Destinationschef First Camp Lakolk Strand - Rømø

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


First Camp er Nordens største campingkoncern med i alt 55 destinationer i Sverige og Danmark. Kæden er i en spændende vækstfase og er gennem organisk vækst og et stort antal opkøb gået fra godt 100 millioner SEK i salg i 2016 til knap 700 millioner et normalt år. Dette er en unik mulighed for at drive udvikling i en industri med et enormt potentiale. Vi er et stort team med over 1000 medarbejdere, der brænder for vores gæsters oplevelser og som stræber efter at bygge verdens førende campingkæde. Læs mere om os, og vad vi laver på firstcamp.dk.

Beskrivelse
Vi ønsker at blive verdens førende campingkæde ved at fokusere på innovation, bæredygtighed og datadrevet gæsteindsigt. Derfor ønsker vi, at alle vores medarbejdere skal drives af at skabe merværdi, ikke kun for vores gæster, men også for hinanden. De mennesker, der i sidste ende er ansvarlige for den merværdi, vi skaber på vores destinationer, er vores Destinationschefer. Der leder vi nu efter forstærkning med en ny kollega, der ønsker at påtage sig ansvaret for First Camp Lakolk Strand.

Arbejdsopgaver
Som Destinationschef er du ansvarlig for hele driften på First Camp Lakolk Strand, salget og resultaterne og du har personligt ansvar for alle medarbejdere på destinationen som omfatter rekrutteringsansvar, arbejdsmiljøansvar samt ledelse.

Opgaverne omfatter arbejdsledelse og planlægning samt opfølgning og videreudvikling af koncepter og rutiner for reception, kiosk, plads og rengøring. Rollen omfatter også løbende administration, budgetarbejde, opsøgende virksomhedssalg og ansvar for årlig, månedlig og ugentlig planlægning. I takt med at der skabes merværdi for hinanden og vores kunder, bør alle, der arbejder på destinationerne, kunne hjælpe hvor det er nødvendigt, hvilket betyder, at du som destinationschef kan komme til at understøtte alle de opgaver, der er tilgængelige på arbejdspladsen.

I lukkeperioden, oktober til februar, vil du støtte kolleger i deres arbejde med at drive andre destinationer samt arbejde med b2b.

Du har to stærke kolleger som refererer direkte til dig og støtter dig på Manager niveau. Det er henholdsvis en Receptions Manager (der kun arbejder i sommersæsonen) og en Facility Manager.

Kvalifikationer
For at passe ind i rollen som Destinationschef, har du brug for et stort drive, en løsning-orienteret måde at arbejde på og have et højt niveau af samarbejdsevner. Du ønsker at være en del af noget større, en kæde, hvor du som leder ønsker at blive involveret og skabe samvær over hele virksomheden. Vi ser dig som en kreativ iværksætter, der ikke er bange for at rulle ærmerne op, når det er nødvendigt, og som kan lide at arbejde med en coachende ledelse. Du skal også nyde at levere gode resultater og have et klart mål billede.

For at være berettiget til stillingen, skal du have haft personaleansvar i tidligere stillinger og gerne en uddannelse i turisme, handel eller service. Du skal kunne kommunikere godt i både tale og skrift, på dansk, engelsk og tysk og have gode generelle it-færdigheder, hvor du er vant til at bruge forskellige systemer til at styre dit arbejde. Det er et fortrin, hvis du har erfaring fra camping- eller andet gæsteservice arbejde fra tidligere. Hvis du har arbejdet med B2B-salg og evt. har været ansvarlig for at etablere nye koncepter. Vi ser det også som positivt, hvis du både har haft rekrutterings- og budgetansvar og tidligere har arbejdet med sæson præget medarbejdere. Har du været butikschef for en eller flere butikker er det en fordel.

Hvad tilbyder vi dig?
På First Camp rekrutterer vi efter evner og udvikler dem. Hos os vil du have mulighed for at vokse og lære nyt og samtidig have en masse sjov. Vores fælles værdier styrer vores hverdag og hvordan vi behandler hinanden:

We Care: Vi holder af hinanden, vores gæster og naturen

We have fun: Vi har det sjovt på arbejdet og har et glimt i øjet både internt og med vores gæster

We simplify: Vi vil altid forsøge at forenkle, hvordan vi arbejder med hinanden og vores gæster

We deliver results: Alt, hvad vi gør, skal levere til os, vores ejere og vores gæster

Som Destinationschef vil du deltage i vores ledelsesprogram, hvor du vil komme til at udvikle dig i alle aspekter af gæste service, samt fra rekruttering til budgettering og salg. Vi tilbyder dig en bred stilling med et stort ansvar, hvor du får mulighed for at vokse i en branche i vækst, og hvor du er tæt på kolleger når du har brug for support. Kolleger, der kan lide at tilbyde både erfaring og gode grin. Vi er et stærkt og internationalt team og ønsker at fortsætte med at vokse med mere team-orienterede kolleger, der ønsker at være en del af, at bygge videre på vores succeshistorie. Føler du dig klar?

Vilkår
Stillingen er en helårs ansættelse og ønskes besat hurtigst muligt. Løn forhandles individuelt efter erfaring og baggrund og vi tilbyder pensions- og sundhedsordning.

Ansøgning
Du kan klikke på linket og ligge din ansøgning og dit CV ind i databasen. Herefter bliver du kontaktet af en af vores rekrutteringsansvarlige enten på mail eller pr telefon.

Send din ansøgning allerede i dag, vi glæder os til at høre fra dig.

Ansættelsesform: Fastansat
Arbejdstid: Fuldtid
Startdato: Januar 2022
Løn: Forhandles individuelt
Antal ledige stillinger: 1
Arbejdstid: 37
By: Lakolk - Rømø
Region: Syddanmark
Land: Danmark
Referencenummer: 2021/15
Kontakt: Kim Petersen, 22605355
Publiceret: 11.10.2021
Sidste ansøgningsdag: 30.11.2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Sundhedsfaglig afdelingsleder til Center for Senhjerneskade

Center for Senhjerneskade, Afd. Sjællandsvej

Kolding
Center for Senhjerneskade søger en erfaren afdelingsleder på botilbuddet på Sjællandsvej, der fokuseret kan lede høj faglighed og kulturel udvikling. Er du samtidig driftssikker og kan du skabe motivation og trivsel blandt dine medarbejdere så er de...
Indrykket:29. november 2021

Butikschef

SPORT 24 Sydjylland

Esbjerg
Butikschef til SPORT 24 i Esbjerg Lige nu søger vi en butikschef til SPORT 24 i Esbjerg. Hvis du brænder for sport, salg, god ledelse og service, så læs videre. Måske er det noget for dig… SPORT 24 I Esbjerg ligger godt placeret, og er med sportsbek...
Indrykket:29. november 2021

Kassemedarbejder søges

Billigblomst Sønderborg ApS

Sønderborg
Vi søger en kassemedarbejder til tiltrædelse snarest. Dine opgaver er primært kassebetjening og opgaver vedr. opfølgning i butikken, opsætning af varer m.m. Stillingen kan enten være 30 eller 37 timer pr. uge. Arbejdstid: Hverdage i tidsrummet kl. 8...
Indrykket:29. november 2021

Salgskonsulent/Distriktschef Sønderjylland

BLITE A/S

Tønder
Salgskonsulent til Sønderjylland Blite A S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv. Blite A S er en 100 dansk virksomhed og er i dag en del af en ...
Indrykket:26. november 2021

Destinationschef First Camp Lakolk Strand - Rømø


First Camp er Nordens største campingkoncern med i alt 55 destinationer i Sverige og Danmark. Kæden er i en spændende vækstfase og er gennem organisk vækst og et stort antal opkøb gået fra godt 100 millioner SEK i salg i 2016 til knap 700 millioner et normalt år. Dette er en unik mulighed for at drive udvikling i en industri med et enormt potentiale. Vi er et stort team med over 1000 medarbejdere, der brænder for vores gæsters oplevelser og som stræber efter at bygge verdens førende campingkæde. Læs mere om os, og vad vi laver på firstcamp.dk.

Beskrivelse
Vi ønsker at blive verdens førende campingkæde ved at fokusere på innovation, bæredygtighed og datadrevet gæsteindsigt. Derfor ønsker vi, at alle vores medarbejdere skal drives af at skabe merværdi, ikke kun for vores gæster, men også for hinanden. De mennesker, der i sidste ende er ansvarlige for den merværdi, vi skaber på vores destinationer, er vores Destinationschefer. Der leder vi nu efter forstærkning med en ny kollega, der ønsker at påtage sig ansvaret for First Camp Lakolk Strand.

Arbejdsopgaver
Som Destinationschef er du ansvarlig for hele driften på First Camp Lakolk Strand, salget og resultaterne og du har personligt ansvar for alle medarbejdere på destinationen som omfatter rekrutteringsansvar, arbejdsmiljøansvar samt ledelse.

Opgaverne omfatter arbejdsledelse og planlægning samt opfølgning og videreudvikling af koncepter og rutiner for reception, kiosk, plads og rengøring. Rollen omfatter også løbende administration, budgetarbejde, opsøgende virksomhedssalg og ansvar for årlig, månedlig og ugentlig planlægning. I takt med at der skabes merværdi for hinanden og vores kunder, bør alle, der arbejder på destinationerne, kunne hjælpe hvor det er nødvendigt, hvilket betyder, at du som destinationschef kan komme til at understøtte alle de opgaver, der er tilgængelige på arbejdspladsen.

I lukkeperioden, oktober til februar, vil du støtte kolleger i deres arbejde med at drive andre destinationer samt arbejde med b2b.

Du har to stærke kolleger som refererer direkte til dig og støtter dig på Manager niveau. Det er henholdsvis en Receptions Manager (der kun arbejder i sommersæsonen) og en Facility Manager.

Kvalifikationer
For at passe ind i rollen som Destinationschef, har du brug for et stort drive, en løsning-orienteret måde at arbejde på og have et højt niveau af samarbejdsevner. Du ønsker at være en del af noget større, en kæde, hvor du som leder ønsker at blive involveret og skabe samvær over hele virksomheden. Vi ser dig som en kreativ iværksætter, der ikke er bange for at rulle ærmerne op, når det er nødvendigt, og som kan lide at arbejde med en coachende ledelse. Du skal også nyde at levere gode resultater og have et klart mål billede.

For at være berettiget til stillingen, skal du have haft personaleansvar i tidligere stillinger og gerne en uddannelse i turisme, handel eller service. Du skal kunne kommunikere godt i både tale og skrift, på dansk, engelsk og tysk og have gode generelle it-færdigheder, hvor du er vant til at bruge forskellige systemer til at styre dit arbejde. Det er et fortrin, hvis du har erfaring fra camping- eller andet gæsteservice arbejde fra tidligere. Hvis du har arbejdet med B2B-salg og evt. har været ansvarlig for at etablere nye koncepter. Vi ser det også som positivt, hvis du både har haft rekrutterings- og budgetansvar og tidligere har arbejdet med sæson præget medarbejdere. Har du været butikschef for en eller flere butikker er det en fordel.

Hvad tilbyder vi dig?
På First Camp rekrutterer vi efter evner og udvikler dem. Hos os vil du have mulighed for at vokse og lære nyt og samtidig have en masse sjov. Vores fælles værdier styrer vores hverdag og hvordan vi behandler hinanden:

We Care: Vi holder af hinanden, vores gæster og naturen

We have fun: Vi har det sjovt på arbejdet og har et glimt i øjet både internt og med vores gæster

We simplify: Vi vil altid forsøge at forenkle, hvordan vi arbejder med hinanden og vores gæster

We deliver results: Alt, hvad vi gør, skal levere til os, vores ejere og vores gæster

Som Destinationschef vil du deltage i vores ledelsesprogram, hvor du vil komme til at udvikle dig i alle aspekter af gæste service, samt fra rekruttering til budgettering og salg. Vi tilbyder dig en bred stilling med et stort ansvar, hvor du får mulighed for at vokse i en branche i vækst, og hvor du er tæt på kolleger når du har brug for support. Kolleger, der kan lide at tilbyde både erfaring og gode grin. Vi er et stærkt og internationalt team og ønsker at fortsætte med at vokse med mere team-orienterede kolleger, der ønsker at være en del af, at bygge videre på vores succeshistorie. Føler du dig klar?

Vilkår
Stillingen er en helårs ansættelse og ønskes besat hurtigst muligt. Løn forhandles individuelt efter erfaring og baggrund og vi tilbyder pensions- og sundhedsordning.

Ansøgning
Du kan klikke på linket og ligge din ansøgning og dit CV ind i databasen. Herefter bliver du kontaktet af en af vores rekrutteringsansvarlige enten på mail eller pr telefon.

Send din ansøgning allerede i dag, vi glæder os til at høre fra dig.

Ansættelsesform: Fastansat
Arbejdstid: Fuldtid
Startdato: Januar 2022
Løn: Forhandles individuelt
Antal ledige stillinger: 1
Arbejdstid: 37
By: Lakolk - Rømø
Region: Syddanmark
Land: Danmark
Referencenummer: 2021/15
Kontakt: Kim Petersen, 22605355
Publiceret: 11.10.2021
Sidste ansøgningsdag: 30.11.2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Sundhedsfaglig afdelingsleder til Center for Senhjerneskade

Center for Senhjerneskade, Afd. Sjællandsvej

Kolding
Center for Senhjerneskade søger en erfaren afdelingsleder på botilbuddet på Sjællandsvej, der fokuseret kan lede høj faglighed og kulturel udvikling. Er du samtidig driftssikker og kan du skabe motivation og trivsel blandt dine medarbejdere så er de...
Indrykket:29. november 2021

Butikschef

SPORT 24 Sydjylland

Esbjerg
Butikschef til SPORT 24 i Esbjerg Lige nu søger vi en butikschef til SPORT 24 i Esbjerg. Hvis du brænder for sport, salg, god ledelse og service, så læs videre. Måske er det noget for dig… SPORT 24 I Esbjerg ligger godt placeret, og er med sportsbek...
Indrykket:29. november 2021

Kassemedarbejder søges

Billigblomst Sønderborg ApS

Sønderborg
Vi søger en kassemedarbejder til tiltrædelse snarest. Dine opgaver er primært kassebetjening og opgaver vedr. opfølgning i butikken, opsætning af varer m.m. Stillingen kan enten være 30 eller 37 timer pr. uge. Arbejdstid: Hverdage i tidsrummet kl. 8...
Indrykket:29. november 2021

Salgskonsulent/Distriktschef Sønderjylland

BLITE A/S

Tønder
Salgskonsulent til Sønderjylland Blite A S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv. Blite A S er en 100 dansk virksomhed og er i dag en del af en ...
Indrykket:26. november 2021