Personalekonsulent til Tryggevælde Provsti

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tryggevælde provsti består af Faxe og Stevns kommuner, med 28 menighedsråd og dertil ansatte. 

Da vores nuværende personalekonsulent går på pension søger vi en engageret og alsidig personalekonsulent med tiltrædelse 1. december 2021 eller snarest derefter.

Stillingen er udfordrende, idet arbejdsopgaverne spænder vidt.

Stillingen er på 20 timer ugentligt.

Personalekonsulenten bistår provsti og menighedsråd med generel personaleadministration, både i form af rådgivning og af praktisk art. Der vil være lønforhandlinger, rekruttering, afsked, udregning af normeringer til forskellige medarbejderes stillinger samt rådgivning om arbejdsmiljøforhold.

Desuden medvirker personalekonsulenten i personalesager, der kræver en høj grad af fortrolighed.

Personalekonsulenten understøtter menighedsrådene i arbejdet med det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, f.eks. arbejdspladsvurdering (APV), arbejdsmiljødrøftelser, samarbejdsprocesser, forebyggelse af ulykker m.fl.

Der vil være opgaver i forbindelse med organisatoriske ændringer, herunder samarbejdsaftaler og vedtægter samt driftsaftaler om f.eks. kirkegårdsdrift.

Endvidere medvirker du ved virksomhedsoverdragelser og planlægger sammen med menighedsrådet/-ene forløbet og administrationen.

Dine øvrige opgaver kan være:

  • at arrangere og gennemføre tema- og kursusdage af forskelligt indhold.
  • medvirke strategi- og visionsarbejde i provstiet

En del af opgaverne kræver, at der forhandles med de faglige organisationer i forløbet.

Jobbet indeholder en del mødeaktivitet både dag- og aften. Der må derfor påregnes en del kørsel. Dette forudsætter, at du har egen bil.

Uddannelse:

  • Der stilles ikke krav om en speciel uddannelse, men en uddannelse, der omfatter Organisation og Ledelse vil være en fordel.
  • Rutineret bruger af hele Office-pakken er en forudsætning.

Erfaring:

  • Erfaring fra offentlig eller private virksomheder med personaleledelse og organisation.
  • Gerne udbygget netværk i erhvervslivet, privat og offentligt.
  • Gerne erfaring som projektleder med større og mindre projekter.

Personlige egenskaber:

  • Diplomatisk og kan håndtere fortrolige oplysninger.
  • Viljen til at fastholde (med henblik på to vindere af en forhandling).
  • Er systematisk og har overblik.
  • Du har en stor vilje og evne til samarbejde med de forskellige interessenter.
  • Evnen til at konkludere.
  • En god portion humor.

Tjenestested vil være:

Du får kontorfaciliteter på provstikontoret samt pc og telefon og hvad der ellers kræves, da du ofte arbejder decentralt.

Provstikontoret er beliggende Industrivej 2, 4683 Rønnede.

Yderligere oplysninger om stillingen:

 Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt personalekonsulent Klaus Strunge Pedersen på telefon 20 37 00 19 eller provst Erhard Schulte Westenberg på telefon 51 20 72 06.

 

Løn og ansættelse:

Du vil blive ansat i Tryggevælde Provsti og aflønningen sker i henhold til Organisationsaftalen med HK, for kontorfunktionærer i løngruppe 3 og i sats 3. Lønoversigten kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk

Der er mulighed for kvalifikationstillæg.

Der ydes kørselsgodtgørelse efter statens takster for kørsel i tjenesten.

Ansøgningsfristen er onsdag den 20. oktober 2021 og din ansøgning sendes på e-mail til tryggevaelde.provsti@KM.DK med angivelse af ”Personalekonsulent”.

Samtaler vil blive afholdt i uge 43.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Personalekonsulent til Tryggevælde Provsti

Tryggevælde provsti består af Faxe og Stevns kommuner, med 28 menighedsråd og dertil ansatte. 

Da vores nuværende personalekonsulent går på pension søger vi en engageret og alsidig personalekonsulent med tiltrædelse 1. december 2021 eller snarest derefter.

Stillingen er udfordrende, idet arbejdsopgaverne spænder vidt.

Stillingen er på 20 timer ugentligt.

Personalekonsulenten bistår provsti og menighedsråd med generel personaleadministration, både i form af rådgivning og af praktisk art. Der vil være lønforhandlinger, rekruttering, afsked, udregning af normeringer til forskellige medarbejderes stillinger samt rådgivning om arbejdsmiljøforhold.

Desuden medvirker personalekonsulenten i personalesager, der kræver en høj grad af fortrolighed.

Personalekonsulenten understøtter menighedsrådene i arbejdet med det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, f.eks. arbejdspladsvurdering (APV), arbejdsmiljødrøftelser, samarbejdsprocesser, forebyggelse af ulykker m.fl.

Der vil være opgaver i forbindelse med organisatoriske ændringer, herunder samarbejdsaftaler og vedtægter samt driftsaftaler om f.eks. kirkegårdsdrift.

Endvidere medvirker du ved virksomhedsoverdragelser og planlægger sammen med menighedsrådet/-ene forløbet og administrationen.

Dine øvrige opgaver kan være:

  • at arrangere og gennemføre tema- og kursusdage af forskelligt indhold.
  • medvirke strategi- og visionsarbejde i provstiet

En del af opgaverne kræver, at der forhandles med de faglige organisationer i forløbet.

Jobbet indeholder en del mødeaktivitet både dag- og aften. Der må derfor påregnes en del kørsel. Dette forudsætter, at du har egen bil.

Uddannelse:

  • Der stilles ikke krav om en speciel uddannelse, men en uddannelse, der omfatter Organisation og Ledelse vil være en fordel.
  • Rutineret bruger af hele Office-pakken er en forudsætning.

Erfaring:

  • Erfaring fra offentlig eller private virksomheder med personaleledelse og organisation.
  • Gerne udbygget netværk i erhvervslivet, privat og offentligt.
  • Gerne erfaring som projektleder med større og mindre projekter.

Personlige egenskaber:

  • Diplomatisk og kan håndtere fortrolige oplysninger.
  • Viljen til at fastholde (med henblik på to vindere af en forhandling).
  • Er systematisk og har overblik.
  • Du har en stor vilje og evne til samarbejde med de forskellige interessenter.
  • Evnen til at konkludere.
  • En god portion humor.

Tjenestested vil være:

Du får kontorfaciliteter på provstikontoret samt pc og telefon og hvad der ellers kræves, da du ofte arbejder decentralt.

Provstikontoret er beliggende Industrivej 2, 4683 Rønnede.

Yderligere oplysninger om stillingen:

 Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt personalekonsulent Klaus Strunge Pedersen på telefon 20 37 00 19 eller provst Erhard Schulte Westenberg på telefon 51 20 72 06.

 

Løn og ansættelse:

Du vil blive ansat i Tryggevælde Provsti og aflønningen sker i henhold til Organisationsaftalen med HK, for kontorfunktionærer i løngruppe 3 og i sats 3. Lønoversigten kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk

Der er mulighed for kvalifikationstillæg.

Der ydes kørselsgodtgørelse efter statens takster for kørsel i tjenesten.

Ansøgningsfristen er onsdag den 20. oktober 2021 og din ansøgning sendes på e-mail til tryggevaelde.provsti@KM.DK med angivelse af ”Personalekonsulent”.

Samtaler vil blive afholdt i uge 43.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.