//EnergiData – Salgschef
EnergiData – Salgschef
Vil du stå for udvikling af kundeforhold til eksisterende kunder hos EnergiData? Vil du hjælpe offentlige og private virksomheder med at spare penge på deres energiforbrug og samtidig skåne miljøet ved at reducere CO2-udledningen?
Der er i øjeblikket stor efterspørgsel på EnergiDatas ydelser, herunder energiovervågningsværktøjet MinEnergi2, der vurderes som blandt de bedste energiovervågningssystemer i branchen. Kunderne efterspørger løsninger, der kan dokumentere deres klimaaftryk – og det hjælper MinEnergi2 dem med.
Hvis du er klar til at tage mersalg til kunderne og kundetilfredsheden til det næste niveau – og sørge for, at MinEnergi2 generelt styrker sin position i markedet – kan dette være den perfekte stilling for dig.
Jobbet
Hos EnergiData er kunden i fokus, og det betyder et kontinuerligt fokus på at udvikle og vedligeholde eksisterende kundeforhold. I denne stilling skal du indgå i et tæt samarbejde med EnergiData´s Account Manager og Key Acount Manager, der allerede nu arbejder tæt med udvikling af eksisterende kunder.
Kundetilfredsheden er i forvejen støt stigende, og kundeefterspørgslen på MinEnergi2 stiger. Målet er dog bestemt ikke nået, og for at EnergiData kan udvikle sig endnu mere, skal der større fokus på de eksisterende kunder.
EnergiDatas system MinEnergi2 findes i mange forskellige brancher, herunder bl.a.:
Detailbranchen Plejecentre Boligselskaber, herunder også erhvervsejendomme Forsyningsselskaber Private og offentlige skoler og uddannelsesinstitutioner Du bliver ansvarlig for kundetilfredsheden blandt EnergiDatas cirka 200 eksisterende kunder uden FullService.
Det indebærer bl.a. følgende ansvarsområder:
Præsentation af systemet MinEnergi2 og dets features ved kundebesøg Udvikle eksisterende B2B-kunder med henblik på mersalg og kundetilfredshed Lede og udvikle den generelle kundehåndtering og indgå som kundeansvarlig Sørge for, at kunderne bruger EMS-systemet bedst muligt Sikre, at EnergiData overholder de kontraktuelle forpligtelser med kunderne Dine primære KPI’er:
Mersalg til eksisterende kunder Generelt øget kundetilfredshed Personen
Du kommer med erfaring og stærke resultater indenfor salg og kunderådgivning, herunder erfaring som Teamleder eller anden relevant stilling som f.eks. KAM, Salgschef eller lignende.
Du er en stærk formidler, der har erfaring med at lede kompetente og ambitiøse medarbejdere i et high-performance team. Du er dygtig til at skabe overblik og struktur i arbejdsgangene og få dit hold til at samle sig om et fælles mål.
Du har bl.a. følgende faglige karakteristika:
Fagrelevant videregående uddannelse, gerne med fokus på Energi rådgivning, Kunderådgivning og/eller Bæredygtighed Flere års erfaring med salg og kunderådgivning, gerne fra en lignende stilling som Teamleder Fremragende kommunikationsevner, både på skrift og mundtligt Du kan derudover genkende dig selv i følgende personlige karakteristika:
Du er god til at skabe relationer til mennesker, og du er tillidsvækkende Du er selvkørende, entusiastisk og kan lide at skabe resultater Du har evnen til at arbejde selvstændigt Du er engageret og har kunden i fokus Du er fleksibel og løsningsorienteret
Dine muligheder
Du bliver en del af en spændende virksomhed i rivende udvikling med en sund, værdibaseret kultur, hvor du er med til at gøre en forskel for mange forskellige kunder hver dag samt påvirke den grønne agenda.
Du er i høj grad med til at præge din hverdag, som primært foregår på kontoret i Køge – med plads til fleksibilitet og lejlighedsvis hjemmearbejde. Du får gode kollegaer og bliver en del af en organisation, som bygger på samarbejde, ansvarsfølelse og tillid. Vi prioriterer sociale arrangementer og tilbyder kantine-, sundheds- og pensionsordning.
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk