Marketing Automation Specialist

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Som led i en ambitiøs digital transformation søger Akademikernes A-kasse lige nu en erfaren, dygtig og metodisk Marketing Automation Specialist, som kan hjælpe os med til at løfte vores medlemskommunikation til nye højder. 

Vi leder efter en passioneret Marketing Automation Specialist som kan hjælpe med at indfri vores ambition om relevant digital medlemskommunikation til vores 275.000 medlemmer. Du vil få muligheden for at være med til at forme de digitale marketingindsatser for Akademikernes A-kasse.

Du bliver en del af afdelingen ”Relationer og Marketing”, som består af passionerede fageksperter. Her vil du få en vigtig rolle i at samarbejde med forretningsinteressenter på tværs af Akademikernes A-kasse.

Du kommer blandt andet til at arbejde tæt med digitale marketing specialister, kommunikationskonsulenter, customer experience specialister og dataanalytikere m.m. for at være med til at sikre, at vi rammer vores medlemmer med den rette kommunikation på det rigtige tidspunkt og sted. 

Dine fremtidige opgaver bliver:
Som Marketing Automation Specialist vil du være med til at planlægge, designe og kommunikere vores unikke medlemsservices til vores brede skare af medlemmer. Du vil også inkorporere indsigter, dataanalyser og indgå i tværgående samarbejder omkring medlemsrejser og distributionsflows.

Derudover vil du:
•    Være med til at etablere ny marketing automation platform (vi er i gang med at indføre Optimizely Campaign som email og SMS platform)
•    Definere nye målgrupper ud fra segmentmodel
•    Designe, planlægge og opbygge kommunikationflows til vores kernesegmenter
•    Definere nye touchpoints i medlemsrejsen, samt orkestrere kommunikationsbudskaber på tværs af alle kanaler.
•    Drive A/B-tests og andre eksperimenter for at forbedre kampagneperformance
•    Være med til at drive medlemsindsigter på tværs af digitale kommunikationskanaler
•    Koordinere og dele erfaringer og best practice med dine kolleger på tværs af afdelingen.

 

For at lykkes i denne rolle tror vi på, at du
•    Har en passion for marketingteknologi, data, medlemsengagement og mulighederne forbundet hermed
•    Bliver motiveret af at lære og finde gode og nye løsninger på, hvordan vi løser forretningsmæssige udfordringer med kreativitet og analytiske evner
•    Motiveres af at skabe resultater og se dit arbejde udmønte sig i konkret medlemsengagement, gode medlemsoplevelser, tilfredshed og salg
•    Arbejder struktureret med dit felt, og udgør et fagligt fyrtårn inden for email eksekvering. 

 

Din erfaring og baggrund:
Du har dokumenteret erfaring med email marketing kampagner og aktivering af segmenteret kommunikation, og du har hands-on erfaring med CMS systemer og kampagnesystemer – gerne Optimizely/Episerver.

Du har også erfaring med at anvende data, analyse og rapportering med brug af BI-værktøjer og med at producere og præsentere indsigter til forskellige målgrupper.

Du har som minimum en professionsbachelor i f.eks. e-handel og har erfaring med at anvende f.eks. Analytics til salgs- og marketingaktiviteter.

Du er flydende i dansk og har professionelle engelskkundskaber.

 

Vi tilbyder 
Du tilbydes en udfordrende stilling med gode udviklingsmuligheder. Du vil indgå i et uformelt miljø i afdelingen med 42 kompetente og kvalitetsbevidste kolleger, hvor der lægges stor vægt på gode samarbejdsevner, vidensdeling og sociale aktiviteter.

Du bliver en del af en dynamisk og markedsledende organisation, hvor vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejderforhold og personalegoder.

Akademikernes A-kasse er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv passer sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder og politiske tilhørsforhold til at søge.

 

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Relationer og Markedsføring Karina Balling på 40122349.

Vi ser frem til at modtage ansøgning og CV samt eventuelt relevante bilag fra dig snarest muligt og senest den 8. december 2022. Vi forventer at holde samtaler løbende.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Marketing Automation Specialist

Som led i en ambitiøs digital transformation søger Akademikernes A-kasse lige nu en erfaren, dygtig og metodisk Marketing Automation Specialist, som kan hjælpe os med til at løfte vores medlemskommunikation til nye højder. 

Vi leder efter en passioneret Marketing Automation Specialist som kan hjælpe med at indfri vores ambition om relevant digital medlemskommunikation til vores 275.000 medlemmer. Du vil få muligheden for at være med til at forme de digitale marketingindsatser for Akademikernes A-kasse.

Du bliver en del af afdelingen ”Relationer og Marketing”, som består af passionerede fageksperter. Her vil du få en vigtig rolle i at samarbejde med forretningsinteressenter på tværs af Akademikernes A-kasse.

Du kommer blandt andet til at arbejde tæt med digitale marketing specialister, kommunikationskonsulenter, customer experience specialister og dataanalytikere m.m. for at være med til at sikre, at vi rammer vores medlemmer med den rette kommunikation på det rigtige tidspunkt og sted. 

Dine fremtidige opgaver bliver:
Som Marketing Automation Specialist vil du være med til at planlægge, designe og kommunikere vores unikke medlemsservices til vores brede skare af medlemmer. Du vil også inkorporere indsigter, dataanalyser og indgå i tværgående samarbejder omkring medlemsrejser og distributionsflows.

Derudover vil du:
•    Være med til at etablere ny marketing automation platform (vi er i gang med at indføre Optimizely Campaign som email og SMS platform)
•    Definere nye målgrupper ud fra segmentmodel
•    Designe, planlægge og opbygge kommunikationflows til vores kernesegmenter
•    Definere nye touchpoints i medlemsrejsen, samt orkestrere kommunikationsbudskaber på tværs af alle kanaler.
•    Drive A/B-tests og andre eksperimenter for at forbedre kampagneperformance
•    Være med til at drive medlemsindsigter på tværs af digitale kommunikationskanaler
•    Koordinere og dele erfaringer og best practice med dine kolleger på tværs af afdelingen.

 

For at lykkes i denne rolle tror vi på, at du
•    Har en passion for marketingteknologi, data, medlemsengagement og mulighederne forbundet hermed
•    Bliver motiveret af at lære og finde gode og nye løsninger på, hvordan vi løser forretningsmæssige udfordringer med kreativitet og analytiske evner
•    Motiveres af at skabe resultater og se dit arbejde udmønte sig i konkret medlemsengagement, gode medlemsoplevelser, tilfredshed og salg
•    Arbejder struktureret med dit felt, og udgør et fagligt fyrtårn inden for email eksekvering. 

 

Din erfaring og baggrund:
Du har dokumenteret erfaring med email marketing kampagner og aktivering af segmenteret kommunikation, og du har hands-on erfaring med CMS systemer og kampagnesystemer – gerne Optimizely/Episerver.

Du har også erfaring med at anvende data, analyse og rapportering med brug af BI-værktøjer og med at producere og præsentere indsigter til forskellige målgrupper.

Du har som minimum en professionsbachelor i f.eks. e-handel og har erfaring med at anvende f.eks. Analytics til salgs- og marketingaktiviteter.

Du er flydende i dansk og har professionelle engelskkundskaber.

 

Vi tilbyder 
Du tilbydes en udfordrende stilling med gode udviklingsmuligheder. Du vil indgå i et uformelt miljø i afdelingen med 42 kompetente og kvalitetsbevidste kolleger, hvor der lægges stor vægt på gode samarbejdsevner, vidensdeling og sociale aktiviteter.

Du bliver en del af en dynamisk og markedsledende organisation, hvor vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejderforhold og personalegoder.

Akademikernes A-kasse er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv passer sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder og politiske tilhørsforhold til at søge.

 

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Relationer og Markedsføring Karina Balling på 40122349.

Vi ser frem til at modtage ansøgning og CV samt eventuelt relevante bilag fra dig snarest muligt og senest den 8. december 2022. Vi forventer at holde samtaler løbende.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.