Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudsansvarlig

Har du erfaring med tilbud og licitationer, så er det lige dig vi mangler.

Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en udbudsansvarlig til vores udbudsteam i Silkeborg. Du har erfaring med udbud og licitation inden for byggeri. Måske som mester, konduktør, byggetekniker, konstruktør, håndværker eller fra et beregnerkontor.

Dine arbejdsområder vil primært bestå af:

  • Planlægning og afholdelse af udbudsmøder i forbindelse med istandsættelsesopgaver
  • Udarbejdelse af skriftligt udbudsmateriale til tilbudsgivere
  • Afholdelse af digitale licitationer
  • Udfærdigelse af entreprisekontrakter samt kunderådgivning
  • Afholdelse af kundemøder

Vi forventer, at du:

  • Har en håndværksmæssig- eller byggeteknisk baggrund, fx konduktør, byggetekniker, konstruktør, mester mv. med erfaring i udbudsprocessen
  • Har erfaring i fagbeskrivelser, gerne inden for male- og gulventreprisen
  • Kan planlægge og arbejde selvstændigt
  • Har gode kommunikationsevner
  • Er resultat- og serviceorienteret
  • Er struktureret og ansvarsbevidst
  • Er rolig og har overblik i pressede situationer
  • Solid erfaring med Excel og Word

Vi tilbyder en spændende stilling i en kreativ og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer.

Hvem er eseebase?

Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale.

Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark – andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle.

Psst - eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017

Kan du se dig selv?

Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringsspecialist Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633

Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007405Phoenix-235f595512019-04-15T00:00:00Udbudsansvarlig

Har du erfaring med tilbud og licitationer, så er det lige dig vi mangler.

Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en udbudsansvarlig til vores udbudsteam i Silkeborg. Du har erfaring med udbud og licitation inden for byggeri. Måske som mester, konduktør, byggetekniker, konstruktør, håndværker eller fra et beregnerkontor.

Dine arbejdsområder vil primært bestå af:

  • Planlægning og afholdelse af udbudsmøder i forbindelse med istandsættelsesopgaver
  • Udarbejdelse af skriftligt udbudsmateriale til tilbudsgivere
  • Afholdelse af digitale licitationer
  • Udfærdigelse af entreprisekontrakter samt kunderådgivning
  • Afholdelse af kundemøder

Vi forventer, at du:

  • Har en håndværksmæssig- eller byggeteknisk baggrund, fx konduktør, byggetekniker, konstruktør, mester mv. med erfaring i udbudsprocessen
  • Har erfaring i fagbeskrivelser, gerne inden for male- og gulventreprisen
  • Kan planlægge og arbejde selvstændigt
  • Har gode kommunikationsevner
  • Er resultat- og serviceorienteret
  • Er struktureret og ansvarsbevidst
  • Er rolig og har overblik i pressede situationer
  • Solid erfaring med Excel og Word

Vi tilbyder en spændende stilling i en kreativ og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer.

Hvem er eseebase?

Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale.

Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark – andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle.

Psst - eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017

Kan du se dig selv?

Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringsspecialist Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633

Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

2019-05-29T17:52:29.377 Har du erfaring med tilbud og licitationer, så er det lige dig vi mangler. Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en udbudsansvarlig til vores udbudsteam i Silkeborg. Du har erfaring med udbud og licitation inden for byggeri. Måske som mester, konduktør, byggetekniker, konstruktør, håndværker eller fra et beregnerkontor. Dine arbejdsområder vil primært bestå af: Planlægning og afholdelse af udbudsmøder i forbindelse med istandsættelsesopgaver Udarbejdelse af skriftligt udbudsmateriale til tilbudsgivere Afholdelse af digitale licitationer Udfærdigelse af entreprisekontrakter samt kunderådgivning Afholdelse af kundemøder Vi forventer, at du: Har en håndværksmæssig- eller byggeteknisk baggrund, fx konduktør, byggetekniker, konstruktør, mester mv. med erfaring i udbudsprocessen Har erfaring i fagbeskrivelser, gerne inden for male- og gulventreprisen Kan planlægge og arbejde selvstændigt Har gode kommunikationsevner Er resultat- og serviceorienteret Er struktureret og ansvarsbevidst Er rolig og har overblik i pressede situationer Solid erfaring med Excel og Word Vi tilbyder en spændende stilling i en kreativ og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer. Hvem er eseebase? Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale. Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle. Psst - eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017 Kan du se dig selv? Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringsspecialist Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633 Ansøgningsfrist snarest muligt samtaler afholdes løbende. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).11jobnet235f5955100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226420EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3508859Effektiv Rekruttering11Granhøjvej 88600SilkeborgDKDanmark0cb@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent745816JobNet4975801497580110015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=235f5955https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=235f5955https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=235f5955&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=235f5955&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale311204Byggetekniker21Bygge og anlæg361482526Clauscb@erhr.dkDanmarkDanmark330040346Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i EjendommeBasic Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier. Silkeborg Kommune EjendommeEjendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v. ArbejdsopgaverDu vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen). Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere. Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver. KvalifikationerVi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift. Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise. Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver projekter. Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort. Vi tilbyder: kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetencer en uformel omgangstone på den gode måde at du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf.29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50. Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier.
 
Silkeborg Kommune Ejendomme
Ejendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v.
 
Arbejdsopgaver
Du vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder – de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen).
 
Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere.
 
Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver.
 
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift.
 
Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise.
 
Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver/projekter.
 
Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort.
 
Vi tilbyder:
  • kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetencer
  • en uformel omgangstone på den gode måde
  • at du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø
  • mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf.
29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/995f89c3_logo.jpegEjendommeSilkeborg2019-06-09T22:00:00.7302019-06-25T00:00:00
330040355Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i EjendommeRobot Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier. Silkeborg Kommune Ejendomme Ejendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v. Arbejdsopgaver Du vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen). Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere. Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver. Kvalifikationer Vi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift. Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise. Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver projekter. Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort. Vi tilbyder:kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetenceren uformel omgangstone på den gode mådeat du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljømulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdagStillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf. 29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50. Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier.
 
Silkeborg Kommune Ejendomme
Ejendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v.
 
Arbejdsopgaver
Du vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder – de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen).
 
Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere.
 
Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver.
 
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift.
 
Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise.
 
Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver/projekter.
 
Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort.
 
Vi tilbyder:
  • kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetencer
  • en uformel omgangstone på den gode måde
  • at du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø
  • mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf.
29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-06-12T00:00:002019-06-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i Ejendomme

Ejendomme

Silkeborg
Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor be...
Indrykket:9. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i Ejendomme

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor be...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019