Gør en forskel som HR-Konsulent i Faaborg-Midtfyn Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gør en forskel som HR-Konsulent i Faaborg-Midtfyn Kommune
En af vores dygtige HR-konsulenter har fået mulighed for at prøve kræfter med ledelse – i første omgang i en konstitueret stilling frem til sommeren 2022. Vi søger derfor en kollega, der frem til sommeren 2022 har lyst til at gøre en forskel i Faaborg Midtfyn Kommune.
 
Du vil som HR-konsulent indgå i team af HR-Udvikling og Arbejdsmiljø. I er fire konsulenter i teamet, der rådgiver, vejleder og understøtter organisationen inden for rekruttering, onboarding, kompetenceudvikling, ligestilling, arbejdsmiljø, organisations- og ledelsesudvikling. 
 
Vi søger bredt. Du er måske i dag selvstændig konsulent med brug for faste opgaver i en periode eller blive tanket op med gode kollegaer. Du kan også være nyuddannet, hvor denne stilling er din vej ind til en karriere inden for HR. Vi tilpasser indholdet i opgaverne til dit videns- og erfaringsniveau.  Uanset din baggrund, så tilbyder vi en spændende og udfordrende stilling, hvor du sammen med dine kollegaer får en unik mulighed og medansvar for at udmønte kommunes ønske om en strategisk og forretningsdrevet HR funktion.
 
Stillingen
Du vil blive en del af et engageret og motiveret team, der sætter faglighed i opgaveløsningen højt. Teamet arbejder i den kommende periode med implementering af nye vejledninger og handleplaner for rekruttering, onboarding, kompetenceudvikling og ligestilling.
 
Sideløbende hermed kigger temaet ind i nye leverancer i forhold til udvikling af en Rekrutterings- og Fastholdelseshandleplan, nyt MUS/LUS koncept, Trivselsundersøgelse mv.
 
Dine opgaver i teamet vil blive tilpasset dit videns- og erfaringsniveau.
 
Dine kompetencer
Formelle kompetencer
Du har, som den ideelle kandidat, en akademisk baggrund, hvor organisatorisk udvikling, læring og generelle HR-værktøjer er en del af din værktøjskasse. Det vil være en fordel, hvis du har praktisk erfaring med rollen som HR-Konsulent, men det er ikke et krav.  
 
Personlige kompetencer
Du kan gennem dine relationskompetencer skabe tillid, udvikle og engagere dine opgivelser i forfølgelse af konkrete mål.
 
I arbejdssituationen kan du proaktivt omsætte opgaver til handling og konkrete resultater. Din arbejdsstil er samarbejdsorienteret, og du er i stand til at følge organisatoriske rammer og aftaler.
Du formår i en hektisk hverdag med mange bolde i luften at bevare en strategisk helhedsorienterede tilgang til opgaveløsningen.
Politik og Strategi
HR, Løn og Forsikring består af fire teams – Team Forsikring, Team Forhandling og Personalejura, Team Løn og Personale og Team HR-Udvikling og Arbejdsmiljø. Vi er 21 ansatte i HR, Løn og Forsikring, og vi glæder os til at tage imod dig, som vores nye kollega.
 
HR, Løn og Forsikring er en del af Staben Politik og Strategi. Politik og Strategi består desuden af Administration og Jura samt Bosætning, Erhverv og Kommunikation. Det er Politik og Strategis målsætning, at vi gennem vores indsatser understøtter og bidrager til, at fagområder og stabe skaber værdi og resultater for borgere i kommunen.
 
Faaborg-Midtfyn Kommune
Faaborg-Midtfyn Kommune er geografisk den største kommune på Fyn med godt 51.800 indbyggere. Kommunen strækker sig fra Det Sydfynske Øhav over højskolelandet på Midtfyn til Odense-forstæderne i nord. Vi mener selv, at vi har Fyns smukkeste og mest mangfoldige kommune – en kommune kendetegnet ved borgere, der i høj grad engagerer sig. Det viser sig blandt andet i et rigt foreningsliv, i stærke lokalsamfund med fællesspisninger og årlige kulturbegivenheder samt i et levende iværksættermiljø.
Højskoleånden ligger dybt i os – og fællesskab og skabertrang er grundelementer i udviklingen og vores bestræbelser på at realisere kommunens udviklingsstrategi, Sammen skaber vi det bedste sted.

Rekrutteringsproces.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af HR, Løn og Forsikring Torsten Lyster på telefon 7253 1150.
 
Ansøgningsfristen er søndag den 24. oktober 2021, kl. 23.00. Vi forventer at holde samtaler torsdag den 28. oktober 2021.
Hvis du bliver inviteret til samtale, skal du forud for samtalen besvare en personprofilanalyse.
 
Løn og ansættelse
Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer med tiltrædelse hurtigst muligt.
Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gør en forskel som HR-Konsulent i Faaborg-Midtfyn Kommune

Gør en forskel som HR-Konsulent i Faaborg-Midtfyn Kommune
En af vores dygtige HR-konsulenter har fået mulighed for at prøve kræfter med ledelse – i første omgang i en konstitueret stilling frem til sommeren 2022. Vi søger derfor en kollega, der frem til sommeren 2022 har lyst til at gøre en forskel i Faaborg Midtfyn Kommune.
 
Du vil som HR-konsulent indgå i team af HR-Udvikling og Arbejdsmiljø. I er fire konsulenter i teamet, der rådgiver, vejleder og understøtter organisationen inden for rekruttering, onboarding, kompetenceudvikling, ligestilling, arbejdsmiljø, organisations- og ledelsesudvikling. 
 
Vi søger bredt. Du er måske i dag selvstændig konsulent med brug for faste opgaver i en periode eller blive tanket op med gode kollegaer. Du kan også være nyuddannet, hvor denne stilling er din vej ind til en karriere inden for HR. Vi tilpasser indholdet i opgaverne til dit videns- og erfaringsniveau.  Uanset din baggrund, så tilbyder vi en spændende og udfordrende stilling, hvor du sammen med dine kollegaer får en unik mulighed og medansvar for at udmønte kommunes ønske om en strategisk og forretningsdrevet HR funktion.
 
Stillingen
Du vil blive en del af et engageret og motiveret team, der sætter faglighed i opgaveløsningen højt. Teamet arbejder i den kommende periode med implementering af nye vejledninger og handleplaner for rekruttering, onboarding, kompetenceudvikling og ligestilling.
 
Sideløbende hermed kigger temaet ind i nye leverancer i forhold til udvikling af en Rekrutterings- og Fastholdelseshandleplan, nyt MUS/LUS koncept, Trivselsundersøgelse mv.
 
Dine opgaver i teamet vil blive tilpasset dit videns- og erfaringsniveau.
 
Dine kompetencer
Formelle kompetencer
Du har, som den ideelle kandidat, en akademisk baggrund, hvor organisatorisk udvikling, læring og generelle HR-værktøjer er en del af din værktøjskasse. Det vil være en fordel, hvis du har praktisk erfaring med rollen som HR-Konsulent, men det er ikke et krav.  
 
Personlige kompetencer
Du kan gennem dine relationskompetencer skabe tillid, udvikle og engagere dine opgivelser i forfølgelse af konkrete mål.
 
I arbejdssituationen kan du proaktivt omsætte opgaver til handling og konkrete resultater. Din arbejdsstil er samarbejdsorienteret, og du er i stand til at følge organisatoriske rammer og aftaler.
Du formår i en hektisk hverdag med mange bolde i luften at bevare en strategisk helhedsorienterede tilgang til opgaveløsningen.
Politik og Strategi
HR, Løn og Forsikring består af fire teams – Team Forsikring, Team Forhandling og Personalejura, Team Løn og Personale og Team HR-Udvikling og Arbejdsmiljø. Vi er 21 ansatte i HR, Løn og Forsikring, og vi glæder os til at tage imod dig, som vores nye kollega.
 
HR, Løn og Forsikring er en del af Staben Politik og Strategi. Politik og Strategi består desuden af Administration og Jura samt Bosætning, Erhverv og Kommunikation. Det er Politik og Strategis målsætning, at vi gennem vores indsatser understøtter og bidrager til, at fagområder og stabe skaber værdi og resultater for borgere i kommunen.
 
Faaborg-Midtfyn Kommune
Faaborg-Midtfyn Kommune er geografisk den største kommune på Fyn med godt 51.800 indbyggere. Kommunen strækker sig fra Det Sydfynske Øhav over højskolelandet på Midtfyn til Odense-forstæderne i nord. Vi mener selv, at vi har Fyns smukkeste og mest mangfoldige kommune – en kommune kendetegnet ved borgere, der i høj grad engagerer sig. Det viser sig blandt andet i et rigt foreningsliv, i stærke lokalsamfund med fællesspisninger og årlige kulturbegivenheder samt i et levende iværksættermiljø.
Højskoleånden ligger dybt i os – og fællesskab og skabertrang er grundelementer i udviklingen og vores bestræbelser på at realisere kommunens udviklingsstrategi, Sammen skaber vi det bedste sted.

Rekrutteringsproces.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af HR, Løn og Forsikring Torsten Lyster på telefon 7253 1150.
 
Ansøgningsfristen er søndag den 24. oktober 2021, kl. 23.00. Vi forventer at holde samtaler torsdag den 28. oktober 2021.
Hvis du bliver inviteret til samtale, skal du forud for samtalen besvare en personprofilanalyse.
 
Løn og ansættelse
Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer med tiltrædelse hurtigst muligt.
Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.