Administrativ medarbejder til bosted i Nordsjælland

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

CareMatch søger for kunde i Nordsjælland

Har du erfaring med vagtplanlægning og er du god til at skabe overblik, så er det måske dig vi leder efter!

I en spændende hverdag er du med til at sikre kvaliteten på vores bosted til glæde for vores beboere, som alle har gennemgribende udviklingsforstyrrelser.

Som administrativ medarbejder bliver du en del af administrationen, som arbejder tæt sammen med et ledelsesteam, hvor du vil møde god sparring og dialog om opgaverne.

Vi søger dig, som er god til at skabe relationer med dine kollegaer og har styr på koordinering på tværs af systemer.

Derudover forventer vi at du:

  • Har erfaring med vagtplanlægning
  • Har erfaring med IT-systemer for timeregistrering og vagtplanlægning
  • Er selvstændig og løsningsorienteret
  • Er god i skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Har en viden om overenskomster
  • Er samarbejdsorienteret

Vi ser gerne at du enten har en administrations bachelor, HK/kontoruddannelse, administrativ koordinator uddannelse, pædagogisk- eller sundhedsfaglig baggrund.

Dine opgaver som administrativ medarbejder vil b.la. være:

  • Udarbejdelse af mødeplaner 
  • Overblik over timeforbrug, sygefravær og mødeplan/er
  • Koordinering med medarbejdere og ledelse
  • At holde dig opdateret på relevante overenskomster/lokalaftaler ift. Arbejdstidsregler mv.
  • Vidensdeling

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte konsulent Tine Wiegaard på telefon 22 35 24 47 eller mail tw@carematch.dk

Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder til bosted i Nordsjælland

CareMatch søger for kunde i Nordsjælland

Har du erfaring med vagtplanlægning og er du god til at skabe overblik, så er det måske dig vi leder efter!

I en spændende hverdag er du med til at sikre kvaliteten på vores bosted til glæde for vores beboere, som alle har gennemgribende udviklingsforstyrrelser.

Som administrativ medarbejder bliver du en del af administrationen, som arbejder tæt sammen med et ledelsesteam, hvor du vil møde god sparring og dialog om opgaverne.

Vi søger dig, som er god til at skabe relationer med dine kollegaer og har styr på koordinering på tværs af systemer.

Derudover forventer vi at du:

  • Har erfaring med vagtplanlægning
  • Har erfaring med IT-systemer for timeregistrering og vagtplanlægning
  • Er selvstændig og løsningsorienteret
  • Er god i skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Har en viden om overenskomster
  • Er samarbejdsorienteret

Vi ser gerne at du enten har en administrations bachelor, HK/kontoruddannelse, administrativ koordinator uddannelse, pædagogisk- eller sundhedsfaglig baggrund.

Dine opgaver som administrativ medarbejder vil b.la. være:

  • Udarbejdelse af mødeplaner 
  • Overblik over timeforbrug, sygefravær og mødeplan/er
  • Koordinering med medarbejdere og ledelse
  • At holde dig opdateret på relevante overenskomster/lokalaftaler ift. Arbejdstidsregler mv.
  • Vidensdeling

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte konsulent Tine Wiegaard på telefon 22 35 24 47 eller mail tw@carematch.dk

Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.