IT-tekniker til servicebutik.

PC Service Center søger IT-tekniker

PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker og som led i vores udvikling og åbning af flere butikker i hele landet, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere.

Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag.
Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:

  • Du kan lide at betjene og servicere kunder
  • Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse
  • Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar
  • Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer
  • Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig
  • Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.
  • Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:

- Fast grundløn og mulighed for provision
- Faglig og personlig udvikling
- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø
- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:

Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til admin@pcservicecenter.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:

- Ansøgning
- CV
- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være i Københavns-området i en af vores butikker.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329934957Phoenix-48e5417d12019-01-02T00:00:00IT-tekniker til servicebutik.

PC Service Center søger IT-tekniker

PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker og som led i vores udvikling og åbning af flere butikker i hele landet, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere.

Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag.
Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:

  • Du kan lide at betjene og servicere kunder
  • Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse
  • Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar
  • Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer
  • Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig
  • Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.
  • Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:

- Fast grundløn og mulighed for provision
- Faglig og personlig udvikling
- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø
- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:

Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til admin@pcservicecenter.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:

- Ansøgning
- CV
- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være i Københavns-området i en af vores butikker.

PC Service Center søger IT-tekniker PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker og som led i vores udvikling og åbning af flere butikker i hele landet, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job. Din profil skal indeholde nedenstående punkter: Du kan lide at betjene og servicere kunder Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team. Du kan tale og skrive dansk og engelsk Vi tilbyder dig: - Fast grundløn og mulighed for provision - Faglig og personlig udvikling - Udfordrende opgaver i et hektisk miljø - Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder Send en ansøgning: Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til admin@pcservicecenter.dk Din ansøgning skal indeholde følgende: - Ansøgning - CV - Foto af ansøger Arbejdsstedet vil være i Københavns-området i en af vores butikker.11Jobnet48e5417d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3426539ECOMMUNICATION A/S11Bernstorffsvej 822900HellerupDKDanmark0
admin@pcservicecenter.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent686818JobNet492407049240701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48e5417d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgSom IT-tekniker hos ECOMMUNICATION A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT359906201Michael Vedeladmin@pcservicecenter.dkDKDanmarkDKDanmark329953622IT-supportere til Region Hovedstadens sterilcentraler - beliggende på Herlev Hospital og RigshospitaletRobot Vi søger medarbejdere med kompetencer inden for IT i et produktionsmiljø til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral. Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler: Rigshospitalet og Herlev Hospital. Sterilcentralen genbehandler og case-pakker operationsinstrumenter til alle operationsaktiviteter i hele Region Hovedstaden. Når sterilcentralen går i drift i 2019, er den verdens mest automatiserede sterilcentral. Sterilcentralen er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt. Da den lokale IT-supportfunktion er under opbygning, vil du få rig mulighed for at præge din egen hverdag og få indflydelse på processen. Jobbet Dit primære ansvar vil være rådgivning og support til afvikling af sterilproduktionen og opretholdelse af leverancesikkerhed til Region Hovedstadens operationsafdelinger. Opgaverne vil bl.a. omfatte: First level system- og hardwaresupport til sterilcentralproduktionen på Rigshospitalet og Herlev Hospital samt varemodtagelsen på Rigshospitalet Deltage i projekt- og implementeringsarbejdet på begge sterilcentraler Fejlfinding mellem databaser, T-DOC, MES, procesudstyr og MHE Kontakt til og samarbejde med leverandørerne i forbindelse med fejlfinding og udbedring af produktionsproblemer Kontakt til og samarbejde med Region Hovedstadens IT i forbindelse med fejlfinding og udbedring af fejl på IT-infrastrukturen På sigt indgå i IT-vagtordninger Støtte til de enkelte teams implementeringsprojekter. Da jobbet på sigt (i løbet af 2019) vil handle om at holde produktion og pakkelinjer kørende, søger vi en medarbejder, som føler sig tryg ved at komme på gulvet i produktionen for at afhjælpe problemer for produktionspersonalet. Produktionen er planlagt til at skulle foregå i dag- og aftenvagt, mens pakkelinjerne vil køre med fuld kapacitet i nattetimerne. Vi har derfor brug for IT-support døgnet rundt, når sterilcentralerne nærmer sig fuld produktion. Faglig profil Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor IT i et produktionsmiljø herunder automation, IT-systemer, hardware eller lignende, og at du trives i arbejdet med komplicerede IT-systemer. Du arbejder struktureret og løsningsorienteret og har en naturlig lyst til at lære nyt og sætte dig ind i nye forretningssystemer. Det foretrækkes, hvis du både har IT- og teknisk uddannelsesbaggrund. Som en naturlig del af arbejdet vil du komme til at have tæt kontakt til både teknisk afdeling og brugerne. Vi lægger vægt på at du: Er udadvendt og trives i kontakt med mennesker Er serviceminded Har fokus på brugerens behov Kan arbejde selvstændigt og tage ejerskab Inddrage egne erfaringer som grundlag for fremtidige løsninger for at sikre både en høj kvalitet og effektiv løsning af udfordringerne Gode engelsk-kundskaber Går til arbejdet og dine samarbejdspartnere med godt humør og høj professionalisme. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab og eller erfaring med nogle af følgende områder: Hospitalsmiljø eller sterilproduktion T-DOC og eller Wonderware (MES, AOS og Intouch produkterne) eller lignende Windows printserver system, SQL, TCP IP, Automation og maskinstyring med PLC Stregkodescannere og RFID Netværk Kvalitetsstyring efter ISO 9001, ISO 13485, ITIL eller lignende. Vi tilbyder Ansættelsen er fuldtid, gennemsnitlig 37 timer uge med skiftende vagter (mellem kl. 7 og 23 samt rådighedsvagt derudover). Fremmøde på begge sterilcentralens matrikler på Herlev Hospital og Rigshospitalet, Blegdamsvej. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og relevant organisation, og ansættelsen finder organisatorisk sted under Servicecentret, Rigshospitalet. Vi stiler mod ansættelse med start pr. 1. maj 2019 og ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningsfristen er den 3. marts 2019 kl. 24:00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 11 og uge 12. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT Specialist Nicolai Winther Hjorth på nicolai.winther.hjorth@regionh.dk, telefon 5163 7501. Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentral her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og her: Den Regionale Sterilcentral, Herlev HospitalVi søger medarbejdere med kompetencer inden for IT i et produktionsmiljø til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral.

Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler: Rigshospitalet og Herlev Hospital. Sterilcentralen genbehandler og case-pakker operationsinstrumenter til alle operationsaktiviteter i hele Region Hovedstaden. Når sterilcentralen går i drift i 2019, er den verdens mest automatiserede sterilcentral.

Sterilcentralen er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt.
Da den lokale IT-supportfunktion er under opbygning, vil du få rig mulighed for at præge din egen hverdag og få indflydelse på processen.

Jobbet
Dit primære ansvar vil være rådgivning og support til afvikling af sterilproduktionen og opretholdelse af leverancesikkerhed til Region Hovedstadens operationsafdelinger.

Opgaverne vil bl.a. omfatte:
  • First level system- og hardwaresupport til sterilcentralproduktionen på Rigshospitalet og Herlev Hospital samt varemodtagelsen på Rigshospitalet
  • Deltage i projekt- og implementeringsarbejdet på begge sterilcentraler
  • Fejlfinding mellem databaser, T-DOC, MES, procesudstyr og MHE
  • Kontakt til og samarbejde med leverandørerne i forbindelse med fejlfinding og udbedring af produktionsproblemer
  • Kontakt til og samarbejde med Region Hovedstadens IT i forbindelse med fejlfinding og udbedring af fejl på IT-infrastrukturen
  • På sigt indgå i IT-vagtordninger
  • Støtte til de enkelte teams’ implementeringsprojekter.
Da jobbet på sigt (i løbet af 2019) vil handle om at holde produktion og pakkelinjer kørende, søger vi en medarbejder, som føler sig tryg ved at komme på gulvet i produktionen for at afhjælpe problemer for produktionspersonalet.
Produktionen er planlagt til at skulle foregå i dag- og aftenvagt, mens pakkelinjerne vil køre med fuld kapacitet i nattetimerne. Vi har derfor brug for IT-support døgnet rundt, når sterilcentralerne nærmer sig fuld produktion.

Faglig profil
Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor IT i et produktionsmiljø herunder automation, IT-systemer, hardware eller lignende, og at du trives i arbejdet med komplicerede IT-systemer.

Du arbejder struktureret og løsningsorienteret og har en naturlig lyst til at lære nyt og sætte dig ind i nye forretningssystemer. Det foretrækkes, hvis du både har IT- og teknisk uddannelsesbaggrund. Som en naturlig del af arbejdet vil du komme til at have tæt kontakt til både teknisk afdeling og brugerne.

Vi lægger vægt på at du:
  • Er udadvendt og trives i kontakt med mennesker
  • Er serviceminded
  • Har fokus på brugerens behov
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ejerskab
  • Inddrage egne erfaringer som grundlag for fremtidige løsninger for at sikre både en høj kvalitet og effektiv løsning af udfordringerne
  • Gode engelsk-kundskaber
  • Går til arbejdet og dine samarbejdspartnere med godt humør og høj professionalisme.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab og/eller erfaring med nogle af følgende områder:
  • Hospitalsmiljø eller sterilproduktion
  • T-DOC og / eller Wonderware (MES, AOS og Intouch produkterne) eller lignende
  • Windows printserver system, SQL, TCP/IP,
  • Automation og maskinstyring med PLC
  • Stregkodescannere og RFID
  • Netværk
  • Kvalitetsstyring efter ISO 9001, ISO 13485, ITIL eller lignende.

Vi tilbyder
Ansættelsen er fuldtid, gennemsnitlig 37 timer/uge med skiftende vagter (mellem kl. 7 og 23 samt rådighedsvagt derudover). Fremmøde på begge sterilcentralens matrikler på Herlev Hospital og Rigshospitalet, Blegdamsvej.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og relevant organisation, og ansættelsen finder organisatorisk sted under Servicecentret, Rigshospitalet.

Vi stiler mod ansættelse med start pr. 1. maj 2019 og ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningsfristen er den 3. marts 2019 kl. 24:00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 11 og uge 12.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT Specialist Nicolai Winther Hjorth på nicolai.winther.hjorth@regionh.dk, telefon 5163 7501.

Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentral her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og her: Den Regionale Sterilcentral, Herlev Hospital


RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-02-04T00:00:002019-03-03T00:00:00
329950390Mobil TeknikerRobot Brænder du for at arbejde med smartphones og tablets? Vi søger en energisk og ambitiøs tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Glostrup. Vi forventer at : - Du er udadvendt og præsentabel - Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice. - Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt - Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. - Du skal være god til administrative tunge systemer. - Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for certificering og oplæring. Det er vigtigt at du har erfaring med reparationer af mobil telefoner. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker hos os arbejder du med de bedste kollegaer og det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Gode udviklings muligheder og videre uddannelse. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at arbejde med smartphones og tablets?

Vi søger en energisk og ambitiøs  tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Glostrup.

Vi forventer at :

- Du er udadvendt og præsentabel 

- Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice.

- Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt 

- Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.

- Du skal være god til administrative tunge systemer.

- Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

 Vi sørger vi for certificering og oplæring.

 Det er vigtigt at du har erfaring med reparationer af mobil telefoner. 

 

Vi tilbyder :

- En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed

- Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen

- En god løn, og fordelagtige arbejdstider

- En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø

 - At som tekniker hos os arbejder du med de bedste kollegaer og det nyeste udstyr og teknologi på markedet

- Gode udviklings muligheder og videre uddannelse.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
329950189IT-supporter søges til et studiejob i KøbenhavnRobot Vil du arbejde som IT afdelingens ansigt ud til brugerne? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Brænder du for IT? Vi søger lige nu, på vegne af Addpro, dig som kan lide at hjælpe andre med deres IT problemer og som ønsker at blive en del af en spændende virksomhed i vækst. Du kommer til at arbejde onsite for en af Addpros kunder i København. Om stillingen På vegne af vores kunde Addpro, leder Academic Work efter en servicedesk-medarbejder til et studiejob deltid for en af Addpros kunder. Kunden er en vigtig aktør i bilindustrien og er beliggende i København. Du kommer til at arbejde i et it support-team og du vil få en grundig introduktion af din kollega fra Stockholm, som vil lære dig op i virksomhedens specifikke programmer. Alle spørgsmål angående denne stilling skal henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Addpro. Du skal stå for onsite IT support to dage om ugen. Opgaverne er brede og du kommer til at supportere kontoret med IT-udfordringer samt stå for opsætninger af udstyr til medarbejderne. Arbejdsopgaver Som studiemedhjælper i servicedesk kommer du til at arbejde med en bred vifte af IT opgaver. Sammen med erfarne kollegaer arbejder du i et team hos Addpros kunde, som er en stor anerkendt virksomhed. Du vil arbejde primært med at modtage og løse interne forespørgsler via telefon, sagssystem og e-mail. Du leverer support til interne medarbejdere og du kommer til at lære en masse. Både på grund af din grundige introduktion men også på grund af virksomhedens specifikke program. Arbejdsopgaver inkluderer: At yde bistand i servicedsk på den interne 1st line support Du kan foretage fejlfinding og yde støtte til scannere, printere osv. Opsætning af mobiltelefoner, bærbare computere, tabletter og abonnementer Denne stilling er for dig, som kan arbejde to dage om ugen indenfor normal arbejdstid. Som person skal du have et ønske om at udvikle dig som IT supporter og virkelig brænde for IT. Vi søger dig, som har erfaring i en lignende rolle, såsom servicedesk, eller 1st line support er god i Office-pakken, Explorer og det er en fordel, hvis du er bekendt med Cisco forstår at sætte sig ind i nye systemer og kan vejlede andre i brugen af dem er flydende i dansk samt god til at tale engelsk. kan lide at yde god service Det er desuden meriterende, at du har kendskab til Symantec eller til SAP. Vi søger en teknisk generalist med bred viden inden for IT og ønsker at yde første klasses service. Du er måske i gang med en IT uddannelse eller har altid været familiens IT supporter. Som person er du struktureret i dit arbejde. Du er serviceminded og forstår at sætte kunden brugeren i centrum. Du er løsningsorienteret for at give den bedst mulige service. Du kommunikerer godt med andre mennesker og arbejder selvstændigt og proaktivt. Det er vigtigt, at du er fortrolig med at tale med andre mennesker samt at yde support over telefon. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: Deltid, 2-3 dage om ugen STED: København Du ansøger ved at klikke på ANSØG nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inklud r gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inklud r link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes. Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven. Anden information AddPro AB er en virksomhed, som har kontor i Malmø, Stockholm, Helsingborg, Kristianstad og G teborg og har ca. 300 personer ansat. De startede deres virksomhed i år 2000, og har siden leveret services indenfor infrastruktur, hosting, udvikling og klienthåndtering.

Vil du arbejde som IT afdelingens ansigt ud til brugerne? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Brænder du for IT? Vi søger lige nu, på vegne af Addpro, dig som kan lide at hjælpe andre med deres IT problemer og som ønsker at blive en del af en spændende virksomhed i vækst. Du kommer til at arbejde onsite for en af Addpros kunder i København.

Om stillingen

På vegne af vores kunde Addpro, leder Academic Work efter en servicedesk-medarbejder til et studiejob/deltid for en af Addpros kunder. Kunden er en vigtig aktør i bilindustrien og er beliggende i København. Du kommer til at arbejde i et it support-team og du vil få en grundig introduktion af din kollega fra Stockholm, som vil lære dig op i virksomhedens specifikke programmer.

Alle spørgsmål angående denne stilling skal henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Addpro.

Du skal stå for onsite IT support to dage om ugen. Opgaverne er brede og du kommer til at supportere kontoret med IT-udfordringer samt stå for opsætninger af udstyr til medarbejderne.

Arbejdsopgaver

Som studiemedhjælper i servicedesk kommer du til at arbejde med en bred vifte af IT opgaver. Sammen med erfarne kollegaer arbejder du i et team hos Addpros kunde, som er en stor anerkendt virksomhed. Du vil arbejde primært med at modtage og løse interne forespørgsler via telefon, sagssystem og e-mail. Du leverer support til interne medarbejdere og du kommer til at lære en masse. Både på grund af din grundige introduktion men også på grund af virksomhedens specifikke program.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • At yde bistand i servicedsk på den interne 1st line support
  • Du kan foretage fejlfinding og yde støtte til scannere, printere osv.
  • Opsætning af mobiltelefoner, bærbare computere, tabletter og abonnementer

Denne stilling er for dig, som kan arbejde to dage om ugen indenfor normal arbejdstid. Som person skal du have et ønske om at udvikle dig som IT supporter og virkelig brænde for IT.

Vi søger dig, som

  • har erfaring i en lignende rolle, såsom servicedesk, eller 1st line support
  • er god i Office-pakken, Explorer og det er en fordel, hvis du er bekendt med Cisco
  • forstår at sætte sig ind i nye systemer og kan vejlede andre i brugen af dem
  • er flydende i dansk samt god til at tale engelsk.
  • kan lide at yde god service

Det er desuden meriterende, at du har kendskab til Symantec eller til SAP.

Vi søger en teknisk generalist med bred viden inden for IT og ønsker at yde første klasses service. Du er måske i gang med en IT uddannelse eller har altid været familiens IT supporter. Som person er du struktureret i dit arbejde. Du er serviceminded og forstår at sætte kunden/brugeren i centrum. Du er løsningsorienteret for at give den bedst mulige service. Du kommunikerer godt med andre mennesker og arbejder selvstændigt og proaktivt. Det er vigtigt, at du er fortrolig med at tale med andre mennesker samt at yde support over telefon.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Deltid, 2-3 dage om ugen
  • STED: København
  • Du ansøger ved at klikke på “ANSØG” nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Anden information

AddPro AB er en virksomhed, som har kontor i Malmø, Stockholm, Helsingborg, Kristianstad og Göteborg og har ca. 300 personer ansat. De startede deres virksomhed i år 2000, og har siden leveret services indenfor infrastruktur, hosting, udvikling og klienthåndtering.

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
329950185Technical Product Support EngineerRobot We are looking for a german-speaking Technical Product Support Engineer to be a part of our Global Customer Support Team in our Copenhagen office. This position is responsible for providing advanced helpdesk support to our clients in our third level support department utilizing Atlassian Suite as the primary helpdesk tools. Along with solving our customers most crucial problems, the position will also offer exciting possibilities and prospects for the future as we are currently entering new markets. Duties and Responsibilities The following represents a list of essential duties and responsibilities. Other duties may be assigned as required. Analyze and resolved often complex client issues questions and involve the appropriate resource internally until the problem is solved. Develop long lasting relationships with our client stakeholders and key super users. Be an important part of our move into the new European markets. Advise client s super users on how to optimize their configuration of the system to simplify or implement their business decisions. Proactively prevent customer problems based on early detection monitoring. Participate in our Major Incident response team. Develop a productive relationship with colleagues in the Support department both locally as well as Globally - US and AUS offices. Responsible for reviewing and learning the latest functionalities of the support systems. Maintain user documentation and internal knowledge base. Participate as needed in implementation projects with our coming clients. Provide on-site training or assistance in conjunction with our Project Account team and Consulting team. Special projects from time to time to ensure best in class Customer Support. Competencies, Traits and Experience To perform this job successfully, an individual must be willing and able to perform each essential responsibility satisfactorily. Bachelor degree or superior relevant work experience. At least 3 years of experience of working in an IT support role ideally supporting software applications. Excellent communication skills both written and verbally through all levels of organizations both internally and externally. Understanding of technical solutions, business processes and have an analytic and methodic approach in problem solving. Strong organizational skills with ability to multi task and prioritize deadlines in a fast-paced environment. Familiarity with databases and datasets for extraction and conversion into useful business information. Knowledge of Microsoft Office, particularly Excel, PowerPoint and Word. Ability to travel up to 15 annually. Experience writing SQL queries Experience reading Java code Knowledge of HTML and SOAP web services Hardware peripherals and network troubleshooting Required language proficiency: German: Native or full professional proficiency English: Full professional proficiency Soft Skills The following are the soft skills we are looking for in our ideal team member: Enjoys having daily contact with our customers. Ability to lead customer status calls Ability to work both independently and in a collaborative team environment. Pro-active and eager to learn both independently and from experienced colleagues. General solid interest in IT Other Skills and Abilities: The following skills would be an advantage but are not required to start in the position: Knowledge or experience of the Health and Fitness industry. Knowledge or experience of Scrum and Agile Methodologies Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial reporting. About Exerp: We are an industry-leading, international team of talented and easy-going professionals who thrive in a supportive, diverse culture of trust and mutual respect. As industry leaders, we take pride in sharing our expertise and knowledge within the sector and we value being generous with time, intelligence and knowledge. We combine technical expertise and know-how, world-class experience, innovation and a burning desire to bring out the best in our people and our business partners. We integrate our expertise, our experience, our systems, our values and our people with those of our customers. This is achieved by listening and exploring possibilities by integrating learnings and knowledge. It requires collaboration and trust. When challenges arise, we are responsive, calm, pragmatic and have the experience and creativity to find the right solutions and to apply the lessons learned along the way. We have been leaders in member management software for the fitness and leisure industry for more than a decade. We got here by blending traditional Nordic values like hard work, trust and not taking ourselves too seriously, with razor-sharp professionalism, deep specialist knowledge and hard-earned experience. We believe that to work with the best, you must be the best. This means we never stop learning and improving what we do and how we do it. Our clients are some of the largest and best-known fitness chains in the world. They have strong brands and loyal customers who demand a cost-effective, seamless experience from taking out a membership, to signing up for a spin class, to processing monthly payments. Our customers rely on us to streamline their business and do it quietly, smoothly and with expert attention to detail. In doing this, we transform their operations by reducing cost, promoting simplicity and fundamentally changing the way they interact with their members. We provide more than simple software solutions: we create intelligent services and business processes that fit the individual needs of our customers. Our workplaces reflect our culture and allow us to live our values while servicing our clients needs. The environment whether in Copenhagen, Odense, West Palm Beach, Sydney or anywhere else in the world is modern, well-equipped, relaxed, open and welcoming. We create shared places where people interact, connect, share and have the freedom to let their creativity loose. At the same time, we provide the best tools and the right space for our specialists to work efficiently and expertly. Whether it s a chat by the coffee machine or a transatlantic brainstorm in our video conference rooms, we work with passion, energy and style. We take pride in knowing that our sweat, our hard work behind the scenes, our commitment to quality and reliability gives our customers the confidence, strength and stamina they need to reach the highest levels of performance and customer satisfaction. We measure our success as a business by the success of our customers. If you have any questions regarding this jobposting, please contactLau Reinholdt Kjeldsenlrk@exerp.comApplication deadline:24. February 2019

We are looking for a german-speaking Technical Product Support Engineer to be a part of our Global Customer Support Team in our Copenhagen office. This position is responsible for providing advanced helpdesk support to our clients in our third level support department utilizing Atlassian Suite as the primary helpdesk tools. Along with solving our customers most crucial problems, the position will also offer exciting possibilities and prospects for the future as we are currently entering new markets.

Duties and Responsibilities

The following represents a list of essential duties and responsibilities. Other duties may be assigned as required.

  • Analyze and resolved often complex client issues/questions and involve the appropriate resource internally until the problem is solved.
  • Develop long lasting relationships with our client stakeholders and key super users.
  • Be an important part of our move into the new European markets.
  • Advise client’s super users on how to optimize their configuration of the system to simplify or implement their business decisions.
  • Proactively prevent customer problems based on early detection monitoring.
  • Participate in our Major Incident response team.
  • Develop a productive relationship with colleagues in the Support department both locally as well as Globally - US and AUS offices.
  • Responsible for reviewing and learning the latest functionalities of the support systems.
  • Maintain user documentation and internal knowledge base.
  • Participate as needed in implementation projects with our coming clients.
  • Provide on-site training or assistance in conjunction with our Project & Account team and Consulting team.
  • Special projects from time to time to ensure best in class Customer Support.

Competencies, Traits and Experience

To perform this job successfully, an individual must be willing and able to perform each essential responsibility satisfactorily.

  • Bachelor degree or superior relevant work experience.
  • At least 3 years of experience of working in an IT support role ideally supporting software applications.
  • Excellent communication skills both written and verbally through all levels of organizations both internally and externally.
  • Understanding of technical solutions, business processes and have an analytic and methodic approach in problem solving.
  • Strong organizational skills with ability to multi task and prioritize deadlines in a fast-paced environment.
  • Familiarity with databases and datasets for extraction and conversion into useful business information.
  • Knowledge of Microsoft Office, particularly Excel, PowerPoint and Word.
  • Ability to travel up to 15% annually.
  • Experience writing SQL queries
  • Experience reading Java code
  • Knowledge of HTML and SOAP web services
  • Hardware peripherals and network troubleshooting

Required language proficiency:

  • German: Native or full professional proficiency
  • English: Full professional proficiency

Soft Skills

The following are the soft skills we are looking for in our ideal team member:

  • Enjoys having daily contact with our customers.
  • Ability to lead customer status calls
  • Ability to work both independently and in a collaborative team environment.
  • Pro-active and eager to learn both independently and from experienced colleagues.
  • General solid interest in IT

Other Skills and Abilities:

The following skills would be an advantage but are not required to start in the position:

  • Knowledge or experience of the Health and Fitness industry.
  • Knowledge or experience of Scrum and Agile Methodologies
  • Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial reporting.

About Exerp:

We are an industry-leading, international team of talented and easy-going professionals who thrive in a supportive, diverse culture of trust and mutual respect. As industry leaders, we take pride in sharing our expertise and knowledge within the sector and we value being generous – with time, intelligence and knowledge.

We combine technical expertise and know-how, world-class experience, innovation and a burning desire to bring out the best in our people and our business partners.

We integrate our expertise, our experience, our systems, our values and our people with those of our customers. This is achieved by listening and exploring possibilities; by integrating learnings and knowledge. It requires collaboration and trust. When challenges arise, we are responsive, calm, pragmatic and have the experience and creativity to find the right solutions – and to apply the lessons learned along the way.

We have been leaders in member management software for the fitness and leisure industry for more than a decade.

We got here by blending traditional Nordic values like hard work, trust and not taking ourselves too seriously, with razor-sharp professionalism, deep specialist knowledge and hard-earned experience. We believe that to work with the best, you must be the best. This means we never stop learning and improving what we do – and how we do it.

Our clients are some of the largest and best-known fitness chains in the world. They have strong brands and loyal customers who demand a cost-effective, seamless experience – from taking out a membership, to signing up for a spin class, to processing monthly payments. Our customers rely on us to streamline their business and do it quietly, smoothly and with expert attention to detail.

In doing this, we transform their operations by reducing cost, promoting simplicity and fundamentally changing the way they interact with their members. We provide more than simple software solutions: we create intelligent services and business processes that fit the individual needs of our customers.

Our workplaces reflect our culture and allow us to live our values while servicing our clients’ needs. The environment – whether in Copenhagen, Odense, West Palm Beach, Sydney or anywhere else in the world – is modern, well-equipped, relaxed, open and welcoming. We create shared places where people interact, connect, share and have the freedom to let their creativity loose.

At the same time, we provide the best tools and the right space for our specialists to work efficiently and expertly. Whether it’s a chat by the coffee machine or a transatlantic brainstorm in our video conference rooms, we work with passion, energy and style.

We take pride in knowing that our sweat, our hard work behind the scenes, our commitment to quality and reliability gives our customers the confidence, strength and stamina they need to reach the highest levels of performance and customer satisfaction. We measure our success as a business – by the success of our customers. 

If you have any questions regarding this jobposting, please contactLau Reinholdt Kjeldsenlrk@exerp.comApplication deadline:24. February 2019

EXERP ApSKøbenhavn S2019-02-18T00:00:002019-02-28T00:00:00
329945081Vil du være med til at udvikle og leverer digitale services, er du måske vores nye IT-supporterelevRobot I Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser. Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi. Vi kan tilbyde: En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve. Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast. Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med: • nyeste teknologier, • Unified Communication, • Microsoft enterprise miljø, • slutbruger support, • brugeradministration, • klargøring af PC ere, • incident management, • lettere system administration. Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer. Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde. Om dig: • Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen • Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel • Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver • Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt • Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling • Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket Om os: Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup. Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk Løn og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12 14. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190. Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så klik på Søg stilling knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk job Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.I Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser.

Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi.

Vi kan tilbyde:
En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve.

Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast.

Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med:
• nyeste teknologier,
• Unified Communication,
• Microsoft enterprise miljø,
• slutbruger support,
• brugeradministration,
• klargøring af PC’ere,
• incident management,
• lettere system administration.

Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer.

Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde.

Om dig:
• Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen
• Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel
• Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver
• Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt
• Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling
• Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket

Om os:
Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup.

Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12–14.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190.

Interesseret?
Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling” knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk/job

Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.
Patent- og VaremærkestyrelsenTaastrup2019-01-21T00:00:002019-02-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-supportere til Region Hovedstadens sterilcentraler - beliggende på Herlev Hospital og Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Vi søger medarbejdere med kompetencer inden for IT i et produktionsmiljø til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral. Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler: Rigshospitalet ...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

Mobil Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at arbejde med smartphones og tablets? Vi søger en energisk og ambitiøs tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Glostrup. Vi forventer at : - Du er udadvendt og præsentabel - Du har gerne erfaring med hardware ...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

IT-supporter søges til et studiejob i København

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Vil du arbejde som IT afdelingens ansigt ud til brugerne? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Brænder du for IT? Vi søger lige nu, på vegne af Addpro, dig som kan lide at hjælpe andre med deres IT problemer og som ønsker at blive en del af en spændende...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Technical Product Support Engineer

EXERP ApS

København S
We are looking for a german-speaking Technical Product Support Engineer to be a part of our Global Customer Support Team in our Copenhagen office. This position is responsible for providing advanced helpdesk support to our clients in our third level...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Vil du være med til at udvikle og leverer digitale services, er du måske vores nye IT-supporterelev

Patent- og Varemærkestyrelsen

Taastrup
I Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser. Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til ak...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019