Økonomikonsulent til forvaltningen Omsorg og Udvikling - Genopslag

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du nysgerrig og stærk til tal – og kan du lide at udvikle økonomisk styring, understøtte datadrevet ledelse og samtidig være på forkant med udviklingen? Så er stillingen som økonomikonsulent på senior- og socialområdet måske noget for dig.

Vi søger en økonomikonsulent i en tidsbegrænset periode som barselsvikar - til at varetage opgaver primært inden for plejecenterområdet. Plejecenterområdet har et budget på ca. 266 mio. kr.

Som økonomikonsulent handler det om at kunne se og forstå sammenhængen til den totale økonomi, herunder være konstruktivt kritisk i forhold til udviklingen i de bevilligede ydelser.

Stillingen er forankret i Økonomiteamet, som spiller en nøglerolle i forhold til budgetlægning og -opfølgning samt udvikling af ledelsesinformation med fokus på datadrevet ledelse for hele forvaltningen. Opgaverne er varierende og afvekslende og giver en spændende og udfordrende hverdag. Flair for tal, en kritisk tilgang og en god analytisk evne er vigtige elementer i det daglige arbejde.

Vi kan tilbyde dig en god introduktion. De første fire uger vil du arbejde sammen med økonomikonsulenten, der skal på barsel.


Primære arbejdsopgaver:

  • økonomisk sparringspartner for chefer og ledere
  • månedlig budgetopfølgning med chef og ledere
  • udvikling af forvaltningens ledelsesinformation
  • udvikle og forbedre økonomistyringen
  • dataanalyser og analyser af progression og effekt
  • deltage i det løbende regnskabsarbejde og regnskabsafslutning
  • være politisk sagsbehandler i forhold til økonomi
  • diverse ad hoc-opgaver.


Vi forventer, at du har:

  • relevant økonomifaglig uddannelse – gerne med erfaring inden for kommunalt regi
  • en stærk systematisk og analytisk tilgang til opgaverne
  • fokus på de store linjer, men kan detaljen
  • evnen til at prioritere dine arbejdsopgaver med mange bolde i luften herunder overholde deadlines
  • gode evner til at kommunikere med forskellige samarbejdspartnere i og uden for organisationen
  • gode evner for tværgående samarbejde
  • flair for databehandling og du behersker Excel på et højt niveau
  • har overskud til at være fleksibel og er parat til at give en ekstra hånd i teamet
  • engagement og godt humør.


Vi kan tilbyde:

  • et fagligt og engageret miljø i en organisation i løbende udvikling
  • afvekslende opgaver som giver et spændende og udfordrende job
  • gode udviklingsmuligheder og et højt ambitionsniveau
  • dygtige kollegaer, en uformel omgangstone og et godt humør
  • løn efter gældende overenskomst
  • fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig.

 

Har vi fanget din interesse?

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest søndag den 5. februar 2023.
Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, CV og relevante bilag.

Ansættelsessamtaler finder sted på torsdag den 9. februar 2023.

Tiltrædelse den 1. marts 2023 eller efter nærmere aftale.

Yderligere oplysninger kan du få hos leder af Økonomiteamet Ella Jensen på mobil 27 90 68 97.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomikonsulent til forvaltningen Omsorg og Udvikling - Genopslag

Er du nysgerrig og stærk til tal – og kan du lide at udvikle økonomisk styring, understøtte datadrevet ledelse og samtidig være på forkant med udviklingen? Så er stillingen som økonomikonsulent på senior- og socialområdet måske noget for dig.

Vi søger en økonomikonsulent i en tidsbegrænset periode som barselsvikar - til at varetage opgaver primært inden for plejecenterområdet. Plejecenterområdet har et budget på ca. 266 mio. kr.

Som økonomikonsulent handler det om at kunne se og forstå sammenhængen til den totale økonomi, herunder være konstruktivt kritisk i forhold til udviklingen i de bevilligede ydelser.

Stillingen er forankret i Økonomiteamet, som spiller en nøglerolle i forhold til budgetlægning og -opfølgning samt udvikling af ledelsesinformation med fokus på datadrevet ledelse for hele forvaltningen. Opgaverne er varierende og afvekslende og giver en spændende og udfordrende hverdag. Flair for tal, en kritisk tilgang og en god analytisk evne er vigtige elementer i det daglige arbejde.

Vi kan tilbyde dig en god introduktion. De første fire uger vil du arbejde sammen med økonomikonsulenten, der skal på barsel.


Primære arbejdsopgaver:

  • økonomisk sparringspartner for chefer og ledere
  • månedlig budgetopfølgning med chef og ledere
  • udvikling af forvaltningens ledelsesinformation
  • udvikle og forbedre økonomistyringen
  • dataanalyser og analyser af progression og effekt
  • deltage i det løbende regnskabsarbejde og regnskabsafslutning
  • være politisk sagsbehandler i forhold til økonomi
  • diverse ad hoc-opgaver.


Vi forventer, at du har:

  • relevant økonomifaglig uddannelse – gerne med erfaring inden for kommunalt regi
  • en stærk systematisk og analytisk tilgang til opgaverne
  • fokus på de store linjer, men kan detaljen
  • evnen til at prioritere dine arbejdsopgaver med mange bolde i luften herunder overholde deadlines
  • gode evner til at kommunikere med forskellige samarbejdspartnere i og uden for organisationen
  • gode evner for tværgående samarbejde
  • flair for databehandling og du behersker Excel på et højt niveau
  • har overskud til at være fleksibel og er parat til at give en ekstra hånd i teamet
  • engagement og godt humør.


Vi kan tilbyde:

  • et fagligt og engageret miljø i en organisation i løbende udvikling
  • afvekslende opgaver som giver et spændende og udfordrende job
  • gode udviklingsmuligheder og et højt ambitionsniveau
  • dygtige kollegaer, en uformel omgangstone og et godt humør
  • løn efter gældende overenskomst
  • fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig.

 

Har vi fanget din interesse?

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest søndag den 5. februar 2023.
Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, CV og relevante bilag.

Ansættelsessamtaler finder sted på torsdag den 9. februar 2023.

Tiltrædelse den 1. marts 2023 eller efter nærmere aftale.

Yderligere oplysninger kan du få hos leder af Økonomiteamet Ella Jensen på mobil 27 90 68 97.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.