Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Brobygning Middelfart

Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart

I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med  udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der -  sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer

Sådan arbejder vi
Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid,  mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker.

Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. 

Det står vi på
Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde.

Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser.

Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er:

  • en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden
  • en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske
  • udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende
  • nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand
  • tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt 
  • med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde

Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører.

Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade.

Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel)

Frister, formelt og praktisk
Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157.

Send ansøgning via funktionen "Send ansøgning".

Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet.
Tiltrædelse snarest muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024743Phoenix-75dd1a9d12019-05-15T15:01:26.120Projektleder til Brobygning Middelfart

Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart

I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med  udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der -  sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer

Sådan arbejder vi
Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid,  mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker.

Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. 

Det står vi på
Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde.

Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser.

Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er:

  • en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden
  • en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske
  • udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende
  • nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand
  • tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt 
  • med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde

Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører.

Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade.

Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel)

Frister, formelt og praktisk
Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157.

Send ansøgning via funktionen "Send ansøgning".

Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet.
Tiltrædelse snarest muligt.

2019-06-03T16:56:30.887 Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der - sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer Sådan arbejder vi Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid, mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker. Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. Det står vi på Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde. Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser. Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er: en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører. Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade. Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel) Frister, formelt og praktisk Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157. Send ansøgning via funktionen Send ansøgning . Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet. Tiltrædelse snarest muligt.10Phoenix75dd1a9d10pr. time00000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-13T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3527978Brobygning Middelfart11Nygade 25500MiddelfartDKDanmark0lene@udviklingmiddelfart.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent761368PhoenixPremium01114-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgProjektleder til Brobygning Middelfart12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder0Øvrige6Ledelse25Offentlig administration361824125lene@udviklingmiddelfart.dklene@udviklingmiddelfart.dkDanmark330125623Projektchef til VejRobot Vil du arbejde med forretningsudvikling og sætte dit præg på en ambitiøs afdeling i vækst? Vi søger en erfaren vejingeniør til en stilling som projektchef og projektleder i vores afdeling for Infrastruktur i MOE Syddanmark. Som projektchef vil du få en central rolle i den fortsatte udvikling og markedsføring af vores ydelser Inden for vejprojektering og infrastruktur. Du vl indgå i en afdeling med høje ambitioner. Som rådgiver indenfor infrastruktur hos MOE er du den kompetente rådgiver, der sikrer bygherren en faciliterende og værdiskabende proces. Vi tilbyder et fagligt stærkt miljø med en bred vifte af kompetencer. I MOE Syddanmark er vi et team på ca. 30 medarbejdere og vi har et mål om at udvikle afdelingen yderligere. Vi arbejder på nuværende tidspunkt med flere spændende opgaver for private bygherrer og kommuner, ligesom vi tager del i de projekter, der genereres i de øvrige afdelinger i huset. MOE er en medarbejderejet virksomhed, og det afspejler sig i alt, hvad vi foretager os. Selvom vi er et veletableret, succesrigt firma, er vi fortsat præget af en nysgerrig iværksætterånd. Vi giver den enkelte medarbejder plads til egen udfoldelse, og med vores flade struktur og åbendørs-kultur er beslutningsvejene korte. Din profil Du har minimum 10 års erfaring indenfor infratruktur, herunder flere års erfaring med projektering inden for vejområdet Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk Du har ambitioner om faglig og personlig udvikling Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode kommunikations- og samarbejdsevner Du er positiv af væsen og har et ønske om at bidrage til fællesskabet Du er flydende i dansk både på skrift og i tale Dine primære arbejdsopgaver Du vil fungere som projektleder og projekterende på opgaver for offentlige eller private bygherrer Du vil bidrage til den faglige udvikling gennem samarbejde og vidensdeling med kollegaer og ledere Du vil bidrage til salg og markedsføring af afdelingens ydelser Du vil bidrage til afdelingens videre forretningsudvikling med deltagelse i den strategiske planlægning sammen med forretningschefen Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakkeVil du arbejde med forretningsudvikling og sætte dit præg på en ambitiøs afdeling i vækst?

Vi søger en erfaren vejingeniør til en stilling som projektchef og projektleder i vores afdeling for Infrastruktur i MOE | Syddanmark. Som projektchef vil du få en central rolle i den fortsatte udvikling og markedsføring af vores ydelser Inden for vejprojektering og infrastruktur.

Du vl indgå i en afdeling med høje ambitioner. Som rådgiver indenfor infrastruktur hos MOE er du den kompetente rådgiver, der sikrer bygherren en faciliterende og værdiskabende proces. Vi tilbyder et fagligt stærkt miljø med en bred vifte af kompetencer. I MOE| Syddanmark er vi et team på ca. 30 medarbejdere og vi har et mål om at udvikle afdelingen yderligere.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt med flere spændende opgaver for private bygherrer og kommuner, ligesom vi tager del i de projekter, der genereres i de øvrige afdelinger i huset.

MOE er en medarbejderejet virksomhed, og det afspejler sig i alt, hvad vi foretager os. Selvom vi er et veletableret, succesrigt firma, er vi fortsat præget af en nysgerrig iværksætterånd. Vi giver den enkelte medarbejder plads til egen udfoldelse, og med vores flade struktur og åbendørs-kultur er beslutningsvejene korte.

Din profil

  • Du har minimum 10 års erfaring indenfor infratruktur, herunder flere års erfaring med projektering inden for vejområdet
  • Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk
  • Du har ambitioner om faglig og personlig udvikling
  • Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du er positiv af væsen og har et ønske om at bidrage til fællesskabet
  • Du er flydende i dansk både på skrift og i tale

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du vil fungere som projektleder og projekterende på opgaver for offentlige eller private bygherrer
  • Du vil bidrage til den faglige udvikling gennem samarbejde og vidensdeling med kollegaer og ledere
  • Du vil bidrage til salg og markedsføring af afdelingens ydelser
  • Du vil bidrage til afdelingens videre forretningsudvikling med deltagelse i den strategiske planlægning sammen med forretningschefen

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SFredericia2019-11-15T00:00:002019-12-15T00:00:00
330120593Driftsleder - renseanlæg og transportsystemProfile Har du dét, der skal til for at stå i spidsen for medarbejdere og tekniske installationer i en spændende forsyningsvirksomhed? Er du nytænkende og brænder for at præge fremtidens håndtering af spildevand i en kommune med stort fokus på miljø og klima? Kan du motivere dine medarbejdere og skabe fremdrift? Og har du samtidig bevist, at du kan gøre en forskel i et involverende, relations- og resultatskabende samarbejde med øverste daglige ledelse, kollegaer og samarbejdspartnere på tværs af organisatoriske skel?Så er det måske dig, der skal være vores nye driftsleder til renseanlæg og transportsystem, og måske også dig, der skal bidrage til den spændende udvikling, Assens Forsyning A S befinder sig i. Ny og topmoderne ForsyningsparkAssens Forsyning A S er inde i en rivende udvikling med masser af innovative projekter. I Assens By opfører vi blandt andet en helt ny og topmoderne Forsyningspark med vandværk, renseanlæg, biogasanlæg samt administration, værksted og lager. Vi anlægger også et helt nyt transportsystem til spildevand, som skal gøre det muligt at centralisere al rensning i Assens Kommune på det nye renseanlæg. Samtidig gennemfører vi i stor stil klimatilpasningsprojekter, ligesom vi er langt fremme med at adskille regnvand og spildevand. Alt i alt investerer vi frem til 2030 cirka én milliard kroner i ny infrastruktur i Assens Kommune. Driftsleder til daglig ledelseTil at præge denne udvikling samt til at sikre den daglige drift af rense- og ledningsanlæg i Assens Kommune, søger vi en engageret, selvstændig og ansvarsbevidst driftsleder, som skal varetage den daglige ledelse af de nuværende otte renseanlæg samt 1200 kilometer ledninger med dertilhørende aktiviteter. Vedkommende skal herudover bidrage til at definere fremtidens renseanlæg samt drive anlægget fra 2022, hvor det forventes at stå færdigt. I Assens Forsyning A S er vi omkring 60 engagerede medarbejdere, hvoraf de 14 er beskæftiget inden for spildevand og rensning. Som driftslederen får du ledelsesansvaret og bliver en del af selskabets ledergruppe. Det er derfor en forudsætning, at du har stærke samarbejdsevner, er udadvendt, motiverende, kommunikerende samt besidder en anerkendende og sikker ledelsesstil. Dine primære opgaver:Med de stadigt stigende miljøkrav og forventninger, der stilles til en leder i forhold til drift, udvikling og samarbejde, vil hovedopgaverne være, at sikreat det høje serviceniveau i forhold til kunderne opretholdes og udvikles,stabil drift af renseanlæg og transportsystemet i forhold til miljø, lovgivning og omkostninger,fokus på, at Assens Forsyning A S har en effektiv drift sammenlignet med andre forsyninger,fokus på udvikling i branchen,fastholdelse og udvikling af motivation og arbejdsmoral,tæt og udviklende kommunikation imellem drift og øverste ledelse,opdateringer af instrukser, statistikker og databaser,godt arbejdsmiljø og være arbejdsmiljøgruppeleder,motiverende og udviklende ledelse samt være aktiv deltager i ledergruppen.Det forventes at du hargode forhandlings- og samarbejdsevneren motiverende og resultatorienteret ledelsesstil,god økonomisk forståelse,forandringsvilje samt forståelse for virksomhedskultur,ledelseserfaring fra en driftsorganisation,erfaring fra spildevandsbranchen (ikke et krav, men en fordel) samtforståelse for at tænke på tværs i en virksomhed, der er en del af en større organisationDerudover forventes det, at du er en ærlig og ligefrem person, som trives med en uformel omgangstone. Du kan lide en alsidig hverdag og har evne til at udvikle og implementere ideer samt sikre, at afdelingen er velfungerende. Vi tilbyder diget spændende job i en velfungerende virksomhed,et godt og uformelt arbejdsmiljø,dygtige kollegaer, som lægger vægt på sammenhold og samarbejde, og som du kan sparre med,gode muligheder for efteruddannelse,en høj grad af frihed og fleksibilitet i løsning af arbejdsopgaverneet godt arbejdsklima i et uformelt miljø med kort vej til beslutningerneflextid og gode personaleforhold i øvrigt ØVRIGE FORHOLDUddannelseEn teknisk praktisk baggrund vil være en fordel, med det er personligheden, der vil være afgørendeSprogTaler og forstår dansk samt gerne engelsk på samtaleniveauITGode færdigheder i MS-Office og gerne erfaring med SRO-systemer for eksempel IGSSErfaring med systemer som EnviDrift og EnviTronic vil også være en fordelAflønningLøn- og ansættelsesforhold sker efter gældende kommunal overenskomst og i samarbejde med forhandlingsberettigede organisationTiltrædelseSnarest muligt. Vi venter dog gerne på den rette kandidatAnsøgningSend gerne din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen besættes, når den rettet kandidat er fundetAnsøgning, CV samt relevante bilag sendes via knappen Send ansøgning Spørgsmål kan stilles til:Drifts- og projektchef Michael Dissing Nielsen e-mail mdn@assensforsyning.dk eller telefon 2921 1667. Om Assens Forsyning A SVi er en moderne virksomhed, der professionelt og kompetent varetager opgaverne på vand-, spildevand- og affaldsområdet. Vi er et selskab, hvor alle cirka 60 dygtige og engagerede medarbejdere arbejder målrettet for at skabe fremtidsorienterede og bæredygtige løsninger til gavn for miljøet og for borgere og virksomheder i Assens Kommune. Vores vigtigste opgaver er:At levere rent og velsmagende vand med størst mulig forsyningssikkerhedAt håndtere og rense det modtagne regn- og spildevand, så vandet bedst muligt og mest bæredygtigt sendes tilbage til naturenAt sikre genbrug og bortskaffelse af affald til gavn for borgerne og miljøetI vores arbejde, har vi fokus på at yde den bedste service og den højeste grad af forsyningssikkerhed hver dag, døgnet rundt. Vores vision lyder: Aktieselskabet Assens Forsyning vil gøre det bedre end forventet!Vi vil være en åben, dialogsøgende virksomhed, som lægger vægt på at være i front med fokus på økonomi, energi og udnyttelse af råstoffer, samt sikre en høj faglig kompetence og globalt udsyn. Se mere på vores ansøgersite: https: assensforsyning.ofir.com
Har du dét, der skal til for at stå i spidsen for medarbejdere og tekniske installationer i en spændende forsyningsvirksomhed? Er du nytænkende og brænder for at præge fremtidens håndtering af spildevand i en kommune med stort fokus på miljø og klima? Kan du motivere dine medarbejdere og skabe fremdrift? Og har du samtidig bevist, at du kan gøre en forskel i et involverende, relations- og resultatskabende samarbejde med øverste daglige ledelse, kollegaer og samarbejdspartnere på tværs af organisatoriske skel?
Så er det måske dig, der skal være vores nye driftsleder til renseanlæg og transportsystem, og måske også dig, der skal bidrage til den spændende udvikling, Assens Forsyning A/S befinder sig i.

Ny og topmoderne Forsyningspark
Assens Forsyning A/S er inde i en rivende udvikling med masser af innovative projekter. I Assens By opfører vi blandt andet en helt ny og topmoderne Forsyningspark med vandværk, renseanlæg, biogasanlæg samt administration, værksted og lager. Vi anlægger også et helt nyt transportsystem til spildevand, som skal gøre det muligt at centralisere al rensning i Assens Kommune på det nye renseanlæg. Samtidig gennemfører vi i stor stil klimatilpasningsprojekter, ligesom vi er langt fremme med at adskille regnvand og spildevand. Alt i alt investerer vi frem til 2030 cirka én milliard kroner i ny infrastruktur i Assens Kommune.

Driftsleder til daglig ledelse
Til at præge denne udvikling samt til at sikre den daglige drift af rense- og ledningsanlæg i Assens Kommune, søger vi en engageret, selvstændig og ansvarsbevidst driftsleder, som skal varetage den daglige ledelse af de nuværende otte renseanlæg samt 1200 kilometer ledninger med dertilhørende aktiviteter. Vedkommende skal herudover bidrage til at definere fremtidens renseanlæg samt drive anlægget fra 2022, hvor det forventes at stå færdigt.
I Assens Forsyning A/S er vi omkring 60 engagerede medarbejdere, hvoraf de 14 er beskæftiget inden for spildevand og rensning. Som driftslederen får du ledelsesansvaret og bliver en del af selskabets ledergruppe. Det er derfor en forudsætning, at du har stærke samarbejdsevner, er udadvendt, motiverende, kommunikerende samt besidder en anerkendende og sikker ledelsesstil.

Dine primære opgaver:
Med de stadigt stigende miljøkrav og forventninger, der stilles til en leder i forhold til drift, udvikling og samarbejde, vil hovedopgaverne være, at sikre
  • at det høje serviceniveau i forhold til kunderne opretholdes og udvikles,
  • stabil drift af renseanlæg og transportsystemet i forhold til miljø, lovgivning og omkostninger,
  • fokus på, at Assens Forsyning A/S har en effektiv drift sammenlignet med andre forsyninger,
  • fokus på udvikling i branchen,
  • fastholdelse og udvikling af motivation og arbejdsmoral,
  • tæt og udviklende kommunikation imellem drift og øverste ledelse,
  • opdateringer af instrukser, statistikker og databaser,
  • godt arbejdsmiljø og være arbejdsmiljøgruppeleder,
  • motiverende og udviklende ledelse samt være aktiv deltager i ledergruppen.
Det forventes at du har
  • gode forhandlings- og samarbejdsevner
  • en motiverende og resultatorienteret ledelsesstil,
  • god økonomisk forståelse,
  • forandringsvilje samt forståelse for virksomhedskultur,
  • ledelseserfaring fra en driftsorganisation,
  • erfaring fra spildevandsbranchen (ikke et krav, men en fordel) samt
  • forståelse for at tænke på tværs i en virksomhed, der er en del af en større organisation
Derudover forventes det, at du er en ærlig og ligefrem person, som trives med en uformel omgangstone.
Du kan lide en alsidig hverdag og har evne til at udvikle og implementere ideer samt sikre, at afdelingen er velfungerende.

Vi tilbyder dig
  • et spændende job i en velfungerende virksomhed,
  • et godt og uformelt arbejdsmiljø,
  • dygtige kollegaer, som lægger vægt på sammenhold og samarbejde, og som du kan sparre med,
  • gode muligheder for efteruddannelse,
  • en høj grad af frihed og fleksibilitet i løsning af arbejdsopgaverne
  • et godt arbejdsklima i et uformelt miljø med kort vej til beslutningerne
  • flextid og gode personaleforhold i øvrigt 
ØVRIGE FORHOLD
Uddannelse
  • En teknisk/praktisk baggrund vil være en fordel, med det er personligheden, der vil være afgørende
Sprog
  • Taler og forstår dansk samt gerne engelsk på samtaleniveau
IT
  • Gode færdigheder i MS-Office og gerne erfaring med SRO-systemer – for eksempel IGSS
  • Erfaring med systemer som EnviDrift og EnviTronic vil også være en fordel
Aflønning
  • Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende kommunal overenskomst og i samarbejde med forhandlingsberettigede organisation
Tiltrædelse
  • Snarest muligt. Vi venter dog gerne på den rette kandidat
Ansøgning
  • Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen besættes, når den rettet kandidat er fundet
  • Ansøgning, CV samt relevante bilag sendes via knappen "Send ansøgning"
Spørgsmål kan stilles til:
Drifts- og projektchef Michael Dissing Nielsen
e-mail mdn@assensforsyning.dk eller telefon 2921 1667.

Om Assens Forsyning A/S
Vi er en moderne virksomhed, der professionelt og kompetent varetager opgaverne på vand-, spildevand- og affaldsområdet. Vi er et selskab, hvor alle cirka 60 dygtige og engagerede medarbejdere arbejder målrettet for at skabe fremtidsorienterede og bæredygtige løsninger til gavn for miljøet og for borgere og virksomheder i Assens Kommune.

Vores vigtigste opgaver er:
  • At levere rent og velsmagende vand med størst mulig forsyningssikkerhed
  • At håndtere og rense det modtagne regn- og spildevand, så vandet bedst muligt og mest bæredygtigt sendes tilbage til naturen
  • At sikre genbrug og bortskaffelse af affald til gavn for borgerne og miljøet
I vores arbejde, har vi fokus på at yde den bedste service og den højeste grad af forsyningssikkerhed – hver dag, døgnet rundt.

Vores vision lyder:

”Aktieselskabet Assens Forsyning vil gøre det bedre end forventet!
Vi vil være en åben, dialogsøgende virksomhed, som lægger vægt på at være i front med fokus på økonomi, energi og udnyttelse af råstoffer, samt sikre en høj faglig kompetence og globalt udsyn.”

Se mere på vores ansøgersite: https://assensforsyning.ofir.com

ORS/Small/4ed9844a_logo.pngAssens Forsyning A/SAssens2019-11-22T00:00:002020-01-06T00:00:00
330131872HEAD OF PROJECTS & PROCUREMENT - RobotindustrienRobot - med reference til CTO Stærk og synlig lederprofil til robotvirksomhed i fortsat vækst Kan du overordnet lede større projekter? Ønsker du at blive en del af en innovativ sund økonomisk virksomhed, der har succes? Stortrives du i en handlings- og teamorienteret kultur? VIRKSOMHEDEN GIBOTECH udvikler, opbygger og servicerer højteknologiske automations- og maskinløsninger til et bredt udvalg af brancher. Kundetilpassede CNC-løsninger, robotløsninger til industrien samt styringer og automationsløsninger er fundamentet. GIBOTECH udvikler, installerer og servicerer højteknologiske automationsanlæg. Vores ekspertise og erfaring igennem over 30 år har givet os en stærk position på markedet. Vi har leveret utallige maskiner og anlæg til vidt forskellige brancher, virksomheder og produktionsformer, og vi sætter en ære i, at mange af vores maskiner fra opstarten i 1984 stadig er i drift. Med uundværlig viden og erfaring, såvel som vores løbende udvikling fra primært enkeltstående maskiner til totalløsninger, har GIBOTECH altid været en nytænkende og innovativ samarbejdspartner med stor fokus på kunden, kvalitet og design, når udvikling og levering af robuste kundetilpassede løsninger sker. Kunderne er velkendte virksomheder på tværs af brancher i både den private og offentlige sektor i Danmark samt på udvalgte eksportmarkeder. STILLINGEN Som konsekvens af betydende vækst i de seneste år og ikke mindst forventninger til de kommende år, søger GIBOTECH til stilling en afdelingschef til projekt og indkøb. Med reference til CTO får du ansvaret for den overordnede ledelse og videreudvikling af projekt- og indkøbsafdelingen, som i dag består af 9 personer. Du får en nøgleposition i virksomheden og bliver dermed også en del af virksomhedens ledergruppe. OPGAVEN Du får en rolle som på mange fronter binder processer, løsnings- og udviklingsorienterede handlinger sammen på tværs i organisationen og med kunder. Både før et projekt bliver konkret og efterfølgende, hvor udviklings- og projektarbejdet er af en indsats og kvalitet, der gør, at man indfrier kundernes forventninger. Dine væsentligste opgaver: Synlig ledelse, motivering og coaching af engagerede og videnstunge medarbejdere Overordnet styring af interne eksterne projekter Sikre bedste løsninger og processer via overblik over opgaver, ressourcer og kompetencer Strukturering og koordinering af afdelingens indsatser med den øvrige ledergruppe Ansvarlig for afdelingens aktiviteter, herunder budgetansvar og kalkulation af større tilbud og involvering i forhandling af kontrakter KANDIDATEN Som den ideelle kandidat har du følgende erfaring: Ledelseserfaring fra en tilsvarende stilling Flere års erfaring med ledelse og styring af såvel medarbejdere som projekter gerne fra større virksomheder og inden for produktion af maskin- og procesudstyr løsninger Teknisk relevant uddannelse som eksempelvis produktionsingeniør, maskiningeniør eller anden relevant ingeniør speciale er et krav Du begår dig flydende på dansk og engelsk i skrift og tale Du er vant til at arbejde tæt sammen med kunderne omkring udvikling af innovative og kundetilpassede løsninger, herunder er du vant til at begå dig på flere niveauer. Det er en fordel hvis du har kendskab til robotteknologi og robotapplikationer. Som person er du: En team- og udviklingsorienteret lederprofil, der som holdspiller i dagligdagen går forrest God til at bevare overblikket også i pressede situationer Udadvendt og god til at kommunikere og samarbejde med alle, uanset niveauer Åben, fleksibel og har af natur en kundeorienteret proaktiv kommerciel indstilling Pålidelig, kvalitetsorienteret og effektiv værdsat af kollegaer og kunder DU TILBYDES Et udfordrerende job med udviklingsmuligheder og stor grad af frihed og medbestemmelse Et team af ca. 120 engagerende kolleger i et uformelt miljø og med en flad organisationsstruktur En kultur med afgørende fokus på innovation og kundeorienterede løsninger Et innovativt og konkurrencedygtigt produktprogram En virksomhed i vækst og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden En lønpakke, der forhandles på et attraktivt niveau, og som matcher din baggrund og kvalifikationer UDDANNELSE Du har en relevant teknisk uddannelse som eksempelvis produktionsingeniør, maskiningeniør eller andet relevant SPROG Dansk og engelsk flydende i skrift og tale og gerne tysk. GAGEPAKKE Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer og erfaring. STARTTIDSPUNKT Snarest muligt, men vi venter gerne på den helt rigtige

- med reference til CTO

Stærk og synlig lederprofil til robotvirksomhed i fortsat vækst

  • Kan du overordnet lede større projekter?
  • Ønsker du at blive en del af en innovativ sund økonomisk virksomhed, der har succes?
  • Stortrives du i en handlings- og teamorienteret kultur?

VIRKSOMHEDEN

GIBOTECH udvikler, opbygger og servicerer højteknologiske automations- og maskinløsninger til et bredt udvalg af brancher. Kundetilpassede CNC-løsninger, robotløsninger til industrien samt styringer og automationsløsninger er fundamentet.

GIBOTECH udvikler, installerer og servicerer højteknologiske automationsanlæg. Vores ekspertise og erfaring igennem over 30 år har givet os en stærk position på markedet. Vi har leveret utallige maskiner og anlæg til vidt forskellige brancher, virksomheder og produktionsformer, og vi sætter en ære i, at mange af vores maskiner fra opstarten i 1984 stadig er i drift.

Med uundværlig viden og erfaring, såvel som vores løbende udvikling fra primært enkeltstående maskiner til totalløsninger, har GIBOTECH altid været en nytænkende og innovativ samarbejdspartner med stor fokus på kunden, kvalitet og design, når udvikling og levering af robuste kundetilpassede løsninger sker. Kunderne er velkendte virksomheder på tværs af brancher i både den private og offentlige sektor i Danmark samt på udvalgte eksportmarkeder.

STILLINGEN

Som konsekvens af betydende vækst i de seneste år og ikke mindst forventninger til de kommende år, søger GIBOTECH til stilling en afdelingschef til projekt og indkøb.

Med reference til CTO får du ansvaret for den overordnede ledelse og videreudvikling af projekt- og indkøbsafdelingen, som i dag består af 9 personer. Du får en nøgleposition i virksomheden og bliver dermed også en del af virksomhedens ledergruppe.

OPGAVEN

Du får en rolle som på mange fronter binder processer, løsnings- og udviklingsorienterede handlinger sammen på tværs i organisationen og med kunder. Både før et projekt bliver konkret og efterfølgende, hvor udviklings- og projektarbejdet er af en indsats og kvalitet, der gør, at man indfrier kundernes forventninger.

Dine væsentligste opgaver:

  • Synlig ledelse, motivering og coaching af engagerede og videnstunge medarbejdere
  • Overordnet styring af interne/eksterne projekter
  • Sikre bedste løsninger og processer via overblik over opgaver, ressourcer og kompetencer
  • Strukturering og koordinering af afdelingens indsatser med den øvrige ledergruppe
  • Ansvarlig for afdelingens aktiviteter, herunder budgetansvar og kalkulation af større tilbud og involvering i forhandling af kontrakter

KANDIDATEN

Som den ideelle kandidat har du følgende erfaring:

  • Ledelseserfaring fra en tilsvarende stilling
  • Flere års erfaring med ledelse og styring af såvel medarbejdere som projekter – gerne fra større virksomheder og inden for produktion af maskin- og procesudstyr/løsninger
  • Teknisk relevant uddannelse som eksempelvis produktionsingeniør, maskiningeniør eller anden relevant ingeniør speciale er et krav
  • Du begår dig flydende på dansk og engelsk i skrift og tale

Du er vant til at arbejde tæt sammen med kunderne omkring udvikling af innovative og kundetilpassede løsninger, herunder er du vant til at begå dig på flere niveauer. Det er en fordel hvis du har kendskab til robotteknologi og robotapplikationer.

Som person er du:

  • En team- og udviklingsorienteret lederprofil, der som holdspiller i dagligdagen går forrest
  • God til at bevare overblikket – også i pressede situationer
  • Udadvendt og god til at kommunikere og samarbejde med alle, uanset niveauer
  • Åben, fleksibel og har af natur en kundeorienteret proaktiv kommerciel indstilling
  • Pålidelig, kvalitetsorienteret og effektiv – værdsat af kollegaer og kunder

DU TILBYDES

  • Et udfordrerende job med udviklingsmuligheder og stor grad af frihed og medbestemmelse
  • Et team af ca. 120 engagerende kolleger i et uformelt miljø og med en flad organisationsstruktur
  • En kultur med afgørende fokus på innovation og kundeorienterede løsninger
  • Et innovativt og konkurrencedygtigt produktprogram
  • En virksomhed i vækst og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden
  • En lønpakke, der forhandles på et attraktivt niveau, og som matcher din baggrund og kvalifikationer

UDDANNELSE

Du har en relevant teknisk uddannelse som eksempelvis produktionsingeniør, maskiningeniør eller andet relevant

SPROG

Dansk og engelsk flydende i skrift og tale – og gerne tysk.

GAGEPAKKE

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer og erfaring.

STARTTIDSPUNKT

Snarest muligt, men vi venter gerne på den helt rigtige

TARGET Headhunting ApSOdense C2019-11-27T00:00:002019-12-27T00:00:00
330131224Projektkoordinator til digitalt bureauRobot Motiveres du af at skabe tilfredse kunder og glade kollegaer? Er du typen, som kan bevare overblikket, samtidig med at du har styr på detaljerne? Og er du knivskarp til at kommunikere med mange forskellige interessenter og sætte dig ind i samt videreformidle teknisk viden. Så har vi måske det helt rigtige job til dig. Hos Improving designer, bygger, vedligeholder og optimerer vi nogle af landets absolut bedste webshops og e-handelsløsninger. Vores kernefokus er oplevelsen. Vi ønsker at give vores kunder den bedst mulige oplevelse, når de samarbejder med os. Dette sikrer vi blandt andet ved også at have fokus på den interne oplevelse som medarbejder. Vi er sådan en arbejdsplads, hvor der altid er tid til at hjælpe en kollega. Vores kunder er professionelle og forventer selvfølgelig det samme af os. Derfor vil du møde et ekstremt dedikeret hold af eksperter, der brænder for deres fagområde, og som er blandt landets absolut skarpeste. Det er din opgave at sikre, at vi benytter eksperternes kompetencer bedst muligt. Det er også dig, der skal sikre, at vores kunders projekter er i gode hænder. Det kræver en god struktur og ikke mindst knivskarp kommunikation, så kunderne får en god oplevelse og det resultat, som de har drømt om. Du er typen, der går op i detaljerne og er nysgerrig på, om opgaver kan løses bedre, hvis vi lige stopper op og tænker det igennem. Vi tilbyder dig en unik kombination af stabilitet i form af de workflows og arbejdsgange, som vi allerede har implementeret i virksomheden. Vores processer og metoder sikrer en god håndtering af kunder og opgavestyring. Samtidig vil du dog opleve dynamikken og innovationen i et ungt miljø, hvor du får mulighed for at være med til at implementere nye tiltag, der er har til formål at gøre vores hverdag og kundernes hverdag markant nemmere.

Motiveres du af at skabe tilfredse kunder og glade kollegaer? Er du typen, som kan bevare overblikket, samtidig med at du har styr på detaljerne? Og er du knivskarp til at kommunikere med mange forskellige interessenter og sætte dig ind i samt videreformidle teknisk viden. Så har vi måske det helt rigtige job til dig.

Hos Improving designer, bygger, vedligeholder og optimerer vi nogle af landets absolut bedste webshops og e-handelsløsninger. Vores kernefokus er oplevelsen. Vi ønsker at give vores kunder den bedst mulige oplevelse, når de samarbejder med os. Dette sikrer vi blandt andet ved også at have fokus på den interne oplevelse som medarbejder. Vi er sådan en arbejdsplads, hvor der altid er tid til at hjælpe en kollega. 

Vores kunder er professionelle og forventer selvfølgelig det samme af os. Derfor vil du møde et ekstremt dedikeret hold af eksperter, der brænder for deres fagområde, og som er blandt landets absolut skarpeste. Det er din opgave at sikre, at vi benytter eksperternes kompetencer bedst muligt.

 

Det er også dig, der skal sikre, at vores kunders projekter er i gode hænder. Det kræver en god struktur og ikke mindst knivskarp kommunikation, så kunderne får en god oplevelse og det resultat, som de har drømt om. Du er typen, der går op i detaljerne og er nysgerrig på, om opgaver kan løses bedre, hvis vi lige stopper op og tænker det igennem. 

Vi tilbyder dig en unik kombination af stabilitet i form af de workflows og arbejdsgange, som vi allerede har implementeret i virksomheden. Vores processer og metoder sikrer en god håndtering af kunder og opgavestyring. Samtidig vil du dog opleve dynamikken og innovationen i et ungt miljø, hvor du får mulighed for at være med til at implementere nye tiltag, der er har til formål at gøre vores hverdag og kundernes hverdag markant nemmere.

 

Improving ApSKolding2019-11-27T00:00:002020-01-20T00:00:00
330128206Projekt- /Projekteringsleder - OdenseRobot H. Skjøde Knudsen A S i daglig tale Skjøde har en mangeårig erfaring i hele Danmark med hoved- og totalentrepriseprojekter inden for privat og offentligt byggeri. Ejerkredsen er samtidigt en del af ledelsen, hvilket giver en hurtig og smidig beslutningsproces. Arbejdsglæden tilbage samt frihed under ansvar er grundelementer i Skjøde`s virke, der skaber en årlig omsætning på mere end dkk 600 mio.Koncernen omfatter tillige søsterselskabet Odense Bygningsservice A S samt medejerskab i tilknyttede selskaber, herunder bl.a. arealudviklingsselskabet Gartnerbyen P S. JOBBESKRIVELSE Travlhed og kommende spændende projekter er medvirkende årsag til, at Skjøde søger en erfaren og engageret projekt- projekteringsleder. Med reference til afdelingsleder for Udvikling Salg - projektchef Peter Pedersen vil du få indflydelse på fremtidens byggerier i en entreprenørvirksomhed med store visioner og vækstambitioner. Har du lyst til at være i første led af Skjødes værdikæde og medvirke til virksomhedens fremtidige opgaver? Du indgår i et team på 4 personer, der ved analyse, beregning og design skaber værdi for virksomhedens kunder. Du er med til at sætte rammerne for Skjødes fremtidige byggeprojekter fra den første indledende kontakt og frem til indgåelse af kontrakten. Du vil få en bred berøringsflade i hele virksomheden. Opgaver vil bl.a. bestå af: Indhentning af eksisterende grundlag for potentielle ejendomme. Deltagelse i analyse, beregning og plænlægning af projekter. Medvirke ved udarbejdelse af lokalplaner og forhåndsdialog med byggemyndighed. Udarbejdelse af grundlag for tilbud, købs- og entreprisekontrakter. Aftaler og koordinering med eksterne rådgivere. Koordinering med intern teknisk afdeling. Medvirke til KS og projektoptimering. KVALIFIKATIONER Du har en relevant teknisk baggrund som bygningsingeniør eller bygningskonstruktør. Du har flere års erfaring fra lignende stilling hos entreprenør eller rådgiver. Med stor byggeteknisk indsigt har du goderfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold. Du er struktureret og løsningsorienteret i en travl hverdag. Du er god til at formulere dig i skrift og tale samt er vant til skriftlig dokumentation. Du er en rutineret bruger af gængse programmer som Excel, MS Projekt mv. Du er målbevidst, selvsikker og i besiddelse af handlekraft. Du er god til at træffe beslutninger og sikrer fremdrift i opgaverne. Du overholder deadlines i et anerkendende samspil med interne og eksterne interessenter. Du har det godt med afveksling og forandringer. Du har øje for det gode samarbejde, også når der er mange bolde i luften. VI TILBYDER H. Skjøde Knudsen A S er en virksomhed med visioner for fremtiden og et mål om at være kundens foretrukne samarbejdspartner. Vi har en åben og uformel omgangstone med korte beslutningsveje. Vi tilbyder en attraktiv stilling med mange gode udfordringer både fagligt og personligt. Du er selv med til at præge dagligdagen. Vi tilbyder gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere. Primært arbejdssted på hovedkontoret i Odense (Blækhatten 27, Odense SØ). Løn- og ansættelsesforhold er med udgangspunkt i dine kvalifikationer. ANSØGNING UnikRecruitment bistår H. Skjøde Knudsen A S ved denne rekrutteringsopgave. H. Skjøde Knudsen A S vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For nærmere information om H. Skjøde Knudsen A S henvises til hjemmeside www.skjode.dk.

H. Skjøde Knudsen A/S – i daglig tale Skjøde – har en mangeårig erfaring i hele Danmark med hoved- og totalentrepriseprojekter inden for privat og offentligt byggeri. Ejerkredsen er samtidigt en del af ledelsen, hvilket giver en hurtig og smidig beslutningsproces. ”Arbejdsglæden tilbage” samt ”frihed under ansvar” er grundelementer i Skjøde`s virke, der skaber en årlig omsætning på mere end dkk 600 mio.Koncernen omfatter tillige søsterselskabet Odense Bygningsservice A/S samt medejerskab i tilknyttede selskaber, herunder bl.a. arealudviklingsselskabet Gartnerbyen P/S.


JOBBESKRIVELSE
Travlhed og kommende spændende projekter er medvirkende årsag til, at Skjøde søger en erfaren og engageret projekt-/projekteringsleder. Med reference til afdelingsleder for Udvikling & Salg - projektchef Peter Pedersen – vil du få indflydelse på fremtidens byggerier i en entreprenørvirksomhed med store visioner og vækstambitioner. Har du lyst til at være i første led af Skjødes værdikæde og medvirke til virksomhedens fremtidige opgaver?
Du indgår i et team på 4 personer, der ved analyse, beregning og design skaber værdi for virksomhedens kunder. Du er med til at sætte rammerne for Skjødes fremtidige byggeprojekter – fra den første indledende kontakt og frem til indgåelse af kontrakten. Du vil få en bred berøringsflade i hele virksomheden. Opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Indhentning af eksisterende grundlag for potentielle ejendomme.
  • Deltagelse i analyse, beregning og plænlægning af projekter.
  • Medvirke ved udarbejdelse af lokalplaner og forhåndsdialog med byggemyndighed.
  • Udarbejdelse af grundlag for tilbud, købs- og entreprisekontrakter.
  • Aftaler og koordinering med eksterne rådgivere.
  • Koordinering med intern teknisk afdeling.
  • Medvirke til KS og projektoptimering.

KVALIFIKATIONER
Du har en relevant teknisk baggrund som bygningsingeniør eller bygningskonstruktør. Du har flere års erfaring fra lignende stilling hos entreprenør eller rådgiver. Med stor byggeteknisk indsigt har du goderfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold. Du er struktureret og løsningsorienteret i en travl hverdag. Du er god til at formulere dig i skrift og tale samt er vant til skriftlig dokumentation. Du er en rutineret bruger af gængse programmer som Excel, MS Projekt mv. Du er målbevidst, selvsikker og i besiddelse af handlekraft. Du er god til at træffe beslutninger og sikrer fremdrift i opgaverne. Du overholder deadlines i et anerkendende samspil med interne og eksterne interessenter. Du har det godt med afveksling og forandringer. Du har øje for det gode samarbejde, også når der er mange bolde i luften.

VI TILBYDER
H. Skjøde Knudsen A/S er en virksomhed med visioner for fremtiden og et mål om at være kundens foretrukne samarbejdspartner. Vi har en åben og uformel omgangstone med korte beslutningsveje. Vi tilbyder en attraktiv stilling med mange gode udfordringer både fagligt og personligt. Du er selv med til at præge dagligdagen. Vi tilbyder gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere. Primært arbejdssted på hovedkontoret i Odense (Blækhatten 27, Odense SØ). Løn- og ansættelsesforhold er med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

ANSØGNING
UnikRecruitment bistår H. Skjøde Knudsen A/S ved denne rekrutteringsopgave. H. Skjøde Knudsen A/S vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For nærmere information om H. Skjøde Knudsen A/S henvises til hjemmeside www.skjode.dk.

UnikRecruitmentOdense SØ2019-11-21T00:00:002019-12-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektchef til Vej

MOE A/S

Fredericia
Vil du arbejde med forretningsudvikling og sætte dit præg på en ambitiøs afdeling i vækst? Vi søger en erfaren vejingeniør til en stilling som projektchef og projektleder i vores afdeling for Infrastruktur i MOE Syddanmark. Som projektchef vil du få...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Driftsleder - renseanlæg og transportsystem

Assens Forsyning A/S

Assens
Har du dét, der skal til for at stå i spidsen for medarbejdere og tekniske installationer i en spændende forsyningsvirksomhed? Er du nytænkende og brænder for at præge fremtidens håndtering af spildevand i en kommune med stort fokus på miljø og klim...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

HEAD OF PROJECTS & PROCUREMENT - Robotindustrien

TARGET Headhunting ApS

Odense C
- med reference til CTO Stærk og synlig lederprofil til robotvirksomhed i fortsat vækst Kan du overordnet lede større projekter? Ønsker du at blive en del af en innovativ sund økonomisk virksomhed, der har succes? Stortrives du i en handlings- og te...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Projektkoordinator til digitalt bureau

Improving ApS

Kolding
Motiveres du af at skabe tilfredse kunder og glade kollegaer? Er du typen, som kan bevare overblikket, samtidig med at du har styr på detaljerne? Og er du knivskarp til at kommunikere med mange forskellige interessenter og sætte dig ind i samt vider...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Projekt- /Projekteringsleder - Odense

UnikRecruitment

Odense SØ
H. Skjøde Knudsen A S i daglig tale Skjøde har en mangeårig erfaring i hele Danmark med hoved- og totalentrepriseprojekter inden for privat og offentligt byggeri. Ejerkredsen er samtidigt en del af ledelsen, hvilket giver en hurtig og smidig beslutn...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:18. december 2019