Løn- & Personalekonsulent i central funktion - Løn & Personale

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du evnerne? Så har vi mulighederne!
Har du evner inden for lønadministration i en offentlig virksomhed? Kunne du tænke dig at supportere Holstebro Kommunes decentrale enheder med et smil, og trives du i en hverdag med mange opgaver og bolde i luften? Så er det dig vi søger til vores centrale løn- og personalekontor ved Holstebro Kommune.

Løn & Personale sætter en ære i at sikre rette løn i rette tid til ca. 5.500 ansatte, og varetager de almindelige forekommende opgaver i en lønafdeling. Humoren er på et højt plan, og vi vil hinanden det bedste. Nu søger vi en ny kollega til ansættelse senest pr. 1. december 2021, hvor stillingen som udgangspunkt er på 37 timer pr. uge. Vi vil gerne have dig med på holdet!

Vi søger dig, som

  • Har en relevant uddannelse
  • Ofte sparrer med dine kollegaer
  • Stiller spørgsmål, når du undrer dig eller ikke kender svaret
  • Er omstillingsparat og medinddragende
  • Trives med rutine- såvel som fordybelsesopgaver
  • Har kendskab til lønadministration i en offentlig virksomhed
  • Er serviceorienteretHar du kendskab til SD (herunder Tjenestetid og/eller evt. Optima) og SbSys er det en fordel.

Jobbet indeholder
  • Egne ansvarsområder
  • Konsulentfunktion vedr. overenskomster og aftaler på det kommunale område
  • Support til decentrale enheder – telefonisk, på mail og ved fysisk fremmøde
  • Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejdere i lønsystemet
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve og lønindplaceringsskemaer m.v.
  • Anmodning m.v. af dagpengerefusion

Vi tilbyder dig
  • En attraktiv og familievenlig arbejdsplads
  • En arbejdsplads med særdeles gode og dygtige kolleger
  • En god oplæring
  • Faglige og personlige udviklingsmuligheder

Om os
Løn & Personale er en afdeling under Personale og Jura, der er en Stabsfunktion under Vicekommunaldirektøren. Vi spænder vidt i organisationen og har ambitioner om at være den ”foretrukne samarbejdspartner” for ledere og administrative funktioner i Holstebro Kommune. Vi er serviceorienterede og bevidste om, at vi skaber grundlaget for, at vores kolleger kan udføre deres arbejde. Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering og god service er centrale elementer i vores hverdag. Vi er en god arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet” og plads til den enkelte.

Læs mere i job- og personprofilen her.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest tirsdag den 26. oktober 2021 kl. 12.

Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af uge 43.

Du kan finde flere oplysninger på www.holstebro.dk

Du er velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder, Louise Hebsgaard på telefon 30 54 14 31.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Har du lyst til at blive en del af et godt nationalt hold?

ALPI

Herning
Vi tror på, at hvor der er vilje - er der en vej. Vi har fokus på højt humør, fællesskab og mangfoldighed. ALPI er en virksomhed i udvikling og vækst. Hos os er der højt til loftet - og mange engagerede og kompetente kollegaer. Vi mangler en dispone...
Indrykket:26. oktober 2021

Rådgiver - Administration - Support - IT

BORBJERG SPAREKASSE

Holstebro
Vi er et frisk team på 10 engagerede medarbejdere, som mangler 2-3 nye kolleger. Så kunne du tænke dig at arbjede i et pengeinstitut - der er kåret som Bedste Bank 4 gange de seneste 5 år - der har vundet prisen som det 2. sikreste pengeinstitut af ...
Indrykket:25. oktober 2021

Bogholder søges til GB Kontorservice

GB Kontorservice

Herning
Har du erfaring med bogholderi- og revisionsopgaver? Vil du selvstændigt arbejde med dine egne kunder? Trives du med en fleksibel hverdag, gode kolleger og et godt arbejdsmiljø? Så er dig, vi søger! GB Kontorservice har store vækstambitioner, og vi ...
Indrykket:19. oktober 2021

Løn- & Personalekonsulent i central funktion - Løn & Personale

Har du evnerne? Så har vi mulighederne!
Har du evner inden for lønadministration i en offentlig virksomhed? Kunne du tænke dig at supportere Holstebro Kommunes decentrale enheder med et smil, og trives du i en hverdag med mange opgaver og bolde i luften? Så er det dig vi søger til vores centrale løn- og personalekontor ved Holstebro Kommune.

Løn & Personale sætter en ære i at sikre rette løn i rette tid til ca. 5.500 ansatte, og varetager de almindelige forekommende opgaver i en lønafdeling. Humoren er på et højt plan, og vi vil hinanden det bedste. Nu søger vi en ny kollega til ansættelse senest pr. 1. december 2021, hvor stillingen som udgangspunkt er på 37 timer pr. uge. Vi vil gerne have dig med på holdet!

Vi søger dig, som

  • Har en relevant uddannelse
  • Ofte sparrer med dine kollegaer
  • Stiller spørgsmål, når du undrer dig eller ikke kender svaret
  • Er omstillingsparat og medinddragende
  • Trives med rutine- såvel som fordybelsesopgaver
  • Har kendskab til lønadministration i en offentlig virksomhed
  • Er serviceorienteretHar du kendskab til SD (herunder Tjenestetid og/eller evt. Optima) og SbSys er det en fordel.

Jobbet indeholder
  • Egne ansvarsområder
  • Konsulentfunktion vedr. overenskomster og aftaler på det kommunale område
  • Support til decentrale enheder – telefonisk, på mail og ved fysisk fremmøde
  • Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejdere i lønsystemet
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve og lønindplaceringsskemaer m.v.
  • Anmodning m.v. af dagpengerefusion

Vi tilbyder dig
  • En attraktiv og familievenlig arbejdsplads
  • En arbejdsplads med særdeles gode og dygtige kolleger
  • En god oplæring
  • Faglige og personlige udviklingsmuligheder

Om os
Løn & Personale er en afdeling under Personale og Jura, der er en Stabsfunktion under Vicekommunaldirektøren. Vi spænder vidt i organisationen og har ambitioner om at være den ”foretrukne samarbejdspartner” for ledere og administrative funktioner i Holstebro Kommune. Vi er serviceorienterede og bevidste om, at vi skaber grundlaget for, at vores kolleger kan udføre deres arbejde. Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering og god service er centrale elementer i vores hverdag. Vi er en god arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet” og plads til den enkelte.

Læs mere i job- og personprofilen her.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest tirsdag den 26. oktober 2021 kl. 12.

Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af uge 43.

Du kan finde flere oplysninger på www.holstebro.dk

Du er velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder, Louise Hebsgaard på telefon 30 54 14 31.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Har du lyst til at blive en del af et godt nationalt hold?

ALPI

Herning
Vi tror på, at hvor der er vilje - er der en vej. Vi har fokus på højt humør, fællesskab og mangfoldighed. ALPI er en virksomhed i udvikling og vækst. Hos os er der højt til loftet - og mange engagerede og kompetente kollegaer. Vi mangler en dispone...
Indrykket:26. oktober 2021

Rådgiver - Administration - Support - IT

BORBJERG SPAREKASSE

Holstebro
Vi er et frisk team på 10 engagerede medarbejdere, som mangler 2-3 nye kolleger. Så kunne du tænke dig at arbjede i et pengeinstitut - der er kåret som Bedste Bank 4 gange de seneste 5 år - der har vundet prisen som det 2. sikreste pengeinstitut af ...
Indrykket:25. oktober 2021

Bogholder søges til GB Kontorservice

GB Kontorservice

Herning
Har du erfaring med bogholderi- og revisionsopgaver? Vil du selvstændigt arbejde med dine egne kunder? Trives du med en fleksibel hverdag, gode kolleger og et godt arbejdsmiljø? Så er dig, vi søger! GB Kontorservice har store vækstambitioner, og vi ...
Indrykket:19. oktober 2021