Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jemtex søger kommunikationsmedarbejder til nyoprettet stilling

JEMTEX.dk er Danmarks største internet butik inden for gulve og gardiner.
JEMTEX.dk´s koncept bygger på følgende principper:

  • Levering til køber direkte fra fabrik
  • Ingen lager omkostninger
  • Hurtig ekspedition
  • Hurtig adgang til nyttige informationer
  • Lægger stor vægt på enkeltheden ved at handle, samt at yde god og saglig rådgivning

Vi ønsker nu at udvide vores forretning, og har i den forbindelse brug for en kommunikationsmedarbejder, som ser en mulighed i at være en del af dette spændende projekt. I opstartsfasen er timeantallet ca 4 timer/ugt, men vi ønsker at stillingen vil vokse.

Vi tænker, at du har :

 - Din kommunikationsværktøjskasse i orden.

 - Er ambitiøs og super god til at formulere dig.

 - Skriver selvfølgelig fejlfrit dansk

 - Kan udfærdige en virksomhedsprofil på de sociale medier

 - Kan udfærdige salgsmateriale

Da timeantallet er begrænset i opstartsfasen er vi åben over for alle ansøgere, blot dine kvalifikationer stemmer overens med vores forventninger.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt gerne Henrik Møller Andersen på 4045 9199

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329744560Phoenix-8af8724e12018-01-19T16:01:07.390Jemtex søger kommunikationsmedarbejder til nyoprettet stilling

JEMTEX.dk er Danmarks største internet butik inden for gulve og gardiner.
JEMTEX.dk´s koncept bygger på følgende principper:

  • Levering til køber direkte fra fabrik
  • Ingen lager omkostninger
  • Hurtig ekspedition
  • Hurtig adgang til nyttige informationer
  • Lægger stor vægt på enkeltheden ved at handle, samt at yde god og saglig rådgivning

Vi ønsker nu at udvide vores forretning, og har i den forbindelse brug for en kommunikationsmedarbejder, som ser en mulighed i at være en del af dette spændende projekt. I opstartsfasen er timeantallet ca 4 timer/ugt, men vi ønsker at stillingen vil vokse.

Vi tænker, at du har :

 - Din kommunikationsværktøjskasse i orden.

 - Er ambitiøs og super god til at formulere dig.

 - Skriver selvfølgelig fejlfrit dansk

 - Kan udfærdige en virksomhedsprofil på de sociale medier

 - Kan udfærdige salgsmateriale

Da timeantallet er begrænset i opstartsfasen er vi åben over for alle ansøgere, blot dine kvalifikationer stemmer overens med vores forventninger.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt gerne Henrik Møller Andersen på 4045 9199

 

 

2018-02-27T13:01:22.817 JEMTEX.dk er Danmarks største internet butik inden for gulve og gardiner.JEMTEX.dk s koncept bygger på følgende principper: Levering til køber direkte fra fabrik Ingen lager omkostninger Hurtig ekspedition Hurtig adgang til nyttige informationer Lægger stor vægt på enkeltheden ved at handle, samt at yde god og saglig rådgivning Vi ønsker nu at udvide vores forretning, og har i den forbindelse brug for en kommunikationsmedarbejder, som ser en mulighed i at være en del af dette spændende projekt. I opstartsfasen er timeantallet ca 4 timer ugt, men vi ønsker at stillingen vil vokse. Vi tænker, at du har : - Din kommunikationsværktøjskasse i orden. - Er ambitiøs og super god til at formulere dig. - Skriver selvfølgelig fejlfrit dansk - Kan udfærdige en virksomhedsprofil på de sociale medier - Kan udfærdige salgsmateriale Da timeantallet er begrænset i opstartsfasen er vi åben over for alle ansøgere, blot dine kvalifikationer stemmer overens med vores forventninger. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt gerne Henrik Møller Andersen på 4045 919911Jobnet8af8724e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjordEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3081772JEMTEX ApS11Ulstrupvej 129500HobroDKDanmark156.673174009.82210800
hma@jemtex.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent511422JobNet47442341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8af8724ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8af8724ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8af8724e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8af8724e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg352379184Henrik Møller Andersenhma@jemtex.dkDKDanmarkDKDanmark329924328Kommunikationsmedarbejder til Ungdomsskolen og AakjærskolenRobot Brænder du for kommunikation, IT og formidling branding, og har du de nødvendige, formelle kompetencer? Så har vi en spændende opgave til dig.Ungdomsskolen og Aakjærskolen søger i fællesskab en kommunikationsmedarbejder i en nyoprettet projektstilling i 6 måneder. Du skal arbejde med formidling, nærværende information og branding, samt løse diverse, forbundne administrative opgaver. Du vil få stor selvstændighed i stillingen, og vi forventer at du kommer til at sætte dit tydelige præg på vores kommunikation til omverdenen.Stillingen er på 30 timer pr. uge, fordelt med 17 timer på Ungdomsskolen og 13 timer på Aakjærskolen.Løn efter gældende overenskomstArbejdsopgaver UngdomsskolenOverordnet kommunikation om organisationenSammenfatning, beskrivelse og udførelse af ungdomsskolens værdier, vision, kerneopgave m.m.Kvalificere ungdomsskolens elektroniske platforme yderligere (Facebook, hjemmeside mv.)EvalueringAdministrative og forefaldende opgaver i denne sammenhængFundraisingKvalificere ungdomsskolens PR-materiale som plakater, logo, virkemidler m.m.Arbejdsopgaver AakjærskolenOverordnet kommunikation om organisationen ud fra Aakjærskolens værdier, vision, kerneopgave m.m.Herunder kvalificere Aakjærskolens hjemmeside og forberede oprette tilstedeværelse på sociale medierKvalificere Aakjærskolens øvrige PR-materiale som plakater, logo, virkemidler m.m.På sigt en administrativ rolle i registrering og bestilling af PC-reparationer, udlån af erstatnings-PC og lignende.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkBrænder du for kommunikation, IT og formidling/branding, og har du de nødvendige, formelle kompetencer? Så har vi en spændende opgave til dig.

Ungdomsskolen og Aakjærskolen søger i fællesskab en kommunikationsmedarbejder i en nyoprettet projektstilling i 6 måneder. Du skal arbejde med formidling, nærværende information og branding, samt løse diverse, forbundne administrative opgaver. Du vil få stor selvstændighed i stillingen, og vi forventer at du kommer til at sætte dit tydelige præg på vores kommunikation til omverdenen.

Stillingen er på 30 timer pr. uge, fordelt med 17 timer på Ungdomsskolen og 13 timer på Aakjærskolen.

Løn efter gældende overenskomst

Arbejdsopgaver Ungdomsskolen
  • Overordnet kommunikation om organisationen
  • Sammenfatning, beskrivelse og udførelse af ungdomsskolens værdier, vision, kerneopgave m.m.
  • Kvalificere ungdomsskolens elektroniske platforme yderligere (Facebook, hjemmeside mv.)
  • Evaluering
  • Administrative og forefaldende opgaver i denne sammenhæng
  • Fundraising
  • Kvalificere ungdomsskolens PR-materiale som plakater, logo, virkemidler m.m.

Arbejdsopgaver Aakjærskolen
  • Overordnet kommunikation om organisationen ud fra Aakjærskolens værdier, vision, kerneopgave m.m.
  • Herunder kvalificere Aakjærskolens hjemmeside og forberede/oprette tilstedeværelse på sociale medier
  • Kvalificere Aakjærskolens øvrige PR-materiale som plakater, logo, virkemidler m.m.
  • På sigt en administrativ rolle i registrering og bestilling af PC-reparationer, udlån af erstatnings-PC og lignende.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneViborg2018-12-07T00:00:002018-12-17T00:00:00
329923140Teamleder i Kommunikation & Presse, Universitetsledelsens StabRobot Har du stor erfaring med kommunikation og pressehåndtering fra universitetsverdenen eller en tilsvarende stor organisation? Er du initiativrig, engageret og brænder for journalistik, kommunikation i både skrift, tale og på video? Kan du håndtere strategisk kommunikationsrådgivning og overføre din viden til 15 engagerede kollegaer? Så er du måske den teamleder, vi søger til Kommunikation Presse ved Aarhus Universitet.Kommunikation Presse, Universitetsledelsens Stab (US) varetager strategisk kommunikation for universitetsledelsen, ekstern kommunikation fra Aarhus Universitet og intern kommunikation fra universitetets administrative områder til universitetets medarbejdere og studerende. Derudover har vi ansvar for Aarhus Universitets officielle hjemmesider og sociale medier.Som teamleder bliver du daglig sparringspartner for kommunikations- og pressechefen inden for en meget bred vifte af kommunikations- og presseopgaver og indgår i personaleledelsen af afdelingens 15 medarbejdere.Opgaverne er mangeartede, og tidspresset kan i perioder være stort. Derfor er det afgørende, at du kan bevare overblikket i pressede situationer. Samtidig lægger vi stor vægt på, at du med indsigt og erfaring kan være med til at udvikle kommunikationen på universitetets forskellige platforme. Mange af opgaverne løses i team med kollegaer fra Universitetsledelsens Stab eller fakulteterne derfor skal du favne bredt i din opgavetilgang. Endelig vil der være opgaver, som du selv løser fra start til slut så som artikler, webtekster, indlæg og taler.Du har:en solid baggrund inden for kommunikation, journalistik og pressehåndteringerfaring med at arbejde med såvel strategisk kommunikation som god intern kommunikation til medarbejdere i en kompleks organisation med mange forskellige interessenterevnen til at sammensætte en strategisk velovervejet kommunikationsstrategi og føre den ud i liveterfaring med at være sparringspartner coachet godt humør og er en inspirationskilde til den gode stemning blandt medarbejderneTeamlederen refererer til presse- og kommunikationschef Anders Correll, men har også et referencepunkt til stabschefen for at sikre sammenhæng i forhold til den samlede opgavevaretagelse i US, herunder budget og personalespørgsmål.Kommunikation Presse er en del af Universitetsledelsens Stab. Stabens primære opgave er at yde politisk, strategisk og juridisk rådgivning og sparring til universitetsledelsen med særligt fokus på rektor, prorektor og universitetsdirektør.Staben har desuden som kerneopgave at varetage overordnede, tværgående aktiviteter til det samlede universitet og at tage hånd om og kommunikere beslutningsprocesser internt på universitetet samt at sikre at beslutningsprocesserne tilrettelægges tydeligt og med mest mulig tid til inddragelse af relevante organer og medarbejdere studerende. US er inddelt i Analyse Politik, Kommunikation Presse og Sekretariat Jura.Vi tilbyder en arbejdsplads med et højt fagligt niveau, højt tempo, en uformel omgangstone og ikke mindst gode kolleger.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med staten.Yderligere oplysninger: Kommunikations- og pressechef Anders Correll, mobil: 2899 2235.Samtaler afholdes så vidt muligt torsdag, den 20.12.2018.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 17.12.2018Har du stor erfaring med kommunikation og pressehåndtering fra universitetsverdenen eller en tilsvarende stor organisation? Er du initiativrig, engageret og brænder for journalistik, kommunikation i både skrift, tale og på video? Kan du håndtere strategisk kommunikationsrådgivning og overføre din viden til 15 engagerede kollegaer? Så er du måske den teamleder, vi søger til Kommunikation & Presse ved Aarhus Universitet.

Kommunikation & Presse, Universitetsledelsens Stab (US) varetager strategisk kommunikation for universitetsledelsen, ekstern kommunikation fra Aarhus Universitet og intern kommunikation fra universitetets administrative områder til universitetets medarbejdere og studerende. Derudover har vi ansvar for Aarhus Universitets officielle hjemmesider og sociale medier.

Som teamleder bliver du daglig sparringspartner for kommunikations- og pressechefen inden for en meget bred vifte af kommunikations- og presseopgaver og indgår i personaleledelsen af afdelingens 15 medarbejdere.

Opgaverne er mangeartede, og tidspresset kan i perioder være stort. Derfor er det afgørende, at du kan bevare overblikket i pressede situationer. Samtidig lægger vi stor vægt på, at du med indsigt og erfaring kan være med til at udvikle kommunikationen på universitetets forskellige platforme. Mange af opgaverne løses i team med kollegaer fra Universitetsledelsens Stab eller fakulteterne; derfor skal du favne bredt i din opgavetilgang. Endelig vil der være opgaver, som du selv løser fra start til slut så som artikler, webtekster, indlæg og taler.

Du har:
  • en solid baggrund inden for kommunikation, journalistik og pressehåndtering
  • erfaring med at arbejde med såvel strategisk kommunikation som god intern kommunikation til medarbejdere i en kompleks organisation med mange forskellige interessenter
  • evnen til at sammensætte en strategisk velovervejet kommunikationsstrategi og føre den ud i livet
  • erfaring med at være sparringspartner/coach
  • et godt humør og er en inspirationskilde til den gode stemning blandt medarbejderne

Teamlederen refererer til presse- og kommunikationschef Anders Correll, men har også et referencepunkt til stabschefen for at sikre sammenhæng i forhold til den samlede opgavevaretagelse i US, herunder budget og personalespørgsmål.

Kommunikation & Presse er en del af Universitetsledelsens Stab. Stabens primære opgave er at yde politisk, strategisk og juridisk rådgivning og sparring til universitetsledelsen med særligt fokus på rektor, prorektor og universitetsdirektør.

Staben har desuden som kerneopgave at varetage overordnede, tværgående aktiviteter til det samlede universitet og at tage hånd om og kommunikere beslutningsprocesser internt på universitetet samt at sikre at beslutningsprocesserne tilrettelægges tydeligt og med mest mulig tid til inddragelse af relevante organer og medarbejdere/studerende. US er inddelt i Analyse & Politik, Kommunikation & Presse og Sekretariat & Jura.

Vi tilbyder en arbejdsplads med et højt fagligt niveau, højt tempo, en uformel omgangstone og ikke mindst gode kolleger.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med staten.

Yderligere oplysninger: Kommunikations- og pressechef Anders Correll, mobil: 2899 2235.

Samtaler afholdes så vidt muligt torsdag, den 20.12.2018.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 17.12.2018

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-12-05T00:00:002018-12-17T00:00:00
329916552Kommunikationsmedarbejder til politisk interessevaretagelse og markedsføring.Robot Har du et skarpt overblik, interesse for politisk kommunikation og flair for kommunikationsindhold der brænder igennem på forskellige platforme? Har du lyst til at synliggøre Ligeværds arbejde for børn, unge og voksne med særlige behov? Så er det muligvis dig, vi leder efter her på sekretariatet. Ligeværd søger lige nu en kommunikationsmedarbejder, der kan sikre overblikket i vores meget forskelligartede kommunikation og give den retning og gennemslagskraft. Vi søger n, der er stærk i planlægning, har interesse i politisk kommunikation og som proaktivt kan bidrage til at kommunikere Ligeværds holdninger, værdier og ydelser. Vi ser gerne, at du er sprængfyldt med ideer, at du ser muligheder frem for begrænsninger og er i stand til at strukturere og effektuere kommunikationsplaner og deres indhold. Ligeværd er en non-profit organisation, der arbejder for børn, unge og voksne med særlige behov. En målgruppe, mange af os har inde på livet. Det er en målgruppe, der har brug for at blive hørt, og Ligeværd er med til at give dem en stemme og det er lige netop her, at du kommer ind i billedet! Dine primære arbejdsopgaver vil være at: Udvikle tydelige og brugbare kommunikationsplaner ikke mindst via digitale kanaler, fra overordnet formål, over interessentanalyser og kanalstrategier - hele vejen til det konkrete indhold. Udvikle banebrydende og dagsordenssættende content til vores digitale platforme i form af tekst og video. Noget der kan få folk op ad stolene, give dem lyst til at interagere og som skærper vores fokusområder. Udvikle planer og indhold, der understøtter Ligeværds markedsføringsaktiviteter, så vi tydeliggør vores ydelser og gør dem attraktive for omverdenen. Planlægge, redigere og udvikle indhold til Ligeværds to halvårsskrifter, hjemmeside og digitale magasin Ligeværd.online, der sætter gang i debatter og skaber opmærksomhed. Redigere UFL bladet. Indgå i teamet af medarbejdere, der løfter opgaver i fællesskab, alt efter hvilke projekter, vi har fokus på vi kan godt love, at det ikke blive kedeligt. Vi søger dig som: Har solid erfaring med at bruge kommunikationsplanlægning i det daglige arbejde og stærk på at bruge digitale kanaler ind i kommunikationen. Er struktureret, arbejdsom, ansvarsfuld og fokuseret på at løfte andre gennem sit eget arbejde. Arbejder sikkert og med overblik, når presset stiger, og nye opgaver kommer flyvende ind fra siden. Vi forventer, at du har: en relevant uddannelse indenfor, kommunikation, journalistik, marketing eller lign. interessere for en bred politisk agenda der kan formidles på sociale medier. fingeren på pulsen og følger med i diverse nyhedsmedier. et skarpt analytisk blik, der kan tydeliggøre Ligeværds perspektiver ind den løbende debat. interesse i at lave og redigere film der skaber opmærksomhed omkring Ligeværds arbejdsfelt. lyst til at gøre en forskel for en målgruppe, der har brug for at blive hørt. Vi tilbyder: Mulighed for at blive en central del at et professionelt, hårdt arbejdende og dynamisk team, der gør en forskel og samtidig har det sjovt. Et meget meningsfuldt job der kan være med til at sætte politiske dagsordener. Stort kendskab til NGO-miljøet og målgruppen. Stor indflydelse på egne arbejdsopgaver med centrale arbejdsopgaver. Vores kontor ligger på Vejlbjergvej i Risskov. Det er her du vil have dit udgangspunkt for det arbejde du skal udføre. Det er let at komme hertil både med offentlig transport og på jernhesten. Vi forventer dog, at du har egen bil, da du indimellem vil skulle køre rundt i landet på opgaver. Tre hurtige: Opstart: Snarest muligt eller efter aftale Timetal: 30 timer ugen Ansøgningsfrist: 13. december 2018 kl. 16. Samtaler afvikles i uge 51. Kandidater, der indkaldes til samtale, modtager en opgave inden samtalen. Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til ligevaerd@ligevaerd.dk eller ringe til sekretariatschef Esben Kullberg på 2497 2718. Du vil også kunne finde meget information på vores hjemmeside: www.ligevaerd.dk Om Ligeværd Ligeværd er til for børn, unge og voksne med særlige behov. Ligeværd er et fællesskab bestående af 3 organisationer, der på hver deres måde, arbejder for at skabe bedre uddannelses-, beskæftigelses-, bolig- og sociale vilkår for mennesker med særlige behov. Foreningens fælles værdier er ligeværdighed og lige muligheder for alle, også for mennesker med særlige behov. Foreningens mål er ønsket om at forbedre uddannelses-, beskæftigelses-, bolig-, og fritidstilbuddene til børn, unge og voksne med særlige behov. Endemålet er at sikre mennesker med særlige behov mulighed for at opbygge og leve en så selvstændig og selvforsørgende tilværelse som muligt. Foreningens 3 medlemsorganisationer, Ligeværd - Forældre Netværk (LFN), Unge for Ligeværd (UFL) og Ligeværd - Fagligt Forum (LFF), arbejder tæt sammen i en fælles indsats for at nå foreningens mål. UFL arbejder med sikring af muligheder for at de unge kan få et indholdsrigt socialt liv. LFN arbejder med netværk gennem lokalforeninger for familierne og med de vilkår de bliver mødt med. LFF arbejder professionelt med uddannelse, beskæftigelse og boligforhold. Ligeværd arbejder tæt sammen med andre organisationer på området, forskere og virksomheder for at forbedre forholdene. Ligeværds arbejde består både i at tale sagen for mennesker med særlige behov og påpege urimeligheder, men også professionelt at forsøge at finde nye løsninger på udfordringerne, både selvstændigt og i et samarbejde med andre foreninger og kommuner. UFL har et landsdækkende netværk af klubber LFN har lokalforeninger over hele landet LFFs medlemmer er skoler, uddannelsessteder, socialøkonomiske virksomheder og andre organisationer fordelt i hele landet.

Har du et skarpt overblik, interesse for politisk kommunikation og flair for kommunikationsindhold der brænder igennem på forskellige platforme? Har du lyst til at synliggøre Ligeværds arbejde for børn, unge og voksne med særlige behov? Så er det muligvis dig, vi leder efter her på sekretariatet.

 

Ligeværd søger lige nu en kommunikationsmedarbejder, der kan sikre overblikket i vores meget forskelligartede kommunikation og give den retning og gennemslagskraft. Vi søger én, der er stærk i planlægning, har interesse i politisk kommunikation og som proaktivt kan bidrage til at kommunikere Ligeværds holdninger, værdier og ydelser. Vi ser gerne, at du er sprængfyldt med ideer, at du ser muligheder frem for begrænsninger og er i stand til at strukturere og effektuere kommunikationsplaner og deres indhold.

 

Ligeværd er en non-profit organisation, der arbejder for børn, unge og voksne med særlige behov. En målgruppe, mange af os har inde på livet. Det er en målgruppe, der har brug for at blive hørt, og Ligeværd er med til at give dem en stemme – og det er lige netop her, at du kommer ind i billedet!

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Udvikle tydelige og brugbare kommunikationsplaner ikke mindst via digitale kanaler, fra overordnet formål, over interessentanalyser og kanalstrategier - hele vejen til det konkrete indhold.
  • Udvikle banebrydende og dagsordenssættende content til vores digitale platforme i form af tekst og video. Noget der kan få folk op ad stolene, give dem lyst til at interagere – og som skærper vores fokusområder.
  • Udvikle planer og indhold, der understøtter Ligeværds markedsføringsaktiviteter, så vi tydeliggør vores ydelser og gør dem attraktive for omverdenen.
  • Planlægge, redigere og udvikle indhold til Ligeværds to halvårsskrifter, hjemmeside og digitale magasin Ligeværd.online, der sætter gang i debatter og skaber opmærksomhed.
  • Redigere UFL bladet.
  • Indgå i teamet af medarbejdere, der løfter opgaver i fællesskab, alt efter hvilke projekter, vi har fokus på – vi kan godt love, at det ikke blive kedeligt.

 

Vi søger dig som:

  • Har solid erfaring med at bruge kommunikationsplanlægning i det daglige arbejde og stærk på at bruge digitale kanaler ind i kommunikationen.
  • Er struktureret, arbejdsom, ansvarsfuld og fokuseret på at løfte andre gennem sit eget arbejde.
  • Arbejder sikkert og med overblik, når presset stiger, og nye opgaver kommer flyvende ind fra siden.

 

Vi forventer, at du har:

  • en relevant uddannelse indenfor, kommunikation, journalistik, marketing eller lign.
  • interessere for en bred politisk agenda der kan formidles på sociale medier.
  • fingeren på pulsen og følger med i diverse nyhedsmedier.
  • et skarpt analytisk blik, der kan tydeliggøre Ligeværds perspektiver ind den løbende debat.
  • interesse i at lave og redigere film der skaber opmærksomhed omkring Ligeværds arbejdsfelt.
  • lyst til at gøre en forskel for en målgruppe, der har brug for at blive hørt.

 

Vi tilbyder:

  • Mulighed for at blive en central del at et professionelt, hårdt arbejdende og dynamisk team, der gør en forskel og samtidig har det sjovt.
  • Et meget meningsfuldt job der kan være med til at sætte politiske dagsordener.
  • Stort kendskab til NGO-miljøet og målgruppen.
  • Stor indflydelse på egne arbejdsopgaver med centrale arbejdsopgaver.

 

Vores kontor ligger på Vejlbjergvej i Risskov. Det er her du vil have dit udgangspunkt for det arbejde du skal udføre. Det er let at komme hertil både med offentlig transport og på jernhesten. Vi forventer dog, at du har egen bil, da du indimellem vil skulle køre rundt i landet på opgaver.

 

Tre hurtige:

– Opstart: Snarest muligt eller efter aftale

– Timetal: 30 timer/ugen

– Ansøgningsfrist:  13. december 2018 kl. 16.

 

Samtaler afvikles i uge 51. Kandidater, der indkaldes til samtale, modtager en opgave inden samtalen.

 

Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til ligevaerd@ligevaerd.dk eller ringe til sekretariatschef Esben Kullberg på 2497 2718. Du vil også kunne finde meget information på vores hjemmeside: www.ligevaerd.dk

 

Om Ligeværd

 

Ligeværd er til for børn, unge og voksne med særlige behov.

 

Ligeværd er et fællesskab bestående af 3 organisationer, der på hver deres måde, arbejder for at skabe bedre uddannelses-, beskæftigelses-, bolig- og sociale vilkår for mennesker med særlige behov.

 

Foreningens fælles værdier er ligeværdighed og lige muligheder for alle, også for mennesker med særlige behov. Foreningens mål er ønsket om at forbedre uddannelses-, beskæftigelses-, bolig-, og fritidstilbuddene til børn, unge og voksne med særlige behov. Endemålet er at sikre mennesker med særlige behov mulighed for at opbygge og leve en så selvstændig og selvforsørgende tilværelse som muligt.

 

Foreningens 3 medlemsorganisationer, Ligeværd - Forældre & Netværk (LFN), Unge for Ligeværd (UFL) og Ligeværd - Fagligt Forum (LFF), arbejder tæt sammen i en fælles indsats for at nå foreningens mål. UFL arbejder med sikring af muligheder for at de unge kan få et indholdsrigt socialt liv. LFN arbejder med netværk gennem lokalforeninger for familierne og med de vilkår de bliver mødt med. LFF arbejder professionelt med uddannelse, beskæftigelse og boligforhold.

 

Ligeværd arbejder tæt sammen med andre organisationer på området, forskere og virksomheder for at forbedre forholdene. Ligeværds arbejde består både i at tale sagen for mennesker med særlige behov og påpege urimeligheder, men også professionelt at forsøge at finde nye løsninger på udfordringerne, både selvstændigt og i et samarbejde med andre foreninger og kommuner.

 

UFL har et landsdækkende netværk af klubber

LFN har lokalforeninger over hele landet

LFFs medlemmer er skoler, uddannelsessteder, socialøkonomiske virksomheder og andre organisationer fordelt i hele landet.

Foreningsfællesskabet LigeværdAarhus2018-11-22T00:00:002018-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationsmedarbejder til Ungdomsskolen og Aakjærskolen

Skive Kommune

Viborg
Brænder du for kommunikation, IT og formidling branding, og har du de nødvendige, formelle kompetencer? Så har vi en spændende opgave til dig.Ungdomsskolen og Aakjærskolen søger i fællesskab en kommunikationsmedarbejder i en nyoprettet projektstilli...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Teamleder i Kommunikation & Presse, Universitetsledelsens Stab

Aarhus Universitet

Aarhus
Har du stor erfaring med kommunikation og pressehåndtering fra universitetsverdenen eller en tilsvarende stor organisation? Er du initiativrig, engageret og brænder for journalistik, kommunikation i både skrift, tale og på video? Kan du håndtere str...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Kommunikationsmedarbejder til politisk interessevaretagelse og markedsføring.

Foreningsfællesskabet Ligeværd

Aarhus
Har du et skarpt overblik, interesse for politisk kommunikation og flair for kommunikationsindhold der brænder igennem på forskellige platforme? Har du lyst til at synliggøre Ligeværds arbejde for børn, unge og voksne med særlige behov? Så er det mu...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018