Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamkoordinator med struktureret popcornhjerne og kendskab til handicapområdet

Nyder du stor diversitet i dine arbejdsopgaver, popper de gode idéer bare frem, når du står over for udfordringer, og trives du i en hverdag med stort fokus på menneskelige relationer? Ønsker du tilmed både work-life balance og fantastiske kolleger? Så er dette måske dit nye job. 

 

Olivia Danmark

 

Siden 2004 har Olivia Danmark arbejdet målrettet på at levere livskvalitet og yde praktisk hjælp og støtte til borgere, der har svært ved selv at klare hverdagen på grund af fysiske og/eller psykiske funktionsnedsættelser.

 

Olivia Danmark leverer hjælp til borgere i alle aldersgrupper både i eget hjem og udenfor hjemmet, hovedsagligt i form af hjælpeordninger bevilget efter service- eller sundhedsloven. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes kvalitetsstandarder og behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes arbejdsvilkår og behov for et meningsfyldt arbejde. Læs meget mere lige HER 

 

Om jobbet

 

Som teamkoordinator bliver du ansvarlig for egen portefølje af ordninger, typisk ordninger efter Servicelovens §84. En ordning består af en borger, evt. pårørende og en eller flere medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp.

 

Du vil være ansvarlig for den daglige drift herunder alt lige fra opstart af nye ordninger, overblik over de bevilligede ydelser, til rekruttering af fast personale og vikarer, og efterfølgende personalepleje og fastholdelse. Vi arbejder med mennesker, og det kræver ind imellem, at vi tænker ud af boksen, og tilpasser vores drift til behovet – det er hér din popcornhjerne kommer dig til gode.

 

I en stor del af ordningerne, du kommer til at varetage, er borgeren et barn. 

 

Dine opgaver vil blandt andet være:

 

  • Rekruttering af medarbejdere, herunder udarbejdelse af medarbejderprofil, opsætning af jobopslag, screening af kandidater, afholdelse af samtaler.
  • Borgerbesøg og eventuelt personalemøder.
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring.
  • Håndtering af bevillinger, budgetter, overenskomster, kvalitetsstandarder, kontrakter mv.
  • Kontakt til sagsbehandlere, herunder også deltagelse ved møder og udarbejdelse af statusrapporter.
  • Rådgivning af borger og pårørende.
  • Vagtplanlægning, vikardækning og godkendelse af løn.
  • Ad hoc opgaver

 

Hvem er du? 

 

Vi søger ikke en specifik fagprofil, men en  sundhedsfaglig eller pædagogisk baggrund eller erfaring indenfor området vil være en fordel. Vi ser gerne, at du har erfaring med rekruttering, vikardækning, køreplaner eller tilsvarende, men det vigtigste er, at du finder det interessant at skabe det bedst mulige match mellem mennesker.

 

Kendskab til handicapområdet generelt og paragrafferne på området vil også være en fordel.

 

Vi har høje krav til kvalitet og dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og dygtig til at formulere dig både mundtligt og på skrift på flere niveauer. Du har ydermere stærke koordineringsevner og formår at arbejde effektivt og struktureret i de fleste IT-systemer. Generelt er struktur en vigtig egenskab i dette job. Du må meget gerne også  have interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje.

 

Virtuelle møder bliver stadig en større og større del af vores hverdag, så det er vigtigt, at du føler dig tilpas foran skærmen. Du skal holde af at arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt i et højt tempo.

 

Du skal gerne være bosiddende i Jylland.  Du vil få hjemmearbejdsplads og have din faste base derfra, men der vil være køreaktivitet i såvel Jylland som på Fyn i forbindelse med eksempelvis ansættelsessamtaler, brugerbesøg og møder med sagsbehandlere. Der vil også være ture til vores hovedkontor i Herlev i forbindelse med møder mv. og i forbindelse med møder i Herlev kan der være behov for overnatning udenfor hjemmet.

 

Hvad får du? 

 

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 20 personer, hvoraf du vil have3 jyske teamkoordinator og 5 jyske teamleder kollegaer, som du vil arbejde tæt med – på distancen. Din leder er også bosiddende i Jylland. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en god sundhedsforsikring.

 

Ansøgning 

 

Vi ønsker stillingen besat med opstart d. 1. september. Første samtale afholdes i Herning d. 22. juni. Anden samtale afholdes i Herlev d. 7. juli. Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

 

Vi ser meget frem til at høre fra dig.

 


Se mere på vores ansøgersite: https://oliviadanmark.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.