Administrativ medarbejder til Børne- og Familiecentret

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Børne- og Ungeområdet

Brænder du for den administrative understøttelse af et Børne- og Familiecenter og en Ungeenhed, hvor du kan blive udfordret på en bred vifte af administrative opgaver - så er denne stilling ved Børne- og Familiecentret (BFC) i Odder Kommune måske noget for dig!

Børne- og Familiecentret er tværfagligt organiseret og består af Sundhedspleje, PPR, Forebyggelse, Myndighed og administrative medarbejdere. Børne- og Familiecentret arbejder for, at børn og unge i aldersgruppen -9.mdr. til 15 år får de bedst mulige betingelser for udvikling og trivsel, således at barnet/den unge gives mulighed for at udnytte og udvikle deres ressourcer af fysisk, intellektuel, følelsesmæssig og social karakter. Ungeenheden betjener målgruppen fra 15- 29 år.

Den administrative afdeling understøtter Børne- og Familiecentret samt vores Ungeenhed med opgaver, der spænder lige fra løn, administrativ- og økonomisk sagsbehandling og betjening af vores front.

Vi søger en kollega, der skal indgå i dette team, og som motiveres af at blive udfordret på en bred vifte af opgaver og arbejde på tværs med sine kollegaer.

 

Arbejdsområde:

I stillingen som administrativ medarbejder er der fokus på varierede opgaver;

Fronten

  • Indhentning af statusudtalelser fra skoler og daginstitutioner
  • Administrativ behandling af underretninger
  • Udsendelse af orienteringsbrev vedr. restancer (fra Odder Forsyningsselskab)
  • Håndtering af post og telefoniske henvendelser, som receptionen på rådhuset ikke kan viderestille.
  • Bestilling af tolkeydelser

PPR

  • Administrativ understøttelse af revisitationer på dagtilbud- og skolernes specialområde og eksterne skole- og dagtilbud, som betjenes af PPR.
  • Statistik og udarbejdelse af småbørnsliste

 

Sagsfremstilling til politiske behandling

  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger til politiske behandling i et samarbejde med virksomhedslederne fra Børne- og Familiecentret samt Ungeenheden.

 

BFC tilbyder:  

  • Et afvekslende og fleksibelt job med store faglige og personlige udfordringer
  • Sammenhold, omsorg for hinanden og gode grin i hverdagen
  • En arbejdsplads med fokus på kompetenceudvikling med fokus på kerneopgaven
  • En arbejdsplads med plads til forskelligheder og samarbejde på tværs af fagligheder
  • Da vi er en lille kommune, vil der være rig mulighed for, at dine ideer for udvikling af området kan blive til virkelighed og til gavn for vores familier
  • Tilgængelig afdelingsleder

 

Vi forventer, at du:

  • Har en grunduddannelse inden for offentlig administration
  • Er udfordrende på eget perspektiv og nysgerrig på andres med formål at bruge hinandens styrker
  • Er samarbejds- og udviklingsorienteret både i den administrative gruppe og på tværs af afdelingerne på Børne- og Familiecentret
  • Er ressourceorienteret og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Er villig til at hjælpe andre, selvom opgaverne ikke er ens primære opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk i forhold til administrativt arbejde
  • Gerne har kendskab/erfaring med NOVA

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Der er der tale om en stilling på 25 timer, og du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst samt aflønnet efter principperne om lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Ansøgninger, som ikke er vedlagt dokumentation for uddannelse og CV, vil ikke komme i betragtning.

 

Ansøgningsfrist: den 14.11 2021

Ansættelsessamtalerne foregår den 18.11.2021 i Børne- og Familiecentret, Vitavej 57, 8300 Odder.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Afdelingsleder Linda Sørensen tlf. 30 84 34 37

Adm. medarbejder Fie Rasmussen tlf. 23 42 95 89

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Administrativ Medarbejder til VaccineDanmark

VaccineDanmark.dk ApS

Herning
Hos VaccineDanmark Aps søger vi personale til vores mange vaccinationsopgaver på tværs af landet, hvert efterår i perioden fra 1. oktober til 15. januar.Arbejdet består primært i at registere borgere og medarbejdere på landets plejehjem og virksomhe...
Indrykket:19. oktober 2021

Struktureret, effektiv og omstillingsparat regnskabsmedarbejder (m/k)

Alletiders Regnskab & Bogføring v/Line Rostgaard Jørgensen

Tranbjerg J
Har du mod på et afvekslende job hvor du en del af tiden arbejder direkte ude hos vores kunder og andre dage hjemme på kontoret? Hvis ja, så er du måske den vi søger! Du kommer til selvstændigt at varetage en række bogholderi- og regnskabsfunktioner...
Indrykket:28. oktober 2021

Ambitiøs og erfaren Revisor / Financial Controller søges

Ajdo ApS

Tranbjerg J
Er du en erfaren revisor financial controller, der ønsker en hverdag i et fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø. Drømmer du om at få ansvar og egen kundeporteføjle, så er det dig vi søger. Ajdo er en hastigt voksende regnskab- og skattevirksomhed med ...
Indrykket:25. oktober 2021

Customer Service Agent hos Hungry (deltids)

HUNGRY.DK ApS

Risskov
Kunne du tænke dig et spændende job, hvor god kundeservice er i højsædet? Og brænder du for at sikre den gode oplevelse hver gang? Så passer du helt sikkert ind i Hungry s Customer Service team! Ønsker du derudover at blive en del af en Danmarks mes...
Indrykket:20. oktober 2021

Konferencechef - DanskOase

UnikRecruitment

Odder
DanskOase søger en Konferencechef til en nyoprettet stilling med tiltrædelse pr 1. januar 2022 eller snarest derefter. DanskOase er en netværksbevægelse som arbejder for fornyelse, udrustning og mission i sognekirker, fri- og valgmenigheder på et ka...
Indrykket:22. oktober 2021

Administrativ medarbejder til Børne- og Familiecentret

Administrativ medarbejder til Børne- og Ungeområdet

Brænder du for den administrative understøttelse af et Børne- og Familiecenter og en Ungeenhed, hvor du kan blive udfordret på en bred vifte af administrative opgaver - så er denne stilling ved Børne- og Familiecentret (BFC) i Odder Kommune måske noget for dig!

Børne- og Familiecentret er tværfagligt organiseret og består af Sundhedspleje, PPR, Forebyggelse, Myndighed og administrative medarbejdere. Børne- og Familiecentret arbejder for, at børn og unge i aldersgruppen -9.mdr. til 15 år får de bedst mulige betingelser for udvikling og trivsel, således at barnet/den unge gives mulighed for at udnytte og udvikle deres ressourcer af fysisk, intellektuel, følelsesmæssig og social karakter. Ungeenheden betjener målgruppen fra 15- 29 år.

Den administrative afdeling understøtter Børne- og Familiecentret samt vores Ungeenhed med opgaver, der spænder lige fra løn, administrativ- og økonomisk sagsbehandling og betjening af vores front.

Vi søger en kollega, der skal indgå i dette team, og som motiveres af at blive udfordret på en bred vifte af opgaver og arbejde på tværs med sine kollegaer.

 

Arbejdsområde:

I stillingen som administrativ medarbejder er der fokus på varierede opgaver;

Fronten

  • Indhentning af statusudtalelser fra skoler og daginstitutioner
  • Administrativ behandling af underretninger
  • Udsendelse af orienteringsbrev vedr. restancer (fra Odder Forsyningsselskab)
  • Håndtering af post og telefoniske henvendelser, som receptionen på rådhuset ikke kan viderestille.
  • Bestilling af tolkeydelser

PPR

  • Administrativ understøttelse af revisitationer på dagtilbud- og skolernes specialområde og eksterne skole- og dagtilbud, som betjenes af PPR.
  • Statistik og udarbejdelse af småbørnsliste

 

Sagsfremstilling til politiske behandling

  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger til politiske behandling i et samarbejde med virksomhedslederne fra Børne- og Familiecentret samt Ungeenheden.

 

BFC tilbyder:  

  • Et afvekslende og fleksibelt job med store faglige og personlige udfordringer
  • Sammenhold, omsorg for hinanden og gode grin i hverdagen
  • En arbejdsplads med fokus på kompetenceudvikling med fokus på kerneopgaven
  • En arbejdsplads med plads til forskelligheder og samarbejde på tværs af fagligheder
  • Da vi er en lille kommune, vil der være rig mulighed for, at dine ideer for udvikling af området kan blive til virkelighed og til gavn for vores familier
  • Tilgængelig afdelingsleder

 

Vi forventer, at du:

  • Har en grunduddannelse inden for offentlig administration
  • Er udfordrende på eget perspektiv og nysgerrig på andres med formål at bruge hinandens styrker
  • Er samarbejds- og udviklingsorienteret både i den administrative gruppe og på tværs af afdelingerne på Børne- og Familiecentret
  • Er ressourceorienteret og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Er villig til at hjælpe andre, selvom opgaverne ikke er ens primære opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk i forhold til administrativt arbejde
  • Gerne har kendskab/erfaring med NOVA

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Der er der tale om en stilling på 25 timer, og du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst samt aflønnet efter principperne om lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Ansøgninger, som ikke er vedlagt dokumentation for uddannelse og CV, vil ikke komme i betragtning.

 

Ansøgningsfrist: den 14.11 2021

Ansættelsessamtalerne foregår den 18.11.2021 i Børne- og Familiecentret, Vitavej 57, 8300 Odder.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Afdelingsleder Linda Sørensen tlf. 30 84 34 37

Adm. medarbejder Fie Rasmussen tlf. 23 42 95 89

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Administrativ Medarbejder til VaccineDanmark

VaccineDanmark.dk ApS

Herning
Hos VaccineDanmark Aps søger vi personale til vores mange vaccinationsopgaver på tværs af landet, hvert efterår i perioden fra 1. oktober til 15. januar.Arbejdet består primært i at registere borgere og medarbejdere på landets plejehjem og virksomhe...
Indrykket:19. oktober 2021

Struktureret, effektiv og omstillingsparat regnskabsmedarbejder (m/k)

Alletiders Regnskab & Bogføring v/Line Rostgaard Jørgensen

Tranbjerg J
Har du mod på et afvekslende job hvor du en del af tiden arbejder direkte ude hos vores kunder og andre dage hjemme på kontoret? Hvis ja, så er du måske den vi søger! Du kommer til selvstændigt at varetage en række bogholderi- og regnskabsfunktioner...
Indrykket:28. oktober 2021

Ambitiøs og erfaren Revisor / Financial Controller søges

Ajdo ApS

Tranbjerg J
Er du en erfaren revisor financial controller, der ønsker en hverdag i et fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø. Drømmer du om at få ansvar og egen kundeporteføjle, så er det dig vi søger. Ajdo er en hastigt voksende regnskab- og skattevirksomhed med ...
Indrykket:25. oktober 2021

Customer Service Agent hos Hungry (deltids)

HUNGRY.DK ApS

Risskov
Kunne du tænke dig et spændende job, hvor god kundeservice er i højsædet? Og brænder du for at sikre den gode oplevelse hver gang? Så passer du helt sikkert ind i Hungry s Customer Service team! Ønsker du derudover at blive en del af en Danmarks mes...
Indrykket:20. oktober 2021

Konferencechef - DanskOase

UnikRecruitment

Odder
DanskOase søger en Konferencechef til en nyoprettet stilling med tiltrædelse pr 1. januar 2022 eller snarest derefter. DanskOase er en netværksbevægelse som arbejder for fornyelse, udrustning og mission i sognekirker, fri- og valgmenigheder på et ka...
Indrykket:22. oktober 2021