Passagerassistenter til Københavns Lufthavn (HURTIG OPSTART)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobnr. 152557

Jobbet

Til Københavns Lufthavn søger vi serviceminded passagerassistenter med opstart i juli måned til Moments faste vikarkorps. Der er tale om et dynamisk og omskifteligt job i et internationalt miljø, hvor to dage aldrig er ens. I rollen som passagerassistent bliver du Københavns Lufthavns ansigt udadtil. Du skal derfor kunne trives i en udadvendt og serviceminded position samt nyde en arbejdsdag i et højt tempo. Du vil komme med fra start i Lufthavnens genåbningsfase, og der er derfor ekstra behov for at du er omstillingsparat.

Som passagerassistent bliver du tilbudt en blanding af faste vagter samt tilkaldevagter. En tilkaldevagt er lige så forpligtende som en almindelig vagt. Du får kun tildelt tilkaldevagter de dage, hvor du ønsker at arbejde. Dine vagter bliver opdelt i forskellige typer, så du fra dag til dag har en idÉ om opgaverne - men grundet det dynamiske miljø skal du være forberedt på at varetage mange forskellige ad hoc-opgaver.

Opgaven

Vagterne er delt op på Check-in team og serviceteam. Du vil blive en del af begge.

Serviceteamets overordnet opgave er at sikre covid-19 restriktioner overholdes både airside og landside, så passagerene kan føle sig trygge på deres rejse.

Check-in teamet hjælper med stolpeopsætninger ved check-in, køstyring og hjælpe med at kalde passagerne frem til check-in pultene.

I begge teams skal du altid være tilgængelig og synlig for passagererne. Du bliver vært for lufthavnen og skal derfor sørge for at passagerne får en god oplevelse og får hjælp til de udfordringer, de måtte have.

Din profil

Der er travlt i lufthavnen i forbindelse med genåbningen og alle de rejsesultne passagerer skal hele tiden forholde sig til nye restriktioner og procedurer. Det er derfor afgørende, at du er god til at bevare overblikket samt har en udadvendt og serviceminded tilgang til arbejdet, selvom tempoet er højt. Derudover er det er essentielt, at du går smilende og serviceminded til opgaverne, da du i dit arbejde vil agere vært for Københavns Lufthavn. Vi forventer derudover, at du:

• Er moden og robust som person

• Kommunikerer solidt på både dansk og engelsk - også gerne flere sprog

• Nyder en aktiv dag som primært foregår stående

• Er forandringsparat og fleksibel samt kan springe til med kort varsel

• Er god til at arbejde i et team og er en god kollega

I forbindelse med evt. ansættelse vil du blive bedt om at fremvise din straffeattest samt sende et baggrundstjek (et fyldestgørende CV for de sidste 5 år).

Såfremt du bliver ansat, skal du deltage i obligatorisk introdag i CPH. Datoen kendes ikke endnu, men forventes at være i uge 31 eller uge 32.

Arbejdstider og løn

Vagterne ligger i alle ugens dage i tidsrummet kl. 03.30-24.00. Vagterne er oftest opdelt, så du arbejder mellem 4-8 timer pr. vagt, men der er også muligheder for dobbeltvagter.

Det forventes, at du kan arbejde min. 3-4 gange om ugen og gerne mere. Vikariatet varer til 30.09.2021 - med god mulighed for forlængelse.

Lønnen er 140 kr. i timen. Pauser er lønnede. Ved tilkaldevagter lønnes du kun, hvis du bliver indkaldt.

Søg jobbet

Interesseret? Klik på 'Søg job' for at skrive din ansøgning.

Hvis du er det rette match til stillingen, vil vi sende dig et link til et videointerview. Interviewet vil bestå af en række spørgsmål til dig. Videointerviewet skal gennemføres for at komme i betragtning til jobbet. Er du, på baggrund af videointerviewet, forsat et match til stillingen, vil du blive ringet op.

Bliver du ansat vil din første dag vagt være en introdag, som du SKAL deltage i.

Har du ikke allerede en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen. Opdater gerne denne med et billede.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Passagerassistenter til Københavns Lufthavn (HURTIG OPSTART)

Jobnr. 152557

Jobbet

Til Københavns Lufthavn søger vi serviceminded passagerassistenter med opstart i juli måned til Moments faste vikarkorps. Der er tale om et dynamisk og omskifteligt job i et internationalt miljø, hvor to dage aldrig er ens. I rollen som passagerassistent bliver du Københavns Lufthavns ansigt udadtil. Du skal derfor kunne trives i en udadvendt og serviceminded position samt nyde en arbejdsdag i et højt tempo. Du vil komme med fra start i Lufthavnens genåbningsfase, og der er derfor ekstra behov for at du er omstillingsparat.

Som passagerassistent bliver du tilbudt en blanding af faste vagter samt tilkaldevagter. En tilkaldevagt er lige så forpligtende som en almindelig vagt. Du får kun tildelt tilkaldevagter de dage, hvor du ønsker at arbejde. Dine vagter bliver opdelt i forskellige typer, så du fra dag til dag har en idÉ om opgaverne - men grundet det dynamiske miljø skal du være forberedt på at varetage mange forskellige ad hoc-opgaver.

Opgaven

Vagterne er delt op på Check-in team og serviceteam. Du vil blive en del af begge.

Serviceteamets overordnet opgave er at sikre covid-19 restriktioner overholdes både airside og landside, så passagerene kan føle sig trygge på deres rejse.

Check-in teamet hjælper med stolpeopsætninger ved check-in, køstyring og hjælpe med at kalde passagerne frem til check-in pultene.

I begge teams skal du altid være tilgængelig og synlig for passagererne. Du bliver vært for lufthavnen og skal derfor sørge for at passagerne får en god oplevelse og får hjælp til de udfordringer, de måtte have.

Din profil

Der er travlt i lufthavnen i forbindelse med genåbningen og alle de rejsesultne passagerer skal hele tiden forholde sig til nye restriktioner og procedurer. Det er derfor afgørende, at du er god til at bevare overblikket samt har en udadvendt og serviceminded tilgang til arbejdet, selvom tempoet er højt. Derudover er det er essentielt, at du går smilende og serviceminded til opgaverne, da du i dit arbejde vil agere vært for Københavns Lufthavn. Vi forventer derudover, at du:

• Er moden og robust som person

• Kommunikerer solidt på både dansk og engelsk - også gerne flere sprog

• Nyder en aktiv dag som primært foregår stående

• Er forandringsparat og fleksibel samt kan springe til med kort varsel

• Er god til at arbejde i et team og er en god kollega

I forbindelse med evt. ansættelse vil du blive bedt om at fremvise din straffeattest samt sende et baggrundstjek (et fyldestgørende CV for de sidste 5 år).

Såfremt du bliver ansat, skal du deltage i obligatorisk introdag i CPH. Datoen kendes ikke endnu, men forventes at være i uge 31 eller uge 32.

Arbejdstider og løn

Vagterne ligger i alle ugens dage i tidsrummet kl. 03.30-24.00. Vagterne er oftest opdelt, så du arbejder mellem 4-8 timer pr. vagt, men der er også muligheder for dobbeltvagter.

Det forventes, at du kan arbejde min. 3-4 gange om ugen og gerne mere. Vikariatet varer til 30.09.2021 - med god mulighed for forlængelse.

Lønnen er 140 kr. i timen. Pauser er lønnede. Ved tilkaldevagter lønnes du kun, hvis du bliver indkaldt.

Søg jobbet

Interesseret? Klik på 'Søg job' for at skrive din ansøgning.

Hvis du er det rette match til stillingen, vil vi sende dig et link til et videointerview. Interviewet vil bestå af en række spørgsmål til dig. Videointerviewet skal gennemføres for at komme i betragtning til jobbet. Er du, på baggrund af videointerviewet, forsat et match til stillingen, vil du blive ringet op.

Bliver du ansat vil din første dag vagt være en introdag, som du SKAL deltage i.

Har du ikke allerede en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen. Opdater gerne denne med et billede.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.