Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger til vores møbelhus i Hillerød

Sælger - Detailhandel

Sit'n Sleep A/S

Forstår du at sætte kunden i centrum og yde den bedste service?

Vi søger en sælger med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige personale kan tage ansvar og løse de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift.

Vi skal bruge en dygtig sælger med masser af positiv energi og som samtidig forstår vigtigheden af, at have fokus på kvaliteten af altid at yde den bedste rådgivning og service til vore kunder.

BAGGRUND OG KOMPETENCER:
Vi forventer at du har erfaring fra detail salg, samt er fortrolig med IT. Du arbejder ihærdigt og målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk og udadvendt.

DERUDOVER ER DET ET KRAV AT:
Du er smilende og har lyst til at yde en professionel betjening du er ambitiøs, serviceminded og går højt op i at nå dine mål. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunderne.

VI TILBYDER:
En travl og varieret hverdag i en spændende virksomhed, hvor du vil blive en del af et professionelt og engageret team. Du bliver involveret i såvel salg, kundeservice, butiks-trimning samt alt inden for den daglige drift.

ANSØGNING:
Da vi behandler ansøgningerne løbende bedes du sende din ansøgning snarest muligt via knappen "Send ansøgning". Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Se mere på vores ansøgersite: https://sitnsleep.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330154705Phoenix-b7640a6212020-01-10T08:00:09.570Sælger til vores møbelhus i HillerødSælger - Detailhandel
Sit'n Sleep A/S

Forstår du at sætte kunden i centrum og yde den bedste service?

Vi søger en sælger med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige personale kan tage ansvar og løse de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift.

Vi skal bruge en dygtig sælger med masser af positiv energi og som samtidig forstår vigtigheden af, at have fokus på kvaliteten af altid at yde den bedste rådgivning og service til vore kunder.

BAGGRUND OG KOMPETENCER:
Vi forventer at du har erfaring fra detail salg, samt er fortrolig med IT. Du arbejder ihærdigt og målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk og udadvendt.

DERUDOVER ER DET ET KRAV AT:
Du er smilende og har lyst til at yde en professionel betjening du er ambitiøs, serviceminded og går højt op i at nå dine mål. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunderne.

VI TILBYDER:
En travl og varieret hverdag i en spændende virksomhed, hvor du vil blive en del af et professionelt og engageret team. Du bliver involveret i såvel salg, kundeservice, butiks-trimning samt alt inden for den daglige drift.

ANSØGNING:
Da vi behandler ansøgningerne løbende bedes du sende din ansøgning snarest muligt via knappen "Send ansøgning". Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Se mere på vores ansøgersite: https://sitnsleep.ofir.com

2020-02-14T00:50:58.897 Sælger - Detailhandel Sit n Sleep A S Forstår du at sætte kunden i centrum og yde den bedste service? Vi søger en sælger med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige personale kan tage ansvar og løse de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift. Vi skal bruge en dygtig sælger med masser af positiv energi og som samtidig forstår vigtigheden af, at have fokus på kvaliteten af altid at yde den bedste rådgivning og service til vore kunder. BAGGRUND OG KOMPETENCER: Vi forventer at du har erfaring fra detail salg, samt er fortrolig med IT. Du arbejder ihærdigt og målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk og udadvendt. DERUDOVER ER DET ET KRAV AT:Du er smilende og har lyst til at yde en professionel betjening du er ambitiøs, serviceminded og går højt op i at nå dine mål. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunderne. VI TILBYDER:En travl og varieret hverdag i en spændende virksomhed, hvor du vil blive en del af et professionelt og engageret team. Du bliver involveret i såvel salg, kundeservice, butiks-trimning samt alt inden for den daglige drift. ANSØGNING:Da vi behandler ansøgningerne løbende bedes du sende din ansøgning snarest muligt via knappen Send ansøgning . Alle ansøgninger behandles fortroligt. Se mere på vores ansøgersite: https: sitnsleep.ofir.com10Phoenixb7640a62101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-13T00:00:000000https://sitnsleep.ofir.com/job/saelger-til-vores-moebelhus-i-hilleroed-2352499108#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3689547Sit'n Sleep med Møbeloutlet11Frejasvej 253400HillerødDKDanmarkORS/b7640a62_logo.pngORS/Small/b7640a62_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11011882781MwCareerSitePremium40257e50-60c9-4e16-b711-777d3106f8a0001010-01-2020111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7640a62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7640a62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7640a62&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7640a62&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/1.jpgSælger til vores møbelhus i Hillerød12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager341525Sælger413208Salgsassistent2Salg27Detail- og engroshandel363901036dn@sitnsleep.dkDanmarkDanmark330190306Salgsassistent til køkken - til vores livsstilshus i Lyngby!Basic Johannes Fog er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en kollega til vores store afdeling med alt til køkkenet. StillingenDet daglige arbejde vil bestå i at servicere og rådgive kunder, at bestille varer hjem, at sørge for, at der er den rette mængde varer i dit ansvarsområde samt at holde orden på hylder og borde.Du skal sælge et spændende og bredt kvalitetssortiment af mærkevarer med udgangspunkt i vores store afdeling med alt lige fra kongeligt porcelæn, gryder til skåle og mærkevarer inden for gaveartikler. Du får samtidig ansvaret for dit eget produktområde, herunder også for indkøb. DigDu har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver. Du engagerer dig, og du har en positiv indstilling til nye udfordringer.Du har erfaring med køkkenudstyr og smart tilbehør dertil - gerne fra en isenkrambutik. Er du uddannet isenkræmmer er det en fordel. Derudover har du sans for indretning og interesserer dig for moden indenfor køkken udstyr og tilbehør. OsDu får en spændende og afvekslende hverdag, i en virksomhed med et meget bredt og stærkt varesortiment. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer. Send venligst din ansøgning via linket i dette stillingsopslag. Du er også velkommen til at ringe til Svend Erik Hansen på telefon 22 17 12 38 for yderligere oplysninger om den ledige stilling. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.ofir.com
Johannes Fog er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet – både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en kollega til vores store afdeling med alt til køkkenet.

Stillingen
Det daglige arbejde vil bestå i at servicere og rådgive kunder, at bestille varer hjem, at sørge for, at der er den rette mængde varer i dit ansvarsområde samt at holde orden på hylder og borde.
Du skal sælge et spændende og bredt kvalitetssortiment af mærkevarer med udgangspunkt i vores store afdeling med alt lige fra kongeligt porcelæn, gryder til skåle og mærkevarer inden for gaveartikler. Du får samtidig ansvaret for dit eget produktområde, herunder også for indkøb.

Dig
Du har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver. Du engagerer dig, og du har en positiv indstilling til nye udfordringer.
Du har erfaring med køkkenudstyr og smart tilbehør dertil - gerne fra en isenkrambutik. Er du uddannet isenkræmmer er det en fordel. Derudover har du sans for indretning og interesserer dig for ”moden” indenfor køkken udstyr og tilbehør.

Os
Du får en spændende og afvekslende hverdag, i en virksomhed med et meget bredt og stærkt varesortiment. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer.

Send venligst din ansøgning via linket i dette stillingsopslag. Du er også velkommen til at ringe til Svend Erik Hansen på telefon 22 17 12 38 for yderligere oplysninger om den ledige stilling.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.ofir.com

ORS/Small/13b0fa4a_logo.pngJohannes FogKongens Lyngby2020-02-20T11:25:55.9472020-03-25T00:00:00
330169887Salgsassistent HelsingeBasic Drømmer du om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive salgsassistent hos Harald Nyborg i Helsinge. Vi har fællesskab og samarbejde i centrum, da vi tror på, at en god dynamik skaber det bedste grundlag for en god kundeoplevelse. Kollegaservice og kundeservice går hånd i hånd og vi vil derfor yde vores bedste for, at du føler dig velkommen og bliver en del af holdet Du synes, at dette passer på dig: Du er en fleksibel og stabil medarbejder! Du ved, at du i en butik kan blive afbrudt og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen, samt at vi alle er afhængige af hinanden for at få butikken til at spille. Du er ambitiøs! Du har lyst til at dygtiggøre dig og lyst til at gøre dit bedste for at skabe et godt resultat. Derudover går du benhårdt efter at lære vores butik at kende. Du er imødekommende! Du ønsker, at få andre til at føle sig godt tilpas i dit selskab, da du ved, at det er starten på god kollegaservice og en god kundeservice. Du er en god kollega! Du ved, hvor vigtigt det er at være omgivet af gode kollegaer. Både socialt og fagligt. Du ønsker at hjælpe og støtte dine kollegaer, samt skabe god energi. Du nyder at have direkte kundekontakt! Du formår at skabe tillid og forstå kunden. Du brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse. Sammen med dine dygtige kollegaer, sørger du for, at kunden kommer igen. Du synes, at dette lyder som noget for dig: Du bliver en del af et ungt stærkt team med flere års erfaring i Harald Nyborg. Du vil komme til at spille en fleksibel rolle i teamet. Dine opgaver vil primært være at varetage kassebetjening og sørge for at vedligeholde butikkens høje standard. Dertil vil der være vareopfyldning og trimning, som vi i vores butik alle er fælles om. Du vil tillige få mulighed for at få indflydelse på indretningen i form af oplæg og dermed forbedre butikkens flow. Et job i Harald Nyborg sikrer dig desuden løn efter kvalifikationer, fordelagtige personalegoder samt helbredsforsikring. Det er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Der vil være weekend- og aftenarbejde. Ansøgningsfrist 20-3-2020, Der vil løbende blive afholdt samtale og opstart efter aftale. Lyder dette job, som det helt rigtige for dig, så skynd dig at send din ansøgning. Vi holder samtaler løbende. For yderlig information kontakt butikschef Bjarke Andersen på tlf.: 22 42 34 45.

Drømmer du om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive salgsassistent hos Harald Nyborg i Helsinge.

Vi har fællesskab og samarbejde i centrum, da vi tror på, at en god dynamik skaber det bedste grundlag for en god kundeoplevelse. Kollegaservice og kundeservice går hånd i hånd og vi vil derfor yde vores bedste for, at du føler dig velkommen og bliver en del af holdet

Du synes, at dette passer på dig:

Du er en fleksibel og stabil medarbejder! Du ved, at du i en butik kan blive afbrudt og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen, samt at vi alle er afhængige af hinanden for at få butikken til at spille.

Du er ambitiøs! Du har lyst til at dygtiggøre dig og lyst til at gøre dit bedste for at skabe et godt resultat. Derudover går du benhårdt efter at lære vores butik at kende.

Du er imødekommende! Du ønsker, at få andre til at føle sig godt tilpas i dit selskab, da du ved, at det er starten på god kollegaservice og en god kundeservice.

Du er en god kollega! Du ved, hvor vigtigt det er at være omgivet af gode kollegaer. Både socialt og fagligt. Du ønsker at hjælpe og støtte dine kollegaer, samt skabe god energi.

Du nyder at have direkte kundekontakt!  Du formår at skabe tillid og forstå kunden. Du brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse. Sammen med dine dygtige kollegaer, sørger du for, at kunden kommer igen.

Du synes, at dette lyder som noget for dig:

Du bliver en del af et ungt stærkt team med flere års erfaring i Harald Nyborg. Du vil komme til at spille en fleksibel rolle i teamet. Dine opgaver vil primært være at varetage kassebetjening og sørge for at vedligeholde butikkens høje standard. Dertil vil der være vareopfyldning og trimning, som vi i vores butik alle er fælles om. Du vil tillige få mulighed for at få indflydelse på indretningen i form af oplæg og dermed forbedre butikkens flow.

Et job i Harald Nyborg sikrer dig desuden løn efter kvalifikationer, fordelagtige personalegoder samt helbredsforsikring. 

Det er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Der vil være weekend- og aftenarbejde.

Ansøgningsfrist 20-3-2020,

Der vil løbende blive afholdt samtale og opstart efter aftale.

Lyder dette job, som det helt rigtige for dig, så skynd dig at send din ansøgning. Vi holder samtaler løbende.

For yderlig information kontakt butikschef Bjarke Andersen på tlf.: 22 42 34 45.

ORS/Small/aae429b3_logo.pngHelsinge, Harald NyborgHelsinge2020-02-03T13:03:57.2972020-03-09T00:00:00
330174553Salgsleder til en af Danmarks flotteste bolig- og havemøbelafdelingerProfile Med reference til salgschefen får du ansvaret for afdelingerne med alt til boligen samt for havemøbler herunder i alt seks faste dygtige medarbejdere samt medhjælpere. Du får i samarbejde med salgschefen ansvaret for markedsføring og udarbejdelse af kundearrangementer og udstillinger, samt indkøb til vores flotte afdeling. Du er således med til at udvælge afdelingens sortiment og varer til markedsføring. Du skal være med til at give vores kunder individuel og professionel service og rådgivning om vores brede sortiment af spændende mærkevarer. Vores produkter er af høj kvalitet og kundens købsoplevelse hos os skal være af tilsvarende høj kvalitet. Derudover skal du i det daglige sørge for, at der er den rette mængde varer på hylderne samt sikre, at afdelingen fremstår ordentlig, ryddeligt og indbydende. DigDu har erfaring med boligudstyr og havemøbler fx fra en lignede afdeling forretning. Du interesserer dig for og har flair for indretning, lys og farver. Du har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening, og du elsker at sælge. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver, og du engagerer dig, og har en positiv og energisk indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til dine kolleger. Du går forrest og er god til at skabe en god hverdag for dine medarbejdere du ser vigtigheden af god og motiverende ledelse. Lang erfaring med salg og udvikling af en afdeling er ikke afgørende. Det afgørende er din indstilling og din lyst til at hæve afdelingen til et endnu højere niveau. Jobbet og osDu får en spændende og afvekslende hverdag. Vi lægger stor vægt på god service, høj faglighed og høj kvalitet. Du bliver en del af et team, hvor der er en uformel tone, og hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelingerne, når der er behov for det. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer. Lyder det som noget for dig? Så send venligst din ansøgning og CV via linket i dette opslag. Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Carsten Kastbjerg på telefon 25 46 09 35. Vi glæder os til at høre fra dig.
Med reference til salgschefen får du ansvaret for afdelingerne med alt til boligen samt for havemøbler – herunder i alt seks faste dygtige medarbejdere samt medhjælpere. Du får i samarbejde med salgschefen ansvaret for markedsføring og udarbejdelse af kundearrangementer og udstillinger, samt indkøb til vores flotte afdeling. Du er således med til at udvælge afdelingens sortiment og varer til markedsføring.

Du skal være med til at give vores kunder individuel og professionel service og rådgivning om vores brede sortiment af spændende mærkevarer. Vores produkter er af høj kvalitet – og kundens købsoplevelse hos os skal være af tilsvarende høj kvalitet. Derudover skal du i det daglige sørge for, at der er den rette mængde varer på hylderne samt sikre, at afdelingen fremstår ordentlig, ryddeligt og indbydende.

Dig
Du har erfaring med boligudstyr og havemøbler – fx fra en lignede afdeling/forretning. Du interesserer dig for og har flair for indretning, lys og farver. Du har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening, og du elsker at sælge. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver, og du engagerer dig, og har en positiv og energisk indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til dine kolleger. Du går forrest og er god til at skabe en god hverdag for dine medarbejdere – du ser vigtigheden af god og motiverende ledelse. Lang erfaring med salg og udvikling af en afdeling er ikke afgørende. Det afgørende er din indstilling og din lyst til at hæve afdelingen til et endnu højere niveau.

Jobbet og os
Du får en spændende og afvekslende hverdag. Vi lægger stor vægt på god service, høj faglighed og høj kvalitet. Du bliver en del af et team, hvor der er en uformel tone, og hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelingerne, når der er behov for det. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer.

Lyder det som noget for dig? Så send venligst din ansøgning og CV via linket i dette opslag. Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Carsten Kastbjerg på telefon 25 46 09 35. Vi glæder os til at høre fra dig.
ORS/Small/829ddf5a_logo.pngJohannes FogKongens Lyngby2020-02-09T18:00:14.2802020-03-14T00:00:00
330185835Passioneret og relationsskabende Account Manager søges til hotel- og restaurationsmarkedet i København!Robot BRÆNDER du for at gøre en forskel i hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland, har du nu muligheden for at blive en del af vores fantastiske team. Vi er en spændende og innovativ virksomhed, hvor du kan være med til at præge fremtiden. Stillingen Nødvendighederne! Vi søger en passioneret person som elsker at skabe gode kundeoplevelser, der når helt ud til vores kunders gæster. Du arbejder fokuseret på at præsentere løsninger, så vores kunder kan få mere tid til det som de er bedst til du skaber værdi for vores kunder. Du får selvstændigt ansvaret for proaktivt, at servicere og udbygge relationer til vores kunder i Nordjylland. Du sikrer en struktureret proces fra opstart til opfølgning. Du arbejder målrettet på at øge vores kunders tilfredshed og forstår, at tage dem til det højeste niveau. Sagt på en anden måde: Du udarbejder og forhandler skræddersyede samarbejdsaftaler og løsningforslag til vores kunder vedr. vask, distribution, lagerbeholdning samt konceptudvikling. Du ser muligheder frem for begrænsninger og er i stand til at skabe resultater. Du er ansvarlig for den organiske vækst i dit distrikt. Du arbejder selvstændigt og er god til at prioritere din tid, så du er mest mulig i kontakt med kunderne. Du bliver tilknyttet vores afdeling i Herning, og vil derudover være tæt tilknyttet divisionens salg, - og serviceteam i resten af landet. Du får kontor på DFD s servicecenter i Aalborg, men du vil også have dage på vaskeriet i Herning. Vores forventninger Du har en baggrund fra hotel og eller restaurationsbranchen, hvor du derigennem har fået kendskab til de specielle behov der er for vores service løsninger, samt vigtigheden og værdien af at have fokus og forståelse for kunden. Med andre ord, har du: Solid brancheerfaring og fortrolig med branchens mange nuancer Et højt personligt drive og en vindende personlighed Viljen og evnen til at skabe resultater samt forstår vigtigheden af at indgå i et team Forståelsen for sammenhængen mellem behovsafdækning og rådgivning Det siger dine kollegaer om dig: Du er udadvendt og stærk i udvikle og vedligeholde relationer I stand til at begå dig på alle niveauer hos kunderne Du har et godt netværk som du plejer og forstår værdien i at bruge Du tror på, at resultater og succes skabes igennem troværdige og langvarige relationer Vi tilbyder: Goderne! En selvstændig og afvekslende hverdag i en dynamisk virksomhed. Uformelt arbejdsmiljø med dygtige og kompetente kollegaer. Ansvar, inddragelse og medindflydelse i en flad organisation med frie rammer til at nå mål Mulighed for udvikling, fagligt som personligt. Attraktiv lønpakke med provisionsaftale og firmabil. Mulighed for at avancere indenfor virksomheden. Du komme til at referere til divisionsdirektør Andreas Nyborg. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Andreas på telefon 2249 1769. Sådan søger du Send ansøgning, CV, karakterbevis og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen Søg Stilling nedenfor. DFD er en af Nordens største servicevirksomheder inden for vask og udlejning af tekstiler. Vi leverer skræddersyede og fleksible løsninger bestående af udlejning, vask, vedligeholdelse og logistik af blandt andet arbejdstøj, sengetøj, linned, duge, servietter og rengøringsudstyr til en lang række brancher. DFD har afdelinger fordelt i hele Danmark og hele Sverige og vi er en koncern med over 1700 medarbejdere. DFD er en familieejet virksomhed med solide kerneværdier der positivt afspejler sig i vores kultur og adfærd. Kulturen er præget af frihed under ansvar samt en gensidig respekt for hinanden. Gennem årene har virksomheden gennemgået en positiv udvikling med stor vækst.

BRÆNDER du for at gøre en forskel i hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland, har du nu muligheden for at blive en del af vores fantastiske team. Vi er en spændende og innovativ virksomhed, hvor du kan være med til at præge fremtiden.

Stillingen

Nødvendighederne!

Vi søger en passioneret person som elsker at skabe gode kundeoplevelser, der når helt ud til vores kunders gæster. Du arbejder fokuseret på at præsentere løsninger, så vores kunder kan få mere tid til det som de er bedst til – du skaber værdi for vores kunder. Du får selvstændigt ansvaret for proaktivt, at servicere og udbygge relationer til vores kunder i Nordjylland. Du sikrer en struktureret proces fra opstart til opfølgning. Du arbejder målrettet på at øge vores kunders tilfredshed og forstår, at tage dem til det højeste niveau. Sagt på en anden måde:

  • Du udarbejder og forhandler skræddersyede samarbejdsaftaler og løsningforslag til vores kunder vedr. vask, distribution, lagerbeholdning samt konceptudvikling.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger og er i stand til at skabe resultater.
  • Du er ansvarlig for den organiske vækst i dit distrikt.
  • Du arbejder selvstændigt og er god til at prioritere din tid, så du er mest mulig i kontakt med kunderne.

Du bliver tilknyttet vores afdeling i Herning, og vil derudover være tæt tilknyttet divisionens salg, - og serviceteam i resten af landet. Du får kontor på DFD’s servicecenter i Aalborg, men du vil også have dage på vaskeriet i Herning.

Vores forventninger

Du har en baggrund fra hotel og/eller restaurationsbranchen, hvor du derigennem har fået kendskab til de specielle behov der er for vores service løsninger, samt vigtigheden og værdien af at have fokus og forståelse for kunden. Med andre ord, har du:

  • Solid brancheerfaring og fortrolig med branchens mange nuancer
  • Et højt personligt drive og en vindende personlighed
  • Viljen og evnen til at skabe resultater samt forstår vigtigheden af at indgå i et team
  • Forståelsen for sammenhængen mellem behovsafdækning og rådgivning

Det siger dine kollegaer om dig:

  • Du er udadvendt og stærk i udvikle og vedligeholde relationer
  • I stand til at begå dig på alle niveauer hos kunderne
  • Du har et godt netværk som du plejer og forstår værdien i at bruge
  • Du tror på, at resultater og succes skabes igennem troværdige og langvarige relationer

Vi tilbyder:

Goderne!

  • En selvstændig og afvekslende hverdag i en dynamisk virksomhed.
  • Uformelt arbejdsmiljø med dygtige og kompetente kollegaer.
  • Ansvar, inddragelse og medindflydelse i en flad organisation med frie rammer til at nå mål
  • Mulighed for udvikling, fagligt som personligt.
  • Attraktiv lønpakke med provisionsaftale og firmabil.
  • Mulighed for at avancere indenfor virksomheden.

Du komme til at referere til divisionsdirektør Andreas Nyborg. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Andreas på telefon 2249 1769.

Sådan søger du
Send ansøgning, CV, karakterbevis og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen "Søg Stilling" nedenfor.

DFD er en af Nordens største servicevirksomheder inden for vask og udlejning af tekstiler. Vi leverer skræddersyede og fleksible løsninger bestående af udlejning, vask, vedligeholdelse og logistik af blandt andet arbejdstøj, sengetøj, linned, duge, servietter og rengøringsudstyr til en lang række brancher. DFD har afdelinger fordelt i hele Danmark og hele Sverige og vi er en koncern med over 1700 medarbejdere. DFD er en familieejet virksomhed med solide kerneværdier der positivt afspejler sig i vores kultur og adfærd. Kulturen er præget af frihed under ansvar samt en gensidig respekt for hinanden. Gennem årene har virksomheden gennemgået en positiv udvikling med stor vækst.

De Forenede Dampvaskerier A/SKongens Lyngby2020-02-19T00:00:002020-04-06T00:00:00
330184657Passioneret og relationsskabende Account Manager søges til hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland!Robot Passioneret og relationsskabende Account Manager søges til hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland! BRÆNDER du for at gøre en forskel i hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland, har du nu muligheden for at blive en del af vores fantastiske team. Vi er en spændende og innovativ virksomhed, hvor du kan være med til at præge fremtiden. Stillingen Nødvendighederne! Vi søger en passioneret person som elsker at skabe gode kundeoplevelser, der når helt ud til vores kunders gæster. Du arbejder fokuseret på at præsentere løsninger, så vores kunder kan få mere tid til det som de er bedst til du skaber værdi for vores kunder. Du får selvstændigt ansvaret for proaktivt, at servicere og udbygge relationer til vores kunder i Nordjylland. Du sikrer en struktureret proces fra opstart til opfølgning. Du arbejder målrettet på at øge vores kunders tilfredshed og forstår, at tage dem til det højeste niveau. Sagt på en anden måde: Du udarbejder og forhandler skræddersyede samarbejdsaftaler og løsningforslag til vores kunder vedr. vask, distribution, lagerbeholdning samt konceptudvikling. Du ser muligheder frem for begrænsninger og er i stand til at skabe resultater. Du er ansvarlig for den organiske vækst i dit distrikt. Du arbejder selvstændigt og er god til at prioritere din tid, så du er mest mulig i kontakt med kunderne. Du bliver tilknyttet vores afdeling i Herning, og vil derudover være tæt tilknyttet divisionens salg, - og serviceteam i resten af landet. Du får kontor på DFD s servicecenter i Aalborg, men du vil også have dage på vaskeriet i Herning. Vores forventninger Du har en baggrund fra hotel og eller restaurationsbranchen, hvor du derigennem har fået kendskab til de specielle behov der er for vores service løsninger, samt vigtigheden og værdien af at have fokus og forståelse for kunden. Med andre ord, har du: Solid brancheerfaring og fortrolig med branchens mange nuancer Et højt personligt drive og en vindende personlighed Viljen og evnen til at skabe resultater samt forstår vigtigheden af at indgå i et team Forståelsen for sammenhængen mellem behovsafdækning og rådgivning Det siger dine kollegaer om dig: Du er udadvendt og stærk i udvikle og vedligeholde relationer I stand til at begå dig på alle niveauer hos kunderne Du har et godt netværk som du plejer og forstår værdien i at bruge Du tror på, at resultater og succes skabes igennem troværdige og langvarige relationer Vi tilbyder: Goderne! En selvstændig og afvekslende hverdag i en dynamisk virksomhed. Uformelt arbejdsmiljø med dygtige og kompetente kollegaer. Ansvar, inddragelse og medindflydelse i en flad organisation med frie rammer til at nå mål Mulighed for udvikling, fagligt som personligt. Attraktiv lønpakke med provisionsaftale og firmabil. Mulighed for at avancere indenfor virksomheden. Du komme til at referere til divisionsdirektør Andreas Nyborg. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Andreas på telefon 2249 1769. Sådan søger du Send ansøgning, CV, karakterbevis og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen Søg Stilling nedenfor. DFD er en af Nordens største servicevirksomheder inden for vask og udlejning af tekstiler. Vi leverer skræddersyede og fleksible løsninger bestående af udlejning, vask, vedligeholdelse og logistik af blandt andet arbejdstøj, sengetøj, linned, duge, servietter og rengøringsudstyr til en lang række brancher. DFD har afdelinger fordelt i hele Danmark og hele Sverige og vi er en koncern med over 1700 medarbejdere. DFD er en familieejet virksomhed med solide kerneværdier der positivt afspejler sig i vores kultur og adfærd. Kulturen er præget af frihed under ansvar samt en gensidig respekt for hinanden. Gennem årene har virksomheden gennemgået en positiv udvikling med stor vækst.Passioneret og relationsskabende Account Manager søges til hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland!

BRÆNDER du for at gøre en forskel i hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland, har du nu muligheden for at blive en del af vores fantastiske team. Vi er en spændende og innovativ virksomhed, hvor du kan være med til at præge fremtiden.

Stillingen

Nødvendighederne!

Vi søger en passioneret person som elsker at skabe gode kundeoplevelser, der når helt ud til vores kunders gæster. Du arbejder fokuseret på at præsentere løsninger, så vores kunder kan få mere tid til det som de er bedst til – du skaber værdi for vores kunder. Du får selvstændigt ansvaret for proaktivt, at servicere og udbygge relationer til vores kunder i Nordjylland. Du sikrer en struktureret proces fra opstart til opfølgning. Du arbejder målrettet på at øge vores kunders tilfredshed og forstår, at tage dem til det højeste niveau. Sagt på en anden måde:

  • Du udarbejder og forhandler skræddersyede samarbejdsaftaler og løsningforslag til vores kunder vedr. vask, distribution, lagerbeholdning samt konceptudvikling.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger og er i stand til at skabe resultater.
  • Du er ansvarlig for den organiske vækst i dit distrikt.
  • Du arbejder selvstændigt og er god til at prioritere din tid, så du er mest mulig i kontakt med kunderne.

Du bliver tilknyttet vores afdeling i Herning, og vil derudover være tæt tilknyttet divisionens salg, - og serviceteam i resten af landet. Du får kontor på DFD’s servicecenter i Aalborg, men du vil også have dage på vaskeriet i Herning.

Vores forventninger

Du har en baggrund fra hotel og/eller restaurationsbranchen, hvor du derigennem har fået kendskab til de specielle behov der er for vores service løsninger, samt vigtigheden og værdien af at have fokus og forståelse for kunden. Med andre ord, har du:

  • Solid brancheerfaring og fortrolig med branchens mange nuancer
  • Et højt personligt drive og en vindende personlighed
  • Viljen og evnen til at skabe resultater samt forstår vigtigheden af at indgå i et team
  • Forståelsen for sammenhængen mellem behovsafdækning og rådgivning

Det siger dine kollegaer om dig:

  • Du er udadvendt og stærk i udvikle og vedligeholde relationer
  • I stand til at begå dig på alle niveauer hos kunderne
  • Du har et godt netværk som du plejer og forstår værdien i at bruge
  • Du tror på, at resultater og succes skabes igennem troværdige og langvarige relationer

Vi tilbyder:

Goderne!

  • En selvstændig og afvekslende hverdag i en dynamisk virksomhed.
  • Uformelt arbejdsmiljø med dygtige og kompetente kollegaer.
  • Ansvar, inddragelse og medindflydelse i en flad organisation med frie rammer til at nå mål
  • Mulighed for udvikling, fagligt som personligt.
  • Attraktiv lønpakke med provisionsaftale og firmabil.
  • Mulighed for at avancere indenfor virksomheden.

Du komme til at referere til divisionsdirektør Andreas Nyborg. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Andreas på telefon 2249 1769.

Sådan søger du
Send ansøgning, CV, karakterbevis og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen "Søg Stilling" nedenfor.

DFD er en af Nordens største servicevirksomheder inden for vask og udlejning af tekstiler. Vi leverer skræddersyede og fleksible løsninger bestående af udlejning, vask, vedligeholdelse og logistik af blandt andet arbejdstøj, sengetøj, linned, duge, servietter og rengøringsudstyr til en lang række brancher. DFD har afdelinger fordelt i hele Danmark og hele Sverige og vi er en koncern med over 1700 medarbejdere. DFD er en familieejet virksomhed med solide kerneværdier der positivt afspejler sig i vores kultur og adfærd. Kulturen er præget af frihed under ansvar samt en gensidig respekt for hinanden. Gennem årene har virksomheden gennemgået en positiv udvikling med stor vækst.

De Forenede Dampvaskerier A/SSmørum2020-02-19T00:00:002020-04-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent til køkken - til vores livsstilshus i Lyngby!

Johannes Fog

Kongens Lyngby
Johannes Fog er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en kollega til vores store afdeling med alt til køkkenet. StillingenDet daglige arbejde vil bestå i at servicere og rådgive kun...
Indrykket:20. februar 2020

Salgsassistent Helsinge

Helsinge, Harald Nyborg

Helsinge
Drømmer du om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive salgsassistent hos Harald Nyborg i Helsinge. Vi har fællesskab og samarbejde i centrum, da vi tror på, at en god dy...
Indrykket:3. februar 2020

Salgsleder til en af Danmarks flotteste bolig- og havemøbelafdelinger

Johannes Fog

Kongens Lyngby
Med reference til salgschefen får du ansvaret for afdelingerne med alt til boligen samt for havemøbler herunder i alt seks faste dygtige medarbejdere samt medhjælpere. Du får i samarbejde med salgschefen ansvaret for markedsføring og udarbejdelse af...
Indrykket:9. februar 2020

Passioneret og relationsskabende Account Manager søges til hotel- og restaurationsmarkedet i København!

De Forenede Dampvaskerier A/S

Kongens Lyngby
BRÆNDER du for at gøre en forskel i hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland, har du nu muligheden for at blive en del af vores fantastiske team. Vi er en spændende og innovativ virksomhed, hvor du kan være med til at præge fremtiden. Stillinge...
Indrykket:19. februar 2020

Passioneret og relationsskabende Account Manager søges til hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland!

De Forenede Dampvaskerier A/S

Smørum
Passioneret og relationsskabende Account Manager søges til hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland! BRÆNDER du for at gøre en forskel i hotel- og restaurationsmarkedet i Nordjylland, har du nu muligheden for at blive en del af vores fantastisk...
Indrykket:19. februar 2020