IT tekniker til Skolerne i Asnæs, Fårevejle og Hørve

Vi søger en IT tekniker til vores skoler.

Skolerne i Asnæs, Fårevejle og Hørve ligger i det smukke Odsherred, med en indbyrdes afstand på ca. 7 km. Vi er stolte af vores daglige arbejde og samarbejde på tværs af skolerne, og vi får i fællesskab tingene til at lykkes. Dagligdagen er præget af engagement, høj faglighed og en god tone.

Vi søger en IT tekniker som:

  • Har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med skolens øvrige personale

  • Kan arbejde under frie rammer og selv medvirke til at strukturere arbejdet på 3 skoler

  • Kan lide en uformel omgangstone, der bygger på tillid og gensidig respekt

Dine opgaver som IT tekniker er:

  • Vedligeholde personale og elev pc’er

  • Vedligeholde interaktive tavler

  • Reparationer af pc’er

  • Ad hoc opgaver på it tekniske problemer

  • Fejlmelding af it udstyr under garanti

  • Indkøb af diverse it materiel til matriklerne

  • Understøtte brug af digitale pædagogiske læremidler

  • Videreudvikle den digitale udvikling på skolerne

Vi tilbyder:

  • Et kollegialt fællesskab hvor fagligt engagement, gå på mod og humor er nøgleord.

  • Dejlige børn.

  • En skole i udvikling og med forsat fokus på at videreudvikle den digitale udvikling på skolen

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Der indhentes børneattest ved ansættelse.

Tiltrædelse 1. august 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032251Phoenix-21873ed612019-05-27T00:00:00IT tekniker til Skolerne i Asnæs, Fårevejle og Hørve

Vi søger en IT tekniker til vores skoler.

Skolerne i Asnæs, Fårevejle og Hørve ligger i det smukke Odsherred, med en indbyrdes afstand på ca. 7 km. Vi er stolte af vores daglige arbejde og samarbejde på tværs af skolerne, og vi får i fællesskab tingene til at lykkes. Dagligdagen er præget af engagement, høj faglighed og en god tone.

Vi søger en IT tekniker som:

  • Har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med skolens øvrige personale

  • Kan arbejde under frie rammer og selv medvirke til at strukturere arbejdet på 3 skoler

  • Kan lide en uformel omgangstone, der bygger på tillid og gensidig respekt

Dine opgaver som IT tekniker er:

  • Vedligeholde personale og elev pc’er

  • Vedligeholde interaktive tavler

  • Reparationer af pc’er

  • Ad hoc opgaver på it tekniske problemer

  • Fejlmelding af it udstyr under garanti

  • Indkøb af diverse it materiel til matriklerne

  • Understøtte brug af digitale pædagogiske læremidler

  • Videreudvikle den digitale udvikling på skolerne

Vi tilbyder:

  • Et kollegialt fællesskab hvor fagligt engagement, gå på mod og humor er nøgleord.

  • Dejlige børn.

  • En skole i udvikling og med forsat fokus på at videreudvikle den digitale udvikling på skolen

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Der indhentes børneattest ved ansættelse.

Tiltrædelse 1. august 2019.

Vi søger en IT tekniker til vores skoler. Skolerne i Asnæs, Fårevejle og Hørve ligger i det smukke Odsherred, med en indbyrdes afstand på ca. 7 km. Vi er stolte af vores daglige arbejde og samarbejde på tværs af skolerne, og vi får i fællesskab tingene til at lykkes. Dagligdagen er præget af engagement, høj faglighed og en god tone. Vi søger en IT tekniker som: Har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med skolens øvrige personale Kan arbejde under frie rammer og selv medvirke til at strukturere arbejdet på 3 skoler Kan lide en uformel omgangstone, der bygger på tillid og gensidig respekt Dine opgaver som IT tekniker er: Vedligeholde personale og elev pc er Vedligeholde interaktive tavler Reparationer af pc er Ad hoc opgaver på it tekniske problemer Fejlmelding af it udstyr under garanti Indkøb af diverse it materiel til matriklerne Understøtte brug af digitale pædagogiske læremidler Videreudvikle den digitale udvikling på skolerne Vi tilbyder: Et kollegialt fællesskab hvor fagligt engagement, gå på mod og humor er nøgleord. Dejlige børn. En skole i udvikling og med forsat fokus på at videreudvikle den digitale udvikling på skolen Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Der indhentes børneattest ved ansættelse. Tiltrædelse 1. august 2019.11jobnet21873ed6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000http://www.odsherred.dk/page7466.aspx?hr=show-job/443190EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandOdsherred3535703Odsherred Kommune11Stadionvej 64550AsnæsDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768026JobNet4995721499572110027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21873ed6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=21873ed6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21873ed6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21873ed6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361932406Jørgenjoscl@odsherred.dkDKDanmarkDKDanmark330044393IT-salg- og servicemedarbejder til Innovasion beliggende i Parken på ØsterbroRobot Vi er i rivende udvikling og søger en medarbejder, som brænder for salg, service og rådgivning. Du skal hjælpe med at håndtere eksisterende kunder og med at få nye kunder om bord samt følge potentielle salg til dørs, ligesom du skal yde support til vores kunder. Vi benytter følgende teknologier i vores stack, : https: stackshare.io innovasion-aps ethics Innovasion er et team på tre medarbejdere, der er blevet en del af en større international virksomhed pr. 1 5-2019. Virksomheden er i rivende udviklet grundet ny stor og visionær investor, som trådt ind i sommeren 2018. Der er derfor mulighed for at blive en del af en ny og spændende rejse, hvor tre tidligere konkurrerende virksomheder nu arbejder sammen mod et fælles mål om at levere mere værdi for vores kunder, og dermed skabe bedre forretningsgrundlag for os selv. Virksomheden har kontorer i Skandinavien og Baltikum, og planen er udbredelse til resten af Europa inden for de næste par år. I København bliver du del af et kontor på 25 medarbejdere, så der er rig mulighed for udvikling og social engagement. Opgaverne er følgende: følge op på leads og følge potentielle salg til dørs support og oplæring af platformens brugere formidling af informationer fra kunderne til udviklerne fastholdelse af eksisterende kunder og mersalg salgsmøder og kundebesøg i tæt samarbejde med direktøren for salg og account management ad hoc opgaver indenfor salg og service Om dig: du har en relevant uddannelse og erfaring indenfor IT du skal ikke være ekspert i vores teknologier, men du har en god teknisk forståelse herunder også For SaaS du taler og skriver dansk og engelsk du er serviceminded og udadvendt du er omhyggelig og målrettet du er en positiv og imødekommende person du trives med udfordringer og uvante situationer Vi tilbyder: de nødvendige hjælpemidler stilles til rådighed konkurrencedygtig løn samt pension fleksible arbejdstider faglig udvikling og sparring med dygtige kollegaer hyggeligt og social miljø i dejlige omgivelser Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler, og vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og CV med det samme eller senest den 5. juli 2019 til jane@actvikar.dk. Evt. spørgsmål til stillingen sendes til pmj@innovasion.dk.

Vi er i rivende udvikling og søger en medarbejder, som brænder for salg, service og rådgivning. Du skal hjælpe med at håndtere eksisterende kunder og med at få nye kunder om bord samt følge potentielle salg til dørs, ligesom du skal yde support til vores kunder. Vi benytter følgende teknologier i vores stack, : https://stackshare.io/innovasion-aps/ethics

 Innovasion er et team på tre medarbejdere, der er blevet en del af en større international virksomhed pr. 1/5-2019. Virksomheden er i rivende udviklet grundet ny stor og visionær investor, som trådt ind i sommeren 2018. Der er derfor mulighed for at blive en del af en ny og spændende rejse, hvor tre tidligere konkurrerende virksomheder nu arbejder sammen mod et fælles mål om at levere mere værdi for vores kunder, og dermed skabe bedre forretningsgrundlag for os selv. Virksomheden har kontorer i Skandinavien og Baltikum, og planen er udbredelse til resten af Europa inden for de næste par år.

I København bliver du del af et kontor på 25 medarbejdere, så der er rig mulighed for udvikling og social engagement. 

 

Opgaverne er følgende:

  • følge op på leads og følge potentielle salg til dørs
  • support og oplæring af platformens brugere
  • formidling af informationer fra kunderne til udviklerne
  • fastholdelse af eksisterende kunder og mersalg
  • salgsmøder og kundebesøg i tæt samarbejde med direktøren for salg og account management
  • ad hoc opgaver indenfor salg og service

 

Om dig:

  • du har en relevant uddannelse og erfaring indenfor IT
  • du skal ikke være ekspert i vores teknologier, men du har en god teknisk forståelse herunder også For SaaS
  • du taler og skriver dansk og engelsk
  • du er serviceminded og udadvendt
  • du er omhyggelig og målrettet
  • du er en positiv og imødekommende person
  • du trives med udfordringer og uvante situationer

 

Vi tilbyder:

  • de nødvendige hjælpemidler stilles til rådighed
  • konkurrencedygtig løn samt pension
  • fleksible arbejdstider
  • faglig udvikling og sparring med dygtige kollegaer
  • hyggeligt og social miljø i dejlige omgivelser

 

Ansættelsestidspunkt:

Snarest muligt. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler, og vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og CV med det samme eller senest den 5. juli 2019 til jane@actvikar.dk. Evt. spørgsmål til stillingen sendes til pmj@innovasion.dk.

 

ACT VIKAR & REKRUTTERING S.M.B.A.København Ø2019-06-17T00:00:002019-07-05T00:00:00
330036867Konsulent til InformationssikkerhedRobot Med speciale i it-beredskabsstyring (Continuity Management) Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland, så regionens ansatte og borgere får den allerbedste tryghed og service? Vi mangler en kollega, som brænder for informationssikkerhed og som kan se sig selv være tovholder på alle aspekter af vores it-beredskab. Samtidig skal du have interessen for at indgå i det øvrige sikkerhedsarbejde i tæt samarbejde med resten af teamet. Om jobbet Informationssikkerhedsfunktionen har ansvaret for udvikling og fastholdelse af informationssikkerheden på Region Sjællands sygehuse og i den øvrige organisation, herunder forhold der knytter sig til driften af Region Sjællands og Region Hovedstadens fælles Sundhedsplatform, der understøtter ca. 55.000 brugere døgnet rundt. Dine primære opgaver bliver: Udarbejde risiko- og konsekvensanalyser og Business Impact Analysis Opsætte og afholde it-beredskabsøvelser Udarbejde og vedligeholde it-beredskabsplaner Udforme årsrapport Udarbejde og vedligeholde planer, processer og procedurer for bl.a. Disaster recovery Håndtering af sikkerhedshændelser Fysisk sikkerhed og anvendelse af ADK og TVO Gennemføre review samt opfølgning på at ændringer og forbedringer gennemføres Udarbejde risikovurderinger Deltage ad hoc i øvrige informationssikkerhedsopgaver Om dig Du har erfaring med styring af it-beredskab. Vi forestiller os, at du har en længerevarende uddannelse og eller en it-teknisk baggrund. Gerne suppleret med kursus og certificering i informationssikkerhed eller it-beredskab. Vi forventer, at du er proaktiv og kommunikerende samt agerer med tillidsskabende faglig integritet hos samarbejdsrelationer i hele organisationen. Da samarbejde med både Koncert IT og Region Sjællands øvrige organisation er afgørende for succes, vægter vi personlige egenskaber som nysgerrighed, ansvarlighed, et godt humør og evnen til at samarbejde højt. Dine faglige kompetencer Kendskab til it-beredskab, gerne i større offentlige eller private virksomheder Kendskab til krisestyringsværktøjer, gerne specifikt til Crisis Commander Kendskab til ITIL IT Service Continuity Management processen Kendskab til Disaster recovery planer Kendskab til relevante ISO-standarder (ISO 22301 og 27001) Gerne kendskab til national samfunds beredskab Gerne kendskab til sundhedsberedskab Om Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands samlede it-organisation med ca. 330 medarbejdere, der arbejder målrettet for at understøtte de regionale ambitioner på sundhedsområdet og regionens øvrige ansvarsområder. Vi er sparringspartnere og leverandører af udviklingsprojekter, systemer, infrastruktur og support, der understøtter optimale arbejdsprocesser i regionen. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning. Ansøgning Alle henvendelser behandles med stor fortrolighed. Ansøgningsfrist: 28. juli 2019 Samtaler afholdes løbende. Du opfordres til at sende din ansøgning snarest muligt. Kontakt Såfremt du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Informationssikkerhedschef Jan Lehmann, telefon 25 60 33 38, janlp@regionsjaelland.dk Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Med speciale i it-beredskabsstyring (Continuity Management)

Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland, så regionens ansatte og borgere får den allerbedste tryghed og service?

Vi mangler en kollega, som brænder for informationssikkerhed og som kan se sig selv være tovholder på alle aspekter af vores it-beredskab. Samtidig skal du have interessen for at indgå i det øvrige sikkerhedsarbejde i tæt samarbejde med resten af teamet.

Om jobbet

Informationssikkerhedsfunktionen har ansvaret for udvikling og fastholdelse af informationssikkerheden på Region Sjællands sygehuse og i den øvrige organisation, herunder forhold der knytter sig til driften af Region Sjællands og Region Hovedstadens fælles Sundhedsplatform, der understøtter ca. 55.000 brugere døgnet rundt.

Dine primære opgaver bliver:

  • Udarbejde risiko- og konsekvensanalyser og Business Impact Analysis

  • Opsætte og afholde it-beredskabsøvelser

  • Udarbejde og vedligeholde it-beredskabsplaner

  • Udforme årsrapport

  • Udarbejde og vedligeholde planer, processer og procedurer for bl.a.

    • Disaster recovery

    • Håndtering af sikkerhedshændelser

    • Fysisk sikkerhed og anvendelse af ADK og TVO

  • Gennemføre review samt opfølgning på at ændringer og forbedringer gennemføres

  • Udarbejde risikovurderinger

  • Deltage ad hoc i øvrige informationssikkerhedsopgaver

Om dig

Du har erfaring med styring af it-beredskab. Vi forestiller os, at du har en længerevarende uddannelse og/eller en it-teknisk baggrund. Gerne suppleret med kursus og certificering i informationssikkerhed eller it-beredskab.

Vi forventer, at du er proaktiv og kommunikerende samt agerer med tillidsskabende faglig integritet hos samarbejdsrelationer i hele organisationen.

Da samarbejde med både Koncert IT og Region Sjællands øvrige organisation er afgørende for succes, vægter vi personlige egenskaber som nysgerrighed, ansvarlighed, et godt humør og evnen til at samarbejde højt.

Dine faglige kompetencer

  • Kendskab til it-beredskab, gerne i større offentlige eller private virksomheder

  • Kendskab til krisestyringsværktøjer, gerne specifikt til Crisis Commander

  • Kendskab til ITIL IT Service Continuity Management processen

  • Kendskab til Disaster recovery planer

  • Kendskab til relevante ISO-standarder (ISO 22301 og 27001)

  • Gerne kendskab til national/samfunds beredskab

  • Gerne kendskab til sundhedsberedskab

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands samlede it-organisation med ca. 330 medarbejdere, der arbejder målrettet for at understøtte de regionale ambitioner på sundhedsområdet og regionens øvrige ansvarsområder. Vi er sparringspartnere og leverandører af udviklingsprojekter, systemer, infrastruktur og support, der understøtter optimale arbejdsprocesser i regionen.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside:

www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.

Ansøgning

Alle henvendelser behandles med stor fortrolighed.

Ansøgningsfrist: 28. juli 2019

Samtaler afholdes løbende. Du opfordres til at sende din ansøgning snarest muligt.

Kontakt

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte:

Informationssikkerhedschef Jan Lehmann, telefon 25 60 33 38, janlp@regionsjaelland.dk

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-06-05T00:00:002019-07-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-salg- og servicemedarbejder til Innovasion beliggende i Parken på Østerbro

ACT VIKAR & REKRUTTERING S.M.B.A.

København Ø
Vi er i rivende udvikling og søger en medarbejder, som brænder for salg, service og rådgivning. Du skal hjælpe med at håndtere eksisterende kunder og med at få nye kunder om bord samt følge potentielle salg til dørs, ligesom du skal yde support til ...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Konsulent til Informationssikkerhed

Region Sjælland

Ringsted
Med speciale i it-beredskabsstyring (Continuity Management) Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland, så regionens ansatte og borgere får den allerbedste tryghed og service? Vi mangler en kollega, ...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019