Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til ROBUS - en tidlig indsats til unge med spiseforstyrrelser

Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig – vi søger nemlig en ny leder til ROBUS!  
 
ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder bl.a. rådgivning og behandling af forskellig form (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner. ROBUS er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov.  
 
Vi søger en stærk faglig og strategisk leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt viderevikle vores indsats og behandlingskoncepter. I ROBUS arbejder vi familieorienteret, og vi arbejder ud fra ACT, kognitiv adfærdsterapi, tredje bølge. En af de store opgaver, som ROBUS står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper.  
 
Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og her se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Og du skal kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv.  
 
I ROBUS er der foruden lederen seks medarbejdere; af disse er fire uddannede psykologer og to med pædagogisk psykologisk baggrund (den ene er også uddannet socialrådgiver).  
 
Arbejdsopgaver  
  • Daglig ledelse af ROBUS' drift; herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi.  
  • Varetagelse af det daglige behandlingsansvar; herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse.  
  • Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet.  
  • Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere; et særligt fokus her er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien.  
  • Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang).  
  • Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen.    
Dine kvalifikationer  
Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog med dokumenteret erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser (og evt. selvskade). Hvis du har en anden faglig baggrund (f.eks. psykiatrisk sygeplejerske), har du dokumenteret terapeutisk erfaring med målgruppen. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS.  
  • Du har 2-3 års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar.  
  • Du skal have lyst og flair for ledelsesopgaven – og har både talent for drift og strategisk udvikling.  
  • Du har stærke relationelle kompetencer – og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere.  
  • Du har erfaring med projektstyring og -udvikling.  
  • Du er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter.  
  • Du tænker i teamløsninger, men kan arbejde meget selvstændigt.   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.  
Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse.  
 
Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri.  
 
Stillingen forventes besat pr. 1. august 2019.  
 
Yderligere oplysninger  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376.
Du kan læse mere om centeret og ROBUS her: www.csp.kk.dk  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019  
Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er torsdag den 6. juni. En evt. andensamtale vil blive afholdt tirsdag den 11. juni.   
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012532Phoenix-5efaa06f12019-04-26T17:00:34.367Leder til ROBUS - en tidlig indsats til unge med spiseforstyrrelser
Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig – vi søger nemlig en ny leder til ROBUS!  
 
ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder bl.a. rådgivning og behandling af forskellig form (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner. ROBUS er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov.  
 
Vi søger en stærk faglig og strategisk leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt viderevikle vores indsats og behandlingskoncepter. I ROBUS arbejder vi familieorienteret, og vi arbejder ud fra ACT, kognitiv adfærdsterapi, tredje bølge. En af de store opgaver, som ROBUS står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper.  
 
Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og her se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Og du skal kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv.  
 
I ROBUS er der foruden lederen seks medarbejdere; af disse er fire uddannede psykologer og to med pædagogisk psykologisk baggrund (den ene er også uddannet socialrådgiver).  
 
Arbejdsopgaver  
  • Daglig ledelse af ROBUS' drift; herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi.  
  • Varetagelse af det daglige behandlingsansvar; herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse.  
  • Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet.  
  • Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere; et særligt fokus her er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien.  
  • Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang).  
  • Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen.    
Dine kvalifikationer  
Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog med dokumenteret erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser (og evt. selvskade). Hvis du har en anden faglig baggrund (f.eks. psykiatrisk sygeplejerske), har du dokumenteret terapeutisk erfaring med målgruppen. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS.  
  • Du har 2-3 års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar.  
  • Du skal have lyst og flair for ledelsesopgaven – og har både talent for drift og strategisk udvikling.  
  • Du har stærke relationelle kompetencer – og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere.  
  • Du har erfaring med projektstyring og -udvikling.  
  • Du er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter.  
  • Du tænker i teamløsninger, men kan arbejde meget selvstændigt.   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.  
Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse.  
 
Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri.  
 
Stillingen forventes besat pr. 1. august 2019.  
 
Yderligere oplysninger  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376.
Du kan læse mere om centeret og ROBUS her: www.csp.kk.dk  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019  
Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er torsdag den 6. juni. En evt. andensamtale vil blive afholdt tirsdag den 11. juni.   
 
2019-05-25T00:52:09.767 Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig vi søger nemlig en ny leder til ROBUS! ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder bl.a. rådgivning og behandling af forskellig form (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner. ROBUS er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov. Vi søger en stærk faglig og strategisk leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt viderevikle vores indsats og behandlingskoncepter. I ROBUS arbejder vi familieorienteret, og vi arbejder ud fra ACT, kognitiv adfærdsterapi, tredje bølge. En af de store opgaver, som ROBUS står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper. Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og her se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Og du skal kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv. I ROBUS er der foruden lederen seks medarbejdere af disse er fire uddannede psykologer og to med pædagogisk psykologisk baggrund (den ene er også uddannet socialrådgiver). Arbejdsopgaver Daglig ledelse af ROBUS drift herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi. Varetagelse af det daglige behandlingsansvar herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse. Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet. Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere et særligt fokus her er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien. Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang). Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen. Dine kvalifikationer Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog med dokumenteret erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser (og evt. selvskade). Hvis du har en anden faglig baggrund (f.eks. psykiatrisk sygeplejerske), har du dokumenteret terapeutisk erfaring med målgruppen. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS. Du har 2-3 års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar. Du skal have lyst og flair for ledelsesopgaven og har både talent for drift og strategisk udvikling. Du har stærke relationelle kompetencer og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere. Du har erfaring med projektstyring og -udvikling. Du er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter. Du tænker i teamløsninger, men kan arbejde meget selvstændigt. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse. Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri. Stillingen forventes besat pr. 1. august 2019. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376. Du kan læse mere om centeret og ROBUS her: www.csp.kk.dk Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019 Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er torsdag den 6. juni. En evt. andensamtale vil blive afholdt tirsdag den 11. juni.10Phoenix5efaa06f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=157977&DepartmentId=21494&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3514580CSP Robus11Limfjordsvej 232720VanløseDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent750218KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15797700026-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgLeder til ROBUS - en tidlig indsats til unge med spiseforstyrrelser12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361576302mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330099019studentermedhjælpRobot Kontorjob Midlertidigt tidsbegrænset 37-timers job. Vi er et skolefotofirma som har rigtig travlt her i oktober måned. Har du god ordenssans og lyst til at være med i et ungt arbejdsteam? Du kommer til at deltage i administrationen af skolebilleder. Du skal kunne starte snarest og kan forvente ansættelse i det meste af oktober måned. Vi bor ved Frb. Rådhusplads tæt på metro. Arbejdstid i skiftende vagter: 7,5 timer dagligt mandag - fredag mellem 8.00 og 18.00 Send ansøgning med cv til job@modulfoto.dk modul foto, Falkoner Allé 3, 2000 Frederiksberg.

 Kontorjob

Midlertidigt tidsbegrænset 37-timers job.

Vi er et skolefotofirma som har rigtig travlt her i oktober måned.

Har du god ordenssans og lyst til at være med i et ungt arbejdsteam?

Du kommer til at deltage i administrationen af skolebilleder.

Du skal kunne starte snarest og kan forvente ansættelse i det meste af oktober måned.

Vi bor ved Frb. Rådhusplads tæt på metro.

Arbejdstid i skiftende vagter:

7,5 timer dagligt mandag  -  fredag mellem 8.00 og 18.00

Send ansøgning med cv til job@modulfoto.dk

modul foto,  Falkoner Allé 3, 2000 Frederiksberg.

 

MODUL FOTO APSFrederiksberg2019-10-02T00:00:002019-11-25T00:00:00
330099955Leder til caféarbejde i kirkeligt socialt arbejdeProfile METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København Stillingen:Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisninger i vinterhalvåret, julehjælp og julearrangementer, rådgivningsarbejde samt kontakt til vore to bofælleskaber og meget mere. Fokus bliver både det daglige praktiske caféarbejde med frivillige og borgere tillige med et stort fokus på at knytte og udruste frivillige til deltagelse i det sociale arbejde. Udover det daglige caféarbejde vægtes også udvikling af det fremtidige sociale arbejde i MSA. Os:Metodistkirkens Sociale Arbejde, Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdækkende frivillig organisation, der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over caféarbejde, ungdomskollegium, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafé, juleuddeling, jule- og nytårsarrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter m.m. Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K. Kvalifikationer:Dig:Høj grad af selvstændighed, med gode samarbejdsevner.Glad for at lære nye tingLyst menneskesynGod til sociale relationer evne til at engagere andreGerne kendskab til ernæringLyst til at arbejde ud fra et kristent værdigrundlagArbejder systematisk og struktureret.Løn:Løn efter kvalifikationer. (Tjenestebolig kan tilbydes)Arbejdstid: 37 timer pr uge. I vinterhalvåret vil en lille del af arbejdstiden ligge på lørdage og enkelte helligdage.Forløbet:Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019.Samtaler finder sted i uge 44 - 45. Ansættelsestidspunkt efter aftale Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV på mail via knappen Send ansøgning Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28 29 44 62. Arbejdsadresse:Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K. Se mere på vores ansøgersite: https: centralmissionen.ofir.com
METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København

Stillingen:
Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisninger i vinterhalvåret, julehjælp og julearrangementer, rådgivningsarbejde samt kontakt til vore to bofælleskaber og meget mere. Fokus bliver både det daglige praktiske caféarbejde med frivillige og borgere tillige med et stort fokus på at knytte og udruste frivillige til deltagelse i det sociale arbejde. Udover det daglige caféarbejde vægtes også udvikling af det fremtidige sociale arbejde i MSA.

Os:
Metodistkirkens Sociale Arbejde, Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdækkende frivillig organisation, der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over caféarbejde, ungdomskollegium, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafé, juleuddeling, jule- og nytårsarrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter m.m.
Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K.

Kvalifikationer:
Dig:
  • Høj grad af selvstændighed, med gode samarbejdsevner.
  • Glad for at lære nye ting
  • Lyst menneskesyn
  • God til sociale relationer – evne til at engagere andre
  • Gerne kendskab til ernæring
  • Lyst til at arbejde ud fra et kristent værdigrundlag
  • Arbejder systematisk og struktureret.
Løn:
  • Løn efter kvalifikationer. (Tjenestebolig kan tilbydes)
  • Arbejdstid: 37 timer pr uge.
  • I vinterhalvåret vil en lille del af arbejdstiden ligge på lørdage og enkelte helligdage.
Forløbet:
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019.
Samtaler finder sted i uge 44 - 45.

Ansættelsestidspunkt efter aftale
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV på mail via knappen "Send ansøgning"
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28 29 44 62.

Arbejdsadresse:
Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K.


Se mere på vores ansøgersite: https://centralmissionen.ofir.com

ORS/Small/9cd13287_logo.pngMetodistkirkens Sociale ArbejdeKøbenhavn K2019-10-03T12:01:47.3002019-10-28T00:00:00
330103773ToglederRobot Til Driftscenter Danmark (DcDK) ved Københavns Hovedbanegård, som er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet, søger vi to togledere. Driftscenterets primære opgave er at foretage de nødvendige overordnede disponeringer, så togtrafikken på fjernbanen kan gennemføres bedst muligt i de tilfælde, hvor uforudsete hændelser indtræffer, og køreplanen dermed ikke kan overholdes. Har du lyst til at tage del i ansvaret for disponering af togtrafikken? Toglederen er ansvarlig for disponering af togtrafikken på fjernbanen i hele landet, herunder korrigering af samme med sikring af god rettidighed og høj kapacitet for jernbanevirksomhederne. Som togleder er du samtidig jernbaneselskabernes indgangsvinkel til Banedanmark i relation til disponering og trafikinformation, og du varetager tillige akut planlægning. Du vil blandt andet skulle deltage i strategimøder med jernbaneselskaberne i forbindelse med uordensituationer samt i forbindelse med vinterberedskab. Du er endvidere med til at indhente meldinger fra DMI i forhold til vejrsituationer omkring storm, skybrud samt snefald. I forbindelse med uheld eller faresituationer har du endvidere ansvaret for kontakt og underretning til havarikommissionen. Herudover varetager du rollen som netværksleder i forbindelse med udrulning af signalprogrammet. Du indgår i en fast vagtplan, hvor der planlægges med 12 timers vagter og har, sammen med dine 18 kolleger, det overordnede ansvar for togtrafikken i hele landet. Trafikal baggrund og flair for disponering Du har en trafikal uddannelse inden for jernbanen og erfaring med afvikling af trafikken fra en større Regional Fjernstyringscentral. Det er et plus, hvis du har erfaring fra en funktion som f.eks. vagthavende eller vagthavende afløser i Trafikstyring Fjern. Det er vigtigt, at du brænder for at disponere, korrigere og afvikle trafik. Du er forudseende og tror på egne beslutninger. Du formår at skifte mellem at arbejde selvstændigt og arbejde i mindre teams. Du formår endvidere at have flere bolde i luften, og agere skarpt i akutte situationer uden at tabe overblikket. Derfor er det helt afgørende, at det motiverer dig at arbejde i et hektisk miljø. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og HK Trafik & Jernbane for trafikmedarbejdere. Stillingen er placeret i løngruppe 3. Basislønnen udgør pt. kr. 379.751,71 årligt og kr. 31.645,98 månedligt. Dertil kommer funktionstillæg, der pt. udgør årligt kr. 32.820,21 og kr. 2.735,02 månedligt. Hertil kommer pension. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg. Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter en konkret vurdering, kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 32 med titel som trafikinspektør. Kontakt og ansøgning Vil du vide mere om stillingen kan sektionschef Claus B. Christiansen kontaktes. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Til Driftscenter Danmark (DcDK) ved Københavns Hovedbanegård, som er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet, søger vi to togledere.

Driftscenterets primære opgave er at foretage de nødvendige overordnede disponeringer, så togtrafikken på fjernbanen kan gennemføres bedst muligt i de tilfælde, hvor uforudsete hændelser indtræffer, og køreplanen dermed ikke kan overholdes.

Har du lyst til at tage del i ansvaret for disponering af togtrafikken?

Toglederen er ansvarlig for disponering af togtrafikken på fjernbanen i hele landet, herunder korrigering af samme med sikring af god rettidighed og høj kapacitet for jernbanevirksomhederne.

Som togleder er du samtidig jernbaneselskabernes indgangsvinkel til Banedanmark i relation til disponering og trafikinformation, og du varetager tillige akut planlægning.

Du vil blandt andet skulle deltage i strategimøder med jernbaneselskaberne i forbindelse med uordensituationer samt i forbindelse med vinterberedskab. Du er endvidere med til at indhente meldinger fra DMI i forhold til vejrsituationer omkring storm, skybrud samt snefald.

I forbindelse med uheld eller faresituationer har du endvidere ansvaret for kontakt og underretning til havarikommissionen.

Herudover varetager du rollen som netværksleder i forbindelse med udrulning af signalprogrammet.

Du indgår i en fast vagtplan, hvor der planlægges med 12 timers vagter og har, sammen med dine 18 kolleger, det overordnede ansvar for togtrafikken i hele landet.

Trafikal baggrund og flair for disponering

Du har en trafikal uddannelse inden for jernbanen og erfaring med afvikling af trafikken fra en større Regional Fjernstyringscentral. Det er et plus, hvis du har erfaring fra en funktion som f.eks. vagthavende eller vagthavende afløser i Trafikstyring Fjern.

Det er vigtigt, at du brænder for at disponere, korrigere og afvikle trafik. Du er forudseende og tror på egne beslutninger. Du formår at skifte mellem at arbejde selvstændigt og arbejde i mindre teams. Du formår endvidere at have flere bolde i luften, og agere skarpt i akutte situationer uden at tabe overblikket. Derfor er det helt afgørende, at det motiverer dig at arbejde i et hektisk miljø.

Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og HK Trafik & Jernbane for trafikmedarbejdere. Stillingen er placeret i løngruppe 3. Basislønnen udgør pt. kr. 379.751,71 årligt og kr. 31.645,98 månedligt. Dertil kommer funktionstillæg, der pt. udgør årligt kr. 32.820,21 og kr. 2.735,02 månedligt. Hertil kommer pension. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg.

Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter en konkret vurdering, kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 32 med titel som trafikinspektør.

Kontakt og ansøgning

Vil du vide mere om stillingen kan sektionschef Claus B. Christiansen kontaktes. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-10-09T00:00:002019-11-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

studentermedhjælp

MODUL FOTO APS

Frederiksberg
Kontorjob Midlertidigt tidsbegrænset 37-timers job. Vi er et skolefotofirma som har rigtig travlt her i oktober måned. Har du god ordenssans og lyst til at være med i et ungt arbejdsteam? Du kommer til at deltage i administrationen af skolebilleder....
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Leder til caféarbejde i kirkeligt socialt arbejde

Metodistkirkens Sociale Arbejde

København K
METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København Stillingen:Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisni...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Togleder

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Til Driftscenter Danmark (DcDK) ved Københavns Hovedbanegård, som er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet, søger vi to togledere. Driftscenterets prim...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019