Contract Manager med særligt fokus på den grønne omstilling

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Vil du hjælpe Vejle Kommune med at realisere en bæredygtig og effektiv indkøbspolitik, så der bliver råd til mere velfærd? Vil du være med til at drive den grønne omstilling? Har du lyst til at prøve kræfter med en bred vifte af spændende udbudsrelaterede opgaver? Så er det dig, vi søger.

 

Om stillingen


Som Contract Manager vil du blive en nøglefigur for hele udbudsteamet – særligt i relation til den grønne omstilling. Med Vejle Kommunes klimaplan er der sat en klar og ambitiøs retning, og en væsentlig del af dine opgaver bliver at bidrage til, at vi når de mål, der relaterer sig til kommunens udbud og indkøb. Endvidere vil du skulle understøtte udbudsteamets udbudskonsulenter ved at følge op på de indgåede kontrakter, skabe struktur og foretage analyser af besparelser gennem data.
 

Dine opgaver bliver bl.a. at:

 
  • bidrage til, at Vejle Kommune lykkes med den grønne omstilling
  • opdyrke nye måder at realisere CO2-besparelser på via udbud og indkøb
  • udføre indkøbs- og markedsanalyser samt udarbejde business cases
  • implementere indkøbsaftaler internt i Vejle Kommune
  • dokumentere og afrapportere indkøbsfunktionens resultater
  • drifte og bidrage til optimering af kontrakter i samarbejde med leverandører og interessenter i Vejle Kommune
  • støtte udbudskonsulenterne med gennemførelse af EU-udbud.
 

Vi forventer af dig, at du:

 
  • brænder for at tage del i den grønne omstilling
  • kan udvise kreativitet og nytænkning i relation til grønne tiltag
  • har analytiske kompetencer og stor forståelse for anvendelse af data
  • har en struktureret tilgang til løsning af opgaver
  • har interesse for udbuds- og kontraktret
  • har forståelse for styring af kontrakter
  • har gode it-kundskaber, primært Excel, samt generel forståelse for it-systemer.

Vi forventer endvidere, at du vil være i stand til at begå dig i en politisk styret organisation, da du vil få tildelt ad hoc opgaver på tværs af forvaltningerne.

Hvorvidt du er uddannet cand.merc.(jur.) eller har en professionsbachelor er ikke afgørende, så længe du kan genkende dig selv i ovenstående beskrivelse, og at arbejdsopgaverne vækker din interesse.
 

Vi tilbyder dig:


Et spændende og udviklende job, der berører et område, der konstant udvikler sig. Et introduktionsprogram, der er skræddersyet til dig. Du vil sandsynligvis hurtigt blive en del af flere forskellige netværk, både internt i organisationen og eksternt.

Du bliver en del af en organisation, der har lyst til at udvikle sine medarbejdere. Vi lægger vægt på kontinuerlig og relevant kompetenceudvikling.
 

Ansættelsesvilkår


Der er tale om en fastansættelse på fuld tid.
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og aftale om lokal løn.

Tiltrædelse snarest muligt.
 

Om os


Du bliver en del af et engageret udbudsteam på i alt 8 medarbejdere i Udbud & Jura, der har til opgave at udvikle Vejle Kommunes indkøb, drive udbudsforretninger og foretage indkøbsanalyser. I afdelingen har vi fokus på at skabe et stærkt samarbejde og sammenhold. Vi tror på, at vi opnår de bedste resultater, når vi hjælper og giver konstruktiv feedback til hinanden. Samtidigt vægtes humor, en uformel omgangstone samt medarbejdernes trivsel højt. Det samme gør fleksibilitet, hvorfor vi arbejder ud fra en flekstidsordning, hvortil det er muligt i et vist omfang at arbejde hjemmefra.

Udbudsteamet er en del af afdelingen Strategi & Udbud i forvaltningen Økonomi & Arbejdsmarked, og vi refererer direkte til Økonomi- og Arbejdsmarkedsdirektøren. Vi er hele kommunens forvaltning, og vi arbejder således på tværs af alle kommunens forvaltninger.
 

Flere oplysninger


Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:
Strategi og Udbudschef, Jacob Saxeskov på tlf. 40 32 93 40, e-mail: jacsa@vejle.dk

På Vejle Kommunes hjemmeside www.vejle.dk kan du under ”erhverv” – ”Udbud og Indkøb” læse mere om Vejle Kommunes indkøb.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 4. marts 2022, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 14. marts 2022.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

Børneattest
Vi indhenter børneattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Contract Manager med særligt fokus på den grønne omstilling


Vil du hjælpe Vejle Kommune med at realisere en bæredygtig og effektiv indkøbspolitik, så der bliver råd til mere velfærd? Vil du være med til at drive den grønne omstilling? Har du lyst til at prøve kræfter med en bred vifte af spændende udbudsrelaterede opgaver? Så er det dig, vi søger.

 

Om stillingen


Som Contract Manager vil du blive en nøglefigur for hele udbudsteamet – særligt i relation til den grønne omstilling. Med Vejle Kommunes klimaplan er der sat en klar og ambitiøs retning, og en væsentlig del af dine opgaver bliver at bidrage til, at vi når de mål, der relaterer sig til kommunens udbud og indkøb. Endvidere vil du skulle understøtte udbudsteamets udbudskonsulenter ved at følge op på de indgåede kontrakter, skabe struktur og foretage analyser af besparelser gennem data.
 

Dine opgaver bliver bl.a. at:

 
  • bidrage til, at Vejle Kommune lykkes med den grønne omstilling
  • opdyrke nye måder at realisere CO2-besparelser på via udbud og indkøb
  • udføre indkøbs- og markedsanalyser samt udarbejde business cases
  • implementere indkøbsaftaler internt i Vejle Kommune
  • dokumentere og afrapportere indkøbsfunktionens resultater
  • drifte og bidrage til optimering af kontrakter i samarbejde med leverandører og interessenter i Vejle Kommune
  • støtte udbudskonsulenterne med gennemførelse af EU-udbud.
 

Vi forventer af dig, at du:

 
  • brænder for at tage del i den grønne omstilling
  • kan udvise kreativitet og nytænkning i relation til grønne tiltag
  • har analytiske kompetencer og stor forståelse for anvendelse af data
  • har en struktureret tilgang til løsning af opgaver
  • har interesse for udbuds- og kontraktret
  • har forståelse for styring af kontrakter
  • har gode it-kundskaber, primært Excel, samt generel forståelse for it-systemer.

Vi forventer endvidere, at du vil være i stand til at begå dig i en politisk styret organisation, da du vil få tildelt ad hoc opgaver på tværs af forvaltningerne.

Hvorvidt du er uddannet cand.merc.(jur.) eller har en professionsbachelor er ikke afgørende, så længe du kan genkende dig selv i ovenstående beskrivelse, og at arbejdsopgaverne vækker din interesse.
 

Vi tilbyder dig:


Et spændende og udviklende job, der berører et område, der konstant udvikler sig. Et introduktionsprogram, der er skræddersyet til dig. Du vil sandsynligvis hurtigt blive en del af flere forskellige netværk, både internt i organisationen og eksternt.

Du bliver en del af en organisation, der har lyst til at udvikle sine medarbejdere. Vi lægger vægt på kontinuerlig og relevant kompetenceudvikling.
 

Ansættelsesvilkår


Der er tale om en fastansættelse på fuld tid.
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og aftale om lokal løn.

Tiltrædelse snarest muligt.
 

Om os


Du bliver en del af et engageret udbudsteam på i alt 8 medarbejdere i Udbud & Jura, der har til opgave at udvikle Vejle Kommunes indkøb, drive udbudsforretninger og foretage indkøbsanalyser. I afdelingen har vi fokus på at skabe et stærkt samarbejde og sammenhold. Vi tror på, at vi opnår de bedste resultater, når vi hjælper og giver konstruktiv feedback til hinanden. Samtidigt vægtes humor, en uformel omgangstone samt medarbejdernes trivsel højt. Det samme gør fleksibilitet, hvorfor vi arbejder ud fra en flekstidsordning, hvortil det er muligt i et vist omfang at arbejde hjemmefra.

Udbudsteamet er en del af afdelingen Strategi & Udbud i forvaltningen Økonomi & Arbejdsmarked, og vi refererer direkte til Økonomi- og Arbejdsmarkedsdirektøren. Vi er hele kommunens forvaltning, og vi arbejder således på tværs af alle kommunens forvaltninger.
 

Flere oplysninger


Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:
Strategi og Udbudschef, Jacob Saxeskov på tlf. 40 32 93 40, e-mail: jacsa@vejle.dk

På Vejle Kommunes hjemmeside www.vejle.dk kan du under ”erhverv” – ”Udbud og Indkøb” læse mere om Vejle Kommunes indkøb.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 4. marts 2022, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 14. marts 2022.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

Børneattest
Vi indhenter børneattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.