Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Alsidig økonomikonsulent søges til stort fagforbund i København

Beskrivelse

Som økonomikonsulent bliver du en del af en velfungerende afdeling med i alt seks økonomikonsulenter. Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver inden for buget, regnskab, løn, bogholderi og analyser. Du får ansvaret for organisationens lønkontor, herunder får du det faglige ansvar for fire medarbejdere der varetager lønbogholderiet. Du vil ikke selv tage del i lønbogholderiet, men udelukkende sparre med medarbejderne. Herunder vil du blive sparringspartner for HR og hjælpe afdelingen med forskellige typer af beregninger. Sidst men ikke mindst vil du varetage økonomistyringen med bl.a. budgetopfølgning for en række interne afdelinger. Derudover forventes det at du deltager i projekter på tværs af organisationen. Der er tale om en 37 timers stilling inkl. frokost. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Fagansvarlig for lønkontoret
  • Sparringspartner for HR
  • Budgetstyring for interne afdelinger
  • Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab
  • Økonomistyring af og deltagelse i projekter
  • Statistiker og indberetninger
  • Andre ad hoc opgaver herunder økonomiske notater og beregninger

Om virksomheden

Der er her tale om en solid faglig organisation, der beskæftiger 500 medarbejdere. Organisationen tilbyder gode personaleforhold såsom frokostordning, pensionsordning, sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening, ekstra feriedage samt mulighed for parkering til attraktiv pris.

Personlige kompetencer

Som person er du kommunikativ og du forstår at levere dine budskaber på alle niveauer af en organisation. Du har et drive og ønsker at bidrage til at forbedre arbejdsprocesser. Du har en omhyggelig og kvalitetsbevidst tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med såvel store som små opgaver. Du fungerer godt i et travlt arbejdsmiljø, uden at miste fokus på dine opgaver. Du har flair for IT, og sidst, men ikke mindst, er det en fordel, hvis du har god politisk forståelse eller erfaring fra en faglig organisation.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Gerne HD, Cand.merc. eller tilsvarende. Erfaring fra en lignende stilling vægtes højere. Gerne erfaring fra en faglig organisation eller politisk drevet organisation.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Christina R. Nielsen & Søren B. Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330127301Phoenix-10c9c8c912019-11-19T17:02:33.963Alsidig økonomikonsulent søges til stort fagforbund i København

Beskrivelse

Som økonomikonsulent bliver du en del af en velfungerende afdeling med i alt seks økonomikonsulenter. Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver inden for buget, regnskab, løn, bogholderi og analyser. Du får ansvaret for organisationens lønkontor, herunder får du det faglige ansvar for fire medarbejdere der varetager lønbogholderiet. Du vil ikke selv tage del i lønbogholderiet, men udelukkende sparre med medarbejderne. Herunder vil du blive sparringspartner for HR og hjælpe afdelingen med forskellige typer af beregninger. Sidst men ikke mindst vil du varetage økonomistyringen med bl.a. budgetopfølgning for en række interne afdelinger. Derudover forventes det at du deltager i projekter på tværs af organisationen. Der er tale om en 37 timers stilling inkl. frokost. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Fagansvarlig for lønkontoret
  • Sparringspartner for HR
  • Budgetstyring for interne afdelinger
  • Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab
  • Økonomistyring af og deltagelse i projekter
  • Statistiker og indberetninger
  • Andre ad hoc opgaver herunder økonomiske notater og beregninger

Om virksomheden

Der er her tale om en solid faglig organisation, der beskæftiger 500 medarbejdere. Organisationen tilbyder gode personaleforhold såsom frokostordning, pensionsordning, sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening, ekstra feriedage samt mulighed for parkering til attraktiv pris.

Personlige kompetencer

Som person er du kommunikativ og du forstår at levere dine budskaber på alle niveauer af en organisation. Du har et drive og ønsker at bidrage til at forbedre arbejdsprocesser. Du har en omhyggelig og kvalitetsbevidst tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med såvel store som små opgaver. Du fungerer godt i et travlt arbejdsmiljø, uden at miste fokus på dine opgaver. Du har flair for IT, og sidst, men ikke mindst, er det en fordel, hvis du har god politisk forståelse eller erfaring fra en faglig organisation.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Gerne HD, Cand.merc. eller tilsvarende. Erfaring fra en lignende stilling vægtes højere. Gerne erfaring fra en faglig organisation eller politisk drevet organisation.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Christina R. Nielsen & Søren B. Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-12-10T12:50:13.710 Beskrivelse Som økonomikonsulent bliver du en del af en velfungerende afdeling med i alt seks økonomikonsulenter. Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver inden for buget, regnskab, løn, bogholderi og analyser. Du får ansvaret for organisationens lønkontor, herunder får du det faglige ansvar for fire medarbejdere der varetager lønbogholderiet. Du vil ikke selv tage del i lønbogholderiet, men udelukkende sparre med medarbejderne. Herunder vil du blive sparringspartner for HR og hjælpe afdelingen med forskellige typer af beregninger. Sidst men ikke mindst vil du varetage økonomistyringen med bl.a. budgetopfølgning for en række interne afdelinger. Derudover forventes det at du deltager i projekter på tværs af organisationen. Der er tale om en 37 timers stilling inkl. frokost. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Fagansvarlig for lønkontoret Sparringspartner for HR Budgetstyring for interne afdelinger Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab Økonomistyring af og deltagelse i projekter Statistiker og indberetninger Andre ad hoc opgaver herunder økonomiske notater og beregninger Om virksomheden Der er her tale om en solid faglig organisation, der beskæftiger 500 medarbejdere. Organisationen tilbyder gode personaleforhold såsom frokostordning, pensionsordning, sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening, ekstra feriedage samt mulighed for parkering til attraktiv pris. Personlige kompetencer Som person er du kommunikativ og du forstår at levere dine budskaber på alle niveauer af en organisation. Du har et drive og ønsker at bidrage til at forbedre arbejdsprocesser. Du har en omhyggelig og kvalitetsbevidst tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med såvel store som små opgaver. Du fungerer godt i et travlt arbejdsmiljø, uden at miste fokus på dine opgaver. Du har flair for IT, og sidst, men ikke mindst, er det en fordel, hvis du har god politisk forståelse eller erfaring fra en faglig organisation. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring & uddannelse Gerne HD, Cand.merc. eller tilsvarende. Erfaring fra en lignende stilling vægtes højere. Gerne erfaring fra en faglig organisation eller politisk drevet organisation. Sprog Dansk Kontaktpersoner Christina R. Nielsen & Søren B. Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix10c9c8c9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-03T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9810EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3659167Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/10c9c8c9_logo.jpegORS/Small/10c9c8c9_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent858256ProselectionMinimum98101119-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=10c9c8c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=10c9c8c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=10c9c8c9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=10c9c8c9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAlsidig økonomikonsulent søges til stort fagforbund i København1Dansk3Læse/ tale933096Økonomikonsulent3Økonomi363577151kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330176292Furesø Kommune søger to udbudskonsulenterProfile Køber du hellere ind på potentialer og processer end penne og papir? Så bliv udbudskonsulent i Furesø Kommune.I Furesø søger vi lige nu to udbudskonsulenter, der kan understøtte og udvikle vores afdelingers og institutioners økonomiske dispositioner.Som udbudskonsulent arbejder du med potentialerne og prisen på socialt ansvarlig rengøring omkring vores små guldklumper, du booster den grønne omstilling gennem bæredygtig befordring af vores grå guld, og du spotter guldåren i rene, digitale transaktioner og velstyrede udbudsprocesser på nye aftaleområder. Du går med andre ord i tæt dialog med hele organisationen for at optimere den fælles indkøbsadfærd.Vi søger en specialkonsulent med udbudserfaring og en grundlæggende forståelse for, at enhver disposition er et indkøb. Og dig, der vil lære mere om området og ser din karriere gå i denne retning i de kommende år.Potentialerne i de kommunale indkøb er under stor bevågenhed, og vi og omverdenen stiller store krav til vores aftaler. Vi arbejder efter FN s verdensmål om øget klimaindsats og mindre ulighed, vi skaber løsninger sammen og prioriterer god velfærd og styr på økonomien. Omsat til din virkelighed betyder det socialt ansvarlige og bæredygtige indkøb, analyseret og udviklet i tæt samarbejde med slutbrugerne og selvfølgelig altid til den rigtige pris. Hvor det er et krav og giver mening, køber vi ind i indkøbsfællesskaber og efter rammeaftaler, men det er i de uopdyrkede potentialer på for eksempel det sociale område, at du som erfaren eller lærenem udbudskonsulent er med til at sætte en ny retning.Effektiviseringsdagsordenen kræver af os, at indkøb kommer til at fylde på den interne dagsorden på en ny måde, hvor fokus ikke kun vil være på udbud af vores penne og papir, men hvor vi især har øje for nye, bedre og billigere måder at løse de kommunale opgaver på. Det kræver udbudskonsulenter, der har forståelse for effektive processer og ser en business case, hvor andre ser en hverdag. Derfor opnormerer vi på området og søger to ekstra kolleger til vores udbuds- og kontraktstyringsteam.Det laver Furesøs udbudskonsulenterDu vil stå for konkurrenceudsættelse af varer- og tjenesteydelser i kommunen. Det gælder både større EU-udbud, men også mindre tilbudsindhentninger. Du vil i dialog med kommunens ledere og medarbejdere på fagområderne identificere og udmønte besparelser.Du befinder dig godt i rollen som projektleder og aktiv medspiller. Du formår at lytte og har let ved at sætte dig ind i de mange forskellige områder en kommune består af. Du styrer alle dele af udbudsprocessen med sikker hånd lige fra afdækning af markedet, udarbejdelse af kravspecifikation i samarbejde med fagspecialister, interesseorganisationer og brugere og gennemførelse af selve udbudsprocessen til indgåelse af aftalen.Du får desuden et tæt samarbejde med kommunens kontraktsvarlige i forbindelse med aftaleimplementeringen og opfølgning på kontrakt og leverandør.Furesø Kommune er en del af Indkøbsfællesskab Nordsjælland, hvor vi udbyder i fællesskab og bidrager med repræsentanter i SKI, når de går i udbud. Du vil derfor få et stort netværk af udbudskolleger til faglig sparring mv.Om stillingen som specialkonsulent i udbudDu skal være tovholder på den daglige drift og disponere ressourcerne internt i teamet. Du skal være den ansvarlige for, at teamet når sine mål. Derudover skal du indgå i styregruppen i vores Indkøbsfællesskab. Du skal have erfaring med alle dele af udbudsprocessen. Du skal kunne analysere områder, der egner sig til udbud og udarbejde businesscases med fokus på, hvor der er potentiale for besparelser og effektivisering. Derudover skal du have gode samarbejds- og formidlingsevner, da du vil få samarbejdspartnere bredt i kommunen.Om stillingen som udbudskonsulentVi forventer, at du brænder for udbud og intelligente indkøb. Du har en relevant videregående uddannelse, som fx cand. merc. jur. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra lignende eller tilsvarende stilling, men det er ikke et krav. Hvis du skulle mangle lidt i de stillede krav, er der mulighed for uddannelse og kurser. Det vigtigste er, at du har mod på opgaven.Generelt for begge stillingerSom person kan du tage initiativ og arbejde selvstændigt, men sparrer også med de nærmeste kolleger.Du har gode kommunikationsevner både i skrift og tale du er handlekraftig, struktureret og har naturlig gennemslagskraft på alle niveauer i en organisation. Desuden er du vedholdende, hvis processerne skulle trække ud, og du er nyskabende i din tilgang til løsning af opgaverne og med flair for tværgående strategisk og taktisk tankegang. Du er en resultatorienteret holdspiller og trives i en stilling med mange interessenter, og du har en god tilgang til at finde løsninger sammen med leverandører.Vi tilbyderEt spændende job med et godt fagligt miljø og en stor kontaktflade til leverandører og til kommunens institutioner. Udover et tæt arbejdsfællesskab i enheden bliver du en del af Furesø Kommunes samlede ressourcecenter, som består af Udvikling og Kommunikation, Økonomi, Personale, Digitalisering samt et Ledelsessekretariat. Sammen bidrager vi med rammer, retning og ressourcer til de øvrige fagområder i kommunen.Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer om ugen (inkl. frokost), og med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.Løn forhandles individuelt efter principperne i Ny løn.Spørgsmål til stillingen kan rettes til Økonomichef Charlotte Freil 7216 4021 eller på e-mail chf@furesoe.dk Ansøgningsfrist er mandag den 17. marts 2020 kl. 12.00 Ansættelsesstart er som udgangspunkt den 1. majOm Furesø KommuneFuresø Kommune er en attraktiv arbejdsplads hvor arbejdsomhed og godt humør går hånd i hånd. Vi har nok at lave og vægter smil, fleksibilitet, empati og en vis portion selvironi og at få ting fra hånden i en interessant hverdag. Vi sætter os i andres sted også gerne fysisk. Vi arbejder i et åbent, fleksibelt arbejdsfællesskab i et borgervendt, moderne og bæredygtigt rådhus.Køber du hellere ind på potentialer og processer end penne og papir?  Så bliv udbudskonsulent i Furesø Kommune.

I Furesø søger vi lige nu to udbudskonsulenter, der kan understøtte og udvikle vores afdelingers og institutioners økonomiske dispositioner.

Som udbudskonsulent arbejder du med potentialerne og prisen på socialt ansvarlig rengøring omkring vores små guldklumper, du booster den grønne omstilling gennem bæredygtig befordring af vores grå guld, og du spotter guldåren i rene, digitale transaktioner og velstyrede udbudsprocesser på nye aftaleområder. Du går med andre ord i tæt dialog med hele organisationen for at optimere den fælles indkøbsadfærd.

Vi søger en specialkonsulent med udbudserfaring og en grundlæggende forståelse for, at enhver disposition er et indkøb. Og dig, der vil lære mere om området og ser din karriere gå i denne retning i de kommende år.

Potentialerne i de kommunale indkøb er under stor bevågenhed, og vi og omverdenen stiller store krav til vores aftaler. Vi arbejder efter FN’s verdensmål om øget klimaindsats og mindre ulighed, vi skaber løsninger sammen og prioriterer god velfærd og styr på økonomien. Omsat til din virkelighed betyder det socialt ansvarlige og bæredygtige indkøb, analyseret og udviklet i tæt samarbejde med slutbrugerne og selvfølgelig altid til den rigtige pris. Hvor det er et krav og giver mening, køber vi ind i indkøbsfællesskaber og efter rammeaftaler, men det er i de uopdyrkede potentialer på for eksempel det sociale område, at du som erfaren eller lærenem udbudskonsulent er med til at sætte en ny retning.

Effektiviseringsdagsordenen kræver af os, at indkøb kommer til at fylde på den interne dagsorden på en ny måde, hvor fokus ikke kun vil være på udbud af vores penne og papir, men hvor vi især har øje for nye, bedre og billigere måder at løse de kommunale opgaver på. Det kræver udbudskonsulenter, der har forståelse for effektive processer og ser en business case, hvor andre ser en hverdag. Derfor opnormerer vi på området og søger to ekstra kolleger til vores udbuds- og kontraktstyringsteam.

Det laver Furesøs udbudskonsulenter
Du vil stå for konkurrenceudsættelse af varer- og tjenesteydelser i kommunen. Det gælder både større EU-udbud, men også mindre tilbudsindhentninger. Du vil i dialog med kommunens ledere og medarbejdere på fagområderne identificere og udmønte besparelser.
Du befinder dig godt i rollen som projektleder og aktiv medspiller. Du formår at lytte og har let ved at sætte dig ind i de mange forskellige områder en kommune består af. Du styrer alle dele af udbudsprocessen med sikker hånd – lige fra afdækning af markedet, udarbejdelse af kravspecifikation i samarbejde med fagspecialister, interesseorganisationer og brugere og gennemførelse af selve udbudsprocessen til indgåelse af aftalen.
Du får desuden et tæt samarbejde med kommunens kontraktsvarlige i forbindelse med aftaleimplementeringen og opfølgning på kontrakt og leverandør.
Furesø Kommune er en del af Indkøbsfællesskab Nordsjælland, hvor vi udbyder i fællesskab og bidrager med repræsentanter i SKI, når de går i udbud. Du vil derfor få et stort netværk af udbudskolleger til faglig sparring mv.

Om stillingen som specialkonsulent i udbud
Du skal være tovholder på den daglige drift og disponere ressourcerne internt i teamet. Du skal være den ansvarlige for, at teamet når sine mål. Derudover skal du indgå i styregruppen i vores Indkøbsfællesskab.
  
Du skal have erfaring med alle dele af udbudsprocessen. Du skal kunne analysere områder, der egner sig til udbud og udarbejde businesscases med fokus på, hvor der er potentiale for besparelser og effektivisering. Derudover skal du have gode samarbejds- og formidlingsevner, da du vil få samarbejdspartnere bredt i kommunen.

Om stillingen som udbudskonsulent
Vi forventer, at du brænder for udbud og intelligente indkøb. Du har en relevant videregående uddannelse, som fx cand. merc. jur. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra lignende eller tilsvarende stilling, men det er ikke et krav. Hvis du skulle mangle lidt i de stillede krav, er der mulighed for uddannelse og kurser. Det vigtigste er, at du har mod på opgaven.

Generelt for begge stillinger
Som person kan du tage initiativ og arbejde selvstændigt, men sparrer også med de nærmeste kolleger.
Du har gode kommunikationsevner både i skrift og tale; du er handlekraftig, struktureret og har naturlig gennemslagskraft på alle niveauer i en organisation. Desuden er du vedholdende, hvis processerne skulle trække ud, og du er nyskabende i din tilgang til løsning af opgaverne og med flair for tværgående strategisk og taktisk tankegang. Du er en resultatorienteret holdspiller og trives i en stilling med mange interessenter, og du har en god tilgang til at finde løsninger sammen med leverandører.

Vi tilbyder
Et spændende job med et godt fagligt miljø og en stor kontaktflade til leverandører og til kommunens institutioner. Udover et tæt arbejdsfællesskab i enheden bliver du en del af Furesø Kommunes samlede ressourcecenter, som består af Udvikling og Kommunikation, Økonomi, Personale, Digitalisering samt et Ledelsessekretariat. Sammen bidrager vi med rammer, retning og ressourcer til de øvrige fagområder i kommunen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen (inkl. frokost), og med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.

Løn forhandles individuelt efter principperne i Ny løn.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Økonomichef Charlotte Freil 7216 4021 eller på e-mail chf@furesoe.dk  

Ansøgningsfrist er mandag den 17. marts 2020 kl. 12.00 
Ansættelsesstart er som udgangspunkt den 1. maj

Om Furesø Kommune
Furesø Kommune er en attraktiv arbejdsplads hvor arbejdsomhed og godt humør går hånd i hånd. Vi har nok at lave og vægter smil, fleksibilitet, empati og en vis portion selvironi – og at få ting fra hånden i en interessant hverdag. Vi sætter os i andres sted – også gerne fysisk. Vi arbejder i et åbent, fleksibelt arbejdsfællesskab i et borgervendt, moderne og bæredygtigt rådhus.

ORS/Small/5dc4e39b_logo.jpegUdbud og KontraktstyringVærløse2020-02-12T01:02:05.5232020-03-17T00:00:00
330177424Erfaren og dedikeret økonomikonsulent med interesse for at hjælpe børn og unge med erhvervet hjerneskade. Deltidsstilling på 25-30 timer.Robot Erfaren og dedikeret økonomikonsulent med interesse for at hjælpe børn og unge med erhvervet hjerneskade Deltidsstilling på 25-30 timer Bliv en del af administrationen hos Hjerneskadecenter Virum og vær med til at gøre en forskel for børn og unge, der har brug for et højt specialiseret tilbud. Vores nuværende økonomikonsulent ønsker at gå på pension, så derfor søger vi en ny økonomisk nøglemedarbejder. Du får et vigtigt ansvar for vores økonomi Du skal, i samarbejde med centerchefen, udvikle den økonomiske strategi, fastlægge den overordnede økonomiske ramme for budgetter og håndtere de daglige praktiske økonomiske opgaver. Du skal derfor både have det store overblik over økonomisituationen og samtidig have sans for detaljen, så du selvstændigt kan løse alle de regnskabsmæssige opgaver, der ligger i stillingen. Du skal primært arbejde med: Budgetlægning og månedlig budgetopfølgning til internt og eksternt brug Bogføring afstemning omposteringer af bevægelser på konti og i bank Økonomisk servicering af centerchef og medarbejdere Formidling af økonomisk information i skrift og tale til centerchef og medarbejdere Afslutning og afstemning af årsregnskab Om dig Vi forventer, at du har en solid økonomisk baggrund, og kan anvende dine økonomiske kvalifikationer på en lille men kompleks arbejdsplads. Du har en økonomisk uddannelse Du har kendskab til SAP el.lign. økonomisystem Du har kendskab til Silkeborg Data el.lign. lønsystem Du har solidt kendskab til Excel (superbrugerniveau) Du er samarbejdsorienteret og fleksibel. Du har fokus på, at du indgår i et team, hvor vi hjælper hinanden og sammen får dagligdagen til at fungere optimalt. Vi kan tilbyde et udfordrende og spændende miljø hvor du bliver en del af et meget velfungerende administrativt team og en veldrevet arbejdsplads hvor du får indflydelse og ansvar hvor du kommer til at samarbejde med stab i Den Sociale Virksomhed hvor der lægges vægt på et godt kollegialt klima, arbejdsglæde, trivsel og godt samarbejde med frokost- og frugtordning. hvor du vil få grundig introduktion til alle opgaver Velkommen til Hjerneskadecenter Virum Hjerneskadecenter Virum er et rehabiliteringstilbud til børn og unge med erhvervet hjerneskader og følger efter hjernerystelse, og vi har alle kommuner i Østdanmark som vores brugere. Vi er 23 ansatte med mange forskellige faglige baggrunde, herunder et tværfagligt behandlerteam, administrativt personale og køkkenleder. Hjerneskadecenter Virum er en del af Region Hovedstadens socialområde - Den Sociale Virksomhed. Læs mere på vores hjemmeside: www.hjerneskadecentervirum.dk Interesseret? Send din ansøgning og CV til vores elektroniske rekrutteringsdatabase senest d. 12.marts 2020 kl. 8.00 Første samtalerunde finder sted tirsdag d. 17.marts og anden samtalerunde onsdag d. 25.marts. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gengældende overenskomst. Stillingen er på 25-30 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. maj 2020. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte: Centerchef Anne Lindø tlf. 61 27 28 92 eller Økonomiansvarlig Birgit Marseen tlf. 45 11 51 06 Vi glæder os til at høre fra digErfaren og dedikeret økonomikonsulent med interesse for at hjælpe børn og unge med erhvervet hjerneskade

Deltidsstilling på 25-30 timer

Bliv en del af administrationen hos Hjerneskadecenter Virum og vær med til at gøre en forskel for børn og unge, der har brug for et højt specialiseret tilbud.



Vores nuværende økonomikonsulent ønsker at gå på pension, så derfor søger vi en ny økonomisk nøglemedarbejder.

Du får et vigtigt ansvar for vores økonomi

Du skal, i samarbejde med centerchefen, udvikle den økonomiske strategi, fastlægge den overordnede økonomiske ramme for budgetter og håndtere de daglige praktiske økonomiske opgaver.

Du skal derfor både have det store overblik over økonomisituationen og samtidig have sans for detaljen, så du selvstændigt kan løse alle de regnskabsmæssige opgaver, der ligger i stillingen.

Du skal primært arbejde med:

  • Budgetlægning og månedlig budgetopfølgning til internt og eksternt brug
  • Bogføring/afstemning/omposteringer af bevægelser på konti og i bank
  • Økonomisk servicering af centerchef og medarbejdere
  • Formidling af økonomisk information i skrift og tale til centerchef og medarbejdere
  • Afslutning og afstemning af årsregnskab
Om dig

  • Vi forventer, at du har en solid økonomisk baggrund, og kan anvende dine økonomiske kvalifikationer på en lille men kompleks arbejdsplads.
  • Du har en økonomisk uddannelse
  • Du har kendskab til SAP el.lign. økonomisystem
  • Du har kendskab til Silkeborg Data el.lign. lønsystem
  • Du har solidt kendskab til Excel (superbrugerniveau)
  • Du er samarbejdsorienteret og fleksibel. Du har fokus på, at du indgår i et team, hvor vi hjælper hinanden og sammen får dagligdagen til at fungere optimalt.
Vi kan tilbyde et udfordrende og spændende miljø

  • hvor du bliver en del af et meget velfungerende administrativt team og en veldrevet arbejdsplads
  • hvor du får indflydelse og ansvar
  • hvor du kommer til at samarbejde med stab i Den Sociale Virksomhed
  • hvor der lægges vægt på et godt kollegialt klima, arbejdsglæde, trivsel og godt samarbejde
  • med frokost- og frugtordning.
  • hvor du vil få grundig introduktion til alle opgaver


Velkommen til Hjerneskadecenter Virum

Hjerneskadecenter Virum er et rehabiliteringstilbud til børn og unge med erhvervet hjerneskader og følger efter hjernerystelse, og vi har alle kommuner i Østdanmark som vores brugere. Vi er 23 ansatte med mange forskellige faglige baggrunde, herunder et tværfagligt behandlerteam, administrativt personale og køkkenleder.

Hjerneskadecenter Virum er en del af Region Hovedstadens socialområde - Den Sociale Virksomhed.

Læs mere på vores hjemmeside: www.hjerneskadecentervirum.dk



Interesseret?

Send din ansøgning og CV til vores elektroniske rekrutteringsdatabase senest d. 12.marts 2020 kl. 8.00

Første samtalerunde finder sted tirsdag d. 17.marts og anden samtalerunde onsdag d. 25.marts.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gengældende overenskomst.

Stillingen er på 25-30 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. maj 2020.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte:

Centerchef Anne Lindø tlf. 61 27 28 92 eller

Økonomiansvarlig Birgit Marseen tlf. 45 11 51 06



Vi glæder os til at høre fra dig



Hjerneskadecenter VirumVirum2020-02-13T00:00:002020-03-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Furesø Kommune søger to udbudskonsulenter

Udbud og Kontraktstyring

Værløse
Køber du hellere ind på potentialer og processer end penne og papir? Så bliv udbudskonsulent i Furesø Kommune.I Furesø søger vi lige nu to udbudskonsulenter, der kan understøtte og udvikle vores afdelingers og institutioners økonomiske dispositioner...
Indrykket:12. februar 2020

Erfaren og dedikeret økonomikonsulent med interesse for at hjælpe børn og unge med erhvervet hjerneskade. Deltidsstilling på 25-30 timer.

Hjerneskadecenter Virum

Virum
Erfaren og dedikeret økonomikonsulent med interesse for at hjælpe børn og unge med erhvervet hjerneskade Deltidsstilling på 25-30 timer Bliv en del af administrationen hos Hjerneskadecenter Virum og vær med til at gøre en forskel for børn og unge, d...
Indrykket:13. februar 2020