Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Børenehaveklasseleder til Ølsted Skole

Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasseleder

Har du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig skole, der skal udvides til også at have 8. og 9. årgang. Vi skal udvikle vores skole, der er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, så det er vigtigt at du brænder for skoleudvikling. 

Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.

Vi søger en fagligt dygtig og engageret børnehaveklasseleder til vores 0. årgangsteam.


Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor

  • vi har høje ambitioner for alle vores elever
  • vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn
  • glæde, dialog og ansvarlighed er nøgleord
  • naturen er tæt på og er oplagt at inddrage i undervisningen
     
Vi forventer, at du
  • er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og interesseret i faglig udvikling
  • er en dygtig klasseleder med stærke relationskompetencer, der kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn
  • kan bygge bro mellem de pædagogiske læreplaner i børnehaven til fælles mål i folkeskolen
  • kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen
Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Vi er kun glade for at vise vores dejlige skole frem.
Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffeattest/ børneattest indhentes.

Ansøgningsfrist mandag den 3.juni 2019 kl. 12.00 – Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 6. juni 2019 om eftermiddagen.

For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Faglig leder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027099Phoenix-73c6591212019-05-20T14:00:39.640Børenehaveklasseleder til Ølsted SkoleØlsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasseleder

Har du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig skole, der skal udvides til også at have 8. og 9. årgang. Vi skal udvikle vores skole, der er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, så det er vigtigt at du brænder for skoleudvikling. 

Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.

Vi søger en fagligt dygtig og engageret børnehaveklasseleder til vores 0. årgangsteam.


Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor
  • vi har høje ambitioner for alle vores elever
  • vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn
  • glæde, dialog og ansvarlighed er nøgleord
  • naturen er tæt på og er oplagt at inddrage i undervisningen
     
Vi forventer, at du
  • er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og interesseret i faglig udvikling
  • er en dygtig klasseleder med stærke relationskompetencer, der kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn
  • kan bygge bro mellem de pædagogiske læreplaner i børnehaven til fælles mål i folkeskolen
  • kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen
Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Vi er kun glade for at vise vores dejlige skole frem.
Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffeattest/ børneattest indhentes.

Ansøgningsfrist mandag den 3.juni 2019 kl. 12.00 – Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 6. juni 2019 om eftermiddagen.

For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Faglig leder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71
 

2019-06-04T01:07:13.613 Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasselederHar du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig skole, der skal udvides til også at have 8. og 9. årgang. Vi skal udvikle vores skole, der er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, så det er vigtigt at du brænder for skoleudvikling. Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.Vi søger en fagligt dygtig og engageret børnehaveklasseleder til vores 0. årgangsteam.Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor vi har høje ambitioner for alle vores elever vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn glæde, dialog og ansvarlighed er nøgleord naturen er tæt på og er oplagt at inddrage i undervisningen Vi forventer, at du er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og interesseret i faglig udvikling er en dygtig klasseleder med stærke relationskompetencer, der kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn kan bygge bro mellem de pædagogiske læreplaner i børnehaven til fælles mål i folkeskolen kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Vi er kun glade for at vise vores dejlige skole frem.Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffeattest børneattest indhentes.Ansøgningsfrist mandag den 3.juni 2019 kl. 12.00 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 6. juni 2019 om eftermiddagen.For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Faglig leder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 7110Phoenix73c65912101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000010https://halsnaes.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6a50ea86-d27d-40dc-a67b-20a0260d66710EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandGribskov3530208Børn, Unge og Læring11Rådhuspladsen 13300FrederiksværkDKDanmarkORS/73c65912_logo.gifORS/Small/73c65912_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent763520EmplyMinimum pakken - 35 dage895d1a1b-da42-45c0-a9d1-e4173d65bd70_629200020-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73c65912https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=73c65912https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73c65912&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73c65912&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgBørenehaveklasseleder til Ølsted Skole12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361843286moris@halsnaes.dkDanmarkDanmark330104278Leder til autisme bosted i GillelejeRobot Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer

Leder til autisme bosted i Gilleleje

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
S/I Bostedet Breine-ÅsenGilleleje2019-10-10T00:00:002019-12-03T00:00:00
330100191Leder til Fredensborg Kommunes juridiske teamProfile Vil du være med til at styrke vores juridiske team? Vi søger en teamleder, som fagligt og ledelsesmæssigt skal stå i spidsen for et styrket juridisk team i Center for Politik og Organisation. Styrkelsen sker ved at samle medarbejdere, der hidtil har været knyttet til to forskellige enheder og etablere en ny stilling som teamleder. Vi har en ambition om at opnå en endnu bedre kvalitet i opgaveløsningen og en synergieffekt ved at forene juridisk rådgivning og databeskyttelse. Du får reference til centerchefen og bliver en del af centerets ledergruppe. Hvem er det juridiske team?Det juridiske team består ud over dig - af 3 fagligt stærke og engagerede jurister, 1 informationssikkerhedsansvarlig og 2 databeskyttelsesrådgivere, hvor Fredensborg Kommune deler de to sidstnævnte med 6 andre nordsjællandske kommuner. Arbejdsopgaverne spænder bredt. Det kan for eksempel være rådgivning af en af kommunens ledere om juridiske forhold, en sag til det politiske system om køb og salg af fast ejendom, behandling af en anmodning om aktindsigt, håndtering af en retssag, en tilsynssag på det almene boligområde eller en kampagne til styrkelse af informationssikkerheden. Ud over at lede teamet skal du bruge din juridiske viden og erfaring aktivt og være en del af den daglige opgaveløsning og sparring. Du vil som juridisk teamleder også skulle deltage i de månedlige Byrådsmøder. Hvem er du?Du er en skarp, erfaren jurist med politisk sans og en tilgang til faget, hvor du ser muligheder og ikke begrænsninger, og hvor du evner at omsætte paragraffer til praksis. Dette understøttes af dine gode kommunikative evner, når du formidler juraen såvel mundtligt og skriftligt. Vi forventer, at du har flere års erfaring med juridisk rådgivning af politiske og administrative beslutningstagere i en kommune eller en anden politisk styret organisation. Det vil være en fordel, hvis du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav. Det vil også være en fordel, hvis du har erfaring med databeskyttelse, men det er heller ikke et krav du forventes dog at tilegne dig viden på området. For at lykkes skal du kunne: indgå i et konstruktivt samarbejde med kollegaer på alle niveauer, dvs. både direktion, centerchefer, politikere og medarbejdere. have personlig gennemslagskraft og ikke være bange for at gå forrest, når det kræves. Udvise tydelig tillidsbaseret ledelse og kunne håndtere udfordringer og konflikter med et roligt sind. Dine arbejdsopgaver: Din første ledelsesmæssige opgave vil være at bidrage til styrkelsen af teamet, såvel fagligt og socialt, så I er gearet til det bedst mulige samarbejde og sammen kan sikre en ensartet tænkning i den juridiske praksis. Dine daglige ledelsesmæssige opgaver vil bl.a. være at sørge for optimal fordeling af opgaverne, udfordre og herigennem udvikle medarbejderne og selvfølgelig sikre, at alle opgaver løses tilfredsstillende for alle involverede parter. Derudover vil du bruge en stor del af din tid på sagsbehandling, idet du dagligt løser opgaver på lige fod med resten af teamet. Vi tilbyder dig: En engageret og erfaren personalegruppe. Et stærkt lederteam, hvor vi sparrer med hinanden. Gode muligheder for faglig udvikling. Mulighed for balance i livet gennem fleksibilitet i arbejdstiden og indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver. En arbejdsplads med en velfungerende personaleforening, gratis fitnessfaciliteter, god kantine og flere sociale arrangementer. Ansættelsesforhold Du ansættes som chefkonsulent med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende AC-overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation med mulighed for forhandling af individuelle tillæg. Det videre forløbDer er ansøgningsfrist til stillingen den 24. oktober 2019 kl. 12 Første samtalerunde ligger i uge 45. Anden samtalerunde i uge 47. Hvis du går videre til anden runde, vil der være en personlighedstest mellem samtalerne og du præsenteres for en mindre case ved 2. samtale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Mie Gudmundsson på 72565162.Vil du være med til at styrke vores juridiske team?
 
Vi søger en teamleder, som fagligt og ledelsesmæssigt skal stå i spidsen for et styrket juridisk team i Center for Politik og Organisation. Styrkelsen sker ved at samle medarbejdere, der hidtil har været knyttet til to forskellige enheder og etablere en ny stilling som teamleder. Vi har en ambition om at opnå en endnu bedre kvalitet i opgaveløsningen og en synergieffekt ved at forene juridisk rådgivning og databeskyttelse.
 
Du får reference til centerchefen og bliver en del af centerets ledergruppe.
 
Hvem er det juridiske team?
Det juridiske team består – ud over dig - af 3 fagligt stærke og engagerede jurister, 1 informationssikkerhedsansvarlig og 2 databeskyttelsesrådgivere, hvor Fredensborg Kommune deler de to sidstnævnte med 6 andre nordsjællandske kommuner.
 
Arbejdsopgaverne spænder bredt. Det kan for eksempel være rådgivning af en af kommunens ledere om juridiske forhold, en sag til det politiske system om køb og salg af fast ejendom, behandling af en anmodning om aktindsigt, håndtering af en retssag, en tilsynssag på det almene boligområde eller en kampagne til styrkelse af informationssikkerheden.
 
Ud over at lede teamet skal du bruge din juridiske viden og erfaring aktivt og være en del af den daglige opgaveløsning og sparring.
 
Du vil som juridisk teamleder også skulle deltage i de månedlige Byrådsmøder.
 
Hvem er du?
Du er en skarp, erfaren jurist med politisk sans og en tilgang til faget, hvor du ser muligheder og ikke begrænsninger, og hvor du evner at omsætte paragraffer til praksis. Dette understøttes af dine gode kommunikative evner, når du formidler juraen såvel mundtligt og skriftligt.
 
Vi forventer, at du har flere års erfaring med juridisk rådgivning af politiske og administrative beslutningstagere i en kommune eller en anden politisk styret organisation.
 
Det vil være en fordel, hvis du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav. Det vil også være en fordel, hvis du har erfaring med databeskyttelse, men det er heller ikke et krav – du forventes dog at tilegne dig viden på området.
 
For at lykkes skal du kunne:
  • indgå i et konstruktivt samarbejde med kollegaer på alle niveauer, dvs. både direktion, centerchefer, politikere og medarbejdere.
  • have personlig gennemslagskraft og ikke være bange for at gå forrest, når det kræves.
  • Udvise tydelig tillidsbaseret ledelse og kunne håndtere udfordringer og konflikter med et roligt sind. 

Dine arbejdsopgaver:
Din første ledelsesmæssige opgave vil være at bidrage til styrkelsen af teamet, såvel fagligt og socialt, så I er gearet til det bedst mulige samarbejde og sammen kan sikre en ensartet tænkning i den juridiske praksis.
 
Dine daglige ledelsesmæssige opgaver vil bl.a. være at sørge for optimal fordeling af opgaverne, udfordre og herigennem udvikle medarbejderne og selvfølgelig sikre, at alle opgaver løses tilfredsstillende for alle involverede parter.
 
Derudover vil du bruge en stor del af din tid på sagsbehandling, idet du dagligt løser opgaver på lige fod med resten af teamet.
  
Vi tilbyder dig:
  • En engageret og erfaren personalegruppe.
  • Et stærkt lederteam, hvor vi sparrer med hinanden.
  • Gode muligheder for faglig udvikling.
  • Mulighed for balance i livet gennem fleksibilitet i arbejdstiden og indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver.
  • En arbejdsplads med en velfungerende personaleforening, gratis fitnessfaciliteter, god kantine og flere sociale arrangementer.

Ansættelsesforhold
Du ansættes som chefkonsulent med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende AC-overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation med mulighed for forhandling af individuelle tillæg.
 
Det videre forløb
Der er ansøgningsfrist til stillingen den 24. oktober 2019 kl. 12
 
Første samtalerunde ligger i uge 45. Anden samtalerunde i uge 47. Hvis du går videre til anden runde, vil der være en personlighedstest mellem samtalerne og du præsenteres for en mindre case ved 2. samtale.
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Mie Gudmundsson på 72565162.

ORS/Small/2ae1169a_logo.jpegCenter for Politik og OrganisationKokkedal2019-10-04T00:00:002019-10-24T00:00:00
330102172Leder med fokus på trivsel og samarbejde til hjemmeplejenRobot Vil du være med til at skabe den bedste hjemmepleje, hvor vi sætter handling bag ordene at have borgeren i centrum? Det gør vi gennem et stærkt fokus på rehabilitering og tidlig indsats. Og ved ikke at tage vores medarbejderes trivsel for givet Vi søger lige nu en gruppeleder til Kokkedalsgruppen i Fredensborg Hjemmepleje til ansættelse 1. februar 2020. Hvem er vi? For os handler trivsel om et godt arbejdsmiljø, hvor man udfordres med opgaver, der harmonerer med de kompetencer den enkelte besidder. Vi prioriterer at dyrke motion 2 gange om ugen (15 min), da det giver øget velvære for både krop og sjæl. Vores hjemmepleje i Kokkedal består af fagligt dygtige og engagerede social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker. I alt 30 medarbejdere. Vi kommer hos 200 borgere i Kokkedal by og landområde. Vi løser opgaver inden for praktisk hjælp og personlig pleje ud fra serviceloven og kommunens kvalitetsstandarder, samt sygepleje ud fra sundhedsloven. Vi har et tæt samarbejde om borgerne og har daglig faglig sparring. Vi anvender virtuel hjemmepleje og udvikler det yderligere i sygeplejen i 2020. Vi er en velfungerende hjemmeplejegruppe, der i 2018 scorede 6,3 af 7 mulige i kommunens trivselsmåling. Du får fem lederkollegaer, som er ansvarlige for 4 lokale aften nat hjemme-plejegrupper, natteamet og for hjemmeplejens tværfaglige gruppe. Selv om vi arbejder i mindre enheder, er vi fælles om det tværfaglige arbejde, for akutfunktionen og for den generelle udvikling af hjemmeplejen. Hvem er du? Du mødes med resten af ledergruppen hver 14. dag og sparrer og drøfter aktuelle problemstillinger. På den lange bane er det vores fælles ambition at udvikle Fredensborg Hjemmepleje til at blive en endnu mere kompetent samarbejdspartner i det nære sundhedsvæsen, end vi er i dag. I det daglige betyder det, at du har fokus på videndeling mellem dine medarbejdere, faglig udvikling og på at holde en god kontakt til fx visitation, demenskoordinatorer, træning og almen praksis. Dit og gruppens mål er, at den enkelte borger bliver så selvhjulpen som muligt og at forebygge uhensigtsmæssige indlæggelser. Det opnår vi ved at sætte fokus på akut sygepleje og tidlig opsporing. Samtidig ved du, at det er vigtigt, at inddrage borgeren selv og de pårørende i opgaveløsningen. Du er med på at prøve nye løsninger af, som fx stormøder for borgere og pårørende og skærmbesøg hos borgere, der kan klare sig med guidning. Dine arbejdsopgaver: Dine opgaver vil være:Personaleledelse, herunder at afholde PUS og ansættelsessamtaler.Sikre gruppens faglige udvikling og den daglige, faglige sparring.Afholde tværfaglige møder med visitation, demenskoordinatorer, ergoterapeuter, kliniske diætister m.v.Holde styr på vagtplaner.Bidrage til organisationens udvikling.Sikre et sundt arbejdsmiljø. Du kan få flere informationer ved at se jobprofilen her. Vi forventer at du:har en sygeplejefaglig baggrund, gerne med erfaring fra hjemmeplejen.har talent for ledelse og eventuelt lederuddannelse på diplomniveau. Derudover skal du kunne se dig selv i disse persontræk:Du er innovativ og har mod til at gennemføre forandringer i forhold til udvikling af fremtidens hjemmehjælp.Du har en positiv og anerkendende ledelsesstil baseret på dialog og uddelegering af ansvar.Du kan skabe overblik, tage initiativ og er kreativ.Du har en god forståelse for økonomi og har gode IT-kompetencer og mod på nye digitale løsninger.Du har et godt omsorgsgen og skaber følgeskabDu er handlekraftig, fleksibel og synlig Vi tilbyder dig:En engageret og dygtig personalegruppe.En spændende og udfordrende arbejdsplads i udvikling.Et godt lederteam, hvor vi hjælper hinanden og sparrer om hverdagens udfordringer.Medarbejderklub og medarbejdergoder.Gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, kan du ringe til leder af hjemmeplejen Merete Becker, tlf. 7256 2280. Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.fredensborg.dk. Ansøgningsfrist den 10. november kl. 13.00. Første samtalerunde ligger den 14. november. Anden samtalerunde den 26. november. Hvis du går videre til anden runde, vil der være en personlighedstest. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst, placering på trin 10.Vil du være med til at skabe den bedste hjemmepleje, hvor vi sætter handling bag ordene; at have borgeren i centrum? Det gør vi gennem et stærkt fokus på rehabilitering og tidlig indsats. Og ved ikke at tage vores medarbejderes trivsel for givet
 
Vi søger lige nu en gruppeleder til Kokkedalsgruppen i Fredensborg Hjemmepleje til ansættelse 1. februar 2020.
 
Hvem er vi?
For os handler trivsel om et godt arbejdsmiljø, hvor man udfordres med opgaver, der harmonerer med de kompetencer den enkelte besidder. Vi prioriterer at dyrke motion 2 gange om ugen (15 min), da det giver øget velvære for både krop og sjæl.
 
Vores hjemmepleje i Kokkedal består af fagligt dygtige og engagerede social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker. I alt 30 medarbejdere. Vi kommer hos 200 borgere i Kokkedal by og landområde. Vi løser opgaver inden for praktisk hjælp og personlig pleje ud fra serviceloven og kommunens kvalitetsstandarder, samt sygepleje ud fra sundhedsloven.
 
Vi har et tæt samarbejde om borgerne og har daglig faglig sparring.
Vi anvender virtuel hjemmepleje og udvikler det yderligere i sygeplejen i 2020.
Vi er en velfungerende hjemmeplejegruppe, der i 2018 scorede 6,3 af 7 mulige i kommunens trivselsmåling.
 
Du får fem lederkollegaer, som er ansvarlige for 4 lokale aften/nat hjemme-plejegrupper, natteamet og for hjemmeplejens tværfaglige gruppe. Selv om vi arbejder i mindre enheder, er vi fælles om det tværfaglige arbejde, for akutfunktionen og for den generelle udvikling af hjemmeplejen.
 
Hvem er du?
Du mødes med resten af ledergruppen hver 14. dag og sparrer og drøfter aktuelle problemstillinger. På den lange bane er det vores fælles ambition at udvikle Fredensborg Hjemmepleje til at blive en endnu mere kompetent samarbejdspartner i det nære sundhedsvæsen, end vi er i dag. I det daglige betyder det, at du har fokus på videndeling mellem dine medarbejdere, faglig udvikling og på at holde en god kontakt til fx visitation, demenskoordinatorer, træning og almen praksis.
 
Dit og gruppens mål er, at den enkelte borger bliver så selvhjulpen som muligt og at forebygge uhensigtsmæssige indlæggelser. Det opnår vi ved at sætte fokus på akut sygepleje og tidlig opsporing. Samtidig ved du, at det er vigtigt, at inddrage borgeren selv og de pårørende i opgaveløsningen.
 
Du er med på at prøve nye løsninger af, som fx stormøder for borgere og pårørende og skærmbesøg hos borgere, der kan klare sig med guidning.
 
Dine arbejdsopgaver:
Dine opgaver vil være:
  • Personaleledelse, herunder at afholde PUS og ansættelsessamtaler.
  • Sikre gruppens faglige udvikling og den daglige, faglige sparring.
  • Afholde tværfaglige møder med visitation, demenskoordinatorer, ergoterapeuter, kliniske diætister m.v.
  • Holde styr på vagtplaner.
  • Bidrage til organisationens udvikling.
  • Sikre et sundt arbejdsmiljø.
 
Du kan få flere informationer ved at se jobprofilen her.
 
Vi forventer at du:
  • har en sygeplejefaglig baggrund, gerne med erfaring fra hjemmeplejen.
  • har talent for ledelse og eventuelt lederuddannelse på diplomniveau.
     
    Derudover skal du kunne se dig selv i disse persontræk:
  • Du er innovativ og har mod til at gennemføre forandringer i forhold til udvikling af fremtidens hjemmehjælp.
  • Du har en positiv og anerkendende ledelsesstil baseret på dialog og uddelegering af ansvar.
  • Du kan skabe overblik, tage initiativ og er kreativ.
  • Du har en god forståelse for økonomi og har gode IT-kompetencer og mod på nye digitale løsninger.
  • Du har et godt omsorgsgen og skaber følgeskab
  • Du er handlekraftig, fleksibel og synlig
               
    Vi tilbyder dig:
  • En engageret og dygtig personalegruppe.
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads i udvikling.
  • Et godt lederteam, hvor vi hjælper hinanden og sparrer om hverdagens udfordringer.
  • Medarbejderklub og medarbejdergoder.
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
     
     
    Yderligere oplysninger
    Hvis du vil vide mere, kan du ringe til leder af hjemmeplejen Merete Becker, tlf. 7256 2280.
     
    Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.fredensborg.dk.  
     
    Ansøgningsfrist den 10. november kl. 13.00.
    Første samtalerunde ligger den 14. november.  Anden samtalerunde den 26. november. Hvis du går videre til anden runde, vil der være en personlighedstest.
     
    Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst, placering på trin 10.


Fredensborg HjemmeplejeKokkedal2019-10-07T00:00:002019-11-10T00:00:00
330102153Leder med fokus på trivsel og samarbejde til hjemmeplejenRobot Vil du være med til at skabe den bedste hjemmepleje, hvor vi sætter handling bag ordene at have borgeren i centrum? Det gør vi gennem et stærkt fokus på rehabilitering og tidlig indsats. Og ved ikke at tage vores medarbejderes trivsel for givet Vi søger lige nu en gruppeleder til Kokkedalsgruppen i Fredensborg Hjemmepleje til ansættelse 1. februar 2020. Hvem er vi? For os handler trivsel om et godt arbejdsmiljø, hvor man udfordres med opgaver, der harmonerer med de kompetencer den enkelte besidder. Vi prioriterer at dyrke motion 2 gange om ugen (15 min), da det giver øget velvære for både krop og sjæl. Vores hjemmepleje i Kokkedal består af fagligt dygtige og engagerede social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker. I alt 30 medarbejdere. Vi kommer hos 200 borgere i Kokkedal by og landområde. Vi løser opgaver inden for praktisk hjælp og personlig pleje ud fra serviceloven og kommunens kvalitetsstandarder, samt sygepleje ud fra sundhedsloven. Vi har et tæt samarbejde om borgerne og har daglig faglig sparring. Vi anvender virtuel hjemmepleje og udvikler det yderligere i sygeplejen i 2020. Vi er en velfungerende hjemmeplejegruppe, der i 2018 scorede 6,3 af 7 mulige i kommunens trivselsmåling. Du får fem lederkollegaer, som er ansvarlige for 4 lokale aften nat hjemme-plejegrupper, natteamet og for hjemmeplejens tværfaglige gruppe. Selv om vi arbejder i mindre enheder, er vi fælles om det tværfaglige arbejde, for akutfunktionen og for den generelle udvikling af hjemmeplejen. Hvem er du? Du mødes med resten af ledergruppen hver 14. dag og sparrer og drøfter aktuelle problemstillinger. På den lange bane er det vores fælles ambition at udvikle Fredensborg Hjemmepleje til at blive en endnu mere kompetent samarbejdspartner i det nære sundhedsvæsen, end vi er i dag. I det daglige betyder det, at du har fokus på videndeling mellem dine medarbejdere, faglig udvikling og på at holde en god kontakt til fx visitation, demenskoordinatorer, træning og almen praksis. Dit og gruppens mål er, at den enkelte borger bliver så selvhjulpen som muligt og at forebygge uhensigtsmæssige indlæggelser. Det opnår vi ved at sætte fokus på akut sygepleje og tidlig opsporing. Samtidig ved du, at det er vigtigt, at inddrage borgeren selv og de pårørende i opgaveløsningen. Du er med på at prøve nye løsninger af, som fx stormøder for borgere og pårørende og skærmbesøg hos borgere, der kan klare sig med guidning. Dine arbejdsopgaver: Dine opgaver vil være:Personaleledelse, herunder at afholde PUS og ansættelsessamtaler.Sikre gruppens faglige udvikling og den daglige, faglige sparring.Afholde tværfaglige møder med visitation, demenskoordinatorer, ergoterapeuter, kliniske diætister m.v.Holde styr på vagtplaner.Bidrage til organisationens udvikling.Sikre et sundt arbejdsmiljø. Du kan få flere informationer ved at se jobprofilen her. Vi forventer at du:har en sygeplejefaglig baggrund, gerne med erfaring fra hjemmeplejen.har talent for ledelse og eventuelt lederuddannelse på diplomniveau. Derudover skal du kunne se dig selv i disse persontræk:Du er innovativ og har mod til at gennemføre forandringer i forhold til udvikling af fremtidens hjemmehjælp.Du har en positiv og anerkendende ledelsesstil baseret på dialog og uddelegering af ansvar.Du kan skabe overblik, tage initiativ og er kreativ.Du har en god forståelse for økonomi og har gode IT-kompetencer og mod på nye digitale løsninger.Du har et godt omsorgsgen og skaber følgeskabDu er handlekraftig, fleksibel og synlig Vi tilbyder dig:En engageret og dygtig personalegruppe.En spændende og udfordrende arbejdsplads i udvikling.Et godt lederteam, hvor vi hjælper hinanden og sparrer om hverdagens udfordringer.Medarbejderklub og medarbejdergoder.Gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, kan du ringe til leder af hjemmeplejen Merete Becker, tlf. 7256 2280. Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.fredensborg.dk. Ansøgningsfrist den 10. november kl. 13.00. Første samtalerunde ligger den 14. november. Anden samtalerunde den 26. november. Hvis du går videre til anden runde, vil der være en personlighedstest. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst, placering på trin 10.Vil du være med til at skabe den bedste hjemmepleje, hvor vi sætter handling bag ordene; at have borgeren i centrum? Det gør vi gennem et stærkt fokus på rehabilitering og tidlig indsats. Og ved ikke at tage vores medarbejderes trivsel for givet
 
Vi søger lige nu en gruppeleder til Kokkedalsgruppen i Fredensborg Hjemmepleje til ansættelse 1. februar 2020.
 
Hvem er vi?
For os handler trivsel om et godt arbejdsmiljø, hvor man udfordres med opgaver, der harmonerer med de kompetencer den enkelte besidder. Vi prioriterer at dyrke motion 2 gange om ugen (15 min), da det giver øget velvære for både krop og sjæl.
 
Vores hjemmepleje i Kokkedal består af fagligt dygtige og engagerede social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker. I alt 30 medarbejdere. Vi kommer hos 200 borgere i Kokkedal by og landområde. Vi løser opgaver inden for praktisk hjælp og personlig pleje ud fra serviceloven og kommunens kvalitetsstandarder, samt sygepleje ud fra sundhedsloven.
 
Vi har et tæt samarbejde om borgerne og har daglig faglig sparring.
Vi anvender virtuel hjemmepleje og udvikler det yderligere i sygeplejen i 2020.
Vi er en velfungerende hjemmeplejegruppe, der i 2018 scorede 6,3 af 7 mulige i kommunens trivselsmåling.
 
Du får fem lederkollegaer, som er ansvarlige for 4 lokale aften/nat hjemme-plejegrupper, natteamet og for hjemmeplejens tværfaglige gruppe. Selv om vi arbejder i mindre enheder, er vi fælles om det tværfaglige arbejde, for akutfunktionen og for den generelle udvikling af hjemmeplejen.
 
Hvem er du?
Du mødes med resten af ledergruppen hver 14. dag og sparrer og drøfter aktuelle problemstillinger. På den lange bane er det vores fælles ambition at udvikle Fredensborg Hjemmepleje til at blive en endnu mere kompetent samarbejdspartner i det nære sundhedsvæsen, end vi er i dag. I det daglige betyder det, at du har fokus på videndeling mellem dine medarbejdere, faglig udvikling og på at holde en god kontakt til fx visitation, demenskoordinatorer, træning og almen praksis.
 
Dit og gruppens mål er, at den enkelte borger bliver så selvhjulpen som muligt og at forebygge uhensigtsmæssige indlæggelser. Det opnår vi ved at sætte fokus på akut sygepleje og tidlig opsporing. Samtidig ved du, at det er vigtigt, at inddrage borgeren selv og de pårørende i opgaveløsningen.
 
Du er med på at prøve nye løsninger af, som fx stormøder for borgere og pårørende og skærmbesøg hos borgere, der kan klare sig med guidning.
 
Dine arbejdsopgaver:
Dine opgaver vil være:
  • Personaleledelse, herunder at afholde PUS og ansættelsessamtaler.
  • Sikre gruppens faglige udvikling og den daglige, faglige sparring.
  • Afholde tværfaglige møder med visitation, demenskoordinatorer, ergoterapeuter, kliniske diætister m.v.
  • Holde styr på vagtplaner.
  • Bidrage til organisationens udvikling.
  • Sikre et sundt arbejdsmiljø.
 
Du kan få flere informationer ved at se jobprofilen her.
 
Vi forventer at du:
  • har en sygeplejefaglig baggrund, gerne med erfaring fra hjemmeplejen.
  • har talent for ledelse og eventuelt lederuddannelse på diplomniveau.
     
    Derudover skal du kunne se dig selv i disse persontræk:
  • Du er innovativ og har mod til at gennemføre forandringer i forhold til udvikling af fremtidens hjemmehjælp.
  • Du har en positiv og anerkendende ledelsesstil baseret på dialog og uddelegering af ansvar.
  • Du kan skabe overblik, tage initiativ og er kreativ.
  • Du har en god forståelse for økonomi og har gode IT-kompetencer og mod på nye digitale løsninger.
  • Du har et godt omsorgsgen og skaber følgeskab
  • Du er handlekraftig, fleksibel og synlig
               
    Vi tilbyder dig:
  • En engageret og dygtig personalegruppe.
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads i udvikling.
  • Et godt lederteam, hvor vi hjælper hinanden og sparrer om hverdagens udfordringer.
  • Medarbejderklub og medarbejdergoder.
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
     
     
    Yderligere oplysninger
    Hvis du vil vide mere, kan du ringe til leder af hjemmeplejen Merete Becker, tlf. 7256 2280.
     
    Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.fredensborg.dk.  
     
    Ansøgningsfrist den 10. november kl. 13.00.
    Første samtalerunde ligger den 14. november.  Anden samtalerunde den 26. november. Hvis du går videre til anden runde, vil der være en personlighedstest.
     
    Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst, placering på trin 10.


Fredensborg HjemmeplejeKokkedal2019-10-07T00:00:002019-11-10T00:00:00
330099269Leder Helsingør Kommunale Idrætsanlæg (HKI)Robot Center for Kultur og Turisme, Idræt og Medborgerskab (KUMIT), Helsingør Kommune søger en leder for Helsingør Kommunes idrætsanlæg (HKI).Vi søger en dedikeret idrætsfaglig leder, der kan drive og udvikle idrætsområdet i tæt samarbejde med foreninger og fagcenter. Den nye leder forventes at kunne lede en organisation med dedikerede brugere, bred sammensætning af medarbejdere og politisk bevågenhed. Med den nye leder ønsker Helsingør Kommune at styrke og udvikle organisationen HKI med henblik på at udvikle faciliteter, aktiviteter og værtskab til både nutidens og fremtidens brugere.Som leder for HKI skal du:Sikre den daglige driftUdvikle organisationen i forhold til tidssvarende behovSikre udviklingen af facilitetsbehov i samarbejde andre centre og foreningerDrive lokaleanvisningsområdet til foreningsbrugSamarbejde med lokale selvejende hallerHave dokumenteret ledelseserfaringHave erfaring med budgetlægning og økonomistyring i en kommunal sammenhængKendskab til den kommunale kontoplan samt økonomisystemet OPUSReferere til centerchefen Helsingør Idrætsanlæg har en økonomisk ramme på 14,4 mio. kr. og beskæftiger 26 medarbejdere og består af Helsingør Svømmehal, Helsingør Stadion, Helsingørhallen, Snekkerstenhallen, Espergærde Idrætsby, Helsingør Badmintonhal, Helsingør Tennishal, Udendørs fodbold- og tennisbaner samt atletikstadion.Der samarbejdes administrativt og fagligt med de selvejende idrætshaller, Hornbækhallen, Nordkysthallen og Fonden Sydkystens Sportscenter, Espergærde.Vi vil i ansættelsen udover ovenstående kvaliteter vægte lokalt kendskab og kendskab til kommunale processer og procedurer.Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Ansøgning:Har du spørgsmål, kan du kontakte centerchef Susanne Arnholtz Docherty på telefon 51324540.Ansøgningsfrist mandag den 15. oktober.Vi forventer at afholde samtaler 29., 30. og 31. oktober.Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Center for Kultur og Turisme, Idræt og Medborgerskab (KUMIT), Helsingør Kommune søger en leder for Helsingør Kommunes idrætsanlæg (HKI).

Vi søger en dedikeret idrætsfaglig leder, der kan drive og udvikle idrætsområdet i tæt samarbejde med foreninger og fagcenter. Den nye leder forventes at kunne lede en organisation med dedikerede brugere, bred sammensætning af medarbejdere og politisk bevågenhed. Med den nye leder ønsker Helsingør Kommune at styrke og udvikle organisationen HKI med henblik på at udvikle faciliteter, aktiviteter og værtskab til både nutidens og fremtidens brugere.

Som leder for HKI skal du:
  • Sikre den daglige drift
  • Udvikle organisationen i forhold til tidssvarende behov
  • Sikre udviklingen af facilitetsbehov i samarbejde andre centre og foreninger
  • Drive lokaleanvisningsområdet til foreningsbrug
  • Samarbejde med lokale selvejende haller
  • Have dokumenteret ledelseserfaring
  • Have erfaring med budgetlægning og økonomistyring i en kommunal sammenhæng
  • Kendskab til den kommunale kontoplan samt økonomisystemet OPUS
  • Referere til centerchefen
Helsingør Idrætsanlæg har en økonomisk ramme på 14,4 mio. kr. og beskæftiger 26 medarbejdere og består af Helsingør Svømmehal, Helsingør Stadion, Helsingørhallen, Snekkerstenhallen, Espergærde Idrætsby, Helsingør Badmintonhal, Helsingør Tennishal, Udendørs fodbold- og tennisbaner samt atletikstadion.
Der samarbejdes administrativt og fagligt med de selvejende idrætshaller, Hornbækhallen, Nordkysthallen og Fonden Sydkystens Sportscenter, Espergærde.
Vi vil i ansættelsen udover ovenstående kvaliteter vægte lokalt kendskab og kendskab til kommunale processer og procedurer.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgning:
Har du spørgsmål, kan du kontakte centerchef Susanne Arnholtz Docherty på telefon 51324540.
Ansøgningsfrist mandag den 15. oktober.
Vi forventer at afholde samtaler 29., 30. og 31. oktober.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-10-02T00:00:002019-10-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til autisme bosted i Gilleleje

S/I Bostedet Breine-Åsen

Gilleleje
Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er faglig...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Leder til Fredensborg Kommunes juridiske team

Center for Politik og Organisation

Kokkedal
Vil du være med til at styrke vores juridiske team? Vi søger en teamleder, som fagligt og ledelsesmæssigt skal stå i spidsen for et styrket juridisk team i Center for Politik og Organisation. Styrkelsen sker ved at samle medarbejdere, der hidtil har...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Leder med fokus på trivsel og samarbejde til hjemmeplejen

Fredensborg Hjemmepleje

Kokkedal
Vil du være med til at skabe den bedste hjemmepleje, hvor vi sætter handling bag ordene at have borgeren i centrum? Det gør vi gennem et stærkt fokus på rehabilitering og tidlig indsats. Og ved ikke at tage vores medarbejderes trivsel for givet Vi s...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:10. november 2019

Leder med fokus på trivsel og samarbejde til hjemmeplejen

Fredensborg Hjemmepleje

Kokkedal
Vil du være med til at skabe den bedste hjemmepleje, hvor vi sætter handling bag ordene at have borgeren i centrum? Det gør vi gennem et stærkt fokus på rehabilitering og tidlig indsats. Og ved ikke at tage vores medarbejderes trivsel for givet Vi s...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:10. november 2019

Leder Helsingør Kommunale Idrætsanlæg (HKI)

Helsingør Kommune

Helsingør
Center for Kultur og Turisme, Idræt og Medborgerskab (KUMIT), Helsingør Kommune søger en leder for Helsingør Kommunes idrætsanlæg (HKI).Vi søger en dedikeret idrætsfaglig leder, der kan drive og udvikle idrætsområdet i tæt samarbejde med foreninger ...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019