DEBITORBOGHOLDER TIL VIRKSOMHED I VÆKST

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Job-id: 4048-3699

Har du en håndfuld års erfaring som debitorbogholder eller regnskabsassistent? Kan du lide at arbejde i flere forskellige it-systemer? Er du god til at kommunikere på flere niveauer? Og har du lyst til at håndtere en række mindre projektopgaver?

Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en debitorbogholder/regnskabsassistent til vores kunde – en virksomhed, hvor der er højt til loftet og gode udviklingsmuligheder. Virksomheden holder til i flotte lokaler i Hellerup. Stillingen er på fuldtid, og ansættelsesstart er snarest muligt.

Et udviklingsorienteret og lærerigt miljø:
Virksomheden har i alt ca. 400 medarbejdere på landsplan. Du bliver taget godt imod af ca. 15 kolleger på hovedkontoret i Hellerup. Virksomheden fusionerede med en anden virksomhed i begyndelsen af 2019 og er inde i en meget spændende udvikling.

Virksomheden har et godt renommé og har meget fokus på etik, og på at kunderne er fuldt tilfredse med deres samarbejde. Du bliver en del af et godt læringsmiljø, hvor du får mulighed for at varetage opgaver med gode faglige udfordringer.

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Du kommer til at stå for forskellige typer af faktureringer og være tovholder vedr. faktureringsgrundlag
  • Opfølgninger på betalinger
  • Bogføring af finansbilag og betalinger
  • Kommunikation internt med kundechefer vedr. debitorer
  • Svare kundemails
  • Løbende ad hoc-opgaver i en virksomhed, hvor der er fokus på vækst og optimering

Dine faglige kvalifikationer:
  • Du har gerne 3-5 års erfaring som debitorbogholder eller regnskabsassistent
  • Du er rutineret i at bruge Excel og fører uden besvær forskellige tal over i et Excelark
  • Du har gode talkundskaber
  • Du er rutineret bruger af Navision (virksomheden bruger Navision 2016)
  • Du kan påtage selvstændigt ansvar for opgaverne
  • Du har flair for it – og bevæger dig let og ubesværet rundt i forskellige systemer

Dine personlige egenskaber:
  • Du bliver motiveret af at få enderne til at mødes i samarbejde med kunderne
  • Du trives med meget udadvendt kontakt og er god til at kommunikere
  • Du arbejder struktureret, systematisk og detaljeorienteret med dine opgaver
  • Du tager gerne initiativ til at forbedre arbejdsgange og processer
  • Du er en holdspiller, som gerne hjælper dine kolleger
  • Du arbejder operativt og kan lide at flytte bunker
  • Du er god til at afslutte opgaverne herunder projekte?r

Virksomheden tilbyder:
  • En fast stilling på fuldtid med ansættelsesstart snarest muligt
  • At blive en del af en virksomhed i vækst med et godt læringsmiljø og gode udviklingsmuligheder
  • Samarbejde med engagerede og professionelle kolleger
  • En god løn og pension
  • En lækker frokostordning
  • Sociale arrangemente?r

Hvis du vil videre:
Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via knappen "Send ansøgning" herunder.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.

I denne tid interviewer vi gerne kandidater over telefonen og via videomøder. Denne proces foregår løbende. Ansættelsesstart er efter aftale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Allround Bogholder

Sandager Træning & HR ApS

Nordhavn
Sandager HR søger for kunde: Har du styr på tallene? Succes fordrer, at der er styr på tallene. Derfor har vi hos BIBS en vigtig stilling som bogholder til dig, hvis du har kompetencerne i orden og er erfaren, selvstændig og stabil. Du skal som bogh...
Indrykket:7. november 2021

Personalekonsulent med solid administrativ erfaring

Vikarvagten ApS

Allerød
Er du en stærk person med gåpåmod og vedholdenhed? Trives du i en travl hverdag, hvor der arbejdes med korte deadlines? Vil du arbejde i en lille virksomhed, hvor vi griner sammen og løfter i flok?Bliv en del af en arbejdsplads med store ambitionerV...
Indrykket:1. november 2021

Seniorkonsulent til vores nye økonomi- og regnskabssuite

Zenegy ApS

Hørsholm
Måske har du en baggrund som bogholder og en passion for teknologi eller måske har du arbejdet med support eller onboarding i en softwarevirksomhed og på den måde opnået stor viden om bogføring? Hos Zenegy bliver du en af nøglemedarbejderne i arbejd...
Indrykket:27. oktober 2021

Erfarne regnskabs- og økonomichefer søges til stillinger på interimbasis i Aarhus området

Proselection

København K
Beskrivelse Har du lyst til at bruge din erfaring og kompetencer i nye omgivelser? Kan du træde til med kort varsel og sikre stabilitet? Så vil vi gerne høre fra dig! Vores kunder efterspørger løbende kandidater, der opererer på et højt fagligt nive...
Indrykket:2. november 2021

Velbevandret regnskabsmedarbejder med rejseafregningserfaring søges til international virksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Kan du se dig selv i et multikulturelt miljø? Trives du med at arbejde med rejseafregninger, finans og kreditorer? Søger du en 37 timers stilling inkl. frokost? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I stillingen som regnskabsmedarbejder, v...
Indrykket:3. november 2021

DEBITORBOGHOLDER TIL VIRKSOMHED I VÆKST

Job-id: 4048-3699

Har du en håndfuld års erfaring som debitorbogholder eller regnskabsassistent? Kan du lide at arbejde i flere forskellige it-systemer? Er du god til at kommunikere på flere niveauer? Og har du lyst til at håndtere en række mindre projektopgaver?

Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en debitorbogholder/regnskabsassistent til vores kunde – en virksomhed, hvor der er højt til loftet og gode udviklingsmuligheder. Virksomheden holder til i flotte lokaler i Hellerup. Stillingen er på fuldtid, og ansættelsesstart er snarest muligt.

Et udviklingsorienteret og lærerigt miljø:
Virksomheden har i alt ca. 400 medarbejdere på landsplan. Du bliver taget godt imod af ca. 15 kolleger på hovedkontoret i Hellerup. Virksomheden fusionerede med en anden virksomhed i begyndelsen af 2019 og er inde i en meget spændende udvikling.

Virksomheden har et godt renommé og har meget fokus på etik, og på at kunderne er fuldt tilfredse med deres samarbejde. Du bliver en del af et godt læringsmiljø, hvor du får mulighed for at varetage opgaver med gode faglige udfordringer.

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Du kommer til at stå for forskellige typer af faktureringer og være tovholder vedr. faktureringsgrundlag
  • Opfølgninger på betalinger
  • Bogføring af finansbilag og betalinger
  • Kommunikation internt med kundechefer vedr. debitorer
  • Svare kundemails
  • Løbende ad hoc-opgaver i en virksomhed, hvor der er fokus på vækst og optimering

Dine faglige kvalifikationer:
  • Du har gerne 3-5 års erfaring som debitorbogholder eller regnskabsassistent
  • Du er rutineret i at bruge Excel og fører uden besvær forskellige tal over i et Excelark
  • Du har gode talkundskaber
  • Du er rutineret bruger af Navision (virksomheden bruger Navision 2016)
  • Du kan påtage selvstændigt ansvar for opgaverne
  • Du har flair for it – og bevæger dig let og ubesværet rundt i forskellige systemer

Dine personlige egenskaber:
  • Du bliver motiveret af at få enderne til at mødes i samarbejde med kunderne
  • Du trives med meget udadvendt kontakt og er god til at kommunikere
  • Du arbejder struktureret, systematisk og detaljeorienteret med dine opgaver
  • Du tager gerne initiativ til at forbedre arbejdsgange og processer
  • Du er en holdspiller, som gerne hjælper dine kolleger
  • Du arbejder operativt og kan lide at flytte bunker
  • Du er god til at afslutte opgaverne herunder projekte?r

Virksomheden tilbyder:
  • En fast stilling på fuldtid med ansættelsesstart snarest muligt
  • At blive en del af en virksomhed i vækst med et godt læringsmiljø og gode udviklingsmuligheder
  • Samarbejde med engagerede og professionelle kolleger
  • En god løn og pension
  • En lækker frokostordning
  • Sociale arrangemente?r

Hvis du vil videre:
Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via knappen "Send ansøgning" herunder.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.

I denne tid interviewer vi gerne kandidater over telefonen og via videomøder. Denne proces foregår løbende. Ansættelsesstart er efter aftale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Allround Bogholder

Sandager Træning & HR ApS

Nordhavn
Sandager HR søger for kunde: Har du styr på tallene? Succes fordrer, at der er styr på tallene. Derfor har vi hos BIBS en vigtig stilling som bogholder til dig, hvis du har kompetencerne i orden og er erfaren, selvstændig og stabil. Du skal som bogh...
Indrykket:7. november 2021

Personalekonsulent med solid administrativ erfaring

Vikarvagten ApS

Allerød
Er du en stærk person med gåpåmod og vedholdenhed? Trives du i en travl hverdag, hvor der arbejdes med korte deadlines? Vil du arbejde i en lille virksomhed, hvor vi griner sammen og løfter i flok?Bliv en del af en arbejdsplads med store ambitionerV...
Indrykket:1. november 2021

Seniorkonsulent til vores nye økonomi- og regnskabssuite

Zenegy ApS

Hørsholm
Måske har du en baggrund som bogholder og en passion for teknologi eller måske har du arbejdet med support eller onboarding i en softwarevirksomhed og på den måde opnået stor viden om bogføring? Hos Zenegy bliver du en af nøglemedarbejderne i arbejd...
Indrykket:27. oktober 2021

Erfarne regnskabs- og økonomichefer søges til stillinger på interimbasis i Aarhus området

Proselection

København K
Beskrivelse Har du lyst til at bruge din erfaring og kompetencer i nye omgivelser? Kan du træde til med kort varsel og sikre stabilitet? Så vil vi gerne høre fra dig! Vores kunder efterspørger løbende kandidater, der opererer på et højt fagligt nive...
Indrykket:2. november 2021

Velbevandret regnskabsmedarbejder med rejseafregningserfaring søges til international virksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Kan du se dig selv i et multikulturelt miljø? Trives du med at arbejde med rejseafregninger, finans og kreditorer? Søger du en 37 timers stilling inkl. frokost? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I stillingen som regnskabsmedarbejder, v...
Indrykket:3. november 2021