Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-Tekniker

APPLE & PC-Tekniker & IT Supporter

Vi søger en ny Apple & PC-Tekniker & IT-Supporter til GladTeknik's Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger/måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at:

  • Erfaring med reparation af både MAC & PC
  • Erfaring med både MacOS & Windows
  • Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support
  • Du er udadvendt & præsentabel
  • Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau
  • Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs
  • Taler og forstår dansk og engelsk
  • Du skal være god til administrative arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver
  • En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens
  • Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider
  • En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder
  • Et ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support.

Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk

Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019.

Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt.

Hjemmeside: https://www.gladteknik.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007298Phoenix-dc896ff512019-04-13T00:00:00IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-Tekniker

APPLE & PC-Tekniker & IT Supporter

Vi søger en ny Apple & PC-Tekniker & IT-Supporter til GladTeknik's Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger/måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at:

  • Erfaring med reparation af både MAC & PC
  • Erfaring med både MacOS & Windows
  • Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support
  • Du er udadvendt & præsentabel
  • Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau
  • Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs
  • Taler og forstår dansk og engelsk
  • Du skal være god til administrative arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver
  • En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens
  • Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider
  • En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder
  • Et ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support.

Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk

Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019.

Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt.

Hjemmeside: https://www.gladteknik.dk

2019-06-01T00:51:39.053 APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at: Erfaring med reparation af både MAC PC Erfaring med både MacOS Windows Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support Du er udadvendt præsentabel Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Taler og forstår dansk og engelsk Du skal være god til administrative arbejdsopgaver Vi tilbyder: En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder Et ungt team af gode kollegaer og højt humør Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support. Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019. Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt. Hjemmeside: https: www.gladteknik.dk11jobnetdc896ff5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3508537GladTeknik ApS - HVIDOVRE11Stendam 72650HvidovreDKDanmark0
job@gladteknik.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745721JobNet4975618497561810013-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc896ff5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgMed et job indenfor IT får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361463417Mathias Emil Nielsenjob@gladteknik.dkDKDanmarkDKDanmark330047583Testmiljøtekniker til RigspolitietRobot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at arbejde med administrering, konfigurering og udrulning af testmiljøer i en stor organisation i konstant udvikling? Du kan nu få ansvaret for, at testmiljøerne stemmer overens med produktionsmiljøerne, og sikrer dermed, at udrulningen sker så effektivt og problemfrit som muligt.Om jobbetSom testmiljøtekniker har du det overordnede ansvar for at udrulle Windows servere og sikre at testmiljøerne stemmer overens med produktionen. Samt sikre løbende vedligeholdelse, tildele IP adresser, konfigurering og deployment af og til de mange testmiljøer. Har du kendskab til og interesse i at arbejde med testdata, vil dette blive en del af dine arbejdsopgaver.Ligeledes deltager du i diverse udviklingsprojekter og driftsopgaver på tværs af organisationen. Du har ansvaret for at prioriterer rækkefølgen af tests i forhold til driftsstatus og øvrige aktiviteter. Du får en travl og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor du får mulighed for at være med til at definere rammer, rolle og processer. Din rolle er tværgående, og du vil i det daglige skulle referere til både sektionsleder og centerchef omkring de enkelte udrulninger og driftsopgaver. Du bliver en del af sektionen Driftssupport under Rigspolitiets Koncern IT, som består af 22 medarbejdere med blandet teknisk baggrund. I teamet sætter vi pris på sparring, samarbejde og har en uformel omgangstone, hvor humor præger hverdagen. Ud over at have ansvaret for testmiljøerne har vi i sektionen også ansvaret for bl.a. 2nd level driftssupport til Rigspolitiet og politikredsene i hele landet, antivirus, patch management, deployment, change management, release- og problem-management.Om digDet forventes, at du har stærke tekniske kompetencer, kompetencer inden for testdata management eller en kombination af begge. Vi forestiller os, at den rette kandidat har en relevant it-faglig uddannelse samt at du har beskæftiget dig med administreringen af testmiljøer, gerne fra en større organisation. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, du er måske cand.it, datamatiker, datalog, it-supporter eller lignende. Det vigtigste er, at du minimum har et par års erhvervserfaring i arbejdet med Windows-servere og infrastruktur. Du har erfaring med projektfaser og automatisering i Powershell. Kendskab til ITIL samt kendskab til testdata er en fordel. Som testmiljøtekniker har du en stor kontaktflade på tværs af organisationen. Det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, med både ledere, udviklere og teknikere internt såvel som eksternt. Du formår at omsætte kompliceret teknisk data og formidler korrekt og nøjagtigt hvad der lader sig gøre, i forbindelse med udrulningerne, til andre forretnings- og serviceorganisationer - også dem, der ikke har indgående it-forståelse. Du har en positiv tilgang til opgaver og mennesker, ligesom det falder dig naturligt at skabe gode relationer og samarbejde på tværs.Du er fagligt engageret og dit helhedsblik gør, at du forstår at sætte dig ind i organisationens behov, samtidig med at du er realistisk omkring, hvad der lader sig gøre. En hverdag, der rummer nye udfordringer og forskellige aktiviteter, motiverer dig, og det er naturligt for dig at tage ansvar for selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver. Ansættelsesforhold Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Mette Devantier på 2281 9774. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 30. juli og fredag den 2. august 2019. Koncern ITCirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Brænder du for at arbejde med administrering, konfigurering og udrulning af testmiljøer i en stor organisation i konstant udvikling? Du kan nu få ansvaret for, at testmiljøerne stemmer overens med produktionsmiljøerne, og sikrer dermed, at udrulningen sker så effektivt og problemfrit som muligt.

Om jobbet
Som testmiljøtekniker har du det overordnede ansvar for at udrulle Windows servere og sikre at testmiljøerne stemmer overens med produktionen. Samt sikre løbende vedligeholdelse, tildele IP adresser, konfigurering og deployment af og til de mange testmiljøer. Har du kendskab til og interesse i at arbejde med testdata, vil dette blive en del af dine arbejdsopgaver.

Ligeledes deltager du i diverse udviklingsprojekter og driftsopgaver på tværs af organisationen. Du har ansvaret for at prioriterer rækkefølgen af tests i forhold til driftsstatus og øvrige aktiviteter. Du får en travl og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor du får mulighed for at være med til at definere rammer, rolle og processer. Din rolle er tværgående, og du vil i det daglige skulle referere til både sektionsleder og centerchef omkring de enkelte udrulninger og driftsopgaver.

Du bliver en del af sektionen Driftssupport under Rigspolitiets Koncern IT, som består af 22 medarbejdere med blandet teknisk baggrund. I teamet sætter vi pris på sparring, samarbejde og har en uformel omgangstone, hvor humor præger hverdagen. Ud over at have ansvaret for testmiljøerne har vi i sektionen også ansvaret for bl.a. 2nd level driftssupport til Rigspolitiet og politikredsene i hele landet, antivirus, patch management, deployment, change management, release- og problem-management.

Om dig
Det forventes, at du har stærke tekniske kompetencer, kompetencer inden for testdata management eller en kombination af begge. Vi forestiller os, at den rette kandidat har en relevant it-faglig uddannelse samt at du har beskæftiget dig med administreringen af testmiljøer, gerne fra en større organisation. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, du er måske cand.it, datamatiker, datalog, it-supporter eller lignende. Det vigtigste er, at du minimum har et par års erhvervserfaring i arbejdet med Windows-servere og infrastruktur. Du har erfaring med projektfaser og automatisering i Powershell. Kendskab til ITIL samt kendskab til testdata er en fordel.

Som testmiljøtekniker har du en stor kontaktflade på tværs af organisationen. Det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, med både ledere, udviklere og teknikere internt såvel som eksternt. Du formår at omsætte kompliceret teknisk data og formidler korrekt og nøjagtigt hvad der lader sig gøre, i forbindelse med udrulningerne, til andre forretnings- og serviceorganisationer - også dem, der ikke har indgående it-forståelse. Du har en positiv tilgang til opgaver og mennesker, ligesom det falder dig naturligt at skabe gode relationer og samarbejde på tværs.

Du er fagligt engageret og dit helhedsblik gør, at du forstår at sætte dig ind i organisationens behov, samtidig med at du er realistisk omkring, hvad der lader sig gøre. En hverdag, der rummer nye udfordringer og forskellige aktiviteter, motiverer dig, og det er naturligt for dig at tage ansvar for selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver.

Ansættelsesforhold

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Mette Devantier på 2281 9774. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis – vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 30. juli og fredag den 2. august 2019.

 

Koncern IT
Cirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet.


Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet

Koncern ITHvidovre2019-06-21T00:00:002019-07-22T00:00:00
330026987SupporterRobot Om NNC: Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler. Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling. Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter. Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk. Jobbet: No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc er, tablets og smartphones. Vi forventer at du har: en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil. arbejdet i en IT-afdeling. et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften. Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden). Vi tilbyder: En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling. En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse. Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø. Frokostordning. Fleksibel arbejdstid. Lille træningscenter Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk. Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.

Om NNC:

Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler.

Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling.

Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter.

Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk.

 

Jobbet:

No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig.

Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc’er, tablets og smartphones.

Vi forventer at du har:

  • en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil.
  • arbejdet i en IT-afdeling.
  • et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften.

Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden).

 

Vi tilbyder:

  • En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling.
  • En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse.
  • Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø.
  • Frokostordning.
  • Fleksibel arbejdstid.
  • Lille træningscenter

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk.

Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.

No Name Company ApSHedehusene2019-06-04T00:00:002019-07-15T00:00:00
330046701Customer Service Agent for Swedish Team in CopenhagenRobot Are you outgoing, quick-learning and interested in webhosting? Are you fluent in written and spoken Swedish? If so, send us your application - we need a new colleague like you at One.com! Your main task as a Supporter is to assist and guide our customers in the use of our products and webhosting via chat and e-mail - primarily in questions about One.com products but also third-party products. There are plenty of opportunities to develop and take on additional responsibilities in this position, for instance in translating, product specialization, testing, training or in other areas you would like to develop. We would love to hear from you, if you: Speak and write fluent Swedish Want to work with Technical Support in a globally oriented company Want to expand or utilize your technical knowledge about web-hosting and customer support Want to work in a multicultural environment with great colleagues and gain access to employee benefits such as health insurance, flexible working hours and a healthy and varied lunch scheme. How to succeed: Ideally, you worked as a Customer Service Agent before, preferably within IT. If you have greater interest than experience in the area, we strongly encourage you to send us an application anyway. We are looking for talent, and we will arrange for a thorough training in the first period of the employment. When you work in our Customer Support at One.com, you always need to bring your best skills in team-play and communication to work, and you will need the patience to work with diverse audiences with different knowledge and skill levels. If you are a committed and responsible person, we can t wait to receive your application! What to expect: As our new colleague, you will work in beautiful surroundings 5 minutes from Copenhagen Central Station. We offer a professional and informal work environment with a casual atmosphere and competent colleagues from many different nationalities, as well as a great and varied lunch agreement. We want it to be fun to work at One.com, and social events are common besides monthly Friday Bars we have Team days and two annual company parties! The position is full-time with a minimum of 37,5 hours per week. Your working hours will be planned on a weekly schedule with 7,5 hours each day, excl. lunch. Work in weekends and evenings are scheduled by the Team Manager in corporation with the rest of the team. Anticipated start date is as soon as possible. The starting salary is DKK 21.000 pr. month and is adjusted yearly. Are you interested? We will process all incoming applications as they are received, so please upload your CV and a short application via the Apply Button as soon as possible. You are also welcome to send us your application in Swedish. If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Anne Hansen, PA to Head of Support, via e-mail abh@one.com. One.com is an innovative provider of web hosting. We were established in 2002 in Denmark and are one of the leading companies in Europe regarding domains and sales of web hotels. Today, we host more than 1.5 million customers. One.com has offices located in Denmark, the Philippines, Dubai, and India.

Are you outgoing, quick-learning and interested in webhosting? Are you fluent in written and spoken Swedish? If so, send us your application - we need a new colleague like you at One.com!

Your main task as a Supporter is to assist and guide our customers in the use of our products and webhosting via chat and e-mail - primarily in questions about One.com products but also third-party products. There are plenty of opportunities to develop and take on additional responsibilities in this position, for instance in translating, product specialization, testing, training or in other areas you would like to develop.

We would love to hear from you, if you:

  • Speak and write fluent Swedish
  • Want to work with Technical Support in a globally oriented company
  • Want to expand or utilize your technical knowledge about web-hosting and customer support
  • Want to work in a multicultural environment with great colleagues and gain access to employee benefits such as health insurance, flexible working hours and a healthy and varied lunch scheme.

How to succeed:

Ideally, you worked as a Customer Service Agent before, preferably within IT. If you have greater interest than experience in the area, we strongly encourage you to send us an application anyway. We are looking for talent, and we will arrange for a thorough training in the first period of the employment. When you work in our Customer Support at One.com, you always need to bring your best skills in team-play and communication to work, and you will need the patience to work with diverse audiences with different knowledge and skill levels. If you are a committed and responsible person, we can’t wait to receive your application!

What to expect:

As our new colleague, you will work in beautiful surroundings 5 minutes from Copenhagen Central Station. We offer a professional and informal work environment with a casual atmosphere and competent colleagues from many different nationalities, as well as a great and varied lunch agreement. We want it to be fun to work at One.com, and social events are common – besides monthly Friday Bars we have Team days and two annual company parties!

The position is full-time with a minimum of 37,5 hours per week. Your working hours will be planned on a weekly schedule with 7,5 hours each day, excl. lunch. Work in weekends and evenings are scheduled by the Team Manager in corporation with the rest of the team. Anticipated start date is as soon as possible.

The starting salary is DKK 21.000 pr. month and is adjusted yearly.

Are you interested?

We will process all incoming applications as they are received, so please upload your CV and a short application via the 'Apply Button' as soon as possible. You are also welcome to send us your application in Swedish. If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Anne Hansen, PA to Head of Support, via e-mail abh@one.com.

One.com is an innovative provider of web hosting. We were established in 2002 in Denmark and are one of the leading companies in Europe regarding domains and sales of web hotels. Today, we host more than 1.5 million customers. One.com has offices located in Denmark, the Philippines, Dubai, and India.

ONE.COM A/SKøbenhavn V2019-06-20T00:00:002019-08-14T00:00:00
330041666IT-supporter søgesRobot Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så kan det være, at denne stilling er den rette for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, som har ambitioner om at udvikle sine kompetencer inden for det tekniske og opbygge relevant erfaring. Søg allerede i dag! Om stillingen På vegne af vores kunde Novartis leder Academic Work efter en IT-supporter til at indgå i et team på tre, der hver dag arbejder med at få det tekniske til at fungere problemfrit for virksomhedens ansatte. Stillingen er en teknisk stilling, hvor du primært vil beskæftige dig med IT-support mod virksomhedens danske kollegaer. Der er i første omgang tale om en tidsbegrænset stilling, der forløber til slutningen af året. Givet et godt samarbejde og at behovet er der, er mulighed for forlængelse. Denne rekrutteringsproces foretages af Academic. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved Novartis. Arbejdsopgaver I denne stilling søger vi en person til at blive en del af teamet, og til at supportere kollegaer i Windows 10 og 7. Derudover kommer du til at supportere brugerne, når der opstår problemer med Office-pakken, blandt andet ved problemer med telefoner (primært iPhones) og iPads. Herudover vil du også komme til at varetage administrative opgaver forbundet med virksomhedens computere, hvor du blandt andet skal registrere og stå for administrationen af disse. Hertil skal du være med til at forberede og opsætte nye computere. Arbejdsopgaverne inkluderer Support i Windows 10 og 7 Support over mail og telefon, primært level 2 spørgsmål Generel IT-support Til denne stilling søger vi dig, der muligvis er i starten af din karriere, og som ønsker at opnå relevant erfaring fra en spændende international virksomhed. For at lykkedes i stillingen kræver det, at du har et solidt kendskab til Windows og Office-pakken, men du behøver ikke være ekspert. Vi søger en person, som motiveres af arbejdsopgaverne, kan lide at have indflydelse og som selv formår at strukturere sin arbejdsdag. Vi søger dig, som Har en IT uddannelse, evt. IT supporter Har 1-5 års erfaring med IT Har kendskab til Windows og Office-pakken Er flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt Som person er du udadvendt og god til at tale med- og lytte til andre mennesker, og hjælpe dem med deres tekniske problemer. Du tilbyder din hjælp, hvor der er brug for det, og tager selv initiativ til at færdiggøre eller viderefører arbejdsopgaver. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: Fuldtid LØN: Timeløn STED: Ørestad Du ansøger ved at klikke på ANSØG nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksomme på, at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde, at stillingen besættes. Vi er Home of the Young Professionals . Vi tilbyder jobs til studenter samt dem der har op til 5 års arbejdserfaring. Gennem os kan du arbejde som konsulent på et specifikt projekt eller stilling hos en af vor kunder, eller du kan ansættes direkte hos en af vores kunder via os. Se mere på www.academicwork.dk. Under din ansættelse hos Academic Work vil du have din egen dedikerede Consultant Manager, som står til rådighed ved spørgsmål, understøtter din karriereudvikling og sikre dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK:ved oprettelse af profil samt indsendelse af ansøgning og andre informationer giver du automatisk samtykke til at Academic Work behandler din informationer i henhold til persondataloven. Anden information Novartis holder til i flotte lokaler tæt på Ørestad Metrostation. Novartis arbejder med udvikling og markedsføring af lægemidler. De arbejder med lægemidler, der kan forebygge og helbrede sygdomme, lindre lidelser og forbedre menneskers livskvalitet. Novartis arbejder konstant med at finde løsninger på helbreds- og sundhedsmæssige udfordringer. De arbejder for at forbedre menneskers sundhed verden over. Du kan læse mere om Novartis her: https: www.novartis.dk om-novartis

Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så kan det være, at denne stilling er den rette for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, som har ambitioner om at udvikle sine kompetencer inden for det tekniske og opbygge relevant erfaring. Søg allerede i dag!

Om stillingen

På vegne af vores kunde Novartis leder Academic Work efter en IT-supporter til at indgå i et team på tre, der hver dag arbejder med at få det tekniske til at fungere problemfrit for virksomhedens ansatte. Stillingen er en teknisk stilling, hvor du primært vil beskæftige dig med IT-support mod virksomhedens danske kollegaer.

Der er i første omgang tale om en tidsbegrænset stilling, der forløber til slutningen af året. Givet et godt samarbejde og at behovet er der, er mulighed for forlængelse.

Denne rekrutteringsproces foretages af Academic. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved Novartis.

Arbejdsopgaver

I denne stilling søger vi en person til at blive en del af teamet, og til at supportere kollegaer i Windows 10 og 7. Derudover kommer du til at supportere brugerne, når der opstår problemer med Office-pakken, blandt andet ved problemer med telefoner (primært iPhones) og iPads. Herudover vil du også komme til at varetage administrative opgaver forbundet med virksomhedens computere, hvor du blandt andet skal registrere og stå for administrationen af disse. Hertil skal du være med til at forberede og opsætte nye computere.

Arbejdsopgaverne inkluderer

  • Support i Windows 10 og 7
  • Support over mail og telefon, primært level 2 spørgsmål
  • Generel IT-support

Til denne stilling søger vi dig, der muligvis er i starten af din karriere, og som ønsker at opnå relevant erfaring fra en spændende international virksomhed. For at lykkedes i stillingen kræver det, at du har et solidt kendskab til Windows og Office-pakken, men du behøver ikke være ekspert. Vi søger en person, som motiveres af arbejdsopgaverne, kan lide at have indflydelse og som selv formår at strukturere sin arbejdsdag.

Vi søger dig, som

  • Har en IT uddannelse, evt. IT supporter
  • Har 1-5 års erfaring med IT
  • Har kendskab til Windows og Office-pakken
  • Er flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt

Som person er du udadvendt og god til at tale med- og lytte til andre mennesker, og hjælpe dem med deres tekniske problemer. Du tilbyder din hjælp, hvor der er brug for det, og tager selv initiativ til at færdiggøre eller viderefører arbejdsopgaver.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: Timeløn
  • STED: Ørestad

Du ansøger ved at klikke på “ANSØG” nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksomme på, at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde, at stillingen besættes.

Vi er ‘Home of the Young Professionals’. Vi tilbyder jobs til studenter samt dem der har op til 5 års arbejdserfaring. Gennem os kan du arbejde som konsulent på et specifikt projekt eller stilling hos en af vor kunder, eller du kan ansættes direkte hos en af vores kunder via os. Se mere på www.academicwork.dk.

Under din ansættelse hos Academic Work vil du have din egen dedikerede Consultant Manager, som står til rådighed ved spørgsmål, understøtter din karriereudvikling og sikre dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK:ved oprettelse af profil samt indsendelse af ansøgning og andre informationer giver du automatisk samtykke til at Academic Work behandler din informationer i henhold til persondataloven.

 

Anden information

Novartis holder til i flotte lokaler tæt på Ørestad Metrostation.

Novartis arbejder med udvikling og markedsføring af lægemidler. De arbejder med lægemidler, der kan forebygge og helbrede sygdomme, lindre lidelser og forbedre menneskers livskvalitet. Novartis arbejder konstant med at finde løsninger på helbreds- og sundhedsmæssige udfordringer. De arbejder for at forbedre menneskers sundhed verden over. Du kan læse mere om Novartis her: https://www.novartis.dk/om-novartis

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-06-12T00:00:002019-08-06T00:00:00
330041414IT-tekniker søges til Odense området for projektRobot Da vi har rygende travlt, søger vi pt. efter en tekniker som kan hjælpe vores kollega i Odense for et projekt, for en af vores kunder. I vil være 2 og 2 på projektet og vil derfor hjælpe hinanden. Projektet vil foreløbe over 3 ugers tid med fuldtid fra tirsdag til torsdag, med mulighed for andre arbejdsopgaver mandag og fredag. Der vil forekomme kørsler til Jylland, da man sammen med kollegaen kommer til at dække vest Danmark også. Derfor forventer vi at du kan stille egen bil til rådighed. Der er mulighed for fastanæsttelse efter projektet. Hvad vi forventer: - Du har forstand på IT - Straffeattest kan fremvises - Du har god ordenssans - Du kan møde til tiden - Har kørekort og adgang til egen bil Vi tilbyder: Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet. Interesseret? Send din ansøgning til info@barona.dk mærket Fyn tekniker. Om Barona: Barona hjælper virksomheder og organisationer med kompetenceforsyning og kandidater med spændende karrieremuligheder og plads til at vokse. Vi skræddersyr moderne løsninger baseret på egenudviklede digitale platforme og teknik, som matcher vores kunders behov. Barona IT indgår i Barona Group en samling af virksomheder, der operer i flere forskellige brancher. Vores vision er, at føre økonomi og samfund sammen, i fremtiden gennem digitalisering. Vi har virksomheder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Rusland, Polen, Spanien og Belgien, hvor vi beskæftiger over 800 IT specialiser i Norden alene. Vores IT-virksomhed består af to fokusområder at skabe den bedste kundeoplevelse for slutkunderne og at hjælpe vores kunder med at finde de bedste IT-ressourcer til projekter og udviklingsarbejde.

Da vi har rygende travlt, søger vi pt. efter en tekniker som kan hjælpe vores kollega i Odense for et projekt, for en af vores kunder. 

 

I vil være 2 og 2 på projektet og vil derfor hjælpe hinanden. Projektet vil foreløbe over 3 ugers tid med fuldtid fra tirsdag til torsdag, med mulighed for andre arbejdsopgaver mandag og fredag. Der vil forekomme kørsler til Jylland, da man sammen med kollegaen kommer til at dække vest Danmark også. Derfor forventer vi at du kan stille egen bil til rådighed. Der er mulighed for fastanæsttelse efter projektet. 

 

Hvad vi forventer:

- Du har forstand på IT

- Straffeattest kan fremvises

- Du har god ordenssans

- Du kan møde til tiden

- Har kørekort og adgang til egen bil

 

Vi tilbyder:

Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet.

Interesseret? Send din ansøgning til info@barona.dk mærket Fyn tekniker.

 

 

Om Barona:

Barona hjælper virksomheder og organisationer med kompetenceforsyning og kandidater med spændende karrieremuligheder og plads til at vokse. Vi skræddersyr moderne løsninger baseret på egenudviklede digitale platforme og teknik, som matcher vores kunders behov. Barona IT indgår i Barona Group – en samling af virksomheder, der operer i flere forskellige brancher. Vores vision er, at føre økonomi og samfund sammen, i fremtiden gennem digitalisering. Vi har virksomheder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Rusland, Polen, Spanien og Belgien, hvor vi beskæftiger over 800 IT specialiser i Norden alene. Vores IT-virksomhed består af to fokusområder – at skabe den bedste kundeoplevelse for slutkunderne og at hjælpe vores kunder med at finde de bedste IT-ressourcer til projekter og udviklingsarbejde.

Barona IT ApSOdense C2019-06-14T00:00:002019-08-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Testmiljøtekniker til Rigspolitiet

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at arbejde med administrering, konfigurering og udrulning af testmiljøer i en stor organisation i konstant udvikling? Du kan nu få ansvaret for, at testmiljøerne stemmer overens med produktionsmiljøe...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Supporter

No Name Company ApS

Hedehusene
Om NNC: Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kassete...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Customer Service Agent for Swedish Team in Copenhagen

ONE.COM A/S

København V
Are you outgoing, quick-learning and interested in webhosting? Are you fluent in written and spoken Swedish? If so, send us your application - we need a new colleague like you at One.com! Your main task as a Supporter is to assist and guide our cust...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

IT-supporter søges

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så kan det være, at denne stilling er den rette for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, som har ambitioner om at...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:6. august 2019

IT-tekniker søges til Odense området for projekt

Barona IT ApS

Odense C
Da vi har rygende travlt, søger vi pt. efter en tekniker som kan hjælpe vores kollega i Odense for et projekt, for en af vores kunder. I vil være 2 og 2 på projektet og vil derfor hjælpe hinanden. Projektet vil foreløbe over 3 ugers tid med fuldtid ...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:7. august 2019