Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsstærk medarbejder med administrative evner

Vi søger en engageret, ambitiøs og omstillingsparat kommunikationskonsulent til Hjerteafdelingens ledelsessekretariat.

Du får en vigtig rolle i vores ledelsessekretariat, hvor du selv er med til at definere og strukturere dine opgaver. Foruden dig består ledelsessekretariatet af 1 ac-medarbejder og 3 kontorassistenter, som hver har deres specifikke ansvarsområde. Ledelsessekretariatet refererer til afdelingsledelsen, som består af en ledende oversygeplejerske og en ledende overlæge.

Hjerteafdelingen er en stor afdeling med omkring 270 medarbejdere og mange forskellige faggrupper. Du vil derfor få en alsidig hverdag med kontakt til mange mennesker.

Hjerteafdelingen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital (BFH) er aktuelt fordelt over to matrikler. Du vil have din primære kontorplads på Bispebjerg matriklen.



Vi tilbyder dig en afvekslende og spændende hverdag

Du vil få et udfordrende og afvekslende job, hvor to dage sjældent er ens. Hovedvægten ligger på kommunikationsdelen, men du vil komme til at arbejde med forskelligartede opgaver, herunder opgaver af administrativ karakter. En oversigt over opgaveporteføljen ser således ud:

  • Udvikling og implementering af afdelingens kommunikationsstrategi.
  • Udarbejdelse af indhold til vores websites, hvor du får indflydelse på både indhold og udformning.
  • Varetage kommunikationsstrategi for sociale medier i samarbejde med redaktørgrupper.
  • Udarbejdelse af nyhedsbreve, kliniske- og personaleorienterede vejledninger, pjecer og visuel formidling.
  • Samarbejde med kommunikationsnetværket på BFH om bl.a. ekstern kommunikation.
  • Varetagelse af løbende administrative opgaver, herunder delvis PA-funktion for afdelingsledelsen.
  • Give støtte til projektstyring af ad hoc projekter, herunder Nyt Bispebjerg Hospital, hvor vi skal flytte vores sengeafdeling til nye bygninger i 2023 og vores ambulatorium til Bispebjerg-matriklen i 2025.
  • Løse diverse ad hoc opgaver i samarbejde med de øvrige medarbejdere i ledelsessekretariatet.
  • Deltage i sagsbehandling og udarbejdelse af notater i forbindelse med patienthenvendelser til ledelsessekretariatet.


Din profil:

  • Du har en kommunikationsuddannelse på kandidatniveau eller anden relevant kandidatuddannelse.
  • Du har erfaring inden for sundhedssektoren, men det er ikke et absolut krav.
  • Du kan skrive i et klart sprog og mestrer at stille skarpt på de vigtige pointer.
  • Du evner at kommunikere og formidle information, der respekterer den faglighed der præger sundhedsvæsenet.
  • Du har gode samarbejdsevner og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange forskellige faggrupper.
  • Du har erfaring med projektledelse, uden at det er et krav.
  • Du har gode IT-kundskaber, herunder i anvendelse af officepakken, kendskab til GDPR (General Data Protection Regulation) samt gerne kendskab til arkiveringssystemet WorkZone.
  • Du er initiativrig, selvdreven og forstår at strukturere dit arbejde i en omskiftelig hverdag.
  • Du er organisatorisk og administrativ stærk, analytisk og dygtig til skriftlig og visuel formidling.
  • Du har fokus på ordentlighed og sikrer dermed en høj kvalitet i løsningen af dine arbejdsopgaver.


Lyder ovenstående spændende – så søg stillingen nu!

Hjerteafdelingen tilbyder stillingen som kommunikationskonsulent fra d. 1.9.2021. Stillingen er på 37 timer eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i stillingen, så send os en ansøgning og dit CV via linket her på siden senest onsdag d. 23. juni 2021.

Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 28. juni 2021.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Inge-Lise Knøfler på telefon: 40 25 96 24 eller mail: inge-lise.knoefler@regionh.dk eller ledende overlæge Ida Gustafsson 21 77 82 26 eller mail: ida.gustafsson@regionh.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.