator til Exchange gruppen, der skal bistå med daglig drift og 3. level support af Exchange 2010, 2016 og O365 i Statens IT. Statens It drifter systemer for over 23.000 brugere i 15 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services og deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten. Om stillingen Du vil blive en del af Exchange gruppen, som består af 3 entusiastiske kollegaer i Team Klientplatforme, som er et centralt omdrejningspunkt for drift og vedligeholdelse af Active Directory og Exchange. Team Klientplatforme består af 12 medarbejdere og er en del af Driftsområdet med godt 130 medarbejdere. Du værdsætter klare processer og god dokumentation, da det giver retvisende data om vores drift. Du kan lide at identificere små, daglige forbedringer i de interne processer og i den daglige drift, så vi hele tiden bliver et nyk mere effektive og kan frigøre tid til nye opgaver. Dine opgaver • Håndtere workorders og incidents så brugerne oplever bedst mulig service i forhold til deres SLA. • Arbejde med daglige driftsopgaver og 3. level support af Statens It Exchange miljøer. • Skabe løbende forbedringer for driftssystemerne. • Udføre daglige driftstjek på baggrund af ISO27001 og ITIL baserede driftsinstrukser . • Sparre med de øvrige medarbejdere i organisationen omkring drift og support af systemerne. • Sikrer drifts- og leverancesikkerheden samt en hurtig opfølgning på driftsforstyrrelser og produktionsstop i dagligdagen. • Deltage i kundeprojekter, herunder at bistå med løsninger og leverancer. • Deltage i den månedlige Microsoft patching. Vi forventer at du kan sætte kryds ved de fleste af nedenstående punkter: • Har minimum 5 års praktisk driftserfaring med Microsoft Exchange 2010 2013 2016 EOL. • Er en erfaren it-driftsmedarbejder i et overvejende Microsoft-miljø. • Har stor erfaring med drift for 10.000 brugere samt større Exchange miljøer. • Har en høj grad af faglighed for at kunne kvalitetssikre og yde faglige leverancer. • Erfaring med Microsoft Exchange-integration. • Erfaring med Skype for Business. • Erfaring med PowerShell-scripting og automatisering. • Erfaring med spam filter Management. • Forståelse af e-mail sikkerhedssystemer, herunder DKIM, DMARC, SPF, etc. • Er vant til at arbejde efter ITIL som rammeværktøj. • Har erfaring med brug af Service Management systemer. • Har proces fokus og er vant til at arbejde procesorienteret iht. ISO27001 standarden. • Er en teamplayer med gode samarbejdsevner. • Er serviceminded, udadvendt, struktureret, ansvarlig og kommunikerende. • Har erfaring med problemsager og trouble shooting. • Er robust og kan bevare overblikket i presset situationer. Vi tilbyder Et job i en åben og dynamisk organisation, præget af et højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kollegaer samt en attraktiv flekstidsordning. Der er ligeledes mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af statens mange institutioner Løn- og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå en sikkerhedsgodkendelse via PET graden HEMMELIG. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Per Reider Meinertsen på tlf. 72311519 Ansøgning Hvis stillingen har din interesse, så tryk på Søg her og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 11. september 2019. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag. Alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap opfordres til at søge stillingen.En af vores medarbejdere går på pension og derfor søger Statens It’s en systemadministrator til Exchange gruppen, der skal bistå med daglig drift og 3. level support af Exchange 2010, 2016 og O365 i Statens IT.

Statens It drifter systemer for over 23.000 brugere i 15 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services og deres fagsystemer.

Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.

Om stillingen
Du vil blive en del af Exchange gruppen, som består af 3 entusiastiske kollegaer i Team Klientplatforme, som er et centralt omdrejningspunkt for drift og vedligeholdelse af Active Directory og Exchange. Team Klientplatforme består af 12 medarbejdere og er en del af Driftsområdet med godt 130 medarbejdere.

Du værdsætter klare processer og god dokumentation, da det giver retvisende data om vores drift. Du kan lide at identificere små, daglige forbedringer i de interne processer og i den daglige drift, så vi hele tiden bliver et nyk mere effektive og kan frigøre tid til nye opgaver.

Dine opgaver
• Håndtere workorders og incidents så brugerne oplever bedst mulig service i forhold til deres SLA.
• Arbejde med daglige driftsopgaver og 3. level support af Statens It Exchange miljøer.
• Skabe løbende forbedringer for driftssystemerne.
• Udføre daglige driftstjek på baggrund af ISO27001 og ITIL baserede driftsinstrukser .
• Sparre med de øvrige medarbejdere i organisationen omkring drift og support af systemerne.
• Sikrer drifts- og leverancesikkerheden samt en hurtig opfølgning på driftsforstyrrelser og
produktionsstop i dagligdagen.
• Deltage i kundeprojekter, herunder at bistå med løsninger og leverancer.
• Deltage i den månedlige Microsoft patching.

Vi forventer at du kan sætte kryds ved de fleste af nedenstående punkter:
• Har minimum 5 års praktisk driftserfaring med Microsoft Exchange 2010/2013/2016/EOL.
• Er en erfaren it-driftsmedarbejder i et overvejende Microsoft-miljø.
• Har stor erfaring med drift for 10.000+ brugere samt større Exchange miljøer.
• Har en høj grad af faglighed for at kunne kvalitetssikre og yde faglige leverancer.
• Erfaring med Microsoft Exchange-integration.
• Erfaring med Skype for Business.
• Erfaring med PowerShell-scripting og automatisering.
• Erfaring med spam filter Management.
• Forståelse af e-mail sikkerhedssystemer, herunder DKIM, DMARC, SPF, etc.
• Er vant til at arbejde efter ITIL som rammeværktøj.
• Har erfaring med brug af Service Management systemer.
• Har proces fokus og er vant til at arbejde procesorienteret iht. ISO27001 standarden.
• Er en teamplayer med gode samarbejdsevner.
• Er serviceminded, udadvendt, struktureret, ansvarlig og kommunikerende.
• Har erfaring med problemsager og trouble shooting.
• Er robust og kan bevare overblikket i presset situationer.

Vi tilbyder
Et job i en åben og dynamisk organisation, præget af et højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kollegaer samt en attraktiv flekstidsordning. Der er ligeledes mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af statens mange institutioner

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå en sikkerhedsgodkendelse via PET graden HEMMELIG.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Per Reider Meinertsen på tlf. 72311519

Ansøgning
Hvis stillingen har din interesse, så tryk på ”Søg her” og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 11. september 2019.

Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap opfordres til at søge stillingen.




Statens ItBallerup2019-08-16T00:00:002019-09-11T00:00:00
330072896Field IT supporter to FedExRobot Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new. A working day is divided into different shifts, that s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur. This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk. Job duties: As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies. The tasks include: With your guidance, you provide support for critical systems, networks equipment, in accordance with defined standards timelines. Includes specific types of installs upgrades maintenance. Help co-workers with IT registration, including user feedback Work with incoming IT problems Educate and support within FedEx IT systems Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future. We are looking for: We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field. Flair for IT and general technical knowledge Basic PC skills, Windows skills Fluent in English, both written and spoken We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally. MORE INFORMATIONS: Start: As soon as possible Extent: Full-time Location: Kastrup Contact: Recruitment consultant Louise Johansson This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk). To apply for the job click on Apply below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible! We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail. We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection interview phase. Apply here!

Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here!

About the role:

On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new.

A working day is divided into different shifts, that’s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are; 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur.

This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk.

Job duties:

As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies.

The tasks include:

With your guidance, you provide support for critical systems, networks & equipment, in accordance with defined standards & timelines. Includes specific types of installs/upgrades/maintenance.

  • Help co-workers with IT registration, including user feedback
  • Work with incoming IT problems
  • Educate and support within FedEx IT systems
  • Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees

To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future.

We are looking for:

We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field.

  • Flair for IT and general technical knowledge
  • Basic PC skills, Windows skills
  • Fluent in English, both written and spoken

We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally.

MORE INFORMATIONS:

  • Start: As soon as possible
  • Extent: Full-time
  • Location: Kastrup
  • Contact: Recruitment consultant Louise Johansson

This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk).

To apply for the job – click on “Apply” below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible!

We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail.

We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it’s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection/interview phase.

Apply here!

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKastrup2019-08-14T00:00:002019-10-09T00:00:00
330072742IT- supporter søges til teknisk førstehjælp til Danmarks sundhedsforskereRobot Om Forskerservice I Forskerservice er vi med til at sikre gode vilkår for sundhedsforskningen i Danmark ved at vejlede forskere om de nationale sundhedsregistre og give adgang til data. Adgangen til data sker primært via en fjernadgang (RDP) til Sundhedsdatastyrelsens Forskermaskine. På Forskermaskinen har vi et par hundrede brugere, og der kommer hele tiden flere til. Det betyder, at der dagligt kommer mange spændende og varierende henvendelser. Forskerservice varetager den tekniske IT-drift og -support af Forskermaskinen. Forskerservice er organisatorisk placeret i afdelingen Formidling i Sundhedsdatastyrelsen under Sundheds- og Ældreministeriet. Vi er et team på 15 medarbejdere med meget forskellige kompetencer og uddannelsesmæssig baggrund. Dit arbejde Som IT-supporter yder du teknisk førstehjælp over telefon og på mail. Du redder dagen for vores brugere, fordi du kan hjælpe og vejlede, så alle kan forstå det. Du vil løbende være i tæt kontakt med dine kollegaer i Forskerservice og Sundhedsdatastyrelsens it-organisation. Dine primære arbejdsopgaver: Visitere og løse tekniske problemer for brugere af Forskermaskinen Opdatere programmer, softwarepakker og licenser på Forskermaskinen Tildele privilegier til nye og eksisterende medarbejdere Løbende driftsovervågning Brugeradministration Hjælpe kollegaer med tekniske problemer Bestille IT-udstyr og opsætning af arbejdsstationer Være i dialog med IT-afdelingen og it-sikkerhedsfolk om implementering af nye produkter Idriftsættelse og test af systemer, da vi står over for implementering af flere nye systemer. Ved siden af de primære arbejdsopgaver forestiller vi os, at du skal bidrage til en række andre tekniske opgaver afhængigt af din profil. De tekniske medarbejdere i Forskerservice supporterer og videreudvikler også vores sharefile-løsning, CRM-system, signeringsløsning samt vores databaser. Værktøjer og sprog: I Forskerservice anvender vi følgende værktøjer: Microsoft Office, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft SQL Server Management Studio og følgende sprog: Powershell, VBA, SQL og SAS Din uddannelse og erfaring Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for IT, som f.eks. IT-Supporter, IT-Teknolog eller Datamatiker eller relevant erhvervserfaring, der har givet dig lignende kompetencer. Hvis du har interesse og måske erfaring med programmering vil det være en fordel. Dine personlige kvalifikationer Du er: serviceminded og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt effektiv og kan løse flere opgaver ad gangen ansvarlig og overholder aftaler og deadlines i stand til at arbejde selvstændigt, såvel som sammen med andre og har lyst til at indgå i et team, der arbejder tæt sammen. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingspotentiale. Du bliver en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads, med 37 timers arbejdsuge. Sundhedsdatastyrelsen er centralt beliggende i København, med nem adgang til offentlig transport. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og akademikernes Centralorganisation Eller Du vil blive ansat i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale for kontorfunktionær, laboranter og it-medarbejdere og HK STAT eller HK-Samdata. Der er tale om en varig stilling på fuld tid. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til specialkonsulent Lars Stehr Larsen, på tlf. 3268 9205 eller it-medarbejder Christian Formsgaard Jensen på tlf. 3268 9231. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 36 og 37 med tiltrædelse snarest muligt.Om Forskerservice
I Forskerservice er vi med til at sikre gode vilkår for sundhedsforskningen i Danmark ved at vejlede forskere om de nationale sundhedsregistre og give adgang til data. Adgangen til data sker primært via en fjernadgang (RDP) til Sundhedsdatastyrelsens Forskermaskine. På Forskermaskinen har vi et par hundrede brugere, og der kommer hele tiden flere til. Det betyder, at der dagligt kommer mange spændende og varierende henvendelser. Forskerservice varetager den tekniske IT-drift og -support af Forskermaskinen.

Forskerservice er organisatorisk placeret i afdelingen Formidling i Sundhedsdatastyrelsen under Sundheds- og Ældreministeriet. Vi er et team på 15 medarbejdere med meget forskellige kompetencer og uddannelsesmæssig baggrund.

Dit arbejde
Som IT-supporter yder du teknisk førstehjælp over telefon og på mail. Du redder dagen for vores brugere, fordi du kan hjælpe og vejlede, så alle kan forstå det.

Du vil løbende være i tæt kontakt med dine kollegaer i Forskerservice og Sundhedsdatastyrelsens it-organisation.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Visitere og løse tekniske problemer for brugere af Forskermaskinen
  • Opdatere programmer, softwarepakker og licenser på Forskermaskinen
  • Tildele privilegier til nye og eksisterende medarbejdere
  • Løbende driftsovervågning
  • Brugeradministration
  • Hjælpe kollegaer med tekniske problemer
  • Bestille IT-udstyr og opsætning af arbejdsstationer
  • Være i dialog med IT-afdelingen og it-sikkerhedsfolk om implementering af nye produkter
  • Idriftsættelse og test af systemer, da vi står over for implementering af flere nye systemer.
Ved siden af de primære arbejdsopgaver forestiller vi os, at du skal bidrage til en række andre tekniske opgaver afhængigt af din profil. De tekniske medarbejdere i Forskerservice supporterer og videreudvikler også vores sharefile-løsning, CRM-system, signeringsløsning samt vores databaser.

Værktøjer og sprog:

I Forskerservice anvender vi følgende værktøjer: Microsoft Office, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft SQL Server Management Studio og følgende sprog: Powershell, VBA, SQL og SAS

Din uddannelse og erfaring
Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for IT, som f.eks. IT-Supporter, IT-Teknolog eller Datamatiker eller relevant erhvervserfaring, der har givet dig lignende kompetencer. Hvis du har interesse og måske erfaring med programmering vil det være en fordel.

Dine personlige kvalifikationer

Du er:

  • serviceminded og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt
  • effektiv og kan løse flere opgaver ad gangen
  • ansvarlig og overholder aftaler og deadlines
  • i stand til at arbejde selvstændigt, såvel som sammen med andre og har lyst til at indgå i et team, der arbejder tæt sammen.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingspotentiale. Du bliver en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer.

Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads, med 37 timers arbejdsuge. Sundhedsdatastyrelsen er centralt beliggende i København, med nem adgang til offentlig transport.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og akademikernes Centralorganisation

Eller

Du vil blive ansat i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale for kontorfunktionær, laboranter og it-medarbejdere og HK/STAT eller HK-Samdata.

Der er tale om en varig stilling på fuld tid.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til specialkonsulent Lars Stehr Larsen, på tlf. 3268 9205 eller it-medarbejder Christian Formsgaard Jensen på tlf. 3268 9231.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 36 og 37 med tiltrædelse snarest muligt.

SundhedsdatastyrelsenKøbenhavn S2019-08-14T00:00:002019-08-28T00:00:00
330071802It-koordinatorRobot It-koordinator til Statens Museum for Kunst Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige fagligheder, så er du måske vores nye it-koordinator. Statens Museum for Kunst er Danmarks nationalgalleri for billedkunst, og vi søger en it-koordinator. Arbejdsopgaver Som it-koordinator på Statens Museum for Kunst (SMK) bliver du bindeled til Statens IT, som er museets it-driftsleverandør. Du bliver også ansvarlig for informationssikkerhed, og dermed fx for at udarbejde og vedligeholde museets politikker, procedurer og retningslinjer for informationssikkerhed. Dine arbejdsopgaver består af: • Løbende opfølgning og koordinering med Statens It vedrørende server- og øvrig it-drift • Koordinering af nye it-projekter • Godkendelse af bestillinger af nyt it-udstyr og software • Udarbejdelse af risikovurdering og planer for håndtering af risici • Tilrettelæggelse og varetagelse af awareness-tiltag overfor museets medarbejdere • Varetagelse af rollen som museets DPO i samarbejde med museets HR-fuldmægtig • Tilrettelæggelse af og opfølgning på møder i museets Informationssikkerhedsudvalg • Øvrige opgaver vedr. it-drift og informationssikkerhed Kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du: • Har kendskab til it-drift • Har solid erfaring med informationssikkerhed og eller persondata • Har erfaring med budgetlægning og økonomistyring • Har flair for at sætte dig ind i forretningsmæssige behov og koble dem med effektive it-løsninger • Kan arbejde selvstændigt og er vant til at være tovholder på opgaver • Er god til at kommunikere både mundtligt og på skrift • Har gode analytiske og strategiske evner og kan omsætte behov og ønsker til operationelle handlinger • Kan samarbejde med mange forskellige faggrupper både på og uden for museet. Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid (37 timer). Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Stillingen er placeret i Administrationsafdelingen med reference til vicedirektør administrationschef. Arbejdsstedet er Sølvgade 48-50, 1307 København K. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør administrationschef Anne Bak-Hansen på tlf. 2552 7110. Ansøgning Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på https: www.smk.dk article jobs senest den 25. august 2019. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på Søg stillingen . Du bedes vedlægge ansøgning, CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35. Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober. SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.It-koordinator til Statens Museum for Kunst
Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst’s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige fagligheder, så er du måske vores nye it-koordinator. Statens Museum for Kunst er Danmarks nationalgalleri for billedkunst, og vi søger en it-koordinator.

Arbejdsopgaver
Som it-koordinator på Statens Museum for Kunst (SMK) bliver du bindeled til Statens IT, som er museets it-driftsleverandør. Du bliver også ansvarlig for informationssikkerhed, og dermed fx for at udarbejde og vedligeholde museets politikker, procedurer og retningslinjer for informationssikkerhed.

Dine arbejdsopgaver består af:

• Løbende opfølgning og koordinering med Statens It vedrørende server- og øvrig it-drift
• Koordinering af nye it-projekter
• Godkendelse af bestillinger af nyt it-udstyr og software
• Udarbejdelse af risikovurdering og planer for håndtering af risici
• Tilrettelæggelse og varetagelse af awareness-tiltag overfor museets medarbejdere
• Varetagelse af rollen som museets DPO i samarbejde med museets HR-fuldmægtig
• Tilrettelæggelse af og opfølgning på møder i museets Informationssikkerhedsudvalg
• Øvrige opgaver vedr. it-drift og informationssikkerhed

Kvalifikationer
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du:

• Har kendskab til it-drift
• Har solid erfaring med informationssikkerhed og/eller persondata
• Har erfaring med budgetlægning og økonomistyring
• Har flair for at sætte dig ind i forretningsmæssige behov og koble dem med effektive it-løsninger
• Kan arbejde selvstændigt og er vant til at være tovholder på opgaver
• Er god til at kommunikere både mundtligt og på skrift
• Har gode analytiske og strategiske evner og kan omsætte behov og ønsker til operationelle handlinger
• Kan samarbejde med mange forskellige faggrupper både på og uden for museet.

Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid (37 timer). Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Stillingen er placeret i Administrationsafdelingen med reference til vicedirektør/administrationschef. Arbejdsstedet er Sølvgade 48-50, 1307 København K.

Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør/administrationschef Anne Bak-Hansen på tlf. 2552 7110.

Ansøgning
Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på https://www.smk.dk/article/jobs/ senest den 25. august 2019. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på ”Søg stillingen”.

Du bedes vedlægge ansøgning, CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35.


Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober.

SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Statens Museum for KunstKøbenhavn K2019-08-13T00:00:002019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-konsulent til netværksdrift i Statens It

Statens It

Ballerup
Statens It s søger en IT-konsulent til at indgå i lokalnetværks gruppen, der skal bistå med daglig drift og 3. level support af vores kunders lokalnetværk i Statens It. Statens It drifter systemer for over 23.000 brugere i 15 forskellige ministeromr...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Systemadministrator for Exchange i Statens It

Statens It

Ballerup
En af vores medarbejdere går på pension og derfor søger Statens It s en systemadministrator til Exchange gruppen, der skal bistå med daglig drift og 3. level support af Exchange 2010, 2016 og O365 i Statens IT. Statens It drifter systemer for over 2...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:11. september 2019

Field IT supporter to FedEx

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Kastrup
Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On b...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

IT- supporter søges til teknisk førstehjælp til Danmarks sundhedsforskere

Sundhedsdatastyrelsen

København S
Om Forskerservice I Forskerservice er vi med til at sikre gode vilkår for sundhedsforskningen i Danmark ved at vejlede forskere om de nationale sundhedsregistre og give adgang til data. Adgangen til data sker primært via en fjernadgang (RDP) til Sun...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:28. august 2019

It-koordinator

Statens Museum for Kunst

København K
It-koordinator til Statens Museum for Kunst Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige faglighe...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019