Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingskoordinator til Bygherrerådgivning, Aarhus

Er du vores nye administrative koordinator, der med positiv energi og topmotivation kan bistå kollegaerne med at lykkes på projekterne.

For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har flair for og trives med de administrative opgaver og brænder for at få tingene til at gå op i en højere enhed i samarbejde med dine kolleger, når vi sammen løser spændende og innovative projekter for vores kunder.

Kan du se dig selv i ovenstående, og er du vores nye afdelingskoordinator i Bygherrerådgivning, Aarhus? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen.

Inviting bright minds

Vil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

Du bliver en del af vores bygherrerådgivningsafdeling

Som vores nye afdelingskoordinator til Bygherrerådgivning, Aarhus bliver du en del af en afdeling med 15 dedikerede bygherrerådgivere med forskelligartet baggrund. Stemningen i afdelingen er uformel men ambitionsniveauet højt. Sammen bistår vi såvel private som offentlige kunder med at realisere deres projekter indenfor eksempelvis bolig- og erhvervsbyggeri, kultur- og uddannelsesbyggeri og sundhedsbyggeri.

Din rolle bliver at agere som afdelingens administrative blæksprutte og rygrad og du skal bistå dine kolleger på såvel projekterne som i forhold til øvrige administrative og ledelsesmæssige opgaver.

Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder bliver:

  • At yde administrativ bistand til kollegerne i afdelingen i form af eksempelvis korrekturlæsning, opsætning af dokumenter, systematisering og andre praktiske opgaver
  • At yde administrativ bistand til afdelingsledelsen
  • At være tovholder og initiativtager på planlægningsaktiviteter såsom sociale arrangementer
  • Dit udgangspunkt for konstant udvikling

    Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling.:

    Faglige og personlige kvalifikationer:

  • Du har erfaring fra lignende stilling
  • Du har glimrende kommunikationsevner og høj skriftlighed – også gerne på engelsk
  • Du er en ferm Office-bruger og har også gerne erfaring med InDesign
  • Du har styr på detaljerne, og du trives med mange bolde i luften – store som små
  • Du har en struktureret arbejdstilgang
  • Du er af natur hjælpsom og proaktiv
  • For at lykkes i jobbet er det også vigtigt, at du har en positiv tilgang til såvel kolleger som opgaver, at du evner at agere proaktivt og gå den ekstra mil, når det ind i mellem brænder på og tingene skal gå stærkt.

    Rambøll i Danmark

    Rambøll er en førende international ingeniør-, arkitekt- og rådgivningsvirksomhed grundlagt i Danmark i 1945. I dag beskæftiger vi 16.500 medarbejdere på verdensplan, og i Danmark er vi 3.500 kolleger, der skaber innovative løsninger inden for byggeri, transport, miljø, vand, energi og managementrådgivning. Hos os kan du være med til at udvikle bæredygtige løsninger, der gavner vores kunder, slutbrugerne og samfundet som helhed.

    Sådan ansøger du

    Ansøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet, og hvornår du kan starte. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.