Projektleder til Anlæg & Infrastruktur

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Trives du med spændende projekter inden for vejanlæg og byggemodninger? Har du gode samarbejdsevner både med kolleger og eksterne samarbejdspartnere? Og har du lyst til at være med til at sikre udviklingen af Vejle Kommune som Danmarks femte største kommune?

Så er det dig, vi søger til en stilling i Anlæg & Infrastruktur.

Du bliver en del af afdelingen Anlæg & Infrastruktur med 17 medarbejdere i området Mobilitet.
Afdelingen arbejder hver dag med en masse spændende projekter fra de helt store vejprojekter til mindre trafiksikkerhedsprojekter. Du er medbestemmende på hvilke opgaver, du varetager, og du tilrettelægger selv din arbejdsdag herefter. Som bygherre er du med i hele processen og bestemmer selv, hvor du vil lægge din primære indsats, og hvor du inddrager interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vejle Kommune er Danmarks femte største kommune og i hastig vækst. I 2021 kom der over 2000 nye borgere til kommunen. I Teknik & Miljø spiller vi en central rolle i at sikre den fremtidige udvikling med infrastruktur og byggemodninger, og vi har derfor rigtigt travlt i Anlæg & Infrastruktur.

Det er vigtigt, at du har erfaring inden for området og en baggrund som vejingeniør eller entreprenør og kan håndtere vejanlæg og byggemodning fra start til slut.
 

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektering af vejanlæg og byggemodninger i samspil med rådgivere
  • Byggeledelse og tilsyn
  • Økonomistyring
  • Projektledelse
  • Besvarelse af borgerhenvendelser i relation til dine projekter
 

Vi forventer, at du fagligt

  • er uddannet ingeniør inden for vejområdet, entreprenør eller tilsvarende
  • har minimum 5 års erfaring
  • er godt inde i vejregler og relevant lovgivning på vejområdet
  • er kommunikativ stærk i både skrift og tale
  • trives med at tale og mødes med borgere
  • har kørekort til personbil
 

Vi forventer, at du personligt

  • kan arbejde selvstændigt og samtidig er god til og har glæde ved at arbejde i fælleskaber om at løse opgaver
  • er fleksibel og omstillingsparat i forhold til ændring af opgaver og tidsplaner
  • er indstillet på sammen med kolleger og ledelse at være med til at skabe en spændende og dynamisk arbejdsplads med god stemning og høj motivation
  • trives i en hverdag, hvor opgaverne opstår løbende
 

Vi tilbyder

  • en spændende stilling inden for vejområdet med gode ansættelsesforhold
  • tæt samarbejde med de andre fagområder i Anlæg og Infrastruktur
  • en dagligdag med en bred kontaktflade i hele kommunen
  • udfordrende opgaver, hvor du kan bruge din faglighed sammen med andre til at skabe gode løsninger til gavn og glæde for borgere, erhverv og politikere
  • et godt miljø i en travl og dynamisk afdeling med højt til loftet
  • en fleksibel arbejdsdag med mulighed for hjemmearbejde
 

Yderligere oplysninger


Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte planlægger i Anlæg & Infrastruktur:
Pia Gulddahl Møller, tlf.: 29 36 30 46 eller mail piagm@vejle.dk eller afdelingsleder for Anlæg og Infrastruktur: Rasmus Wermuth Jensen, tlf.: 29 79 62 56 eller mail: rawje@vejle.dk

Du kan også sende en sms til en af ovenstående numre, så vil en kommende kollega ringe dig op og fortælle dig mere om arbejdet i Anlæg og Infrastruktur.
 

Løn- og ansættelsesvilkår


Dine løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timers arbejdsuge i gennemsnit.

Tiltrædelse den 1. april 2022 eller hurtigst muligt.
 

Ansøgningsfrist


Vi skal have din ansøgning senest mandag den 14. februar 2022.

Vi forventer at afholde 1. ansættelsessamtaler mandag den 21. februar 2022 og eventuelt 2.
ansættelsessamtaler onsdag den 23. februar 2022.

Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med en eventuel 2. samtale.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Projektleder til Anlæg & Infrastruktur


Trives du med spændende projekter inden for vejanlæg og byggemodninger? Har du gode samarbejdsevner både med kolleger og eksterne samarbejdspartnere? Og har du lyst til at være med til at sikre udviklingen af Vejle Kommune som Danmarks femte største kommune?

Så er det dig, vi søger til en stilling i Anlæg & Infrastruktur.

Du bliver en del af afdelingen Anlæg & Infrastruktur med 17 medarbejdere i området Mobilitet.
Afdelingen arbejder hver dag med en masse spændende projekter fra de helt store vejprojekter til mindre trafiksikkerhedsprojekter. Du er medbestemmende på hvilke opgaver, du varetager, og du tilrettelægger selv din arbejdsdag herefter. Som bygherre er du med i hele processen og bestemmer selv, hvor du vil lægge din primære indsats, og hvor du inddrager interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vejle Kommune er Danmarks femte største kommune og i hastig vækst. I 2021 kom der over 2000 nye borgere til kommunen. I Teknik & Miljø spiller vi en central rolle i at sikre den fremtidige udvikling med infrastruktur og byggemodninger, og vi har derfor rigtigt travlt i Anlæg & Infrastruktur.

Det er vigtigt, at du har erfaring inden for området og en baggrund som vejingeniør eller entreprenør og kan håndtere vejanlæg og byggemodning fra start til slut.
 

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektering af vejanlæg og byggemodninger i samspil med rådgivere
  • Byggeledelse og tilsyn
  • Økonomistyring
  • Projektledelse
  • Besvarelse af borgerhenvendelser i relation til dine projekter
 

Vi forventer, at du fagligt

  • er uddannet ingeniør inden for vejområdet, entreprenør eller tilsvarende
  • har minimum 5 års erfaring
  • er godt inde i vejregler og relevant lovgivning på vejområdet
  • er kommunikativ stærk i både skrift og tale
  • trives med at tale og mødes med borgere
  • har kørekort til personbil
 

Vi forventer, at du personligt

  • kan arbejde selvstændigt og samtidig er god til og har glæde ved at arbejde i fælleskaber om at løse opgaver
  • er fleksibel og omstillingsparat i forhold til ændring af opgaver og tidsplaner
  • er indstillet på sammen med kolleger og ledelse at være med til at skabe en spændende og dynamisk arbejdsplads med god stemning og høj motivation
  • trives i en hverdag, hvor opgaverne opstår løbende
 

Vi tilbyder

  • en spændende stilling inden for vejområdet med gode ansættelsesforhold
  • tæt samarbejde med de andre fagområder i Anlæg og Infrastruktur
  • en dagligdag med en bred kontaktflade i hele kommunen
  • udfordrende opgaver, hvor du kan bruge din faglighed sammen med andre til at skabe gode løsninger til gavn og glæde for borgere, erhverv og politikere
  • et godt miljø i en travl og dynamisk afdeling med højt til loftet
  • en fleksibel arbejdsdag med mulighed for hjemmearbejde
 

Yderligere oplysninger


Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte planlægger i Anlæg & Infrastruktur:
Pia Gulddahl Møller, tlf.: 29 36 30 46 eller mail piagm@vejle.dk eller afdelingsleder for Anlæg og Infrastruktur: Rasmus Wermuth Jensen, tlf.: 29 79 62 56 eller mail: rawje@vejle.dk

Du kan også sende en sms til en af ovenstående numre, så vil en kommende kollega ringe dig op og fortælle dig mere om arbejdet i Anlæg og Infrastruktur.
 

Løn- og ansættelsesvilkår


Dine løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timers arbejdsuge i gennemsnit.

Tiltrædelse den 1. april 2022 eller hurtigst muligt.
 

Ansøgningsfrist


Vi skal have din ansøgning senest mandag den 14. februar 2022.

Vi forventer at afholde 1. ansættelsessamtaler mandag den 21. februar 2022 og eventuelt 2.
ansættelsessamtaler onsdag den 23. februar 2022.

Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med en eventuel 2. samtale.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.