Jensen Brød i Aalborg søger Direktionssekretær

Jensen Brød er i en spændende udvikling og søger en proaktiv, kommunikativ og selvstændig direktionssekretær. Stillingen er nyoprettet, så der vil være god mulighed for at præge jobindholdet, og du bliver en del af en virksomhed i stærk udvikling.

Med reference til den adm. direktør, bliver din hovedopgave at følge direktøren tæt i hans daglige opgaveløsning. Direktøren har i dag et bredt ansvarsområde, hvorfor du skal medvirke til at direktøren er på forkant med udviklingen til gavn for virksomheden.  

Jobbet

  • I samarbejde med den adm. direktør at være tovholder på en række større og mindre projekter
  • Udarbejdelse af kommunikation til ledere og medarbejdere
  • Koordinering og forberedelse af materiale til diverse møder
  • Diverse administrative opgaver
  • Sekretæropgaver, herunder mail- og kalenderstyring, korrekturlæsning m.v.
  • Understøtte den administrerende direktør på diverse ad hoc-opgaver

Det er dig, vi leder efter, hvis du…

  • Har nemt ved at skabe relationer og er god til at samarbejde både internt og eksternt
  • Formår at etablere tillid og respekt og kan arbejde selvstændigt og som del af et team i en hverdag præget af mange forskellige opgaver og evner at arbejde på tværs af virksomheden
  • Har en struktureret, systematisk og stærk analytisk tilgang til opgaveløsningen
  • Har overblik, er struktureret helt ud i fingerspidserne og sprogligt stærk (gerne engelsk og tysk)
  • Er superbruger i Excel

Din uddannelse er ikke afgørende, men du har sandsynligvis nogle års praktisk erfaring fra et lignende job. Det vil være en fordel, hvis du har en projektlederuddannelse.

Vi kan tilbyde dig…

Et spændende job i en moderne fødevarevirksomhed med højt til loftet, gode ansættelsesvilkår og et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at gå på arbejde. Din arbejdsdag vil være udfordrende og alsidig – og aldrig kedelig! Hver dag vil du møde ind i et dynamisk og socialt miljø, hvor der aldrig er langt mellem udfordringer, udvikling og succes. Hos Jensen Brød er kompetence, ansvar, tillid og engagement nøgleord, og der er masser af muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Vil du vide mere……

Er du interesseret i at høre mere om jobbet, så kontakt HR Konsulent Søren Berg på 2129 9920.

Ansøgningsfrist 

Vi har brug for dig hurtigst muligt og indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning til sb@jensen-bread.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033359Phoenix-019385fd12019-05-28T00:00:00Jensen Brød i Aalborg søger Direktionssekretær

Jensen Brød er i en spændende udvikling og søger en proaktiv, kommunikativ og selvstændig direktionssekretær. Stillingen er nyoprettet, så der vil være god mulighed for at præge jobindholdet, og du bliver en del af en virksomhed i stærk udvikling.

Med reference til den adm. direktør, bliver din hovedopgave at følge direktøren tæt i hans daglige opgaveløsning. Direktøren har i dag et bredt ansvarsområde, hvorfor du skal medvirke til at direktøren er på forkant med udviklingen til gavn for virksomheden.  

Jobbet

  • I samarbejde med den adm. direktør at være tovholder på en række større og mindre projekter
  • Udarbejdelse af kommunikation til ledere og medarbejdere
  • Koordinering og forberedelse af materiale til diverse møder
  • Diverse administrative opgaver
  • Sekretæropgaver, herunder mail- og kalenderstyring, korrekturlæsning m.v.
  • Understøtte den administrerende direktør på diverse ad hoc-opgaver

Det er dig, vi leder efter, hvis du…

  • Har nemt ved at skabe relationer og er god til at samarbejde både internt og eksternt
  • Formår at etablere tillid og respekt og kan arbejde selvstændigt og som del af et team i en hverdag præget af mange forskellige opgaver og evner at arbejde på tværs af virksomheden
  • Har en struktureret, systematisk og stærk analytisk tilgang til opgaveløsningen
  • Har overblik, er struktureret helt ud i fingerspidserne og sprogligt stærk (gerne engelsk og tysk)
  • Er superbruger i Excel

Din uddannelse er ikke afgørende, men du har sandsynligvis nogle års praktisk erfaring fra et lignende job. Det vil være en fordel, hvis du har en projektlederuddannelse.

Vi kan tilbyde dig…

Et spændende job i en moderne fødevarevirksomhed med højt til loftet, gode ansættelsesvilkår og et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at gå på arbejde. Din arbejdsdag vil være udfordrende og alsidig – og aldrig kedelig! Hver dag vil du møde ind i et dynamisk og socialt miljø, hvor der aldrig er langt mellem udfordringer, udvikling og succes. Hos Jensen Brød er kompetence, ansvar, tillid og engagement nøgleord, og der er masser af muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Vil du vide mere……

Er du interesseret i at høre mere om jobbet, så kontakt HR Konsulent Søren Berg på 2129 9920.

Ansøgningsfrist 

Vi har brug for dig hurtigst muligt og indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning til sb@jensen-bread.dk

Jensen Brød er i en spændende udvikling og søger en proaktiv, kommunikativ og selvstændig direktionssekretær. Stillingen er nyoprettet, så der vil være god mulighed for at præge jobindholdet, og du bliver en del af en virksomhed i stærk udvikling. Med reference til den adm. direktør, bliver din hovedopgave at følge direktøren tæt i hans daglige opgaveløsning. Direktøren har i dag et bredt ansvarsområde, hvorfor du skal medvirke til at direktøren er på forkant med udviklingen til gavn for virksomheden. Jobbet I samarbejde med den adm. direktør at være tovholder på en række større og mindre projekter Udarbejdelse af kommunikation til ledere og medarbejdere Koordinering og forberedelse af materiale til diverse møder Diverse administrative opgaver Sekretæropgaver, herunder mail- og kalenderstyring, korrekturlæsning m.v. Understøtte den administrerende direktør på diverse ad hoc-opgaver Det er dig, vi leder efter, hvis du Har nemt ved at skabe relationer og er god til at samarbejde både internt og eksternt Formår at etablere tillid og respekt og kan arbejde selvstændigt og som del af et team i en hverdag præget af mange forskellige opgaver og evner at arbejde på tværs af virksomheden Har en struktureret, systematisk og stærk analytisk tilgang til opgaveløsningen Har overblik, er struktureret helt ud i fingerspidserne og sprogligt stærk (gerne engelsk og tysk) Er superbruger i Excel Din uddannelse er ikke afgørende, men du har sandsynligvis nogle års praktisk erfaring fra et lignende job. Det vil være en fordel, hvis du har en projektlederuddannelse. Vi kan tilbyde dig Et spændende job i en moderne fødevarevirksomhed med højt til loftet, gode ansættelsesvilkår og et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at gå på arbejde. Din arbejdsdag vil være udfordrende og alsidig og aldrig kedelig! Hver dag vil du møde ind i et dynamisk og socialt miljø, hvor der aldrig er langt mellem udfordringer, udvikling og succes. Hos Jensen Brød er kompetence, ansvar, tillid og engagement nøgleord, og der er masser af muligheder for både faglig og personlig udvikling. Vil du vide mere Er du interesseret i at høre mere om jobbet, så kontakt HR Konsulent Søren Berg på 2129 9920. Ansøgningsfrist Vi har brug for dig hurtigst muligt og indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning til sb@jensen-bread.dk11jobnet019385fd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3536554Jensen Brød ApS11Vardevej 49220Aalborg ØstDKDanmark0sb@jensen-bread.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769272JobNet4996547499654710028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=019385fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=019385fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=019385fd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=019385fd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343104Direktionssekretær5Kontor og administration361937448Søren Bergsb@jensen-bread.dkDKDanmarkDKDanmark330056911Barselsvikar for AC-direktionssekretærRobot GeodatastyrelsenVi søger en barselsvikar for vores direktionssekretær. Som direktionssekretær skal du yde administrativ bistand til direktøren, chefer og medarbejdere, deltage i styrelsens strategiske arbejde og være et omdrejningspunkt for mange opgaver. Stillingen er organisatorisk placeret i afdelingen Ressourcer og It, men der vil være en bred kontaktflade i hele organisationen. Dine arbejdsopgaver:Du vil i din betjening af direktionen skulle håndtere både strategiske opgaver og mere traditionel koordinering og direktionsbetjening. Det er vigtigt, at du kan bevare overblikket, selvom der er mange bolde i luften.Du skal holde styr på processer og sagsflow mellem departementet og styrelsen samt internt i huset. Du skal være god til at formidle opgaver videre til kontorchefer og medarbejdere. I den proces er det vigtigt, at du arbejder struktureret med opgaveopfølgningen og yder kvalificeret sparring i processen. Du skal også kunne bidrage til at kvalitetssikre sager til direktion og til departement minister.Du vil få ansvar for tilrettelæggelse af og opfølgning på forskellige udvalg i styrelsen, herunder samarbejdsudvalg, informationssikkerhed og kriseberedskab. Og du vil deltage i ledelsesmøder og stå for tilrettelæggelse af husmøder, personaledag mm.Du skal bidrage til tværgående drifts- og udviklingsorienterede opgaver, der forankres i direktionen. Det kan for eksempel være bidrag til arbejdet i tværgående udvalg samt til projekter, der har særligt ledelsesmæssig og strategisk fokus, herunder porteføljestyring af styrelsens projekter.Du vil koordinere Geodatastyrelsens engagement i EuroGeographics og skal påregne 2-3 udlandsrejser i løbet af ansættelsesperioden.Om dig:Vi forventer, at du er akademisk uddannet, og at duhar god procesforståelse, er struktureret og omhyggelighar politisk forståelse og god dømmekraftkender til digital forvaltning i praksiskan holde tæt med informationer, du får i forbindelse med ledelses- og direktionsbetjeningkan kommunikere klart og præcist - både mundtligt og skriftligthar let ved at opbygge relationer og kan samarbejde med folk på tværs af faggrænser og institutionerer vedholdendeVi tilbyder:Der er tale om en spændende og udviklende stilling med gode muligheder for kompetenceudvikling og at sætte dit eget præg på arbejdsopgaverne.Yderligere oplysninger kan fås hos områdechef Jesper Nørgaard Andersen tlf. 72 54 53 11.Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC med mulighed for forhandling af tillæg.Ansættelsesområdet er Klima, Energi, og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Lindholm Brygge 31, Nørresundby.Der er tale om en vikarstilling på 37 timer om ugen, og stillingen ønskes besat enten 15. september eller 1. oktober 2019. Ansøgningsfrist:Vi skal have din ansøgning inklusiv relevante bilag (pdf) senest onsdag d. 13. august. Vi forventer at afholde samtaler onsdag d. 21. august.Geodatastyrelsen

Vi søger en barselsvikar for vores direktionssekretær. Som direktionssekretær skal du yde administrativ bistand til direktøren, chefer og medarbejdere, deltage i styrelsens strategiske arbejde og være et omdrejningspunkt for mange opgaver. Stillingen er organisatorisk placeret i afdelingen Ressourcer og It, men der vil være en bred kontaktflade i hele organisationen.

Dine arbejdsopgaver:
  • Du vil i din betjening af direktionen skulle håndtere både strategiske opgaver og mere traditionel koordinering og direktionsbetjening. Det er vigtigt, at du kan bevare overblikket, selvom der er mange bolde i luften.
  • Du skal holde styr på processer og sagsflow mellem departementet og styrelsen samt internt i huset. Du skal være god til at formidle opgaver videre til kontorchefer og medarbejdere. I den proces er det vigtigt, at du arbejder struktureret med opgaveopfølgningen og yder kvalificeret sparring i processen. Du skal også kunne bidrage til at kvalitetssikre sager til direktion og til departement/minister.
  • Du vil få ansvar for tilrettelæggelse af og opfølgning på forskellige udvalg i styrelsen, herunder samarbejdsudvalg, informationssikkerhed og kriseberedskab. Og du vil deltage i ledelsesmøder og stå for tilrettelæggelse af husmøder, personaledag mm.
  • Du skal bidrage til tværgående drifts- og udviklingsorienterede opgaver, der forankres i direktionen. Det kan for eksempel være bidrag til arbejdet i tværgående udvalg samt til projekter, der har særligt ledelsesmæssig og strategisk fokus, herunder porteføljestyring af styrelsens projekter.
  • Du vil koordinere Geodatastyrelsens engagement i EuroGeographics og skal påregne 2-3 udlandsrejser i løbet af ansættelsesperioden.

Om dig:
Vi forventer, at du er akademisk uddannet, og at du
  • har god procesforståelse, er struktureret og omhyggelig
  • har politisk forståelse og god dømmekraft
  • kender til digital forvaltning i praksis
  • kan holde tæt med informationer, du får i forbindelse med ledelses- og direktionsbetjening
  • kan kommunikere klart og præcist - både mundtligt og skriftligt
  • har let ved at opbygge relationer og kan samarbejde med folk på tværs af faggrænser og institutioner
  • er vedholdende

Vi tilbyder:
Der er tale om en spændende og udviklende stilling med gode muligheder for kompetenceudvikling og at sætte dit eget præg på arbejdsopgaverne.

Yderligere oplysninger kan fås hos områdechef Jesper Nørgaard Andersen tlf. 72 54 53 11.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC med mulighed for forhandling af tillæg.

Ansættelsesområdet er Klima, Energi, og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Lindholm Brygge 31, Nørresundby.

Der er tale om en vikarstilling på 37 timer om ugen, og stillingen ønskes besat enten 15. september eller 1. oktober 2019.

Ansøgningsfrist:

Vi skal have din ansøgning inklusiv relevante bilag (pdf) senest onsdag d. 13. august. Vi forventer at afholde samtaler onsdag d. 21. august.

 

GeodatastyrelsenNørresundby2019-07-09T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikar for AC-direktionssekretær

Geodatastyrelsen

Nørresundby
GeodatastyrelsenVi søger en barselsvikar for vores direktionssekretær. Som direktionssekretær skal du yde administrativ bistand til direktøren, chefer og medarbejdere, deltage i styrelsens strategiske arbejde og være et omdrejningspunkt for mange op...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019