Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-tekniker til servicebutik.

PC Service Center søger IT-tekniker

PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker og som led i vores udvikling og åbning af flere butikker i hele landet, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere.

Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag.
Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:

  • Du kan lide at betjene og servicere kunder
  • Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse
  • Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar
  • Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer
  • Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig
  • Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.
  • Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:

- Fast grundløn og mulighed for provision
- Faglig og personlig udvikling
- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø
- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:

Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til admin@pcservicecenter.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:

- Ansøgning
- CV
- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være i Københavns-området i en af vores butikker.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329934957Phoenix-48e5417d12019-01-02T00:00:00IT-tekniker til servicebutik.

PC Service Center søger IT-tekniker

PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker og som led i vores udvikling og åbning af flere butikker i hele landet, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere.

Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag.
Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:

  • Du kan lide at betjene og servicere kunder
  • Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse
  • Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar
  • Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer
  • Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig
  • Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.
  • Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:

- Fast grundløn og mulighed for provision
- Faglig og personlig udvikling
- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø
- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:

Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til admin@pcservicecenter.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:

- Ansøgning
- CV
- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være i Københavns-området i en af vores butikker.

2019-02-28T00:50:22.700 PC Service Center søger IT-tekniker PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker og som led i vores udvikling og åbning af flere butikker i hele landet, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job. Din profil skal indeholde nedenstående punkter: Du kan lide at betjene og servicere kunder Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team. Du kan tale og skrive dansk og engelsk Vi tilbyder dig: - Fast grundløn og mulighed for provision - Faglig og personlig udvikling - Udfordrende opgaver i et hektisk miljø - Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder Send en ansøgning: Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til admin@pcservicecenter.dk Din ansøgning skal indeholde følgende: - Ansøgning - CV - Foto af ansøger Arbejdsstedet vil være i Københavns-området i en af vores butikker.11Jobnet48e5417d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3426539ECOMMUNICATION A/S11Bernstorffsvej 822900HellerupDKDanmark0
admin@pcservicecenter.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent686818JobNet492407049240701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgSom IT-tekniker hos ECOMMUNICATION A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT359906201Michael Vedeladmin@pcservicecenter.dkDKDanmarkDKDanmark329998968Global Sales Support Manager, DigitalizationRobot As FLSmidth has an increasing focus on digital solution globally we are seeking a dynamic Digitalization Sales Support Manager in Copenhagen. Your job: You will from the Digital Group be supporting the Regional sales organizations in identifying sales opportunities within the digital portfolio of products in FLSmidth i.e. process control optimization and various digital Cloud applications increasing the customers productivity. You will participate in or conduct surveys at the customers mining or cement production facilities, from where you bring back the needed foundation for you to develop a technical and commercial proposal for the solution(s) covering the customer s needs. Furthermore, you will actively be supporting the Global Product Line Managers identifying areas for improvement technical as well as for commercial go-to-market models and strategies. It is expected that you have a comprehensive knowledge of industrial automation and digital products and services. Your profile: You have experience (Minimum 2-5 years) and knowledge of technical solutions, ideally in relation to advanced process control, digital cloud solutions and in general automation systems. Your theoretical background could be in Engineering combined with a solid business driven background and experience. Your excellent cultural awareness comes into play when you are working with clients and colleagues on the global scene. Employing your sound communication skills, you ensure good cooperation, build strong and long-lasting relations and are motivated working in teams. Your structured approach and ability to work independently lends you the skills to handle the deadlines and pressure of an ever-changing work environment. You must expect up to 50 travel days per year. English is a requirement, while knowledge of Danish and other languages is a plus. Your source to the good working life When you join FLSmidth, you take off for a career in an international environment in close collaboration with customers, suppliers and colleagues all over the world. You will be working within a framework of defined tools and best practice in an environment based on our values: Competence, Co-operation and Responsibility. As our business is founded on the ability to think outside the box, you will be trusted to challenge the existing and find new innovative solutions. Questions about the position may be directed to General Manager, Sales Support Cement Mining, Jens Adler at 45 30932262. Please apply by clicking apply on this page. Please sned your application ASAP, we will close the vacancy when we have identified the right candidate - Application closing date is: 30-April-2019

As FLSmidth has an increasing focus on digital solution globally we are seeking a dynamic Digitalization Sales Support Manager in Copenhagen.

 

Your job:

You will from the Digital Group be supporting the Regional sales organizations in identifying sales opportunities within the digital portfolio of products in FLSmidth i.e. process control & optimization and various digital & Cloud applications increasing the customers productivity. You will participate in or conduct surveys at the customers mining or cement production facilities, from where you bring back the needed foundation for you to develop a technical and commercial proposal for the solution(s) covering the customer’s needs. Furthermore, you will actively be supporting the Global Product Line Managers identifying areas for improvement technical as well as for commercial go-to-market models and strategies. It is expected that you have a comprehensive knowledge of industrial automation and digital products and services.

 

Your profile:

You have experience (Minimum 2-5 years) and knowledge of technical solutions, ideally in relation to advanced process control, digital cloud solutions and in general automation systems. Your theoretical background could be in Engineering combined with a solid business driven background and experience.

Your excellent cultural awareness comes into play when you are working with clients and colleagues on the global scene. Employing your sound communication skills, you ensure good cooperation, build strong and long-lasting relations and are motivated working in teams. Your structured approach and ability to work independently lends you the skills to handle the deadlines and pressure of an ever-changing work environment. You must expect up to 50 travel days per year.

English is a requirement, while knowledge of Danish and other languages is a plus.

 

Your source to the good working life
When you join FLSmidth, you take off for a career in an international environment in close collaboration with customers, suppliers and colleagues all over the world. You will be working within a framework of defined tools and best practice in an environment based on our values: Competence, Co-operation and Responsibility. As our business is founded on the ability to think outside the box, you will be trusted to challenge the existing and find new innovative solutions.

 

Questions about the position may be directed to General Manager, Sales Support Cement & Mining, Jens Adler at +45 30932262. Please apply by clicking “apply” on this page.

Please sned your application ASAP, we will close the vacancy when we have identified the right candidate - Application closing date is: 30-April-2019

FLSMIDTH & CO. A/SValby2019-04-02T00:00:002019-04-30T00:00:00
329987996IT-supporter til softwarevirksomhedRobot Brænder du for at arbejde med IT-support? Motiveres du af at give en god kundeoplevelse? Trives du i et dynamisk miljø i højt tempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega? A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet. Om jobbet Som supporter bliver din væsentligste opgave telefonisk kontakt og dialogen med kunderne. Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Stillingen kræver derfor, at du er professionel, ansvarlig, videbegærlig, omstillingsparat og struktureret i din opgaveløsning. I det daglige bliver du en af nøglepersonerne i vores Hotline, som består af 10 ildsjæle, der brænder for at give vores søde kunder den bedste kundeoplevelse. Dine primære opgaver består bl.a. af: Daglig brugersupport via e-mail og telefon Fejlfinding og diagnosticering Styring og registrering af sager Detaljeret dokumentering af fejl og forbedringer Diverse administrative opgaver Løbende målrettet kommunikation og forventningsafstemning med kunderne Hvad forventer vi af dig? Det er vigtigt, at du er serviceminded, humoristisk og har gode kommunikationsevner. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer. Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du er præsentabel og elsker at sætte vores kunder i centrum. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med. Vi lægger især vægt på, at: Du har flair for IT Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale Du kan lide at hjælpe og er både tålmodig og humoristisk Du er struktureret og god til at overlevere opgaver i høj kvalitet Du udviser initiativ og bidrager til at forbedre vores måde at arbejde på Du er god til hurtigt at tilegne dig ny viden Du er i stand til at udvise overskud i telefonen og afslutte alle samtaler positivt Du har kørekort B Du kan fremvise straffeattest Hvad kan du forvente af os? Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du får sparring og feedback undervejs, og afhængigt af dit engagement og evne til at dygtiggøre dig vil der være mulighed for opgaver med mere ansvar. Løn efter kvalifikationer. Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre. Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30. Kontakt Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk Ansøgningen mærkes IT-supporter i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 5050 6045. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Brænder du for at arbejde med IT-support? Motiveres du af at give en god kundeoplevelse? Trives du i et dynamisk miljø i højt tempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega?

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Om jobbet

Som supporter bliver din væsentligste opgave telefonisk kontakt og dialogen med kunderne. Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Stillingen kræver derfor, at du er professionel, ansvarlig, videbegærlig, omstillingsparat og struktureret i din opgaveløsning.

I det daglige bliver du en af nøglepersonerne i vores Hotline, som består af 10 ildsjæle, der brænder for at give vores søde kunder den bedste kundeoplevelse.

Dine primære opgaver består bl.a. af:

  • Daglig brugersupport via e-mail og telefon
  • Fejlfinding og diagnosticering
  • Styring og registrering af sager
  • Detaljeret dokumentering af fejl og forbedringer
  • Diverse administrative opgaver
  • Løbende målrettet kommunikation og forventningsafstemning med kunderne

Hvad forventer vi af dig?

Det er vigtigt, at du er serviceminded, humoristisk og har gode kommunikationsevner. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du er præsentabel og elsker at sætte vores kunder i centrum. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Vi lægger især vægt på, at:

  • Du har flair for IT
  • Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale
  • Du kan lide at hjælpe og er både tålmodig og humoristisk
  • Du er struktureret og god til at overlevere opgaver i høj kvalitet
  • Du udviser initiativ og bidrager til at forbedre vores måde at arbejde på
  • Du er god til hurtigt at tilegne dig ny viden
  • Du er i stand til at udvise overskud i telefonen og afslutte alle samtaler positivt
  • Du har kørekort B
  • Du kan fremvise straffeattest

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du får sparring og feedback undervejs, og afhængigt af dit engagement og evne til at dygtiggøre dig vil der være mulighed for opgaver med mere ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre.

Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30.

 
Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes "IT-supporter" i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Beate Gade på tlf. 5050 6045.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

A-DATA A/SRødovre2019-04-01T00:00:002019-05-02T00:00:00
329987110Apple Tekniker TraineeRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT ACMT)? Mentech s værksted, i Glostrup, søger Apple teknikere. Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACIT ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os. Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT/ACMT)?

Mentech’s værksted, i Glostrup, søger Apple teknikere.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACIT/ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-03-29T00:00:002019-05-24T00:00:00
329986465It Supporter/TeknikerRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med support og reparartion af It produkter?Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? Vi har det største IT værsted i Danmark og er som de eneste Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Mentech s IT værksted, i Glostrup, søger, på grund af stor travlhed, nye IT supportere teknikere Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk perfekt både i tale og på skrift Du skal være god til administrative tunge systemer Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med support og reparartion af It produkter?
Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark?


Vi har det største IT værsted i Danmark og  er som de eneste Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

 

Mentech’s IT værksted, i Glostrup, søger, på grund af stor travlhed, nye IT supportere/teknikere

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs   
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk perfekt både i tale og på skrift 
  • Du skal være god til administrative tunge systemer
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-03-28T00:00:002019-05-23T00:00:00
329982676Customer Support Associate (Tier One)Robot Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we re starting with Google Ads. Working at Cobiro, you ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions. We offer: Flexible working hours An agile work environment Focus on quality solutions Options to attend relevant courses and conferences A team of passionate, skilled and experienced colleagues All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets. Frequent social company activities, Friday bar included Good working equipment A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen Customer Support Associate (Tier One) The Opportunity In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product. A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage For this position, you will need: A strong customer-centric and problem-solving approach Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively Strong written and verbal communication skills in English How to apply? We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on Apply for this job and attach your CV and or Linkedin account. You will always get a reply when applying through our system. We want to give all applicants the same opportunity, please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Be a part of an exciting journey

At Cobiro we're using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We're on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we're starting with Google Ads.

Working at Cobiro, you’ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We’re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions.

We offer:

  • Flexible working hours
  • An agile work environment
  • Focus on quality solutions
  • Options to attend relevant courses and conferences
  • A team of passionate, skilled and experienced colleagues
  • All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets.
  • Frequent social company activities, Friday bar included
  • Good working equipment
  • A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen

 

Customer Support Associate (Tier One)

The Opportunity

In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro’s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product.

A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage

For this position, you will need:

  • A strong customer-centric and problem-solving approach
  • Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively
  • Strong written and verbal communication skills in English

 

How to apply?

We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on "Apply for this job" and attach your CV and/or Linkedin account.

You will always get a reply when applying through our system.

We want to give all applicants the same opportunity,  please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Cobiro ApSKøbenhavn K2019-03-22T00:00:002019-05-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Global Sales Support Manager, Digitalization

FLSMIDTH & CO. A/S

Valby
As FLSmidth has an increasing focus on digital solution globally we are seeking a dynamic Digitalization Sales Support Manager in Copenhagen. Your job: You will from the Digital Group be supporting the Regional sales organizations in identifying sal...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

IT-supporter til softwarevirksomhed

A-DATA A/S

Rødovre
Brænder du for at arbejde med IT-support? Motiveres du af at give en god kundeoplevelse? Trives du i et dynamisk miljø i højt tempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega? A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softw...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

Apple Tekniker Trainee

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

It Supporter/Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med support og reparartion af It produkter?Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? Vi har det største IT værsted i Danmark og er som de eneste Autoriseret Premiu...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Customer Support Associate (Tier One)

Cobiro ApS

København K
Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and ...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:15. maj 2019