IT-Universitetet søger ph.d.- administrator (genopslag)

Har du lyst til at arbejde med uddannelsesadministration i en dynamisk organisation i stadig udvikling? Kan du lide atvære den, der har overblikket og hjælper kolleger – ph.d.-studerende, vejledere og ph.d.-skoleledelse – med ph.d.-skolens daglige gøremål i forbindelse med ph.d.-studiet? Og motiveres du af at arbejde med uddannelses- og kvalitetsudvikling? Så er du måske vores nye kollega!

Afdelingen
IT- Universitetets ph.d. – administration er en del af Student Affairs and Programmes (SAP).

Student Affairs and Programmes (SAP) består af godt 30 engagerede medarbejdere, som varetager en bred portefølje af opgaver som understøtter universitetets uddannelser, studerende og undervisere. Opgaverne omfatter bl.a. optagelse, studie- og karrierevejledning, SU-administration, kursus- og eksamensadministration, sagsbehandling, støtte til uddannelsesledere, samt undervisnings- og eksamensplanlægning.


Arbejdsopgaver:
IT-Universitets ph.d.-administration består af to personer, der arbejder tæt sammen med ph.d.-skolelederen om den daglige drift af ph.d.-skolen og de ca. 50 indskrevne ph.d.-studerende. Eksempler på arbejdsopgaver er:


•Administrative opgaver i forbindelse med fx indskrivning af den enkelte ph.d.-studerende, orlov, midtvejsevalueringer, halvårsrapporter, forlængelser af indskrivninger og afslutning af ph.d.-forløbet.
•Vejledning og rådgivning af nuværende og potentielle ph.d.-studerende og vejledere i administrative spørgsmål vedr. ph.d.-studiet
•Support af ph.d.-udvalg og ph.d.-skoleleder
•Håndtering af økonomiblanketter herunder honorarblanketter, rejseafregninger mv.
•Udvikling og systematisk dokumentation af administrative arbejdsgange i ph.d.-skolen.
•Udvikling og opdatering af ph.d.-skolens kommunikationskanaler, herunder hjemmeside, intern study guide og ph.d.-håndbogen.
•Support og udvikling af ph.d.-skolens aktiviteter som eksempelvis evalueringer, kvalitetspolitik, kursusadministration og –udbud, double degree aftaler mv.

Stort set al kommunikation i stillingen foregår på engelsk.

Din profil
Du har en relevant kandidatuddannelse

Vi håber desuden, at du har:


•Erfaring med administrative opgaver.
•Mod på at lære at arbejde med de it-systemer, der understøtter ph.d.-skolen. Lidt teknisk flair er en fordel.
•Erfaring med ph.d.-bekendtgørelsen og andre relevante lovregler er en fordel (men ikke et krav.)
•Gode sprogfærdigheder, både skriftligt og mundtligt på dansk og på engelsk.
•God erfaring med MS Office pakken.
•Evnen til at kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker.
•Evnen til at kunne holde mange bolde i luften i travle perioder.
•Løsningsorienteret med mod på forandring og udvikling når behovene ændrer sig.
•Udviklingsorienteret, initiativrig og selvstændig.

IT-Universitetet tilbyder
ITU tilbyder et spændende og udfordrende job i et internationalt miljø med dygtige medarbejdere og engagerede kollegaer. Vi har en åben og uformel omgangstone og en afvekslende hverdag.

Ansættelse og aflønning
Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil være mulighed for at forhandle individuelle tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Stillingen løber frem til marts 2020 og ønskes besat snarest muligt.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte områdeleder Nanna Sidelmann på mail mailto:nsje@itu.dk eller tlf . 72185216 for at høre mere om stillingen.

Ansøgningsprocedure
Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen "Søg stillingen" nederst i stillingsannoncen på vores hjemmeside: http://www.itu.dk/stillinger.

Ansøgningsfristen er 26. april 2018, kl. 12:00.

Samtaler forventes afholdt i uge 18 og 19. IT-Universitetet benytter test i forbindelse med vores rekrutteringsforløb.

IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Struktureret og detaljestærk akademiker til intern styring

Digitaliseringsstyrelsen

Kan du skabe overblik over fremdrift i mål og milepæle? Er du skarp til at synliggøre udfordringer og mulige løsninger? Og har du mod på tværgående porteføljestyring i et stort kontor? Så har vi en spændende ledig stilling i Digitaliseringsstyrelsen...
Indrykket:16. marts 2018
Udløbsdato:26. april 2018

QuickImport søger akademisk medarbejder

QuickImport København NV

København
Er du vores nye kollega? QuickImport.dk er en online konsulentvirksomhed, der siden 2012 har rådgivet mange tusinde danskere i køb af bil i udlandet. Vi har tilladelse af SKAT til at beregne registreringsafgifter og opkræve betalinger på vegne af SK...
Indrykket:27. marts 2018
Udløbsdato:22. maj 2018

Projektmedarbejder til afsluttende implementering af nye intranetsider

Det Juridiske Fakultet

To måneders projektstilling på Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet til at færdiggøre implementering af universitetets nye koncept for intranettet målrettet studerende. Stillingen Stillingen er placeret i Uddannelsesservice i Team Studi...
Indrykket:30. marts 2018
Udløbsdato:29. april 2018

Vil du være med til at forny den offentlige sektor?

Finansministeriets departement

Vi søger 1-2 medarbejdere til arbejdet med fornyelse af den offentlige sektor i Center for udgifts-politik og modernisering (UPM). Regeringen har med innovationsministeren i spidsen lanceret arbejdet med Sammenhængsreformen, der sætter rammen for re...
Indrykket:11. april 2018
Udløbsdato:24. maj 2018

Udvalgssekretær til Folketingets Udvalgssekretariat

Udvalgssekretariatet

Folketingets Administration søger en udvalgssekretær til at betjene Folketingets udvalg. Udvalgssekretærerne for Folketingets udvalg har en juridisk, nationaløkonomisk eller tilsvarende samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse. Din arbejdsplads Som ...
Indrykket:11. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018