Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forretningskonsulent til Nord-/midtjylland

Er du en erfaren AX/D365 forretningskonsulent?

Vil du arbejde i en etableret virksomhed med et tidssvarende syn på IT-løsninger -så har du chancen nu!!

Virksomheden:

Vores kunde er en virksomhed i kontrolleret vækst, med stor erfaring i ERP- og WEB-udvikling. Man benytter de nyeste værktøjer til automatisering og integration som binder kundernes eksisterende samt nye løsninger sammen. Fokus er på forenkling af kundernes processer, så data bliver indmeldt og brugt hensigtsmæssigt, og den samlede IT-løsning bliver en investering i fremtiden. Virksomheden benytter standard programmer, og binder den samlede løsning sammen med egenudviklede API’er og scripts.

Man går op i at skabe en arbejdsplads, der er stimulerende for medarbejdere på både det faglige og personlige plan.

Dig:
  • Relevant uddannelse
  • Er nysgerrig og brænder for at transformere kundernes forretning til at være tidssvarende
  • Du er selvstændig og initiativrig
  • Du er fleksibel og trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes
  • Du har erfaring som konsulent og implementering hos produktionsvirksomheder
  • Du har lysten og evnen til kundekontakten og har erfaring med presales opgaver
  • Du har evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau
Du tilbydes:
  • Et uformelt arbejdsklima, hvor du vil være tæt på beslutningsprocesserne
  • Et job præget af variation og faglige udfordringer i et projektorienteret miljø
  • Udfordrende hverdag i samspil med 60 fagligt kompetente kollegaer
  • Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed
  • Attraktiv gage og pensionsordning
Om virksomheden:

Man har specialiseret sig i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og har udviklet egne løsninger til mellemstore og store virksomheder inden for produktion og handel/logistik. Virksomheden har leveret IT løsninger til danske virksomheder i mere end 30 år, og er kendt for langvarige relationer både i kunde- og medarbejder-sammenhæng.

Er du frisk på muligheden for at arbejde i et fagligt og socialt stærkt team med spændende opgaver, så send din ansøgning, eller giv os et kald for afklaring af dine spørgsmål.

Vi tager løbende kandidater ind til samtaler.

Shanna Schou Headhunter sos@nogw.dk +45 41 27 33 54

Tommy Thy Wadsbach Headhunter & Partner ttw@nogw.dk +45 50 84 82 60


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007964Phoenix-fa8a505c12019-04-15T00:00:00Forretningskonsulent til Nord-/midtjylland

Er du en erfaren AX/D365 forretningskonsulent?

Vil du arbejde i en etableret virksomhed med et tidssvarende syn på IT-løsninger -så har du chancen nu!!

Virksomheden:

Vores kunde er en virksomhed i kontrolleret vækst, med stor erfaring i ERP- og WEB-udvikling. Man benytter de nyeste værktøjer til automatisering og integration som binder kundernes eksisterende samt nye løsninger sammen. Fokus er på forenkling af kundernes processer, så data bliver indmeldt og brugt hensigtsmæssigt, og den samlede IT-løsning bliver en investering i fremtiden. Virksomheden benytter standard programmer, og binder den samlede løsning sammen med egenudviklede API’er og scripts.

Man går op i at skabe en arbejdsplads, der er stimulerende for medarbejdere på både det faglige og personlige plan.

Dig:
  • Relevant uddannelse
  • Er nysgerrig og brænder for at transformere kundernes forretning til at være tidssvarende
  • Du er selvstændig og initiativrig
  • Du er fleksibel og trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes
  • Du har erfaring som konsulent og implementering hos produktionsvirksomheder
  • Du har lysten og evnen til kundekontakten og har erfaring med presales opgaver
  • Du har evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau
Du tilbydes:
  • Et uformelt arbejdsklima, hvor du vil være tæt på beslutningsprocesserne
  • Et job præget af variation og faglige udfordringer i et projektorienteret miljø
  • Udfordrende hverdag i samspil med 60 fagligt kompetente kollegaer
  • Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed
  • Attraktiv gage og pensionsordning
Om virksomheden:

Man har specialiseret sig i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og har udviklet egne løsninger til mellemstore og store virksomheder inden for produktion og handel/logistik. Virksomheden har leveret IT løsninger til danske virksomheder i mere end 30 år, og er kendt for langvarige relationer både i kunde- og medarbejder-sammenhæng.

Er du frisk på muligheden for at arbejde i et fagligt og socialt stærkt team med spændende opgaver, så send din ansøgning, eller giv os et kald for afklaring af dine spørgsmål.

Vi tager løbende kandidater ind til samtaler.

Shanna Schou Headhunter sos@nogw.dk +45 41 27 33 54

Tommy Thy Wadsbach Headhunter & Partner ttw@nogw.dk +45 50 84 82 60

2019-06-09T02:50:14.170 Er du en erfaren AX D365 forretningskonsulent? Vil du arbejde i en etableret virksomhed med et tidssvarende syn på IT-løsninger -så har du chancen nu!! Virksomheden: Vores kunde er en virksomhed i kontrolleret vækst, med stor erfaring i ERP- og WEB-udvikling. Man benytter de nyeste værktøjer til automatisering og integration som binder kundernes eksisterende samt nye løsninger sammen. Fokus er på forenkling af kundernes processer, så data bliver indmeldt og brugt hensigtsmæssigt, og den samlede IT-løsning bliver en investering i fremtiden. Virksomheden benytter standard programmer, og binder den samlede løsning sammen med egenudviklede API er og scripts. Man går op i at skabe en arbejdsplads, der er stimulerende for medarbejdere på både det faglige og personlige plan. Dig: Relevant uddannelse Er nysgerrig og brænder for at transformere kundernes forretning til at være tidssvarende Du er selvstændig og initiativrig Du er fleksibel og trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes Du har erfaring som konsulent og implementering hos produktionsvirksomheder Du har lysten og evnen til kundekontakten og har erfaring med presales opgaver Du har evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau Du tilbydes: Et uformelt arbejdsklima, hvor du vil være tæt på beslutningsprocesserne Et job præget af variation og faglige udfordringer i et projektorienteret miljø Udfordrende hverdag i samspil med 60 fagligt kompetente kollegaer Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed Attraktiv gage og pensionsordning Om virksomheden: Man har specialiseret sig i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og har udviklet egne løsninger til mellemstore og store virksomheder inden for produktion og handel logistik. Virksomheden har leveret IT løsninger til danske virksomheder i mere end 30 år, og er kendt for langvarige relationer både i kunde- og medarbejder-sammenhæng. Er du frisk på muligheden for at arbejde i et fagligt og socialt stærkt team med spændende opgaver, så send din ansøgning, eller giv os et kald for afklaring af dine spørgsmål. Vi tager løbende kandidater ind til samtaler. Shanna Schou Headhunter sos@nogw.dk 45 41 27 33 54 Tommy Thy Wadsbach Headhunter Partner ttw@nogw.dk 45 50 84 82 6011jobnetfa8a505c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://nielsenogwadsbach.hr-skyen.dk/show-job/423620EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3509264Systemate A/S11Vandmanden 10 L8200Aarhus NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746341JobNet4971956497195610015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361482949Tommyttw@nogw.dkDKDanmarkDKDanmark330029612Compliance-medarbejder til projektansættelseRobot Brænder du for informationssikkerhed, IT-sikkerhed og beskyttelse af persondata? Så læs med her! Til en nyoprettet 1-årig projektansættelse søger vi en Compliance-medarbejder, der vil være med til at sikre at CEGO fortsat er compliant med gældende regler og love. Dine opgaver kommer til at ligge i spændet mellem IT-sikkerhed, informationssikkerhed og compliance. Om jobbet I jobbet som Compliance-medarbejder får du rig mulighed for at udfolde din viden om Informationssikkerhed (ISO 27001), Persondataforordningen (GDRP), evt. Spillemyndighedens certificeringsprogram og en række andre love og regelsæt, som CEGO efterlever. Du får en central rolle i udarbejdelsen af materiale såsom politikker, procedurer, data flows samt risikovurderinger. Vigtigst af alt har du fokus på at kontroller bliver implementeret og gennemført med en tilfredsstillende kvalitet.Du løser dine opgaver i tæt samarbejde med CEGO s Compliance Manager og den tekniske ledelse. Derudover vil du være i berøring med mange medarbejdere med forskellige roller og prioriteringer, hvorfor det er en fordel, hvis du er udadvendt og opsøgende i din relation til dine kollegaer. Du strukturerer selv din arbejdsdag, og du får i høj grad mulighed for at sætte dit aftryk på, hvordan vi laver compliance i CEGO. Aktuelt arbejder vi på at implementere programmet ControlManager, og du får en helt central rolle i den process. Vi forventer, at du har: praktisk erfaring med implementering af GDPR praktisk erfaring med implementering eller vedligehold af ISMS ISO 27001 forståelse for de processer, der udspiller sig ifb. it-udvikling og drift teknisk forståelse og evnen til at afdække, hvordan komplekse tekniske løsninger hænger sammen erfaring med at formidle komplekse tekniske løsninger i et letlæst skrevet sprog (dansk og engelsk) Hvis du har kvalifikationerne, kompetencerne og ikke mindst dedikationen, så kan vi til gengæld give dig gode kolleger, attraktive vilkår og et fedt arbejdsmiljø. Lyder det som noget for dig? Send din ansøgning via nedenstående link hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Opstart er hurtigst muligt, men vi venter gerne, hvis du er den rette til jobbet Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Compliance Manager Thomas Rolighed Larsen. Du kan læse mere om os på www.cego.dk.

Brænder du for informationssikkerhed, IT-sikkerhed og beskyttelse af persondata? Så læs med her! Til en nyoprettet 1-årig projektansættelse søger vi en Compliance-medarbejder, der vil være med til at sikre at CEGO fortsat er compliant med gældende regler og love. Dine opgaver kommer til at ligge i spændet mellem IT-sikkerhed, informationssikkerhed og compliance.

Om jobbet

I jobbet som Compliance-medarbejder får du rig mulighed for at udfolde din viden om Informationssikkerhed (ISO 27001), Persondataforordningen (GDRP), evt. Spillemyndighedens certificeringsprogram og en række andre love og regelsæt, som CEGO efterlever. Du får en central rolle i udarbejdelsen af materiale såsom politikker, procedurer, data flows samt risikovurderinger. Vigtigst af alt har du fokus på at kontroller bliver implementeret og gennemført med en tilfredsstillende kvalitet.

Du løser dine opgaver i tæt samarbejde med CEGO’s Compliance Manager og den tekniske ledelse. Derudover vil du være i berøring med mange medarbejdere med forskellige roller og prioriteringer, hvorfor det er en fordel, hvis du er udadvendt og opsøgende i din relation til dine kollegaer. Du strukturerer selv din arbejdsdag, og du får i høj grad mulighed for at sætte dit aftryk på, hvordan vi laver compliance i CEGO. Aktuelt arbejder vi på at implementere programmet ControlManager, og du får en helt central rolle i den process.

Vi forventer, at du har:

  • praktisk erfaring med implementering af GDPR
  • praktisk erfaring med implementering eller vedligehold af ISMS/ISO 27001
  • forståelse for de processer, der udspiller sig ifb. it-udvikling og drift
  • teknisk forståelse og evnen til at afdække, hvordan komplekse tekniske løsninger hænger sammen
  • erfaring med at formidle komplekse tekniske løsninger i et letlæst skrevet sprog (dansk og engelsk)

Hvis du har kvalifikationerne, kompetencerne og ikke mindst dedikationen, så kan vi til gengæld give dig gode kolleger, attraktive vilkår og et fedt arbejdsmiljø.

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning via nedenstående link hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Opstart er hurtigst muligt, men vi venter gerne, hvis du er den rette til jobbet

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Compliance Manager Thomas Rolighed Larsen.

Du kan læse mere om os på www.cego.dk.

CEGO A/SAalborg2019-05-22T00:00:002019-07-17T00:00:00
330027975Software ConsultantRobot Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts logistikchef i et lager varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer flows indenfor logistik? Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Sch fer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger. Du har god IT softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne. Hos SSI SCH FER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden Jobbet: Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov. I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen. Sikre, at så meget som muligt af SSI Sch fers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet. Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen. Kvalifikationer: Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har, Erfaring med projektledelse projektarbejde gerne i nogle år fra en lignende stilling Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og eller automationsløsninger Erfaring med at omsætte IT SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger Erfaring med kundekontakt både på teknisk og kommercielt niveau SSI Sch fer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav. Personlige egenskaber: Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner ønsker om at lære nyt og udvikle dig. SSI Sch fer: SSI Sch fer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Sch fer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Sch fer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service. Du tilbydes: Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.

Intelligent AdviceHadsund2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Compliance-medarbejder til projektansættelse

CEGO A/S

Aalborg
Brænder du for informationssikkerhed, IT-sikkerhed og beskyttelse af persondata? Så læs med her! Til en nyoprettet 1-årig projektansættelse søger vi en Compliance-medarbejder, der vil være med til at sikre at CEGO fortsat er compliant med gældende r...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Software Consultant

Intelligent Advice

Hadsund
Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts logistikchef i et lager var...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019