Vi søger en socialpsykiatrisk medarbejder til blandede vagter. Stillingen er på 37 timer og der skal påregnes arbejde hver anden weekend. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. april 2023.
Hvem er vi
Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder døgndækket bostøtte efter § 85 til 24 borgere, som bor i nyere almennyttige boliger.
Medarbejdernes kerneopgave er, at medvirke til at fremme den enkelte borgers muligheder for at mestre, og skabe mening i eget liv.
Vi arbejder ud fra en recovery orienteret tilgang med fokus på social inklusion, og aktivt medborgerskab. Omdrejningspunktet er mestring af eget liv, og psykosocial rehabilitering i hverdagen. Praksis er forankret i Viborg Kommunes sammenhængsmodel, og politiske beslutninger i social og sundhedsudvalget herunder kvalitetsstandarder for socialområdet, og bestilling på den enkelte borger fra myndighedsafdelingen.
I dagligdagen arbejder vi pædagogisk, og socialfagligt ud fra delmål efter SMART -modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sundhedsfaglige problemområder. Dokumentation og medicinhåndtering foretages i Sensum Bosted.
Opgaverne i det socialpsykiatriske område har både pædagogisk, social- og sundhedsfagligt fokus, hvorfor vi sammensætter vores teams tværfagligt. Vi søger derfor kollegaer, der matcher dette, dvs. sygeplejerske, pædagog, social- &
sundhedsassistent, ergoterapeut eller lignende.
Vi søger en kollega der
- har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område
- kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere
- har gode samarbejdsevner
- har fokus på kerneopgaven og kan løse denne professionelt
- kan arbejde struktureret og selvstændigt
- kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer
- er udviklingsorienteret og fleksibel
- har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige
- har kendskab til/flair for IT-baserede løsninger
Til gengæld tilbyder vi- udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling
- et rigtig godt arbejdsmiljø
- stor grad af medbestemmelse og ansvar
- indflydelse på egen arbejdstidsplan
- engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø
- en kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier
- godt samarbejde med de øvrige døgndækkede tilbud på området
- teammøde hver 4. uge
- personalemøder hver 6. uge
- mulighed for kurser/kompetenceudvikling
- supervision
Mere videnVil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Pernille Mejdahl på hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 16.00 på telefon 21 51 77 59.
Løn og ansættelsesforholdI henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest.
SamtalerAnsættelsessamtaler forventes afholdt den 22. februar 2023.
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk