Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frivillighedskonsulent / Konsulent for frivilligt socialt arbejde

til Center for Kultur og Fritid pr. 1. november 2019.

Frederikssund er en kommune i udvikling. Til september åbner den nye bro over Roskilde Fjord og der opstår en ny by i Vinge med egen S-togsstation.

Det frivillige sociale arbejde er vigtigt for Frederikssund Kommune. Et væld af sociale foreninger arbejder for forskellige målgrupper og det ønsker vi at understøtte. I Frederikssund Kommune har vi et frivillighedssted, der danner rammen for mange af kommunes patient- og socialforeninger. Vi har fem brugerstyrede centre, der skaber aktiviteter og gode rammer for vores ældre borgere.

Som vores nye frivillighedskonsulent kommer du til at beskæftige dig med alt fra udvikling og understøttelse af det lokale frivillige sociale arbejde, strategiske projekter, udviklingstiltag og politiske sager - til løbende drift, sparring og dialog med områdets mange interessenter. Du skal i tæt samarbejde med dine kolleger i Center for Kultur og Fritid desuden arbejde med områdets øvrige opgaver indenfor udvikling og opfølgning på fritidspolitik og frivillighedsstrategi, aktiviteter i by og land, tværkommunale samarbejder samt understøtte vores institutioner og mange foreninger.

Kultur, fritid og frivillighed er vigtige drivkræfter i en kommune, som er i vækst. Frederikssund har et solidt veludviklet kultur- og fritidsliv. Dét skal vi værne om og fastholde samtidig med, at vi skal integrere og udvikle med både nye og kendte målgrupper og tilbud.

Den konsulent, vi kigger efter

  • har en relevant akademisk uddannelse
  • kommer med en gedigen praksisfaglighed, herunder erfaring med frivillighed, sociale foreninger, borgerinddragelse og tværgående samarbejder – gerne fra kommune eller landsorganisation
  • er en dygtig kommunikator både i skrift og tale
  • har praktisk erfaring med proces- og projektledelse – herunder evalueringer, afrapporteringer, budgetopfølgninger og regnskaber samt gerne fundraising og projektansøgning
  • er god til at samarbejde på tværs. Vi har tæt samarbejde med kommunens øvrige centre, herunder Center for Trafik og Ejendomme samt Center for Politik, Sundhed og Personale

Vi tilbyder
  • et spændende og udfordrende job, med et godt, rummeligt og fleksibelt arbejdsmiljø
  • en arbejdsplads med gode kollegaer
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet
  • mulighed for faglig sparing og udvikling
  • mulighed for at stillingen kan indplaceres som specialkonsulent ved de rette kompetencer

Du bliver en værdsat kollega i et team
  • bestående af fagkonsulenter, administrativ medarbejder og centerchef
  • hvor vi er ambitiøse og stolte af vores fagområde
  • hvor der er højt til loftet, og gode ideer fremmes
  • hvor videreuddannelse og opdatering af kompetencer prioriteres
  • hvor vi passer på hinanden

Ansøgningsfrist
senest den 9. september kl 12.00.

Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse pr. 1. november 2019.

Første samtalerunde afholdes torsdag den 19. september 2019. Anden samtale vil finde sted mandag den 23. september 2019.

Har du spørgsmål til stillingen
kan du henvende dig til Kultur- og Fritidschef Anders Munch Skovgren amsko@frederikssund.dk eller telefon: 20 28 94 58

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
1. november 2019

Kontakt
Kultur- og Fritidschef Anders Munch Skovgren, amsko@frederikssund.dk eller telefon 20 28 94 58

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330072645Phoenix-0ce95bd012019-08-14T00:00:00Frivillighedskonsulent / Konsulent for frivilligt socialt arbejdetil Center for Kultur og Fritid pr. 1. november 2019.

Frederikssund er en kommune i udvikling. Til september åbner den nye bro over Roskilde Fjord og der opstår en ny by i Vinge med egen S-togsstation.

Det frivillige sociale arbejde er vigtigt for Frederikssund Kommune. Et væld af sociale foreninger arbejder for forskellige målgrupper og det ønsker vi at understøtte. I Frederikssund Kommune har vi et frivillighedssted, der danner rammen for mange af kommunes patient- og socialforeninger. Vi har fem brugerstyrede centre, der skaber aktiviteter og gode rammer for vores ældre borgere.

Som vores nye frivillighedskonsulent kommer du til at beskæftige dig med alt fra udvikling og understøttelse af det lokale frivillige sociale arbejde, strategiske projekter, udviklingstiltag og politiske sager - til løbende drift, sparring og dialog med områdets mange interessenter. Du skal i tæt samarbejde med dine kolleger i Center for Kultur og Fritid desuden arbejde med områdets øvrige opgaver indenfor udvikling og opfølgning på fritidspolitik og frivillighedsstrategi, aktiviteter i by og land, tværkommunale samarbejder samt understøtte vores institutioner og mange foreninger.

Kultur, fritid og frivillighed er vigtige drivkræfter i en kommune, som er i vækst. Frederikssund har et solidt veludviklet kultur- og fritidsliv. Dét skal vi værne om og fastholde samtidig med, at vi skal integrere og udvikle med både nye og kendte målgrupper og tilbud.

Den konsulent, vi kigger efter
  • har en relevant akademisk uddannelse
  • kommer med en gedigen praksisfaglighed, herunder erfaring med frivillighed, sociale foreninger, borgerinddragelse og tværgående samarbejder – gerne fra kommune eller landsorganisation
  • er en dygtig kommunikator både i skrift og tale
  • har praktisk erfaring med proces- og projektledelse – herunder evalueringer, afrapporteringer, budgetopfølgninger og regnskaber samt gerne fundraising og projektansøgning
  • er god til at samarbejde på tværs. Vi har tæt samarbejde med kommunens øvrige centre, herunder Center for Trafik og Ejendomme samt Center for Politik, Sundhed og Personale

Vi tilbyder
  • et spændende og udfordrende job, med et godt, rummeligt og fleksibelt arbejdsmiljø
  • en arbejdsplads med gode kollegaer
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet
  • mulighed for faglig sparing og udvikling
  • mulighed for at stillingen kan indplaceres som specialkonsulent ved de rette kompetencer

Du bliver en værdsat kollega i et team
  • bestående af fagkonsulenter, administrativ medarbejder og centerchef
  • hvor vi er ambitiøse og stolte af vores fagområde
  • hvor der er højt til loftet, og gode ideer fremmes
  • hvor videreuddannelse og opdatering af kompetencer prioriteres
  • hvor vi passer på hinanden

Ansøgningsfrist
senest den 9. september kl 12.00.

Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse pr. 1. november 2019.

Første samtalerunde afholdes torsdag den 19. september 2019. Anden samtale vil finde sted mandag den 23. september 2019.

Har du spørgsmål til stillingen
kan du henvende dig til Kultur- og Fritidschef Anders Munch Skovgren amsko@frederikssund.dk eller telefon: 20 28 94 58

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
1. november 2019

Kontakt
Kultur- og Fritidschef Anders Munch Skovgren, amsko@frederikssund.dk eller telefon 20 28 94 58

 

2019-09-10T00:52:08.337 til Center for Kultur og Fritid pr. 1. november 2019.Frederikssund er en kommune i udvikling. Til september åbner den nye bro over Roskilde Fjord og der opstår en ny by i Vinge med egen S-togsstation.Det frivillige sociale arbejde er vigtigt for Frederikssund Kommune. Et væld af sociale foreninger arbejder for forskellige målgrupper og det ønsker vi at understøtte. I Frederikssund Kommune har vi et frivillighedssted, der danner rammen for mange af kommunes patient- og socialforeninger. Vi har fem brugerstyrede centre, der skaber aktiviteter og gode rammer for vores ældre borgere.Som vores nye frivillighedskonsulent kommer du til at beskæftige dig med alt fra udvikling og understøttelse af det lokale frivillige sociale arbejde, strategiske projekter, udviklingstiltag og politiske sager - til løbende drift, sparring og dialog med områdets mange interessenter. Du skal i tæt samarbejde med dine kolleger i Center for Kultur og Fritid desuden arbejde med områdets øvrige opgaver indenfor udvikling og opfølgning på fritidspolitik og frivillighedsstrategi, aktiviteter i by og land, tværkommunale samarbejder samt understøtte vores institutioner og mange foreninger.Kultur, fritid og frivillighed er vigtige drivkræfter i en kommune, som er i vækst. Frederikssund har et solidt veludviklet kultur- og fritidsliv. Dét skal vi værne om og fastholde samtidig med, at vi skal integrere og udvikle med både nye og kendte målgrupper og tilbud.Den konsulent, vi kigger efterhar en relevant akademisk uddannelsekommer med en gedigen praksisfaglighed, herunder erfaring med frivillighed, sociale foreninger, borgerinddragelse og tværgående samarbejder gerne fra kommune eller landsorganisationer en dygtig kommunikator både i skrift og talehar praktisk erfaring med proces- og projektledelse herunder evalueringer, afrapporteringer, budgetopfølgninger og regnskaber samt gerne fundraising og projektansøgninger god til at samarbejde på tværs. Vi har tæt samarbejde med kommunens øvrige centre, herunder Center for Trafik og Ejendomme samt Center for Politik, Sundhed og PersonaleVi tilbyderet spændende og udfordrende job, med et godt, rummeligt og fleksibelt arbejdsmiljøen arbejdsplads med gode kollegaerstor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdetmulighed for faglig sparing og udviklingmulighed for at stillingen kan indplaceres som specialkonsulent ved de rette kompetencerDu bliver en værdsat kollega i et teambestående af fagkonsulenter, administrativ medarbejder og centerchefhvor vi er ambitiøse og stolte af vores fagområdehvor der er højt til loftet, og gode ideer fremmeshvor videreuddannelse og opdatering af kompetencer prioritereshvor vi passer på hinandenAnsøgningsfristsenest den 9. september kl 12.00.Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse pr. 1. november 2019.Første samtalerunde afholdes torsdag den 19. september 2019. Anden samtale vil finde sted mandag den 23. september 2019.Har du spørgsmål til stillingen kan du henvende dig til Kultur- og Fritidschef Anders Munch Skovgren amsko@frederikssund.dk eller telefon: 20 28 94 58Ansættelsesforhold37 timerTiltrædelse1. november 2019KontaktKultur- og Fritidschef Anders Munch Skovgren, amsko@frederikssund.dk eller telefon 20 28 94 5811jobnet0ce95bd0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-09T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=369050EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3574672Frederikssund Kommune11Torvet 23600FrederikssundDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent806689JobNet5029981502998110014-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce95bd0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce95bd0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce95bd0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce95bd0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgFrivillighedskonsulent / Konsulent for frivilligt socialt arbejde12007971Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362300114noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330187878Konsulent til SundhedRobot Har du lyst til at arbejde med at udvikle sundhedsområdet i Frederikssund Kommune? Så er du måske vores nye konsulent i Sundhed og HR. Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse 1. april 2020.Sundhed og HR er én af to afdelinger i Center for Politik, Sundhed og Personale, som betjener såvel det politiske niveau som den administrative organisation. På sundhedsområdet har vi fokus på tværgående strategisk udvikling. Vi samarbejder med de øvrige centre i kommunen for at løfte sundhedsdagsordenen. Vi har en sundhedspolitik, som sætter rammen for vores arbejde og er afgørende for de forebyggende indsatser, vi igangsætter. I 2020 skal vi formulere en ny Sundhedspolitik, som udover forebyggelsesdagsordenen, også skal indtænke hele sundhedsområdet, herunder det nære sundhedsvæsen. Vi vil gerne styrke helhedsperspektivet på tværs af organisationen samt i tværkommunale og tværsektorielle sammenhænge for at kunne levere de bedste løsninger til borgerne. Derfor står vi i 2020 foran en stor opgave sammen med Region Hovedstaden, andre kommuner og samarbejdspartnere om at skabe grundlaget for et nyt tværsektorielt sundhedshus i Frederikssund.Du får ni engagerede kolleger i afdelingen og yderligere 16 kolleger i Politik og Jura, som er den anden administrative afdeling i centret. Derudover rummer centret fire sundhedstilbud: Rehabiliteringsafdelingen, Sundhedsplejen, Tandplejen samt Træning og Forebyggelse.Som konsulent på sundhedsområdet er dine væsentligste opgaver atløfte sundhed som en tværgående strategisk dagsorden på tværs af kommunens centreudvikle det nære sundhedsvæsen, herunder særligt at skabe grundlaget for et tværsektorielt sundhedshus i et samarbejde med andre kommuner og Region Hovedstadenudarbejde Frederikssund Kommunes nye sundhedspolitik, herunder projektledelse, udtænkning af strategisk fokus, procesfacilitering samt involvering af borgerne og andre interessenterlede strategiske sundhedsprojekter på tværs af kommunens centreudarbejde sagsfremstillinger og oplæg til direktion, kommunalbestyrelse, fagudvalg med flere understøtte direktionens og kommunalbestyrelsens arbejde i KKR-Hovedstaden og samarbejdet i Nordklyngen på sundhedsområdet Vi forventer, at duhar en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, for eksempel f.eks. cand. scient adm. pol. eller cand. scient. san. publ. eller lignendehar 3-5 års erfaring med at koordinere strategiske opgaver og processer på tværs på sundhedsområdet i en kommune, region og eller styrelse.kan navigere på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationerhar solid politisk forståelsehar stærke analytiske og kommunikative evner og kan formidle problemstillinger, resultater og anbefalinger klart og præcist både mundtligt og skriftligter god til at tænke strategisk og kan planlægge og facilitere processer.Vi tilbyderVi tilbyder et selvstændigt og spændende job tæt på den politiske og administrative ledelse og medarbejdere i organisationen. Du får mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver. Du bliver en del af en afdeling i udvikling med dygtige og engagerede kolleger med høj faglighed og uformel omgangstone. Du refererer til afdelingslederen i Sundhed og HR.Yderligere informationerHar du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Charlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dk (kan ikke træffes i uge 7).FristAnsøgningsfristen er 24. februar 2020 kl. 10.00. Samtaler forventes afholdt 25. og 26. februar.Stillingen er en fastansættelse på fuldtid. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.TiltrædelseStillingen ønskes besat med tiltrædelse den 1. april 2020.Link til Frederikssund Kommunes Sundhedspolitik 2015-2020: https: www.frederikssund.dk Politik Politikker-og-planer politikker SundhedspolitikAnsættelsesforholdFuld tid.Tiltrædelse1. april 2020.KontaktCharlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dkHar du lyst til at arbejde med at udvikle sundhedsområdet i Frederikssund Kommune? Så er du måske vores nye konsulent i Sundhed og HR. Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse 1. april 2020.

Sundhed og HR er én af to afdelinger i Center for Politik, Sundhed og Personale, som betjener såvel det politiske niveau som den administrative organisation. På sundhedsområdet har vi fokus på tværgående strategisk udvikling. Vi samarbejder med de øvrige centre i kommunen for at løfte sundhedsdagsordenen. Vi har en sundhedspolitik, som sætter rammen for vores arbejde og er afgørende for de forebyggende indsatser, vi igangsætter. I 2020 skal vi formulere en ny Sundhedspolitik, som udover forebyggelsesdagsordenen, også skal indtænke hele sundhedsområdet, herunder det nære sundhedsvæsen. Vi vil gerne styrke helhedsperspektivet på tværs af organisationen samt i tværkommunale og tværsektorielle sammenhænge for at kunne levere de bedste løsninger til borgerne. Derfor står vi i 2020 foran en stor opgave sammen med Region Hovedstaden, andre kommuner og samarbejdspartnere om at skabe grundlaget for et nyt tværsektorielt sundhedshus i Frederikssund.

Du får ni engagerede kolleger i afdelingen og yderligere 16 kolleger i Politik og Jura, som er den anden administrative afdeling i centret. Derudover rummer centret fire sundhedstilbud: Rehabiliteringsafdelingen, Sundhedsplejen, Tandplejen samt Træning og Forebyggelse.

Som konsulent på sundhedsområdet er dine væsentligste opgaver at
  • løfte sundhed som en tværgående strategisk dagsorden på tværs af kommunens centre
  • udvikle det nære sundhedsvæsen, herunder særligt at skabe grundlaget for et tværsektorielt sundhedshus i et samarbejde med andre kommuner og Region Hovedstaden
  • udarbejde Frederikssund Kommunes nye sundhedspolitik, herunder projektledelse, udtænkning af strategisk fokus, procesfacilitering samt involvering af borgerne og andre interessenter
  • lede strategiske sundhedsprojekter på tværs af kommunens centre
  • udarbejde sagsfremstillinger og oplæg til direktion, kommunalbestyrelse, fagudvalg med flere
  • understøtte direktionens og kommunalbestyrelsens arbejde i KKR-Hovedstaden og samarbejdet i Nordklyngen på sundhedsområdet

Vi forventer, at du
  • har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, for eksempel f.eks. cand. scient adm./pol. eller cand. scient. san. publ. eller lignende
  • har 3-5 års erfaring med at koordinere strategiske opgaver og processer på tværs på sundhedsområdet i en kommune, region og/eller styrelse.
  • kan navigere på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationer
  • har solid politisk forståelse
  • har stærke analytiske og kommunikative evner og kan formidle problemstillinger, resultater og anbefalinger klart og præcist både mundtligt og skriftligt
  • er god til at tænke strategisk og kan planlægge og facilitere processer.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og spændende job tæt på den politiske og administrative ledelse og medarbejdere i organisationen. Du får mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver. Du bliver en del af en afdeling i udvikling med dygtige og engagerede kolleger med høj faglighed og uformel omgangstone. Du refererer til afdelingslederen i Sundhed og HR.

Yderligere informationer
Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Charlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dk (kan ikke træffes i uge 7).

Frist
Ansøgningsfristen er 24. februar 2020 kl. 10.00. Samtaler forventes afholdt 25. og 26. februar.
Stillingen er en fastansættelse på fuldtid. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat med tiltrædelse den 1. april 2020.

Link til Frederikssund Kommunes Sundhedspolitik 2015-2020: https://www.frederikssund.dk/Politik/Politikker-og-planer/politikker/Sundhedspolitik

Ansættelsesforhold
Fuld tid.

Tiltrædelse
1. april 2020.

Kontakt
Charlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dk

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2020-02-19T00:00:002020-02-24T00:00:00
330181210Vil du være med til at kontrollere de virksomheder, der ikke indberetter moms mv.?Robot Har du kendskab til skat, moms, regnskab eller revision, og kunne du tænke dig varierende arbejdsdage, hvor du både foretager kontrolarbejde, varetager sagsbehandling og kommer på udgående kontroller? Så er det måske dig, vi søger som vores næste kollega i Erhvervsregistrering Øst 2 i Fredensborg Ny og spændende arbejdsopgave Vi skal i gang med et helt nyt projekt med kontrol af tvangsafmeldte virksomheder og FF-angivelser. Dine opgaver vil derfor primært være kontrol indenfor moms og skat. Vi søger derfor et antal medarbejdere, der har lyst til at være en del af dette. Du kommer i det daglige til at arbejde selvstændigt med egne sager men vil også løse opgaver i samarbejde med kollegaer i enheden og med andre kollegaer i organisationen. Du får derfor et arbejde, som varierer mellem stor selvstændighed, faglig sparring samt vidensdeling. Dit arbejde vil primært bestå af en analytisk vurdering af de data, vi har og modtager fra virksomheden, og som vil danne grundlag for en kontrol af virksomhedernes angivelser eller mangel på angivelser. Vi arbejder med en proaktiv tilgang til opgaveløsningen - også til dialogen med virksomhederne og deres rådgivere som både vil foregå fra kontoret og ude i virksomhederne. Opgaverne kan være komplekse, og vi skal derfor kunne kommunikere målrettet til modtagerne af vores budskab. Dine opgaver kan variere over tid. Dine kompetencer Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange fx SKATs fuldmægtiguddannelse, diplomuddannelsen i Skatter og Afgifter, Akademiuddannelse i Skatter og Afgifter, cand.merc.aud. (jur.), HD (R) eller lignende. Du kan også have tilegnet dig tilsvarende kompetencer gennem dit erhvervsarbejde fra fx en regnskabs- eller revisionsvirksomhed. Tidligere erfaring med sagsbehandling inden for moms-, afgifts- eller skatteområdet er en fordel, men ikke et absolut krav. Vi søger en kollega der: kan træffe selvstændige beslutninger prioriterer teamarbejde kan bevare overblikket kan udtrykke sig klart og professionelt i både skrift og tale er villig til at lære nyt og åben for nye udfordringer Det er vigtigt, du har et godt humør og en positiv indstilling både overfor opgaven og dine kolleger, og at du tilgår opgaverne med lyst og stort engagement. Erhvervsregistrering Øst 2 - din enhed Vi er en del af den nye Skattestyrelse og er organisatorisk placeret under fagområdet Erhverv. Vi er i dag 22 medarbejdere og har til huse i Fredensborg. Vi arbejder med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar. Du vil opleve dygtige og ansvarsbevidste kolleger i et godt arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på udvikling og god trivsel. I Erhvervsregistrering Øst 2 har vi følgende hovedopgaver: Fremrykket svigsbekæmpelse Inddragelse af registrering som følge af 4 foreløbige fastsættelser Forebyggende restancearbejde overfor igangværende virksomheder Kontrol af tvangsafmeldte virksomheder og FF-angivelser Ansøgning og kontakt Send ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket Søg stillingen senest 20 februar 2020. Samtaler forventes afholdt i uge 9. Tiltrædelse ønskes snarest. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Hyldgård Kristensen på telefon 25 44 05 98. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Arbejdsstedet er indtil videre Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kollegaer, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du kendskab til skat, moms, regnskab eller revision, og kunne du tænke dig varierende arbejdsdage, hvor du både foretager kontrolarbejde, varetager sagsbehandling og kommer på udgående kontroller? Så er det måske dig, vi søger som vores næste kollega i Erhvervsregistrering Øst 2 i Fredensborg


Ny og spændende arbejdsopgave
Vi skal i gang med et helt nyt projekt med kontrol af tvangsafmeldte virksomheder og FF-angivelser. Dine opgaver vil derfor primært være kontrol indenfor moms og skat. Vi søger derfor et antal medarbejdere, der har lyst til at være en del af dette.

Du kommer i det daglige til at arbejde selvstændigt med egne sager men vil også løse opgaver i samarbejde med kollegaer i enheden og med andre kollegaer i organisationen. Du får derfor et arbejde, som varierer mellem stor selvstændighed, faglig sparring samt vidensdeling.

Dit arbejde vil primært bestå af en analytisk vurdering af de data, vi har og modtager fra virksomheden, og som vil danne grundlag for en kontrol af virksomhedernes angivelser eller mangel på angivelser. Vi arbejder med en proaktiv tilgang til opgaveløsningen - også til dialogen med virksomhederne og deres rådgivere – som både vil foregå fra kontoret og ude i virksomhederne. Opgaverne kan være komplekse, og vi skal derfor kunne kommunikere målrettet til modtagerne af vores budskab.

Dine opgaver kan variere over tid.


Dine kompetencer
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange – fx SKATs fuldmægtiguddannelse, diplomuddannelsen i Skatter og Afgifter, Akademiuddannelse i Skatter og Afgifter, cand.merc.aud./(jur.), HD (R) eller lignende. Du kan også have tilegnet dig tilsvarende kompetencer gennem dit erhvervsarbejde fra fx en regnskabs- eller revisionsvirksomhed.

Tidligere erfaring med sagsbehandling inden for moms-, afgifts- eller skatteområdet er en fordel, men ikke et absolut krav.

Vi søger en kollega der:

  • kan træffe selvstændige beslutninger
  • prioriterer teamarbejde
  • kan bevare overblikket
  • kan udtrykke sig klart og professionelt i både skrift og tale
  • er villig til at lære nyt og åben for nye udfordringer

Det er vigtigt, du har et godt humør og en positiv indstilling både overfor opgaven og dine kolleger, og at du tilgår opgaverne med lyst og stort engagement.


Erhvervsregistrering Øst 2 - din enhed
Vi er en del af den nye Skattestyrelse og er organisatorisk placeret under fagområdet Erhverv. Vi er i dag 22 medarbejdere og har til huse i Fredensborg. Vi arbejder med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar. Du vil opleve dygtige og ansvarsbevidste kolleger i et godt arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på udvikling og god trivsel.

I Erhvervsregistrering Øst 2 har vi følgende hovedopgaver:

  • Fremrykket svigsbekæmpelse
  • Inddragelse af registrering som følge af 4 foreløbige fastsættelser
  • Forebyggende restancearbejde overfor igangværende virksomheder
  • Kontrol af tvangsafmeldte virksomheder og FF-angivelser


Ansøgning og kontakt
Send ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest 20 februar 2020. Samtaler forventes afholdt i uge 9. Tiltrædelse ønskes snarest.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Hyldgård Kristensen på telefon 25 44 05 98.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Arbejdsstedet er indtil videre Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg.



Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kollegaer, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FredensborgFredensborg2020-02-18T00:00:002020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til Sundhed

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Har du lyst til at arbejde med at udvikle sundhedsområdet i Frederikssund Kommune? Så er du måske vores nye konsulent i Sundhed og HR. Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse 1. april 2020.Sundhed og HR er én af to afdelinger i Center for Po...
Indrykket:19. februar 2020

Vil du være med til at kontrollere de virksomheder, der ikke indberetter moms mv.?

Skatteforvaltningen, Fredensborg

Fredensborg
Har du kendskab til skat, moms, regnskab eller revision, og kunne du tænke dig varierende arbejdsdage, hvor du både foretager kontrolarbejde, varetager sagsbehandling og kommer på udgående kontroller? Så er det måske dig, vi søger som vores næste ko...
Indrykket:18. februar 2020