Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-tekniker/IT-supporter til en af de mest spændende brancher i DK

Er du den, der altid er opmærksom på kvalitet, sikkerhed, og har du lyst til at hjælpe os med at sikre at vores kunder har den mest stabile drift, og hurtigste service?

 

kompetente og engagerede kollegaer

Som vores nye kollega får du et sjovt, afvekslende og ikke mindst udfordrende job, hvor ikke 2 dage er ens i en virksomhed, der er højt specialiseret inden for softwareløsninger til sundhedsvæsenet.

Dit nye team består af kompetente og engagerede kollegaer, der dagligt installerer og supporterer vores løsninger.

 

Du er og vil være blandt de bedste
Du er klar til at varetage teknikopgaver samt hjælpe vores kunder med den bedste service. Det er vigtigt, at du på professionel vis kan fejlsøge og supportere med maksimal stabilitet.
 

Det er afgørende, at du er er faglig kompetent, præsentabel, selvstændig og kvalitetsbevidst. Du tager initiativ og har en seriøs indstilling til kundeservice og dét at overholde deadlines.

Vi forventer, at du er og vil være blandt de bedste på Microsoft Windows platformen, har kendskab til Microsoft operativsystemer, såvel server som desktop og har en god netværksforståelse.

 

Du har fokus på den gode professionelle kundeservice

Arbejdsopgaver

  • Installation og vedligeholdelse af fortrinsvis Microsoft-løsninger
  • Installation og fejlfinding af virksomhedens egne programmer
  • Onsite konsulentarbejde hos vore kunder
  • Opfølgning og pleje af eksisterende som nye kunder
  • Telefonisk support
  • Akkreditering af vore kunder

Vi forventer

  • At du vil være blandt de bedste på Microsoft Windows platformen
  • Kendskab til Microsoft SQL Server
  • kendskab til IP-telefoni
  • God netværksforståelse og –erfaring
  • God til fejlsøgning på Microsoft-servere
  • God til fejlsøgning på mindre installationer
  • Engagement og stor ordenssans
  • God mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Forståelse for høj kundeservice
  • At du er kvalitetsbevidst og struktureret i dit arbejde
  • Fleksibilitet
  • At du er mødestabil

Jobbet kræver kørekort B.

 

Send din ansøgning allerede i dag 

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV til job@a-data.dk.  

Ansøgningen mærkes ”IT-tekniker Rødovre” i emnefeltet.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Martin Svensson på tlf. 38 77 00 40.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329779950Phoenix-7658bb7412018-03-20T00:00:00IT-tekniker/IT-supporter til en af de mest spændende brancher i DK

Er du den, der altid er opmærksom på kvalitet, sikkerhed, og har du lyst til at hjælpe os med at sikre at vores kunder har den mest stabile drift, og hurtigste service?

 

kompetente og engagerede kollegaer

Som vores nye kollega får du et sjovt, afvekslende og ikke mindst udfordrende job, hvor ikke 2 dage er ens i en virksomhed, der er højt specialiseret inden for softwareløsninger til sundhedsvæsenet.

Dit nye team består af kompetente og engagerede kollegaer, der dagligt installerer og supporterer vores løsninger.

 

Du er og vil være blandt de bedste
Du er klar til at varetage teknikopgaver samt hjælpe vores kunder med den bedste service. Det er vigtigt, at du på professionel vis kan fejlsøge og supportere med maksimal stabilitet.
 

Det er afgørende, at du er er faglig kompetent, præsentabel, selvstændig og kvalitetsbevidst. Du tager initiativ og har en seriøs indstilling til kundeservice og dét at overholde deadlines.

Vi forventer, at du er og vil være blandt de bedste på Microsoft Windows platformen, har kendskab til Microsoft operativsystemer, såvel server som desktop og har en god netværksforståelse.

 

Du har fokus på den gode professionelle kundeservice

Arbejdsopgaver

  • Installation og vedligeholdelse af fortrinsvis Microsoft-løsninger
  • Installation og fejlfinding af virksomhedens egne programmer
  • Onsite konsulentarbejde hos vore kunder
  • Opfølgning og pleje af eksisterende som nye kunder
  • Telefonisk support
  • Akkreditering af vore kunder

Vi forventer

  • At du vil være blandt de bedste på Microsoft Windows platformen
  • Kendskab til Microsoft SQL Server
  • kendskab til IP-telefoni
  • God netværksforståelse og –erfaring
  • God til fejlsøgning på Microsoft-servere
  • God til fejlsøgning på mindre installationer
  • Engagement og stor ordenssans
  • God mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Forståelse for høj kundeservice
  • At du er kvalitetsbevidst og struktureret i dit arbejde
  • Fleksibilitet
  • At du er mødestabil

Jobbet kræver kørekort B.

 

Send din ansøgning allerede i dag 

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV til job@a-data.dk.  

Ansøgningen mærkes ”IT-tekniker Rødovre” i emnefeltet.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Martin Svensson på tlf. 38 77 00 40.

2018-05-16T00:51:07.633 Er du den, der altid er opmærksom på kvalitet, sikkerhed, og har du lyst til at hjælpe os med at sikre at vores kunder har den mest stabile drift, og hurtigste service? Få kompetente og engagerede kollegaer Som vores nye kollega får du et sjovt, afvekslende og ikke mindst udfordrende job, hvor ikke 2 dage er ens i en virksomhed, der er højt specialiseret inden for softwareløsninger til sundhedsvæsenet. Dit nye team består af kompetente og engagerede kollegaer, der dagligt installerer og supporterer vores løsninger. Du er og vil være blandt de bedste Du er klar til at varetage teknikopgaver samt hjælpe vores kunder med den bedste service. Det er vigtigt, at du på professionel vis kan fejlsøge og supportere med maksimal stabilitet. Det er afgørende, at du er er faglig kompetent, præsentabel, selvstændig og kvalitetsbevidst. Du tager initiativ og har en seriøs indstilling til kundeservice og d t at overholde deadlines. Vi forventer, at du er og vil være blandt de bedste på Microsoft Windows platformen, har kendskab til Microsoft operativsystemer, såvel server som desktop og har en god netværksforståelse. Du har fokus på den gode professionelle kundeservice Arbejdsopgaver Installation og vedligeholdelse af fortrinsvis Microsoft-løsninger Installation og fejlfinding af virksomhedens egne programmer Onsite konsulentarbejde hos vore kunder Opfølgning og pleje af eksisterende som nye kunder Telefonisk support Akkreditering af vore kunder Vi forventer At du vil være blandt de bedste på Microsoft Windows platformen Kendskab til Microsoft SQL Server kendskab til IP-telefoni God netværksforståelse og erfaring God til fejlsøgning på Microsoft-servere God til fejlsøgning på mindre installationer Engagement og stor ordenssans God mundtlig og skriftlig kommunikation Forståelse for høj kundeservice At du er kvalitetsbevidst og struktureret i dit arbejde Fleksibilitet At du er mødestabil Jobbet kræver kørekort B. Send din ansøgning allerede i dag Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV til job@a-data.dk. Ansøgningen mærkes IT-tekniker Rødovre i emnefeltet. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Martin Svensson på tlf. 38 77 00 40.11Jobnet7658bb74100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-15T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3152198A-DATA A/S11Rødovrevej 253C2610RødovreDKDanmark155.6907260012.46002000
job@a-data.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent542653JobNet47984001000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7658bb74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7658bb74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7658bb74&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7658bb74&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/4.jpgEr IT noget for dig? Søg jobbet som IT-tekniker i dag.12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT353830798Martin Svenssonjob@a-data.dkDKDanmarkDKDanmark329968087Junior Web-SupporterRobot Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse.

Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. 
Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.

Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.
Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt.

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.
Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.
Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-02-28T00:00:002019-03-31T00:00:00
329971794Det Kgl. Bibliotek København søger sektionsleder til IT-DriftRobot Det Kgl. Bibliotek, København søger sektionsleder til IT-drift Det Kgl. Bibliotek har en stilling som sektionsleder for IT-driftssektionen i København ledig til besættelse snarest muligt. Stillingen er organisatorisk placeret i IT-området. Der er tale om en spændende stilling, som rummer mange muligheder for at præge IT-driften på Det Kgl. Bibliotek. Driftsafdelingerne i Aarhus og København er under omstrukturering efter en outsourcing-proces, hvor bl.a. Windows-arbejdspladserne og Exchange-driften er blevet outsourcet til Statens IT. Vi har et godt arbejdsmiljø, der er præget af en uformel tone og et højt fagligt ambitions- og aktivitetsniveau. Sektionslederen vil få ansvaret for IT-driftssektionen med pt. 7-8 medarbejdere. Som sektionsleder bliver nogle af dine arbejdsopgaver: • At indgå i den daglige drift efter behov • Personaleledelse af sektionens medarbejdere • Den daglige og faglige ledelse af medarbejderne i sektionen • Direkte kommunikation og samarbejde med resten af IT og øvrige områder på Det Kgl. Bibliotek • Løbende opfølgning på projekter og aktiviteter • Gennemførsel af sektionsmøder og andre aktiviteter i sektionen • Bemanding af projekter, som sektionen bidrager til og konkret planlægning af disse • Deltage i relevante styregrupper og koordinationsgrupper • I samarbejde med afdelingsleder og vicedirektør at planlægge afdelingens arbejde på de store linjer, som fx årsplaner Der lægges vægt på, at ansøgeren bl.a. har følgende kvalifikationer: • Positiv og god til at kommunikere med medarbejdere, kolleger og eksterne samarbejdspartnere • Interesse for IT-ledelse og strategi og efteruddannelse inden for relevante områder • Solid viden om og erfaring med sagsstyring og koordination af sagsstyring • Lyst og evne til ledelse og evne til at deltage i tværfagligt samarbejde Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdsstedet er Den Sorte Diamant. Praktiske oplysninger Tiltrædelse snarest muligt Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet som sektionsleder, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for IT-driftssektionen Klaus Kjærgaard på telefon 89 46 20 28 eller mail kk@kb.dk Du skal være indstillet på at aflevere en straffeattest på anmodning. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Du søger elektronisk ved at klikke på knappen Søg stillingen allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Bibliotek her. Du bedes vedhæfte din ansøgning og dit CV samt dokumentation for uddannelse og erfaring. Ansøgningsfristen er senest den 22. marts 2019. Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 800 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr. Læs mere og oplev Det Kgl. Bibliotek.Det Kgl. Bibliotek, København søger sektionsleder til IT-drift

Det Kgl. Bibliotek har en stilling som sektionsleder for IT-driftssektionen i København ledig til besættelse snarest muligt. Stillingen er organisatorisk placeret i IT-området.

Der er tale om en spændende stilling, som rummer mange muligheder for at præge IT-driften på Det Kgl. Bibliotek. Driftsafdelingerne i Aarhus og København er under omstrukturering efter en outsourcing-proces, hvor bl.a. Windows-arbejdspladserne og Exchange-driften er blevet outsourcet til Statens IT. Vi har et godt arbejdsmiljø, der er præget af en uformel tone og et højt fagligt ambitions- og aktivitetsniveau.

Sektionslederen vil få ansvaret for IT-driftssektionen med pt. 7-8 medarbejdere.


Som sektionsleder bliver nogle af dine arbejdsopgaver:

• At indgå i den daglige drift efter behov
• Personaleledelse af sektionens medarbejdere
• Den daglige og faglige ledelse af medarbejderne i sektionen
• Direkte kommunikation og samarbejde med resten af IT og øvrige områder på Det Kgl. Bibliotek
• Løbende opfølgning på projekter og aktiviteter
• Gennemførsel af sektionsmøder og andre aktiviteter i sektionen
• Bemanding af projekter, som sektionen bidrager til og konkret planlægning af disse
• Deltage i relevante styregrupper og koordinationsgrupper
• I samarbejde med afdelingsleder og vicedirektør at planlægge afdelingens arbejde på de store linjer, som fx årsplaner


Der lægges vægt på, at ansøgeren bl.a. har følgende kvalifikationer:

• Positiv og god til at kommunikere med medarbejdere, kolleger og eksterne samarbejdspartnere
• Interesse for IT-ledelse og strategi og efteruddannelse inden for relevante områder
• Solid viden om – og erfaring med – sagsstyring og koordination af sagsstyring
• Lyst og evne til ledelse – og evne til at deltage i tværfagligt samarbejde


Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdsstedet er Den Sorte Diamant.


Praktiske oplysninger

Tiltrædelse snarest muligt


Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet som sektionsleder, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for IT-driftssektionen Klaus Kjærgaard på telefon 89 46 20 28 eller mail kk@kb.dk

Du skal være indstillet på at aflevere en straffeattest på anmodning.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Du søger elektronisk ved at klikke på knappen ”Søg stillingen” allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Bibliotek her. Du bedes vedhæfte din ansøgning og dit CV samt dokumentation for uddannelse og erfaring.

Ansøgningsfristen er senest den 22. marts 2019.

Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 800 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr. Læs mere og oplev Det Kgl. Bibliotek.



Det Kgl. Bibliotek KøbenhavnKøbenhavn K2019-03-05T00:00:002019-03-22T00:00:00
329972873Teknisk medarbejder til TrafikstatistikafdelingRobot Er du glad for at arbejde med tal, data og teknisk udstyr? Og har du lyst til at løse udfordringer med indsamling og bearbejdning af trafikdata? Vejdirektoratet søger en teknisk medarbejder til planlægning og styring af manuelle og ad hoc trafiktællinger samt andre opgaver relateret til indsamling, behandling og brug af trafikdata. Trafikdata udgør en vigtig forudsætning for Vejdirektoratets arbejde med at sikre at mennesker og gods kommer nemt og sikkert frem. Dine opgaver: Din primære opgave vil være at planlægge og styre Vejdirektoratets manuelle og ad hoc trafiktællinger samt sikre den efterfølgende kvalitetssikring og opbevaring. Du vil ligeledes blive inddraget i opgaver vedr. drift og vedligehold af maskinelt automatisk tælleudstyr placeret på ved vejnettet. Opgaverne kan spænde vidt, fra dialog med interne brugere omkring behovet for data, til bestilling af opgaver hos entreprenørerne samt efterfølgende kvalitetssikring og brug af indsamlede trafikdata. Der er således en høj grad af samarbejde med andre afdelinger i Vejdirektoratet samt eksterne samarbejdspartnere. Din profil: Det er vigtigt, at du har en faglig interesse for veje, trafik og data, og at du som person har godt humør, er god til at samarbejde og ønsker at skabe resultater i fællesskab. I forbindelse med arbejdet med at indsamle, opbevare og anvende trafikdata benyttes forskellige former for teknisk tælle- måleudstyr samt it-baserede fagsystemer. Det vil derfor være en fordel, hvis du har en naturlig interesse for it og teknik. Du forventes ikke at have kendskab til specifikke fagsystemer og udstyr i forvejen, da dette kan tilegnes gennem opgaveløsningen. Du har som minimum en mellemlang videregående uddannelse indenfor et teknisk eller datafokuseret fag. Det vil være en styrke men ikke en nødvendighed - hvis du har erfaring fra vej- og trafikbranchen, har flair for at bruge data i dit arbejde og har kompetencer indenfor statistik og brugen af Excel. Din ansættelse er betinget af, at du har et gyldigt kørekort (kategori B). Om os: Trafikstatistikafdelingen er ansvarlig for indsamling og bearbejdning af trafikdata til brug i den daglige opgaveløsning på tværs af hele Vejdirektoratet og skaber dermed grundlaget for drift, vedligehold og udvikling af statsvejnettet. Afdelingen har bl.a. også ansvar for at formidle data og statistikker til den øvrige vejsektor og omverden. Afdelingen består af 13 medarbejdere, som arbejder fra vores kontor i København. Afdelingen er sammensat af medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige og faglige baggrunde, og vi sætter pris på et konstruktivt samarbejde og god stemning blandt medarbejderne. Dine løn- og ansættelsesvilkår: Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i København, hvor du ansættes i Trafikafviklingsområdet på adressen Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V. Læs mere: Hvis du vil vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kasper Rosenstand på telefon 6166 0227 og eller e-mail kar@vd.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning senest onsdag den 20. marts 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 22. marts. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Er du glad for at arbejde med tal, data og teknisk udstyr? Og har du lyst til at løse udfordringer med indsamling og bearbejdning af trafikdata?

Vejdirektoratet søger en teknisk medarbejder til planlægning og styring af manuelle og ad hoc trafiktællinger samt andre opgaver relateret til indsamling, behandling og brug af trafikdata.

Trafikdata udgør en vigtig forudsætning for Vejdirektoratets arbejde med at sikre at mennesker og gods kommer nemt og sikkert frem.

Dine opgaver:
Din primære opgave vil være at planlægge og styre Vejdirektoratets manuelle og ad hoc trafiktællinger samt sikre den efterfølgende kvalitetssikring og opbevaring. Du vil ligeledes blive inddraget i opgaver vedr. drift og vedligehold af maskinelt/automatisk tælleudstyr placeret på/ved vejnettet.

Opgaverne kan spænde vidt, fra dialog med interne brugere omkring behovet for data, til bestilling af opgaver hos entreprenørerne samt efterfølgende kvalitetssikring og brug af indsamlede trafikdata. Der er således en høj grad af samarbejde med andre afdelinger i Vejdirektoratet samt eksterne samarbejdspartnere.

Din profil:
Det er vigtigt, at du har en faglig interesse for veje, trafik og data, og at du som person har godt humør, er god til at samarbejde og ønsker at skabe resultater i fællesskab.

I forbindelse med arbejdet med at indsamle, opbevare og anvende trafikdata benyttes forskellige former for teknisk tælle-/måleudstyr samt it-baserede fagsystemer. Det vil derfor være en fordel, hvis du har en naturlig interesse for it og teknik. Du forventes ikke at have kendskab til specifikke fagsystemer og udstyr i forvejen, da dette kan tilegnes gennem opgaveløsningen.

Du har som minimum en mellemlang videregående uddannelse indenfor et teknisk eller datafokuseret fag.

Det vil være en styrke – men ikke en nødvendighed - hvis du har erfaring fra vej- og trafikbranchen, har flair for at bruge data i dit arbejde og har kompetencer indenfor statistik og brugen af Excel.

Din ansættelse er betinget af, at du har et gyldigt kørekort (kategori B).

Om os:
Trafikstatistikafdelingen er ansvarlig for indsamling og bearbejdning af trafikdata til brug i den daglige opgaveløsning på tværs af hele Vejdirektoratet og skaber dermed grundlaget for drift, vedligehold og udvikling af statsvejnettet. Afdelingen har bl.a. også ansvar for at formidle data og statistikker til den øvrige vejsektor og omverden.

Afdelingen består af 13 medarbejdere, som arbejder fra vores kontor i København.

Afdelingen er sammensat af medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige og faglige baggrunde, og vi sætter pris på et konstruktivt samarbejde og god stemning blandt medarbejderne.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i København, hvor du ansættes i Trafikafviklingsområdet på adressen Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V.

Læs mere:
Hvis du vil vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kasper Rosenstand på telefon 6166 0227 og/eller e-mail kar@vd.dk.

Er du interesseret?
Send din ansøgning senest onsdag den 20. marts 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 22. marts.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.
Vejdirektoratet - KøbenhavnKøbenhavn K2019-03-06T00:00:002019-03-20T00:00:00
329973478Vil du være med til at konfigurere og administrere Skatteforvaltningens processtyringsværktøj QualiWare?Robot Brænder du for drift og optimering af it-systemer og har du lyst til at sikre Skatteforvaltningens processtyringsværktøj? Vi har en vision om at forbedre styring af processer og skabe effektive og transparente arbejdsgange på tværs af Skatteforvaltningen. For at lykkes har vi brug for dig til at indgå i et team, der udvikler og vedligeholder det værktøj, som ligger til grund for det hele. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores systemadministrator, når I skal løse de udfordringer og ønsker, som Skatteforvaltningens brugere har til procesværktøjet. Derudover kommer du til at samarbejde med proceskonsulenter og undervisere, når I skal omsætte forretningsbehov til nye løsninger i værktøjet. Dine vigtigste arbejdsopgaver vil være at: løse supportsager: Fejlfinding og løsning fx work-around samt vejledning i brug af værktøjet forstå forretningens behov og møde dem med tilpasning af værktøjet: o Konfigurere tilpasninger af QualiWare portalen (frontend) o Konfigurere tilpasninger i QualiWare applikationen (backend) løbende løse driftsopgaver forbundet med oprettelse, udvikling og vedligeholdelse af systemet og sikre stabil drift fx licensopdatering og backup samarbejde med resten af teamet om fejlfinding og optimering af løsningen understøtte styrelser, projekter og programmer i deres succes med at dokumentere as-is og to-be processer. Din baggrund Vi forestiller os at du er nyuddannet inden for IT eller har et par års relevant erfaring med IT. Erfaring med procesværktøjer er en fordel men ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har mod på og flair for at dykke ned i procesværktøjet, forstå sammenhænge, procesmetode og formår at være nysgerrig og løsningsorienteret i forhold til at omsætte forretningsbehov ind i værktøjet. Vi lægger vægt på, at du er serviceminded og har rigtig gode samarbejdsevner, da en del af dit arbejde er at lytte til og løse forretningens problemer. Vi tilbyder Du vil blive en del af kontoret Procesanalyse og -Metode, som er forankret i Digital forretningsudvikling i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontoret er omdrejningspunkt for udvikling og implementering af procesmetode og værktøjet QualiWare på tværs af Skatteforvaltningen. Derudover får du: En rolle i udviklingen af fremtidens Skatteforvaltning indtægtsgrundlaget for vores samfund Arbejde med et bredt netværk af fagpersoner og ledere i Skatteforvaltningens syv styrelser en politisk organisation Stort ansvar: du vil være ansvarlig for egne leverancer men i en opstartsperiode vil du blive oplært af kollegaer, som kender værktøjet og metoden Et kollegialt fællesskab, hvor vi arbejder ud fra en procestankegang Ansøgning og kontakt Send ansøgning, CV og relevante dokumenter via linket Søg jobbet senest den 22. marts 2019. Der vil blive afholdt samtaler løbende. Har du spørgsmål, så kontakt kontorchef Kristina Stenbæk på tlf. 72 37 42 82 Der vil evt. blive gennemført tests som led i ansættelsesprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital skatteforvaltning. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af skatteforvaltningen. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for drift og optimering af it-systemer og har du lyst til at sikre Skatteforvaltningens processtyringsværktøj? Vi har en vision om at forbedre styring af processer og skabe effektive og transparente arbejdsgange på tværs af Skatteforvaltningen. For at lykkes har vi brug for dig til at indgå i et team, der udvikler og vedligeholder det værktøj, som ligger til grund for det hele.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores systemadministrator, når I skal løse de udfordringer og ønsker, som Skatteforvaltningens brugere har til procesværktøjet. Derudover kommer du til at samarbejde med proceskonsulenter og undervisere, når I skal omsætte forretningsbehov til nye løsninger i værktøjet.

Dine vigtigste arbejdsopgaver vil være at:

  • løse supportsager: Fejlfinding og løsning fx work-around samt vejledning i brug af værktøjet
  • forstå forretningens behov og møde dem med tilpasning af værktøjet:
o Konfigurere tilpasninger af QualiWare portalen (frontend)
o Konfigurere tilpasninger i QualiWare applikationen (backend)

  • løbende løse driftsopgaver forbundet med oprettelse, udvikling og vedligeholdelse af systemet og sikre stabil drift fx licensopdatering og backup
  • samarbejde med resten af teamet om fejlfinding og optimering af løsningen
  • understøtte styrelser, projekter og programmer i deres succes med at dokumentere ”as-is” og ”to-be” processer.

Din baggrund
Vi forestiller os at du er nyuddannet inden for IT eller har et par års relevant erfaring med IT. Erfaring med procesværktøjer er en fordel men ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har mod på og flair for at dykke ned i procesværktøjet, forstå sammenhænge, procesmetode og formår at være nysgerrig og løsningsorienteret i forhold til at omsætte forretningsbehov ind i værktøjet.

Vi lægger vægt på, at du er serviceminded og har rigtig gode samarbejdsevner, da en del af dit arbejde er at lytte til og løse forretningens problemer.

Vi tilbyder
Du vil blive en del af kontoret Procesanalyse og -Metode, som er forankret i Digital forretningsudvikling i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontoret er omdrejningspunkt for udvikling og implementering af procesmetode og værktøjet QualiWare på tværs af Skatteforvaltningen.

Derudover får du:

  • En rolle i udviklingen af fremtidens Skatteforvaltning – indtægtsgrundlaget for vores samfund
  • Arbejde med et bredt netværk af fagpersoner og ledere i Skatteforvaltningens syv styrelser – en politisk organisation
  • Stort ansvar: du vil være ansvarlig for egne leverancer men i en opstartsperiode vil du blive oplært af kollegaer, som kender værktøjet og metoden
  • Et kollegialt fællesskab, hvor vi arbejder ud fra en procestankegang

Ansøgning og kontakt
Send ansøgning, CV og relevante dokumenter via linket ”Søg jobbet” senest den 22. marts 2019. Der vil blive afholdt samtaler løbende. Har du spørgsmål, så kontakt kontorchef Kristina Stenbæk på tlf. 72 37 42 82

Der vil evt. blive gennemført tests som led i ansættelsesprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital skatteforvaltning.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af skatteforvaltningen. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-03-16T00:00:002019-03-22T00:00:00
329976158PC Reparatøre søgesRobot PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job. Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød.

PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød. 

 

PC Service Center VesterbroKøbenhavn V2019-03-12T00:00:002019-05-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Junior Web-Supporter

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige ...
Indrykket:28. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Det Kgl. Bibliotek København søger sektionsleder til IT-Drift

Det Kgl. Bibliotek København

København K
Det Kgl. Bibliotek, København søger sektionsleder til IT-drift Det Kgl. Bibliotek har en stilling som sektionsleder for IT-driftssektionen i København ledig til besættelse snarest muligt. Stillingen er organisatorisk placeret i IT-området. Der er ta...
Indrykket:5. marts 2019
Udløbsdato:22. marts 2019

Teknisk medarbejder til Trafikstatistikafdeling

Vejdirektoratet - København

København K
Er du glad for at arbejde med tal, data og teknisk udstyr? Og har du lyst til at løse udfordringer med indsamling og bearbejdning af trafikdata? Vejdirektoratet søger en teknisk medarbejder til planlægning og styring af manuelle og ad hoc trafiktæll...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:20. marts 2019

Vil du være med til at konfigurere og administrere Skatteforvaltningens processtyringsværktøj QualiWare?

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Brænder du for drift og optimering af it-systemer og har du lyst til at sikre Skatteforvaltningens processtyringsværktøj? Vi har en vision om at forbedre styring af processer og skabe effektive og transparente arbejdsgange på tværs af Skatteforvaltn...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:22. marts 2019

PC Reparatøre søges

PC Service Center Vesterbro

København V
PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære c...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:6. maj 2019