Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges

HJB Byggeforretning Aps søger grundet travlhed en administrativ medarbejder på ca. 25 timer.

Arbejdsopgaver:

  • Sekretariat- og administrativt arbejde.
  • Kundebetjening pr. telefon.
  • Personaleadministrative opgaver.
  • Vedligeholdelse af varekartotek.
  • Kreditor- og debitorbogholderi.
  • Opdatering af GDPR

Vi forventer:

  • At du er kontor uddannet eller erfaring fra lignende stilling.
  • At du har kendskab til Visuel Administration eller lignende.
  • At du har gode it-kundskaber og kan arbejde med MS Office pakken.
  • At du er villig til at give en ekstra indsats i travle perioder.
  • At du både har gode samarbejdsevner samt kan arbejde selvstændigt
  • At du er en positiv og serviceminded person.
  • At du kan have mange ”bolde” i luften ad gangen.
  • At du er frisk og udadvendt.

Vi kan tilbyde dig:

  • Gode ansættelsesforhold med en fri omgangstone.
  • Et uformelt miljø, hvor to dage ikke er ens.
  • Løn i henhold til gældende overenskomst.
  • At du kan indgå i et team på 3.

Spørgsmål til stillingen bedes rettet til Claus Stamer 40312617 eller pr. mail job@hjb-byg.dk

Skriftlig ansøgning sendes mærket ”Ansøgning administrativ medarbejder” på job@hjb-byg.dk

Ansøgningsfrist: mandag d. 13. juli 2020 og med opstart efter aftale.

_____________________________________________________________________________

HJB Byggeforretning ApS er en tømrer- snedker og murerforretning, som har over 50 års erfaring.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.