Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i Herlev

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Porteføljestyring
  • Risikostyring
  • Projektgennemgang, herunder statuslister
  • Projektbudgetter
  • Analyser
  • IFRS
  • Kontrakter
  • Optimering og effektivisering af processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper.

Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring.

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330137867Phoenix-1baec36d12019-12-10T18:00:12.497Dygtig projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i Herlev

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Porteføljestyring
  • Risikostyring
  • Projektgennemgang, herunder statuslister
  • Projektbudgetter
  • Analyser
  • IFRS
  • Kontrakter
  • Optimering og effektivisering af processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper.

Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring.

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2020-01-25T00:51:23.540 Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Porteføljestyring Risikostyring Projektgennemgang, herunder statuslister Projektbudgetter Analyser IFRS Kontrakter Optimering og effektivisering af processer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring. Sprog Dansk og engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix1baec36d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-24T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9900EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3670892Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/1baec36d_logo.jpegORS/Small/1baec36d_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent867425ProselectionMinimum99001110-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1baec36dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1baec36dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1baec36d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1baec36d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgDygtig projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i Herlev12007951Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi363717510kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330174374Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage og kontrollere regnskaberne for to fonde og et internt selskab, som beskæftiger sig med investeringer og ejendomsudvikling. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Værdiansættelser af kreditter Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t u) Analyser af fondens performance Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser Indberetninger til offentlige myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning. IT-kompetencer God til Excel Uddannelse & Erfaring HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage og kontrollere regnskaberne for to fonde og et internt selskab, som beskæftiger sig med investeringer og ejendomsudvikling. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

  • ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-07T19:06:14.7802020-03-13T00:00:00
330170771Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i FredericiaProfile Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:26:35.8402020-03-10T00:00:00
330170765Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på MidtsjællandProfile Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder Arbejdsopgaver Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost Analyse af pris- og produktionsvarianser Analyse af produktmarginer og performance Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering Transfer Pricing Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer. Uddannelse HD-R, Cand.merc.aud merc. eller tilsvarende. Sprog Engelsk er er et krav Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO’en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister
  • Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost
  • Analyse af pris- og produktionsvarianser
  • Analyse af produktmarginer og performance
  • Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering
  • Transfer Pricing
  • Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer
  • Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering
  • Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering
  • Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc.aud / merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:24:56.5132020-03-10T00:00:00
330170756Ambitiøs forretningsorienteret controller søges til kvalitetsfokuseret produktionsvirksomhed i KoldingProfile Beskrivelse I en mellemstor velrenommeret dansk produktionsvirksomhed, bliver du som controller en del af et stærk team på seks personer. Du får selvstændigt ansvar med direkte reference til virksomhedens CFO, for dine egne opgaver. Bogholderiet består af fire kompetent ressourcer, der sørger for de registreringer, der er nødvendige for din opgaveudførelse. Du får en udadvendt og kommunikerende rolle i forhold til hele organisationen og dine opgaver ser ud som følger. Arbejdsopgaver Månedsafslutning Drifte KPI er Lagerafstemning kontrol Styring og loading af priser Styre priskalkulation Igangværende arbejder DB-analyser Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en kvalificeret og kvalitetsfokuseret virksomhed med mere end 70 ansatte på matriklen. Virksomheden repræsenterer de typiske skandinaviske karakteristika med højt til loftet, ansvarlighed og tillid. Man opererer i et miljø, hvor der er fokus på at gøre sit bedste med en god balance mellem arbejde og privatliv. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en serviceorienteret stærk tekniker, der har en helt naturlig omgang med tallene. Du fungerer godt i velfungerende fællesskab, hvor alle kender hinanden og er interesserede i, at man kommer i mål hver dag. Du har en velafbalanceret tilgang til det ansvar, du er blevet tildelt, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer SAP er et krav Uddannelse HD-(R) (Ø&P), cand.merc,mac, eller lignende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en mellemstor velrenommeret dansk produktionsvirksomhed, bliver du som controller en del af et stærk team på seks personer. Du får selvstændigt ansvar med direkte reference til virksomhedens CFO, for dine egne opgaver. Bogholderiet består af fire kompetent ressourcer, der sørger for de registreringer, der er nødvendige for din opgaveudførelse. Du får en udadvendt og kommunikerende rolle i forhold til hele organisationen og dine opgaver ser ud som følger.

Arbejdsopgaver

  • Månedsafslutning
  • Drifte KPI'er
  • Lagerafstemning + kontrol
  • Styring og loading af priser
  • Styre priskalkulation
  • Igangværende arbejder
  • DB-analyser
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en kvalificeret og kvalitetsfokuseret virksomhed med mere end 70 ansatte på matriklen. Virksomheden repræsenterer de typiske skandinaviske karakteristika med højt til loftet, ansvarlighed og tillid. Man opererer i et miljø, hvor der er fokus på at gøre sit bedste med en god balance mellem arbejde og privatliv.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en serviceorienteret stærk tekniker, der har en helt naturlig omgang med tallene. Du fungerer godt i velfungerende fællesskab, hvor alle kender hinanden og er interesserede i, at man kommer i mål hver dag. Du har en velafbalanceret tilgang til det ansvar, du er blevet tildelt, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

SAP er et krav

Uddannelse

HD-(R) (Ø&P), cand.merc,mac, eller lignende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:22:00.4672020-03-10T00:00:00
330170753Financial Controller søges til international koncern i VejleProfile Beskrivelse Som Financial Controller bliver du en del af en økonomifunktion med to regnskabsmedarbejdere og en økonomichef. Du vil blive afdelingens drivende kraft i forhold til konsolidering og udarbejdelse af koncernens regnskaber på måneds- og årsbasis. Her vil du samarbejde med økonomifunktioner fra datterselskaber i både Danmark og en række andre lande, hvorfor der kan forekomme begrænset rejseaktivitet i stillingen. Herudover vil du være med til at sikre effektive processer og compliance. Der er tale om en nyoprettet stilling med gode muligheder for at sætte sit præg på processer og arbejdsgange. Dine primære opgaver vil være: Arbejdsopgaver Analyser Controlling Månedsrapportering Budgetter og forecast Transferpricing Intercompany Årsregnskab og kontakt til revisor Sparringspartner for datterselskaber Udvikle og ensrette rapporteringspakker Deltagelse i div. projekter (fx IT eller opkøb af virksomheder) Optimere processer Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret og velkonsolideret koncern med hovedsæde i Vejle og mere end 50 datterselskaber nationalt og internationalt. På hovedsædet i Vejle arbejder et mindre team bestående af virksomhedens koncernledelse herunder en mindre koncernøkonomiafdeling. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold, herunder forsikringspakke, frokostordning, pensionsordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du struktureret, kvalitetsbevidst og besidder gode analytiske evner. Desuden er du nysgerrig i forhold til både eksisterende og nye opgaver. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du er vant til selvstændigt at tage hånd om dine opgaver, samtidig med at du trives med at samarbejde med kollegaer både lokalt og internationalt. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring Du har gerne en HD-R eller Cand.merc.aud. Herudover har du flere års erfaring som Controller. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen & Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som Financial Controller bliver du en del af en økonomifunktion med to regnskabsmedarbejdere og en økonomichef. Du vil blive afdelingens drivende kraft i forhold til konsolidering og udarbejdelse af koncernens regnskaber på måneds- og årsbasis. Her vil du samarbejde med økonomifunktioner fra datterselskaber i både Danmark og en række andre lande, hvorfor der kan forekomme begrænset rejseaktivitet i stillingen. Herudover vil du være med til at sikre effektive processer og compliance. Der er tale om en nyoprettet stilling med gode muligheder for at sætte sit præg på processer og arbejdsgange. Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Controlling
  • Månedsrapportering
  • Budgetter og forecast
  • Transferpricing
  • Intercompany
  • Årsregnskab og kontakt til revisor
  • Sparringspartner for datterselskaber
  • Udvikle og ensrette rapporteringspakker
  • Deltagelse i div. projekter (fx IT eller opkøb af virksomheder)
  • Optimere processer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret og velkonsolideret koncern med hovedsæde i Vejle og mere end 50 datterselskaber nationalt og internationalt. På hovedsædet i Vejle arbejder et mindre team bestående af virksomhedens koncernledelse herunder en mindre koncernøkonomiafdeling. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold, herunder forsikringspakke, frokostordning, pensionsordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret, kvalitetsbevidst og besidder gode analytiske evner. Desuden er du nysgerrig i forhold til både eksisterende og nye opgaver. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du er vant til selvstændigt at tage hånd om dine opgaver, samtidig med at du trives med at samarbejde med kollegaer både lokalt og internationalt.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

Du har gerne en HD-R eller Cand.merc.aud. Herudover har du flere års erfaring som Controller.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen & Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:21:17.6072020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage og kontrollere regnskaberne for to fonde og et internt selskab, som beskæftiger sig med investeringer og ejendomsudvikling. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling...
Indrykket:7. februar 2020

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktøre...
Indrykket:4. februar 2020

Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på Midtsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation ...
Indrykket:4. februar 2020

Ambitiøs forretningsorienteret controller søges til kvalitetsfokuseret produktionsvirksomhed i Kolding

Proselection

København K
Beskrivelse I en mellemstor velrenommeret dansk produktionsvirksomhed, bliver du som controller en del af et stærk team på seks personer. Du får selvstændigt ansvar med direkte reference til virksomhedens CFO, for dine egne opgaver. Bogholderiet bes...
Indrykket:4. februar 2020

Financial Controller søges til international koncern i Vejle

Proselection

København K
Beskrivelse Som Financial Controller bliver du en del af en økonomifunktion med to regnskabsmedarbejdere og en økonomichef. Du vil blive afdelingens drivende kraft i forhold til konsolidering og udarbejdelse af koncernens regnskaber på måneds- og år...
Indrykket:4. februar 2020