Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

REGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP

Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
  • Bogføring af omsætning m.m.
  • Afstemninger
  • Forsikringssager
  • Indkøb til administration
  • Fornyelser hos offentlige myndigheder
  • Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning
  • Forefaldende kontoropgaver
IT-kompetencer:
Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic.

Om virksomheden:
Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer.

Ansøgning:
Ansøgning via knappen "Send ansøgning".
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.


Se mere på vores ansøgersite: https://lele.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014910Phoenix-eb8ca1e512019-05-01T17:01:20.500REGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP
Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
  • Bogføring af omsætning m.m.
  • Afstemninger
  • Forsikringssager
  • Indkøb til administration
  • Fornyelser hos offentlige myndigheder
  • Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning
  • Forefaldende kontoropgaver
IT-kompetencer:
Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic.

Om virksomheden:
Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer.

Ansøgning:
Ansøgning via knappen "Send ansøgning".
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.


Se mere på vores ansøgersite: https://lele.brandero.com

2019-06-15T00:59:29.340 Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdsopgaver: Bogføring af omsætning m.m. Afstemninger Forsikringssager Indkøb til administration Fornyelser hos offentlige myndigheder Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning Forefaldende kontoropgaver IT-kompetencer: Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic. Om virksomheden: Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer. Ansøgning: Ansøgning via knappen Send ansøgning . Der afholdes løbende ansættelsessamtaler. Se mere på vores ansøgersite: https: lele.brandero.comlele.brandero.com10Phoenixeb8ca1e5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://lele.brandero.com/job/regnskabsassistent-hos-lele-group-3062572562#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3517522Lêlê ApS11Peter Bangs Vej 5C2000FrederiksbergDKDanmarkORS/eb8ca1e5_logo.pngORS/Small/eb8ca1e5_logo.png0
hr@lele.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent752295MwCareerSitePremiumdc017fb9-3739-4499-a38e-9c3887fa13df01101-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgREGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi361634541Lisbeth Wintherhr@lele.dkDanmarkDanmark330091504Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchenBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Debitorstyring Betalinger Moms Bankafstemninger Lønafstemninger Kasseopgørelse Bidrage med klargøring til årsregnskab Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider. Personlige kompetencer Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør. IT-kompetencer Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Betalinger
  • Moms
  • Bankafstemninger
  • Lønafstemninger
  • Kasseopgørelse
  • Bidrage med klargøring til årsregnskab
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider.

Personlige kompetencer

Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/32a4c399_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-17T18:01:25.1402019-10-21T00:00:00
330099192Erfaren regnskabsassistent søges til barselvikariat hos større bilkæde i AarhusProfile Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økonomifunktionen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Stillingen er et barselsvikariat på 12 måneder med opstart hurtigst muligt. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Bogføring Lettere afstemninger Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Backup for kollegaer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret og solid dansk bilkæde med afdelinger over hele landet og hovedkontor i det sydlige Aarhus. Virksomheden beskæftiger mere end 400 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Søren Christiansen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økonomifunktionen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Stillingen er et barselsvikariat på 12 måneder med opstart hurtigst muligt.

Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer
  • Kreditorer
  • Bogføring
  • Lettere afstemninger
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Backup for kollegaer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret og solid dansk bilkæde med afdelinger over hele landet og hovedkontor i det sydlige Aarhus. Virksomheden beskæftiger mere end 400 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/bbb3e820_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-02T12:03:45.0532019-11-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchen

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskul...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Erfaren regnskabsassistent søges til barselvikariat hos større bilkæde i Aarhus

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økono...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019