Arkivmedarbejder til Skatteforvaltningen i Sakskøbing

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at sikre god systematik i et stort arkiv? Vil du bidrage til at levere en god service til arkivets brugere ved IT-baseret søgning og scanning? Så er du måske vores nye medarbejder i Administrations- og Servicestyrelsen, Post og Arkiv.

Mere om dit job
Du bliver en del af kontoret Post og Arkiv i afdelingen Økonomifunktioner og Service. Post og Arkiv har ansvaret for det landsdækkende skattearkiv og den landsdækkende postmodtagelse. Vi er 23 medarbejdere og en leder, som er lokaliseret i hhv. Sakskøbing og Struer.

Skattearkivet i Sakskøbing omfatter i dag godt 75% af det samlede skattearkiv, som primært består af selvangivelser. Arkivet er i dag opbygget i tidssvarende arkiveringsreoler som i Sakskøbing udgør ca. 56 kilometer hyldemeter fordelt på flere etager, hvor der er plads til opbevaring af ca. 130.000 arkivkasser. Derudover er ca. 40.000 kasser placeret i Struer. Du vil udelukkende have din arbejdsgang på arkivet i Sakskøbing.

Ved oprettelsen af Skattearkivet i 2006 blev selvangivelser for rigtig mange kommuner samt skattecentre bragt sammen, hvilket samtidig betød forskellige arkiveringsformer. Arkivet omfatter også andet arkivmateriale til brug for sagsbehandlingen i Skatteforvaltningen. Dine opgaver vil primært bestå af ekspedition af arkivbestillinger fra Skattestyrelsen, Gældsstyrelsen og Kammeradvokaten.

Arbejdsopgaverne består af

  • Modtagelse af rekvisitioner/bestillinger i elektronisk rekvireringssystem
  • Søgning i forskellige IT-systemer. Mange ekspeditioner kræver et mindre ”detektiv ”-arbejde i søgningen efter de rette dokumenter/selvangivelser
  • Hente materiale på det fysiske arkiv
  • Scanning af de forskellige dokumenter/selvangivelser
  • Elektronisk tilknytning af dokumenter/selvangivelser til sagsbehandlersystemet Skat-ligning
  • Korrespondance med sagsbehandlere via mails og telefon
  • Arkivvedligeholdelse i form af bortskaffelse af scannet og/eller ældre arkivmateriale samt eventuel nedpakning til Rigsarkivet
  • Mindre ad hoc-opgaver
Dine faglige kompetencer

  • Du har flair for - og et grundigt kendskab til - IT-anvendelse
  • Du har administrative kompetencer
  • Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til skatteopgaver
  • Fysisk mobil, da dele af dit job vil foregå på selve arkivet
Dine personlige kompetencer

  • Du har et højt servicegen
  • Du kan bevare overblikket og prioritere opgaverne i en travl hverdag
  • Du kan arbejde selvstændigt og udvise ansvarlighed
  • Du er vant til at leve op til fastlagte mål for en opgave, da servicemål hører til hverdagen
  • Du har lyst og evne til at dele viden med andre
  • Du er god til at samarbejde
  • Du er teamplayer – også på distancen.
Post og Arkiv tilbyder

  • Et fuldtidsjob på 37 timer om ugen
  • Oplæring ved hjælp af nabotræning
  • Et moderne indrettet arkiv med mulighed for at bruge eldrevne løftevogne
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt arbejde
  • Et job i en travl hverdag, som er præget af godt humør i en uhøjtidelig omgangstone
  • Et job hvor god service vægtes højt
  • Løn efter gældende overenskomst
Ansøgning og Kontakt
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket ”søg stillingen” senest den 2. august 2021. Der vil være samtaler til stillingen i uge 33. Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Brogaard Hansen på tlf. 72 37 54 25 eller via mail Merete.B.Hansen@adst.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen. I ugerne 29-30-31 skal du kontakte fuldmægtig Anders Berg på tlf. 72 37 59 93 eller Anders.Petersen@adst.dk

Ansættelse er pr. 1. oktober 2021

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Arbejdsstedet er Nykøbingvej 76 bygning 45, 4990 Sakskøbing

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Arkivmedarbejder til Skatteforvaltningen i Sakskøbing

Brænder du for at sikre god systematik i et stort arkiv? Vil du bidrage til at levere en god service til arkivets brugere ved IT-baseret søgning og scanning? Så er du måske vores nye medarbejder i Administrations- og Servicestyrelsen, Post og Arkiv.

Mere om dit job
Du bliver en del af kontoret Post og Arkiv i afdelingen Økonomifunktioner og Service. Post og Arkiv har ansvaret for det landsdækkende skattearkiv og den landsdækkende postmodtagelse. Vi er 23 medarbejdere og en leder, som er lokaliseret i hhv. Sakskøbing og Struer.

Skattearkivet i Sakskøbing omfatter i dag godt 75% af det samlede skattearkiv, som primært består af selvangivelser. Arkivet er i dag opbygget i tidssvarende arkiveringsreoler som i Sakskøbing udgør ca. 56 kilometer hyldemeter fordelt på flere etager, hvor der er plads til opbevaring af ca. 130.000 arkivkasser. Derudover er ca. 40.000 kasser placeret i Struer. Du vil udelukkende have din arbejdsgang på arkivet i Sakskøbing.

Ved oprettelsen af Skattearkivet i 2006 blev selvangivelser for rigtig mange kommuner samt skattecentre bragt sammen, hvilket samtidig betød forskellige arkiveringsformer. Arkivet omfatter også andet arkivmateriale til brug for sagsbehandlingen i Skatteforvaltningen. Dine opgaver vil primært bestå af ekspedition af arkivbestillinger fra Skattestyrelsen, Gældsstyrelsen og Kammeradvokaten.

Arbejdsopgaverne består af

  • Modtagelse af rekvisitioner/bestillinger i elektronisk rekvireringssystem
  • Søgning i forskellige IT-systemer. Mange ekspeditioner kræver et mindre ”detektiv ”-arbejde i søgningen efter de rette dokumenter/selvangivelser
  • Hente materiale på det fysiske arkiv
  • Scanning af de forskellige dokumenter/selvangivelser
  • Elektronisk tilknytning af dokumenter/selvangivelser til sagsbehandlersystemet Skat-ligning
  • Korrespondance med sagsbehandlere via mails og telefon
  • Arkivvedligeholdelse i form af bortskaffelse af scannet og/eller ældre arkivmateriale samt eventuel nedpakning til Rigsarkivet
  • Mindre ad hoc-opgaver
Dine faglige kompetencer

  • Du har flair for - og et grundigt kendskab til - IT-anvendelse
  • Du har administrative kompetencer
  • Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til skatteopgaver
  • Fysisk mobil, da dele af dit job vil foregå på selve arkivet
Dine personlige kompetencer

  • Du har et højt servicegen
  • Du kan bevare overblikket og prioritere opgaverne i en travl hverdag
  • Du kan arbejde selvstændigt og udvise ansvarlighed
  • Du er vant til at leve op til fastlagte mål for en opgave, da servicemål hører til hverdagen
  • Du har lyst og evne til at dele viden med andre
  • Du er god til at samarbejde
  • Du er teamplayer – også på distancen.
Post og Arkiv tilbyder

  • Et fuldtidsjob på 37 timer om ugen
  • Oplæring ved hjælp af nabotræning
  • Et moderne indrettet arkiv med mulighed for at bruge eldrevne løftevogne
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt arbejde
  • Et job i en travl hverdag, som er præget af godt humør i en uhøjtidelig omgangstone
  • Et job hvor god service vægtes højt
  • Løn efter gældende overenskomst
Ansøgning og Kontakt
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket ”søg stillingen” senest den 2. august 2021. Der vil være samtaler til stillingen i uge 33. Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Brogaard Hansen på tlf. 72 37 54 25 eller via mail Merete.B.Hansen@adst.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen. I ugerne 29-30-31 skal du kontakte fuldmægtig Anders Berg på tlf. 72 37 59 93 eller Anders.Petersen@adst.dk

Ansættelse er pr. 1. oktober 2021

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Arbejdsstedet er Nykøbingvej 76 bygning 45, 4990 Sakskøbing

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.