Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studiejob som brander i Roskilde

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330067600Phoenix-79f693f112019-08-02T00:00:00Studiejob som brander i Roskilde

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

2019-08-28T23:50:20.783 Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.11jobnet79f693f1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3569976RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 794000RoskildeDKDanmark0
job-brander@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent800580JobNet5025435502543510002-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=79f693f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=79f693f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=79f693f1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=79f693f1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgStudiejob som brander i Roskilde12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362267309job-brander@relationmedia.dkjob-brander@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330087939Salgssupporter/salgsservicemedarbejder til TaastrupRobot Vi søger en frisk og skøn salgssupporter salgsservicemedarbejder til vores kunde i Taastrup. Du skal blandt andet arbejde med administration og support af sælgerteamet. Din profil Erfaren i kundeservice og salg. Erfaren i Microsoft Office. Erfaren i CRM-systemer og har datadisciplin ved indtastning i systemet. Hurtig og velformuleret skriftlig. relevant markedsførings-, kontor- eller salgsuddannelse er en fordel. God til kundekontakt og kommunikation. Flair for teamwork. Vilkår Fastansættelse på fuldtid i en attraktiv stilling, hvor du kommer til at samarbejde tæt med vores sælgere og bakke dem op i deres daglige arbejde. Du får en spændende og varieret hverdag med kundekontakt og meget intern kommunikation. En god løn efter kvalifikationer og mulighed for faglig og personlig udvikling i stillingen. Et godt arbejdsmiljø og en god teamånd. Ansøgning Ansøg via vores hjemmeside: www.pricelesspeople.dk find-et-job og klik på: Ansøg nu og upload din ansøgning, dit CV, dit billede, relevante uddannelsespapirer og referencer. Vi glæder os til at læse om dig.

Vi søger en frisk og skøn salgssupporter/salgsservicemedarbejder til vores kunde i Taastrup. Du skal blandt andet arbejde med administration og support af sælgerteamet.

Din profil

  • Erfaren i kundeservice og salg.
  • Erfaren i Microsoft Office.
  • Erfaren i CRM-systemer og har datadisciplin ved indtastning i systemet.
  • Hurtig og velformuleret skriftlig.
  • relevant markedsførings-, kontor- eller salgsuddannelse er en fordel.
  • God til kundekontakt og kommunikation.
  • Flair for teamwork.

Vilkår

Fastansættelse på fuldtid i en attraktiv stilling, hvor du kommer til at samarbejde tæt med vores sælgere og bakke dem op i deres daglige arbejde. Du får en spændende og varieret hverdag med kundekontakt og meget intern kommunikation. En god løn efter kvalifikationer og mulighed for faglig og personlig udvikling i stillingen. Et godt arbejdsmiljø og en god teamånd.

Ansøgning

Ansøg via vores hjemmeside: www.pricelesspeople.dk/find-et-job og klik på: "Ansøg nu" og upload din ansøgning, dit CV, dit billede, relevante uddannelsespapirer og referencer.

Vi glæder os til at læse om dig.

Priceless People ApSTaastrup2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330093303Kundeservicemedarbejder (24-27 timer) til kunde i TaastrupRobot Til vores kunde i Taastrup søges kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat, på 24-27 timer ugentligt med henblik på fastansættelse. Arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere internt mail system og hjælpe med ad hoc opgaver. Det er et krav, at du har god forståelse for IT og kan navigere dig rundt i et Outlook og oprette møder osv. Vi forventer at du: •har rimelige danskkundskaber, da instruktion og oplæring gives på dansk •har god forståelse for IT og er skarp i Outlook •kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativ •er en teamplayer og fungere godt i et fællesskab •kan fremvise straffeattest •erfaring fra lignende stilling er en fordel, ikke et krav Arbejdstid: Du kommer til at arbejde på daghold i timerne (24-27 timer): Mandag 8.00-12.00 Tirsdag 8.00-12.00 Onsdag 8.00-16.00 Torsdag 8.00-12.00 Fredag 8.00-15.30 Der afholdes individuelle samtaler løbende. Vi tilbyder god overenskomstmæssig løn. Bemærkninger til ansøgningen: Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse. Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede. Send venligst ansøgning på nedenstående formular, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse.

Til vores kunde i Taastrup søges kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat, på 24-27 timer ugentligt med henblik på fastansættelse.

 

Arbejdsopgaver: 

Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere internt mail system og hjælpe med ad hoc opgaver. Det er et krav, at du har god forståelse for IT og kan navigere dig rundt i et Outlook og oprette møder osv.

 

Vi forventer at du:
•har rimelige danskkundskaber, da instruktion og oplæring gives på dansk
•har god forståelse for IT og er skarp i Outlook
•kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativ
•er en teamplayer og fungere godt i et fællesskab
•kan fremvise straffeattest
•erfaring fra lignende stilling er en fordel, ikke et krav

 

Arbejdstid:
Du kommer til at arbejde på daghold i timerne (24-27 timer):

Mandag 8.00-12.00
Tirsdag 8.00-12.00
Onsdag 8.00-16.00
Torsdag 8.00-12.00
Fredag 8.00-15.30

 

Der afholdes individuelle samtaler løbende.

Vi tilbyder god overenskomstmæssig løn.


Bemærkninger til ansøgningen:
Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse.
Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede.
Send venligst ansøgning på nedenstående formular, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse.

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.Taastrup2019-09-20T00:00:002019-09-30T00:00:00
330088008Svensk talende Salgs-supporter søgesRobot Til dynamisk og livligt salgs service team søges svensktalende Supporter Du er flydende i svensk og dansk, og mestrer IT på fornuftigt niveau. Din dagligdag vil bestå af salgssupport samt opfølgning på kunder pr tlf og Teamviewer, primært henvendt imod vores mange svenske kunder. Ligeledes vil du indgå i en dagligdag hvor du hjælper kunden med alt lige fra oprettelse og igangsætning, til diverse spørgsmål vedr. brugen af vores ydelser. Som udgangspunkt er du vandt til at arbejde med IT, og har måske siddet som Phoner caller tidligere og er derfor vandt til at yde høj service over telefonen. Vi tilbyder: En ung og dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning En flexibel stilling hvor du selv er med til at forme indhold daglige routiner Fornuftig løn efter kvalifikationer Gode kollegaer med sans for humor og en fri og uformel omgangstone Om dig kan det siges at du er livlig og dynamisk, men først og fremmest klar på at servicere vores mange kunder både på svensk og dansk. Du er glad for at tale i telefon, og trives med at dette er den primære kontaktform til kunderne. virksomheden er centralt placeret i næstved, og med gode parkeringsforhold, der er ligeledes kort til offentlig transport. om du er mand eller kvinde, 21 eller 60 er ikke så vigtigt for os, det vigtigste er at du kan nikke genkendende til ovenstående kvaliteter vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Til dynamisk og livligt salgs & service team søges svensktalende Supporter

Du er flydende i svensk og dansk, og mestrer IT på fornuftigt niveau.

Din dagligdag vil bestå af salgssupport samt opfølgning på kunder pr tlf og Teamviewer, primært henvendt imod vores mange svenske kunder.

Ligeledes vil du indgå i en dagligdag hvor du hjælper kunden med alt lige fra oprettelse og igangsætning, til  diverse spørgsmål vedr. brugen af vores ydelser.

Som udgangspunkt er du vandt til at arbejde med IT, og har måske siddet som Phoner/caller tidligere og er derfor vandt til at yde høj service over telefonen.

Vi tilbyder:

  • En ung og dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning
  • En flexibel stilling hvor du selv er med til at forme indhold daglige routiner
  • Fornuftig løn efter kvalifikationer
  • Gode kollegaer med sans for humor og en fri og uformel omgangstone

Om dig kan det siges at du er livlig og dynamisk, men først og fremmest klar på at servicere vores mange kunder både på svensk og dansk.

Du er glad for at tale i telefon, og trives med at dette er den primære kontaktform til kunderne.

virksomheden er centralt placeret i næstved, og med gode parkeringsforhold, der er ligeledes kort til offentlig transport.

om du er mand eller kvinde, 21 eller 60 er ikke så vigtigt for os, det vigtigste er at du kan nikke genkendende til ovenstående kvaliteter

vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Digitalservicebog ApSNæstved2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgssupporter/salgsservicemedarbejder til Taastrup

Priceless People ApS

Taastrup
Vi søger en frisk og skøn salgssupporter salgsservicemedarbejder til vores kunde i Taastrup. Du skal blandt andet arbejde med administration og support af sælgerteamet. Din profil Erfaren i kundeservice og salg. Erfaren i Microsoft Office. Erfaren i...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Kundeservicemedarbejder (24-27 timer) til kunde i Taastrup

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.

Taastrup
Til vores kunde i Taastrup søges kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat, på 24-27 timer ugentligt med henblik på fastansættelse. Arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere int...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Svensk talende Salgs-supporter søges

Digitalservicebog ApS

Næstved
Til dynamisk og livligt salgs service team søges svensktalende Supporter Du er flydende i svensk og dansk, og mestrer IT på fornuftigt niveau. Din dagligdag vil bestå af salgssupport samt opfølgning på kunder pr tlf og Teamviewer, primært henvendt i...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019