Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg

I Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed; Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper; Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg.

Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Regnskab for Sygehusvalg med arbejdsområde indenfor transporttilskud til patienter. Vi har en målsætning om at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne.

Om os
I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne; tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft.

Vi er to medarbejdere, der modtager og behandler anmodninger om transporttilskud fra patienter, der har været til udredning og behandling på privathospital eller på hospitaler udenfor Region Hovedstaden. Området er vokset, og vi søger derfor en ekstra kollega.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • sagsbehandling og afgørelser om anmodninger til transporttilskud
  • journalisering i Workzone
  • administrative opgaver i forhold til ex. revidering af patientbreve
  • at være opsøgende på regler og aftaler ifm. frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler
  • dataudtræk fra dokumentationssystem Workzone
  • betjening af og vejledning til patienter om transportregler
Om dig
Du er regnskabs – og eller kontoruddannet. Desuden har du erfaring med patientkontakt, samt sagsbehandling og sagsafgørelser og kendskab til transportreglerne.

Vi forventer, at du:

  • er serviceminded, engageret og parat til at deltage i udviklingen af gruppen
  • er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel, og kan håndtere at have mange bolde i luften
  • har erfaring med Workzone eller andre dokumentationsredskaber
  • har lyst og evne til at indgå i et job, der både kræver selvstændighed, teamwork og samarbejde på tværs
  • er en opsøgende og udadvendt person
Vi tilbyder
Vi lægger vægt på at give dig:

  • et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift
  • teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om
  • en grundig oplæring med introduktionsprogram
  • fleksibilitet – vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning
Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen.

Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos enhedschef Jens Kristian Kragholm på telefon: 38 69 79 40 eller sektionschef Charlotte Olsen på telefon: 38 69 79 41

Læs mere om Center for Sundhed her: https://www.regionh.dk//Center-for-Sundhed/Sider

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330074192Phoenix-2dda3f2812019-08-16T00:00:00Sagsbehandler til Enhed for Patientvejledning og SygehusvalgI Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed; Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper; Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg.

Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Regnskab for Sygehusvalg med arbejdsområde indenfor transporttilskud til patienter. Vi har en målsætning om at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne.

Om os
I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne; tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft.

Vi er to medarbejdere, der modtager og behandler anmodninger om transporttilskud fra patienter, der har været til udredning og behandling på privathospital eller på hospitaler udenfor Region Hovedstaden. Området er vokset, og vi søger derfor en ekstra kollega.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • sagsbehandling og afgørelser om anmodninger til transporttilskud
  • journalisering i Workzone
  • administrative opgaver i forhold til ex. revidering af patientbreve
  • at være opsøgende på regler og aftaler ifm. frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler
  • dataudtræk fra dokumentationssystem Workzone
  • betjening af og vejledning til patienter om transportregler
Om dig
Du er regnskabs – og eller kontoruddannet. Desuden har du erfaring med patientkontakt, samt sagsbehandling og sagsafgørelser og kendskab til transportreglerne.

Vi forventer, at du:

  • er serviceminded, engageret og parat til at deltage i udviklingen af gruppen
  • er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel, og kan håndtere at have mange bolde i luften
  • har erfaring med Workzone eller andre dokumentationsredskaber
  • har lyst og evne til at indgå i et job, der både kræver selvstændighed, teamwork og samarbejde på tværs
  • er en opsøgende og udadvendt person
Vi tilbyder
Vi lægger vægt på at give dig:

  • et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift
  • teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om
  • en grundig oplæring med introduktionsprogram
  • fleksibilitet – vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning
Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen.

Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos enhedschef Jens Kristian Kragholm på telefon: 38 69 79 40 eller sektionschef Charlotte Olsen på telefon: 38 69 79 41

Læs mere om Center for Sundhed her: https://www.regionh.dk//Center-for-Sundhed/Sider

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!





2019-09-07T00:51:16.370 I Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg. Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Regnskab for Sygehusvalg med arbejdsområde indenfor transporttilskud til patienter. Vi har en målsætning om at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne. Om os I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft. Vi er to medarbejdere, der modtager og behandler anmodninger om transporttilskud fra patienter, der har været til udredning og behandling på privathospital eller på hospitaler udenfor Region Hovedstaden. Området er vokset, og vi søger derfor en ekstra kollega. Om stillingen Dine primære arbejdsopgaver bliver: sagsbehandling og afgørelser om anmodninger til transporttilskud journalisering i Workzone administrative opgaver i forhold til ex. revidering af patientbreve at være opsøgende på regler og aftaler ifm. frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler dataudtræk fra dokumentationssystem Workzone betjening af og vejledning til patienter om transportregler Om dig Du er regnskabs og eller kontoruddannet. Desuden har du erfaring med patientkontakt, samt sagsbehandling og sagsafgørelser og kendskab til transportreglerne. Vi forventer, at du: er serviceminded, engageret og parat til at deltage i udviklingen af gruppen er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel, og kan håndtere at have mange bolde i luften har erfaring med Workzone eller andre dokumentationsredskaber har lyst og evne til at indgå i et job, der både kræver selvstændighed, teamwork og samarbejde på tværs er en opsøgende og udadvendt person Vi tilbyder Vi lægger vægt på at give dig: et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om en grundig oplæring med introduktionsprogram fleksibilitet vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen. Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos enhedschef Jens Kristian Kragholm på telefon: 38 69 79 40 eller sektionschef Charlotte Olsen på telefon: 38 69 79 41 Læs mere om Center for Sundhed her: https: www.regionh.dk Center-for-Sundhed Sider Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion. Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!11jobnet2dda3f28100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-06T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219816&DepartmentId=11975&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3575921Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent808431JobNet5031517503151710016-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgSagsbehandler til Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362306290noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330153760Administrativ planlægger til VikarbureauetRobot Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau. Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Ældre og Sundhed i Hillerød Kommune. Vikarbureauets opgave er at sikre vikardækning i hjemmeplejen, på plejehjem og rehabiliteringspladser i Hillerød Kommune. Du skal sammen med mig opbygge vikarbureauet fra bunden. Dine primære opgaver er vikardækning, vagtplanlægning og lønadministration. Om os Som administrativ planlægger i vikarbureauet, bliver du en del af et administrativt team på forventeligt tre medarbejdere heraf mig som leder, som du refererer til. Vikarbureauet vil over det næste år vokse til mellem 15-30 fasansatte vikarer og 2-300 freelancevikarer, så du får gode muligheder for indflydelse og medinddragelse. Jeg leder efter dig, der… Er godt rustet til opgaven velfunderet og kender dit eget værdHar lyst til at tage ansvar og som via solid erfaring, kan sikre kompetent vagtplanlægning og administration af ansættelser og løn. Vi arbejder i KMD OpusHar IT-erfaring gerne med booking planlægningssystemerHar lyst til at møde tidligt og er mødestabilHar interesse for administrative opgaver og for at arbejde systematisk og struktureretJobbet kan til tider være meget travlt, hvorfor du skal evne at have ro i maven og holde hovedet klart, selvom der er deadlines og mange informationer på en gangDa jobbet indeholder stor kontaktflade til både kolleger og vikarbureauer, er det vigtigt, at du er en udadvendt og åben person med et godt humør, der kan tale med alle typer menneskerDin faglige baggrund er ikke så vigtig, men jeg har en klar forventning om, at du har erfaring fra et lignende job, gerne inden for SOSU-området. Jeg kan tilbyde dig… En unik stilling med mulighed for at præge og skabe kulturen i en nyoprettet enhedEn hverdag hvor service er i højsædetEt samarbejde med gode kolleger og hvor vi arbejder engageret i en afslappet atmosfæreEn hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor struktur er nødvendig Ansættelsesforhold Vi forventer at få base i Hillerød Sundhedscenter, Milnersvej 37D, 3400 Hillerød (lige ved Frederiksborgcenteret). Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Straffeattest skal afleveres ved ansættelse. Arbejdstid i tidsrummet fra kl. 6.30 16.00, du skal være indstillet på, samt have mulighed for, at møde kl. 6.15. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Carsten Theis på telefon 72 32 34 69 eller på mail: carga@hillerod.dk Ansøgningsfristen er 26. januar 2020, ansættelsessamtaler afholdes løbende. Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau.

Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Ældre og Sundhed i Hillerød Kommune. Vikarbureauets opgave er at sikre vikardækning i hjemmeplejen, på plejehjem og rehabiliteringspladser i Hillerød Kommune.

Du skal sammen med mig opbygge vikarbureauet fra bunden. Dine primære opgaver er vikardækning, vagtplanlægning og lønadministration.

Om os
Som administrativ planlægger i vikarbureauet, bliver du en del af et administrativt team på forventeligt tre medarbejdere – heraf mig som leder, som du refererer til. Vikarbureauet vil over det næste år vokse til mellem 15-30 fasansatte vikarer og 2-300 freelancevikarer, så du får gode muligheder for indflydelse og medinddragelse.

Jeg leder efter dig, der…
  • Er godt rustet til opgaven – velfunderet og kender dit eget værd
  • Har lyst til at tage ansvar og som via solid erfaring, kan sikre kompetent vagtplanlægning og administration af ansættelser og løn. Vi arbejder i KMD Opus
  • Har IT-erfaring – gerne med booking/planlægningssystemer
  • Har lyst til at møde tidligt og er mødestabil
  • Har interesse for administrative opgaver og for at arbejde systematisk og struktureret
  • Jobbet kan til tider være meget travlt, hvorfor du skal evne at have ro i maven og holde hovedet klart, selvom der er deadlines og mange informationer på en gang
  • Da jobbet indeholder stor kontaktflade til både kolleger og vikarbureauer, er det vigtigt, at du er en udadvendt og åben person med et godt humør, der kan tale med alle typer mennesker
  • Din faglige baggrund er ikke så vigtig, men jeg har en klar forventning om, at du har erfaring fra et lignende job, gerne inden for SOSU-området.

Jeg kan tilbyde dig…
  • En unik stilling med mulighed for at præge og skabe kulturen i en nyoprettet enhed
  • En hverdag hvor service er i højsædet
  • Et samarbejde med gode kolleger og hvor vi arbejder engageret i en afslappet atmosfære
  • En hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor struktur er nødvendig

Ansættelsesforhold
Vi forventer at få base i Hillerød Sundhedscenter, Milnersvej 37D, 3400 Hillerød (lige ved Frederiksborgcenteret).

Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Straffeattest skal afleveres ved ansættelse.

Arbejdstid i tidsrummet fra kl. 6.30 – 16.00, du skal være indstillet på, samt have mulighed for, at møde kl. 6.15.

Har du spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte Carsten Theis på telefon 72 32 34 69 eller på mail: carga@hillerod.dk

Ansøgningsfristen
er 26. januar 2020, ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2020-01-09T00:00:002020-01-26T00:00:00
330162907Kontorassistent til Borgercenter - Pas og KørekortRobot Borgercenteret er beliggende ved Rådhusets Hovedindgang, og har førstegangs-kontakten til borgere, der retter henvendelse. Borgercenteret har herudover sagsbehandling vedrørende Ydelse, Borgerservice Callcenter og Kontrol.Pas- Kørekortområdet løser alle opgaver knyttet til ombytning, fornyelse eller afhentning af alle former for pas og kørekort. Opgaverne består hovedsageligt af betjening i vores front ved hovedindgangen på Rådhuset, men baglandsopgaver vedrørende sagsbehandling på området fylder også i vores hverdag.Der er dog mange administrative opgaver tilknyttet Borgercenteret, og man indgår som kontorassistent i mange af opgaverne på tværs.Teamet består af to faste medarbejdere på fuldtid, hvor den ene har valgt at søge nye udfordringer. Der er samtidig flere andre medarbejdere, som er involveret i betjeningen af borgere, der henvender sig vedrørende pas og kørekort.Borgercenteret er løbende præget af travlhed på alle områder, og du skal derfor synes, det er sjovt at have mange bolde i luften. Vi udnytter bredt vores fælles kompetencer, herunder de sociale, som ofte bærer os igennem de mange opgaver. Vores tilgang til samarbejdet i gruppen er derfor åben dialog med plads til både spørgsmål og udfordring samt fælles prioritering af opgaver.Vi søger derfor en kollega, somhar erfaring med, eller kendskab til, opgaver på pas- og kørekortområdet samt forståelse af lovgivningengerne har en kommunomuddannelse eller anden relevant uddannelse med grundlæggende kendskab til forvaltningsrettenhar fokus på skriftlig kommunikation og generel helhedsorienteret vejledning af vores borgere - du skal forvente at skulle arbejde med andre områder end lige pas- og kørekort, herunder blandt andet Nem-ID, modtagelse af - og vejledning i forbindelse med - ansøgninger til kommunen, SKAT, digital fritagelse, hjælp til digital selvbetjening og andre administrative opgaverer i stand til at arbejde selvstændigt, men trives med samarbejde og fælles sparring og omstilling i en omskiftelig hverdaghar en digital tilgang til arbejdet.Vi kan tilbyde et nært kollegialt fællesskab, som drager omsorg for hinanden, og hvor der altid er plads til en hjælpende hånd og et godt råd.KUBE er vores pas kørekortsystem, og der anvendes herudover en bred vifte af andre systemer, herunder SBSYS, SKAT og Nexus. Et kendskab til systemerne vil være en fordel.Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, modtager vi gerne en ansøgning vedlagt CV, samt eventuel dokumentation på uddannelse eller relevante kurser.Løn fastsættes i henhold til HK s overenskomst på området samt principperne for Ny Løn.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte medarbejder Irene Frederiksen eller afdelingsleder Heidi Ellitsgaard via vores Callcenter på telefonnummer 47 35 10 00, hvis du har spørgsmål til stillingen.Ansøgningsfrist31. januar 2020 kl. 12.00.AnsættelsesforholdFuld tid.TiltrædelseSnarest muligt.KontaktHeidi Ellitsgaard på 47 35 10 00.Borgercenteret er beliggende ved Rådhusets Hovedindgang, og har førstegangs-kontakten til borgere, der retter henvendelse. Borgercenteret har herudover sagsbehandling vedrørende Ydelse, Borgerservice/Callcenter og Kontrol.

Pas-/Kørekortområdet løser alle opgaver knyttet til ombytning, fornyelse eller afhentning af alle former for pas og kørekort. Opgaverne består hovedsageligt af betjening i vores front ved hovedindgangen på Rådhuset, men baglandsopgaver vedrørende sagsbehandling på området fylder også i vores hverdag.
Der er dog mange administrative opgaver tilknyttet Borgercenteret, og man indgår som kontorassistent i mange af opgaverne på tværs.

Teamet består af to faste medarbejdere på fuldtid, hvor den ene har valgt at søge nye udfordringer. Der er samtidig flere andre medarbejdere, som er involveret i betjeningen af borgere, der henvender sig vedrørende pas og kørekort.

Borgercenteret er løbende præget af travlhed på alle områder, og du skal derfor synes, det er sjovt at have mange bolde i luften. Vi udnytter bredt vores fælles kompetencer, herunder de sociale, som ofte bærer os igennem de mange opgaver. Vores tilgang til samarbejdet i gruppen er derfor åben dialog med plads til både spørgsmål og udfordring samt fælles prioritering af opgaver.

Vi søger derfor en kollega, som
  • har erfaring med, eller kendskab til, opgaver på pas- og kørekortområdet samt forståelse af lovgivningen
  • gerne har en kommunomuddannelse eller anden relevant uddannelse med grundlæggende kendskab til forvaltningsretten
  • har fokus på skriftlig kommunikation og generel helhedsorienteret vejledning af vores borgere - du skal forvente at skulle arbejde med andre områder end lige pas- og kørekort, herunder blandt andet Nem-ID, modtagelse af - og vejledning i forbindelse med - ansøgninger til kommunen, SKAT, digital fritagelse, hjælp til digital selvbetjening og andre administrative opgaver
  • er i stand til at arbejde selvstændigt, men trives med samarbejde og fælles sparring og omstilling i en omskiftelig hverdag
  • har en digital tilgang til arbejdet.

Vi kan tilbyde et nært kollegialt fællesskab, som drager omsorg for hinanden, og hvor der altid er plads til en hjælpende hånd og et godt råd.

KUBE er vores pas/kørekortsystem, og der anvendes herudover en bred vifte af andre systemer, herunder SBSYS, SKAT og Nexus. Et kendskab til systemerne vil være en fordel.

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, modtager vi gerne en ansøgning vedlagt CV, samt eventuel dokumentation på uddannelse eller relevante kurser.

Løn fastsættes i henhold til HK’s overenskomst på området samt principperne for Ny Løn.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte medarbejder Irene Frederiksen eller afdelingsleder Heidi Ellitsgaard via vores Callcenter på telefonnummer 47 35 10 00, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfrist
31. januar 2020 kl. 12.00.

Ansættelsesforhold
Fuld tid.

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Kontakt
Heidi Ellitsgaard på 47 35 10 00.

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2020-01-22T00:00:002020-01-31T00:00:00
330162045Allround kontorRobot For en virksomhed beliggende i Karlslund, søger vi en stabil svensk talende medarbejder som allround på kontoret - 5 dages uge. Jobbet er på 5 dage om ugen fra kl. 8,00-16,00 til 00.30. Du starter en periode på 3 mdr., med mulighed for fastansættelse efterfølgende. Arbejdsopgaverne vil være indenfor økonimi, service og lidt salg, Vi forventer følgende fra dig: - Du har gerne erfaring indenfor ovennævnte opgaver - Du vil gerne arbejde alsidig - Du kan starte snarest. Virksomheden tilbyder dig følgende: - En spændende stilling indenfor produktion. - Vikariat på 3 mdr., med henblik på fast arbejde - Opstart nu - Løn efter kvalifikationer - Gode kollegaer

For en virksomhed beliggende i Karlslund, søger vi en stabil svensk talende medarbejder som allround på kontoret - 5 dages uge. Jobbet er på 5 dage om ugen fra kl. 8,00-16,00 til 00.30. Du starter en periode på 3 mdr., med mulighed for fastansættelse efterfølgende. 

Arbejdsopgaverne vil være indenfor økonimi, service og lidt salg, 

Vi forventer følgende fra dig:

- Du har gerne erfaring indenfor ovennævnte opgaver

- Du vil gerne arbejde alsidig

- Du kan starte snarest.

 

Virksomheden tilbyder dig følgende:

- En spændende stilling indenfor produktion.

- Vikariat på 3 mdr., med henblik på fast arbejde

- Opstart nu

- Løn efter kvalifikationer 

- Gode kollegaer

 

Work4all ApSKokkedal2020-01-21T00:00:002020-03-17T00:00:00
330153826Medarbejder til kontrolgruppen i Helsingør KommuneRobot KontrolmedarbejderHelsingør kommune søger en kompetent og erfaren kontrolmedarbejder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling.Kontrolgruppens opgaver handler om, at forebygge fejludbetalinger, at der ikke sker snyd med offentlige ydelser og sikre at strafbare forhold anmeldes til rette myndighed.Arbejdsopgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge.Vi er på jagt efter en som dig, hvis du kan sige ja til følgende:Du har erfaring med kontrolarbejdeDu har et naturligt nysgerrigt syn på sagsbehandlingDu er i stand til at kunne formulere dig på et højt niveau både mundtligt og skriftligtDu er god til at drive dig selv hen imod vores fælles målsætninger, også når du arbejder selvstændigtDu har eventuelt undervisningserfaringDa opgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge, forventer vi, at du har dybere kendskab til et eller flere af disse områder.Dine primære opgaver bliver Sagsbehandling i forbindelse med anmeldelser af socialt bedragSagsbehandling i forbindelse med ansøgning af indrejserAfholde samtaler med borgere og samarbejdspartnereSamarbejde med andre offentlige myndigheder (Politiet, SKAT, SIRI, Udbetaling Danmark o.a.).Lidt om os Vi er et lille team på 3 personer, incl. dig og det betyder også, at det er vigtigt for dig, at du kan se dig selv i et lille team, hvor samarbejde og dialog imellem dig og dine kollegaer, er virkelig vigtigt.Kontrolgruppen er, i dag, forankret i Borgerservice.Ansøgningsfristen er d 26 1 og vi forventer at afholde samtaler i uge 5Vi glæder os til at modtage din ansøgning via SEND funktionenSkulle du have spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Borgerservice og Ydelse, Morten Holm på tlf. 2531 3214I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Kontrolmedarbejder

Helsingør kommune søger en kompetent og erfaren kontrolmedarbejder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Kontrolgruppens opgaver handler om, at forebygge fejludbetalinger, at der ikke sker snyd med offentlige ydelser og sikre at strafbare forhold anmeldes til rette myndighed.
Arbejdsopgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge.

Vi er på jagt efter en som dig, hvis du kan sige ja til følgende:
  • Du har erfaring med kontrolarbejde
  • Du har et naturligt nysgerrigt syn på sagsbehandling
  • Du er i stand til at kunne formulere dig på et højt niveau – både mundtligt og skriftligt
  • Du er god til at drive dig selv hen imod vores fælles målsætninger, også når du arbejder selvstændigt
  • Du har eventuelt undervisningserfaring
Da opgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge, forventer vi, at du har dybere kendskab til et eller flere af disse områder.
Dine primære opgaver bliver;
Sagsbehandling i forbindelse med anmeldelser af socialt bedrag
Sagsbehandling i forbindelse med ansøgning af indrejser
Afholde samtaler med borgere og samarbejdspartnere
Samarbejde med andre offentlige myndigheder (Politiet, SKAT, SIRI, Udbetaling Danmark o.a.).

Lidt om os;
Vi er et lille team på 3 personer, incl. dig og det betyder også, at det er vigtigt for dig, at du kan se dig selv i et lille team, hvor samarbejde og dialog imellem dig og dine kollegaer, er virkelig vigtigt.
Kontrolgruppen er, i dag, forankret i Borgerservice.

Ansøgningsfristen er d 26/1 og vi forventer at afholde samtaler i uge 5
Vi glæder os til at modtage din ansøgning via SEND funktionen

Skulle du have spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Borgerservice og Ydelse, Morten Holm på tlf. 2531 3214

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2020-01-09T00:00:002020-01-26T00:00:00
330150682Administrativ medarbejder til Institution NordsjællandRobot Kriminalforsorgen Hovedstaden søger administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Institution Nordsjælland søger en administrativ medarbejder til Horserød Fængsel Helsingør Arrest. Institutionen tilbyder en bred og alsidig arbejdsplads i en spændende og dynamisk virksomhed. Som administrativ medarbejder vil du skulle understøtte institutionsledelsen og varetage forskellige arbejdsopgaver på fængslets administrationskontor. Derudover vil en del af arbejdstiden være i Helsingør Arrest. Dette indebærer, at medarbejderen vil være tilknyttet begge matrikler. Forventninger til dig er kontoruddannet behersker både skriftlig og mundtlig dansk har flair for tal kendskab til Navision vil være en fordel har gode samarbejdsevner har kvalitet og omhyggelighed i dit arbejde er en åben, engageret og serviceminded person med smil på læben har lyst til at lære nyt kan arbejde selvstændigt og varetage en bred vifte af opgaver Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen som administrativ medarbejder er til besættelse hurtigst muligt. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Arbejdssted Horserød Fængsel, Esrumvej 367, 3000 Helsingør og Helsingør Arrest, Prøvestensvej 3, 3000 Helsingør. Om institutionen Horserød Fængsel og Helsingør Arrest er enheder under Institution Nordsjælland. Horserød Fængsel er landets største åbne fængsel med plads til pt. 252 indsatte, og Helsingør Arrest har plads til 80 arrestanter. Ansøgning Ansøgningsfristen er den 26. januar 2020 Ansøgningen samt CV og andre relevante papirer sendes elektronisk via linket Søg stillingen . Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister. Der forventes afholdt samtaler til stillingen i uge 6-7. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Enhedschef Johnny Grønager på telefon 7255 2051. Om Kriminalforsorgen Hovedstaden Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm. Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere. For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk Alle interesserede opfordres uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. ?Kriminalforsorgen Hovedstaden søger administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland.

Kriminalforsorgen Hovedstaden, Institution Nordsjælland søger en administrativ medarbejder til Horserød Fængsel / Helsingør Arrest. Institutionen tilbyder en bred og alsidig arbejdsplads i en spændende og dynamisk virksomhed.

Som administrativ medarbejder vil du skulle understøtte institutionsledelsen og varetage forskellige arbejdsopgaver på fængslets administrationskontor. Derudover vil en del af arbejdstiden være i Helsingør Arrest. Dette indebærer, at medarbejderen vil være tilknyttet begge matrikler.

Forventninger til dig

  • er kontoruddannet
  • behersker både skriftlig og mundtlig dansk
  • har flair for tal – kendskab til Navision vil være en fordel
  • har gode samarbejdsevner
  • har kvalitet og omhyggelighed i dit arbejde
  • er en åben, engageret og serviceminded person med smil på læben
  • har lyst til at lære nyt
  • kan arbejde selvstændigt og varetage en bred vifte af opgaver
Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen som administrativ medarbejder er til besættelse hurtigst muligt. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Arbejdssted

Horserød Fængsel, Esrumvej 367, 3000 Helsingør og Helsingør Arrest, Prøvestensvej 3, 3000 Helsingør.

Om institutionen

Horserød Fængsel og Helsingør Arrest er enheder under Institution Nordsjælland.

Horserød Fængsel er landets største åbne fængsel med plads til pt. 252 indsatte, og Helsingør Arrest har plads til 80 arrestanter.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er den 26. januar 2020

Ansøgningen samt CV og andre relevante papirer sendes elektronisk via linket ”Søg stillingen”.

Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling.

Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister.

Der forventes afholdt samtaler til stillingen i uge 6-7.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Enhedschef Johnny Grønager på telefon 7255 2051.

Om Kriminalforsorgen Hovedstaden

Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm.

Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere.

For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk

Alle interesserede opfordres – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen. ?

Horserød FængselHelsingør2020-01-06T00:00:002020-01-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ planlægger til Vikarbureauet

Hillerød Kommune

Hillerød
Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau. Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Æ...
Indrykket:9. januar 2020

Kontorassistent til Borgercenter - Pas og Kørekort

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Borgercenteret er beliggende ved Rådhusets Hovedindgang, og har førstegangs-kontakten til borgere, der retter henvendelse. Borgercenteret har herudover sagsbehandling vedrørende Ydelse, Borgerservice Callcenter og Kontrol.Pas- Kørekortområdet løser ...
Indrykket:22. januar 2020

Allround kontor

Work4all ApS

Kokkedal
For en virksomhed beliggende i Karlslund, søger vi en stabil svensk talende medarbejder som allround på kontoret - 5 dages uge. Jobbet er på 5 dage om ugen fra kl. 8,00-16,00 til 00.30. Du starter en periode på 3 mdr., med mulighed for fastansættels...
Indrykket:21. januar 2020

Medarbejder til kontrolgruppen i Helsingør Kommune

Helsingør Kommune

Helsingør
KontrolmedarbejderHelsingør kommune søger en kompetent og erfaren kontrolmedarbejder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling.Kontrolgruppens opgaver handler om, at forebygge fejludbetalinger, at der ikke sker snyd med offen...
Indrykket:9. januar 2020

Administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland

Horserød Fængsel

Helsingør
Kriminalforsorgen Hovedstaden søger administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Institution Nordsjælland søger en administrativ medarbejder til Horserød Fængsel Helsingør Arrest. Institutionen tilbyder en b...
Indrykket:6. januar 2020