Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Enhedschef til Center for Ejendomme for bygherrefunktionen til en af Danmarks største ejendomsporteføljer

Vil du være med til at videreudvikle et relativt nyt Center for Ejendomme i Region Hovedstaden?
Trives du med at være en aktiv del af øverste chefgruppe, sætte retning og drive Danmarks mest professionelle bygherreorganisation?

Så er du måske vores nye enhedschef i Center for Ejendommes Plan og Byg-afdeling.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er et nu ca. to et halvt år gammelt koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”ventet og velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at videreudvikle et stærkt fagligt miljø med et stort rationale, og vi ønsker at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.
I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.
Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv.

Vil du være med til at gøre en forskel?

Om stillingen
Som ansvarlig enhedschef for Plan og Byg bliver du en del af den øverste chefgruppe i Center for Ejendomme og ansvarlig for en organisation på ca. 80 medarbejdere og mere end pt. 300 projekter – herunder Kvalitetsfondsprojekterne placeret på Bispebjerg og Hvidovre samt projektet for det nye Kvinde-Barn-hospital på Rigshospitalet og opbygningen af et nyt og ambitiøst center. Samtidig vil du skulle indgå i regionale og tværregionale fora.

Om dig
Der vil være et højt tempo i dagligdagen, og dagene kommer ikke til at ligne hinanden. Derfor er det vigtigt, at du trives i en omskiftelig hverdag med korte frister. Du vil samarbejde med professionelle og engagerede kollegaer, og du vil blive en vigtig brik i opbygningen af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi vil prioritere at have det sjovt, mens vi når vores ambitiøse mål.

Generelt forventer vi, at du:

  • er en stærk, involverende og synlig formidler, god til at sætte forståelige mål og er optaget af at skabe resultater
  • er strategisk og taktisk i din tilgang til opgaverne med stor operationel forståelse, og har viden (dog ej et krav) om denne type portefølje
  • har dokumenteret ledelseserfaring fra andre større organisationer med fokus på medarbejder- og kundetilfredshed samt facilitering af tværorganisatoriske samarbejder
  • har en god situationsfornemmelse og kan omsætte ideer til handling samt flair for økonomi og systemanvendelse
  • er en rigtig god forandringsagent og nytænkende i din tilgang til opgaveløsninger
På det personlige plan er du robust og samarbejdsorienteret.
Du har et stort drive, er serviceorienteret og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation.
Du er selvstændig i dagligdagen, men samtidig teamplayer og driver.

Faglige udfordringer og dygtige kollegaer som en del af hverdagen
Hver dag vil du blive mødt af nye, spændende udfordringer, og du vil få dygtige og ambitiøse kollegaer og ildsjæle i et stærkt uformelt fællesskab. Mulighederne for personlig og faglig udvikling er store, og du vil blive en del af et dynamisk miljø, hvor tillid, åbenhed og helhedssyn er en del af værdisættet.

Du vil få reference til vicedirektør Martin Vestergaard i Center for Ejendomme.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Martin Vestergaard på telefon 30 50 53 92 eller på mail: martin.vestergaard@regionh.dk eller direktør Mogens Kornbo på telefon 40 34 12 40 eller på mail: mogens.kornbo@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold fastlægges efter kontraktvilkår i henhold til Danske Regioners ’Aftale for Chefer’.

Arbejdsstedet er Center for Ejendomme, Lyskær 13A, 3. sal., 2730 Herlev.

Vi ønsker så vidt muligt stillingen besat pr. 1. august 2019.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen senest fredag d. 7. juni 2019.

Vi forventer at indkalde til og afholde samtaler løbende dog senest i uge 25.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024270Phoenix-0efb508712019-06-04T00:00:00Enhedschef til Center for Ejendomme for bygherrefunktionen til en af Danmarks største ejendomsporteføljerVil du være med til at videreudvikle et relativt nyt Center for Ejendomme i Region Hovedstaden?
Trives du med at være en aktiv del af øverste chefgruppe, sætte retning og drive Danmarks mest professionelle bygherreorganisation?

Så er du måske vores nye enhedschef i Center for Ejendommes Plan og Byg-afdeling.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er et nu ca. to et halvt år gammelt koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”ventet og velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at videreudvikle et stærkt fagligt miljø med et stort rationale, og vi ønsker at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.
I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.
Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv.

Vil du være med til at gøre en forskel?

Om stillingen
Som ansvarlig enhedschef for Plan og Byg bliver du en del af den øverste chefgruppe i Center for Ejendomme og ansvarlig for en organisation på ca. 80 medarbejdere og mere end pt. 300 projekter – herunder Kvalitetsfondsprojekterne placeret på Bispebjerg og Hvidovre samt projektet for det nye Kvinde-Barn-hospital på Rigshospitalet og opbygningen af et nyt og ambitiøst center. Samtidig vil du skulle indgå i regionale og tværregionale fora.

Om dig
Der vil være et højt tempo i dagligdagen, og dagene kommer ikke til at ligne hinanden. Derfor er det vigtigt, at du trives i en omskiftelig hverdag med korte frister. Du vil samarbejde med professionelle og engagerede kollegaer, og du vil blive en vigtig brik i opbygningen af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi vil prioritere at have det sjovt, mens vi når vores ambitiøse mål.

Generelt forventer vi, at du:
  • er en stærk, involverende og synlig formidler, god til at sætte forståelige mål og er optaget af at skabe resultater
  • er strategisk og taktisk i din tilgang til opgaverne med stor operationel forståelse, og har viden (dog ej et krav) om denne type portefølje
  • har dokumenteret ledelseserfaring fra andre større organisationer med fokus på medarbejder- og kundetilfredshed samt facilitering af tværorganisatoriske samarbejder
  • har en god situationsfornemmelse og kan omsætte ideer til handling samt flair for økonomi og systemanvendelse
  • er en rigtig god forandringsagent og nytænkende i din tilgang til opgaveløsninger
På det personlige plan er du robust og samarbejdsorienteret.
Du har et stort drive, er serviceorienteret og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation.
Du er selvstændig i dagligdagen, men samtidig teamplayer og driver.

Faglige udfordringer og dygtige kollegaer som en del af hverdagen
Hver dag vil du blive mødt af nye, spændende udfordringer, og du vil få dygtige og ambitiøse kollegaer og ildsjæle i et stærkt uformelt fællesskab. Mulighederne for personlig og faglig udvikling er store, og du vil blive en del af et dynamisk miljø, hvor tillid, åbenhed og helhedssyn er en del af værdisættet.

Du vil få reference til vicedirektør Martin Vestergaard i Center for Ejendomme.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Martin Vestergaard på telefon 30 50 53 92 eller på mail: martin.vestergaard@regionh.dk eller direktør Mogens Kornbo på telefon 40 34 12 40 eller på mail: mogens.kornbo@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold fastlægges efter kontraktvilkår i henhold til Danske Regioners ’Aftale for Chefer’.

Arbejdsstedet er Center for Ejendomme, Lyskær 13A, 3. sal., 2730 Herlev.

Vi ønsker så vidt muligt stillingen besat pr. 1. august 2019.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen senest fredag d. 7. juni 2019.

Vi forventer at indkalde til og afholde samtaler løbende dog senest i uge 25.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
2019-06-08T00:56:00.497 Vil du være med til at videreudvikle et relativt nyt Center for Ejendomme i Region Hovedstaden? Trives du med at være en aktiv del af øverste chefgruppe, sætte retning og drive Danmarks mest professionelle bygherreorganisation? Så er du måske vores nye enhedschef i Center for Ejendommes Plan og Byg-afdeling. Om os Center for Ejendomme (CEJ) er et nu ca. to et halvt år gammelt koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventet og velkommen , overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Vi er i gang med at videreudvikle et stærkt fagligt miljø med et stort rationale, og vi ønsker at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel? Om stillingen Som ansvarlig enhedschef for Plan og Byg bliver du en del af den øverste chefgruppe i Center for Ejendomme og ansvarlig for en organisation på ca. 80 medarbejdere og mere end pt. 300 projekter herunder Kvalitetsfondsprojekterne placeret på Bispebjerg og Hvidovre samt projektet for det nye Kvinde-Barn-hospital på Rigshospitalet og opbygningen af et nyt og ambitiøst center. Samtidig vil du skulle indgå i regionale og tværregionale fora. Om dig Der vil være et højt tempo i dagligdagen, og dagene kommer ikke til at ligne hinanden. Derfor er det vigtigt, at du trives i en omskiftelig hverdag med korte frister. Du vil samarbejde med professionelle og engagerede kollegaer, og du vil blive en vigtig brik i opbygningen af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi vil prioritere at have det sjovt, mens vi når vores ambitiøse mål. Generelt forventer vi, at du: er en stærk, involverende og synlig formidler, god til at sætte forståelige mål og er optaget af at skabe resultater er strategisk og taktisk i din tilgang til opgaverne med stor operationel forståelse, og har viden (dog ej et krav) om denne type portefølje har dokumenteret ledelseserfaring fra andre større organisationer med fokus på medarbejder- og kundetilfredshed samt facilitering af tværorganisatoriske samarbejder har en god situationsfornemmelse og kan omsætte ideer til handling samt flair for økonomi og systemanvendelse er en rigtig god forandringsagent og nytænkende i din tilgang til opgaveløsninger På det personlige plan er du robust og samarbejdsorienteret. Du har et stort drive, er serviceorienteret og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation. Du er selvstændig i dagligdagen, men samtidig teamplayer og driver. Faglige udfordringer og dygtige kollegaer som en del af hverdagen Hver dag vil du blive mødt af nye, spændende udfordringer, og du vil få dygtige og ambitiøse kollegaer og ildsjæle i et stærkt uformelt fællesskab. Mulighederne for personlig og faglig udvikling er store, og du vil blive en del af et dynamisk miljø, hvor tillid, åbenhed og helhedssyn er en del af værdisættet. Du vil få reference til vicedirektør Martin Vestergaard i Center for Ejendomme. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Martin Vestergaard på telefon 30 50 53 92 eller på mail: martin.vestergaard@regionh.dk eller direktør Mogens Kornbo på telefon 40 34 12 40 eller på mail: mogens.kornbo@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastlægges efter kontraktvilkår i henhold til Danske Regioners Aftale for Chefer . Arbejdsstedet er Center for Ejendomme, Lyskær 13A, 3. sal., 2730 Herlev. Vi ønsker så vidt muligt stillingen besat pr. 1. august 2019. Ansøgning Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen senest fredag d. 7. juni 2019. Vi forventer at indkalde til og afholde samtaler løbende dog senest i uge 25. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11jobnet0efb5087100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218429&DepartmentId=21829&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3527415Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400Hillerød30505392DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent760904JobNet4989422498942210014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0efb5087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0efb5087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0efb5087&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0efb5087&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEnhedschef til Center for Ejendomme for bygherrefunktionen til en af Danmarks største ejendomsporteføljer12007991Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361811832noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330095992Teknisk chefRobot Nordsjællands Park Vej søger en teknisk faglig chef, der sammen med direktøren kan stå i spidsen for udviklingen af Nordsjællands Park Vej. Nordsjællands Park Vej (NSPV) er et tværkommunalt fællesskab oprettet i 2014 mellem Fredensborg og Helsingør Kommuner. NSPVs bestyrelse består af tre politikere fra hver af de to ejerkommuner. NSPV løser en række drifts- og anlægsopgaver på park- og vejområdet samt grøn vedligeholdelse af institutioner og idrætsanlæg. NSPV har 100-135 medarbejdere og en omsætning på ca. 110 mio. kr. Nordsjællands Park Vej er det eneste tværkommunale fællesskab på park og vej-området. NSPV opererer fra tre lokationer, hvor du som teknisk chef får dit daglige virke med udgangspunkt fra kontoret på Kongevejen 425 C, som er centralt beliggende i området. Opgaven Som teknisk faglig chef er du, som leder af staben, ansvarlig for understøttelsen og udviklingen af driften. Du har det overordnede tekniske og faglige ledelsesansvar for driften som supplerer direktørens strategiske og overordnede driftsmæssige ledelsesansvar for driftsenhederne. NSPV udvikler sig fortsat - og dette udviklingsarbejde skal du være med til at kvalificere - sammen med direktør, øvrig ledergruppe og medarbejdere. Vi har fokus på udvikling af opgavevaretagelsen for ejerkommunerne og serviceringen af borgere i kommunerne. Som led i denne udvikling er vi i færd med at forenkle og styrke måden, vi organiserer os på - også ledelsesmæssigt. Som vores nye tekniske chef får du en central placering i ledergruppen og er med til at konkretisere den ledelsesmæssige opgavefordeling, ledelsesansvar og samspil - i samarbejde med direktøren. Vigtige opgaver på den korte bane er at videreudvikle organisationen således, at der skabes størst mulige synergier internt i organisationen. Målet er, at NSPV fremadrettet leverer en effektivisering på 2 om året. Succeskriterier At du med din tilgang til opgaverne understøtter, at NSPV fremstår som en veldrevet virksomhed med højt fagligt niveau. Medarbejdere og samarbejdspartnere skal opleve, at du er med til at drive de gode samarbejdsrelationer, der understøtter vores mål om at være værdiskabende og en god medspiller i vores kommunale samarbejder. Det er desuden vigtigt at du med den erfaring du bringer med, kan understøtte en konstant udvikling på såvel strategisk som operationelt plan. At du som højre hånd for direktøren kan give sparring og udvikle de interne processer mellem stab og driftsledere. De primære arbejdsopgaver er: Stedfortræder for direktøren. Indgå i den strategiske ledelse sammen med direktør og controller. Ledelse af NSPVs tekniske stab, der leverer teknisk understøttelse af driftsenhederne. Overordnet teknisk ledelse af driften i fællesskab med direktøren, der varetager den overordnede ledelse af NSPVs samlede organisation. Kontinuerlig udvikling af NSPVs driftsorganisation med fokus på værdiskabelse, optimering og effektivisering. Varetagelse af kontakten til de to kommunale forvaltninger og en række skoler og institutioner. Udarbejdelse af oplæg og notater til bestyrelse og ejerkommuner. Kompetencer: Relevant faglig baggrund - gerne suppleret med en ledelsesmæssig uddannelse. Erfaring med drift, løbende optimering og design af arbejdsgange fra en teknisk serviceorganisation. Ledelseserfaring og lyst til både personale-, strategisk-, drifts- og forandringsledelse. Som personaleleder kan du veksle mellem at sætte en klar retning og være støttende i forhold til medarbejderne. Gode kommunikative evner eksternt internt samt mundtligt skriftligt. Motiveres af at skabe holdpræstationer. Integritet og ordentlighed. Vi tilbyder: En effektiv, udviklingsorienteret og attraktiv arbejdsplads. En mulighed for at prøve dig selv af i rollen som stedfortræder i en teknisk serviceorganisation. En uformel dialog og omgangstone. En mulighed for at præge lokalområdet sammen med nogle dygtige medarbejdere. Tidsplan: Ansøgningsfrist: 28. oktober 2019 Første samtalerunde: 5. november 2019. Anden samtalerunde: 19. november 2019. Tiltrædelse: 1. januar 2020. Yderligere information Løn efter kvalifikationer. Ansøgere skal være indstillet på at gennemføre en test med en ekstern konsulent mellem første og anden samtale. Nordsjællands Park- Vej er beliggende på adressen Kongevejen 425C, 3490 Kvistgaard. Derudover råder NSPV over to andre materielgårde. Læs mere om Nordsjællands Park og Vej på www.nspv.dk. Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Direktør Niels Christian Koefoed, 6188 4101, mail nko02@nspv.dk. Ansøgningen bedes sendt til nspv@nspv.dk

Nordsjællands Park & Vej søger en teknisk/faglig chef, der sammen med direktøren kan stå i spidsen for udviklingen af Nordsjællands Park & Vej.

Nordsjællands Park & Vej (NSPV) er et tværkommunalt fællesskab oprettet i 2014 mellem Fredensborg og Helsingør Kommuner. NSPVs bestyrelse består af tre politikere fra hver af de to ejerkommuner.

NSPV løser en række drifts- og anlægsopgaver på park- og vejområdet samt grøn vedligeholdelse af institutioner og idrætsanlæg. NSPV har 100-135 medarbejdere og en omsætning på ca. 110 mio. kr. Nordsjællands Park & Vej er det eneste tværkommunale fællesskab på park og vej-området.

NSPV opererer fra tre lokationer, hvor du som teknisk chef får dit daglige virke med udgangspunkt fra kontoret på Kongevejen 425 C, som er centralt beliggende i området.

Opgaven

Som teknisk/faglig chef er du, som leder af staben, ansvarlig for understøttelsen og udviklingen af driften. Du har det overordnede tekniske og faglige ledelsesansvar for driften som supplerer direktørens strategiske og overordnede driftsmæssige ledelsesansvar for driftsenhederne.

NSPV udvikler sig fortsat - og dette udviklingsarbejde skal du være med til at kvalificere - sammen med direktør, øvrig ledergruppe og medarbejdere. Vi har fokus på udvikling af opgavevaretagelsen for ejerkommunerne og serviceringen af borgere i kommunerne. Som led i denne udvikling er vi i færd med at forenkle og styrke måden, vi organiserer os på - også ledelsesmæssigt. Som vores nye tekniske chef får du en central placering i ledergruppen og er med til at konkretisere den ledelsesmæssige opgavefordeling, ledelsesansvar og samspil - i samarbejde med direktøren.

Vigtige opgaver på den korte bane er at videreudvikle organisationen således, at der skabes størst mulige synergier internt i organisationen. Målet er, at NSPV fremadrettet leverer en effektivisering på 2% om året.

Succeskriterier

At du med din tilgang til opgaverne understøtter, at NSPV fremstår som en veldrevet virksomhed med højt fagligt niveau. Medarbejdere og samarbejdspartnere skal opleve, at du er med til at drive de gode samarbejdsrelationer, der understøtter vores mål om at være værdiskabende og en god medspiller i vores kommunale samarbejder.

Det er desuden vigtigt at du med den erfaring du bringer med, kan understøtte en konstant udvikling på såvel strategisk som operationelt plan.

At du som højre hånd for direktøren kan give sparring og udvikle de interne processer mellem stab og driftsledere.

De primære arbejdsopgaver er:

  • Stedfortræder for direktøren.
  • Indgå i den strategiske ledelse sammen med direktør og controller.
  • Ledelse af NSPVs tekniske stab, der leverer teknisk understøttelse af driftsenhederne.
  • Overordnet teknisk ledelse af driften i fællesskab med direktøren, der varetager den overordnede ledelse af NSPVs samlede organisation.
  • Kontinuerlig udvikling af NSPVs driftsorganisation med fokus på værdiskabelse, optimering og effektivisering.
  • Varetagelse af kontakten til de to kommunale forvaltninger og en række skoler og institutioner.
  • Udarbejdelse af oplæg og notater til bestyrelse og ejerkommuner.

Kompetencer:

  • Relevant faglig baggrund - gerne suppleret med en ledelsesmæssig uddannelse.
  • Erfaring med drift, løbende optimering og design af arbejdsgange fra en teknisk serviceorganisation.
  • Ledelseserfaring og lyst til både personale-, strategisk-, drifts- og forandringsledelse.
  • Som personaleleder kan du veksle mellem at sætte en klar retning og være støttende i forhold til medarbejderne.
  • Gode kommunikative evner eksternt/internt samt mundtligt/skriftligt.
  • Motiveres af at skabe holdpræstationer.
  • Integritet og ordentlighed.

Vi tilbyder:

  • En effektiv, udviklingsorienteret og attraktiv arbejdsplads.
  • En mulighed for at prøve dig selv af i rollen som stedfortræder i en teknisk serviceorganisation.
  • En uformel dialog og omgangstone.
  • En mulighed for at præge lokalområdet sammen med nogle dygtige medarbejdere.

 

Tidsplan:

Ansøgningsfrist:                         28. oktober 2019

Første samtalerunde:               5. november 2019.

Anden samtalerunde:               19. november 2019.

Tiltrædelse:                                 1. januar 2020.

 
Yderligere information
Løn efter kvalifikationer. Ansøgere skal være indstillet på at gennemføre en test med en ekstern konsulent mellem første og anden samtale.

Nordsjællands Park- & Vej er beliggende på adressen Kongevejen 425C, 3490 Kvistgaard. Derudover råder NSPV over to andre materielgårde. Læs mere om Nordsjællands Park og Vej på www.nspv.dk.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Direktør Niels Christian Koefoed, 6188 4101, mail nko02@nspv.dk.

Ansøgningen bedes sendt til nspv@nspv.dk

 

Nordsjællands Park og Vej I/SKvistgård2019-09-26T00:00:002019-10-28T00:00:00
330103599Teknisk chefRobot Leder, Teknisk afdeling Har du lyst til at gå forrest og tage ejerskab for fortsat udvikling og optimering af processer og produktionsudstyr, er du måske vores nye kollega? Bifodan udvikler og producerer kosttilskud med probiotika, som afsættes under private label til internationale kunder. Med en ambitiøs vækststrategi har vi siden 2012 været på en spændende og udfordrende rejse med en meget positiv årlig vækst. Vækstambitioner stiller høje krav til organisationen, ikke mindst til vores tekniske afdeling, der udover at sikre den daglige drift også har ansvar for optimering og løbende tilpasninger af produktionsudstyret i henhold til kvalitets-, miljø- og sikkerhedskrav. Vores vellidte og mangeårige leder af teknisk afdeling har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en ny ambitiøs og motiveret kollega til at lede vores teknikerteam, som består af 3 dedikerede og fagligt dygtige medarbejdere. Som leder af Teknisk afdeling går du selv forrest, fordeler ressourcer og sikrer prioritering og planlægning af teknisk driftssupport således, at aftaler internt såvel som eksternt overholdes. Hos Bifodan lægger vi vægt på frihed under ansvar, og det forventes, at du aktivt deltager i vidensdeling og forbedring af de interne arbejdsprocedurer, processer og metoder. Arbejdsopgaverne spænder bredt og omfatter bl.a.: Ledelse af teknisk afdelingDrift, omstilling, vedligehold, dokumentation og optimering af maskiner inkl. utilitiesUdarbejdelse af planer til sikring af driftssikkert produktionsudstyr og robusthed i produktionseksekveringenIQ QC kvalificeringer samt betjeningsvejledningerAfholdelse og dokumentation af lovpligtige eftersyn på produktionsudstyr og øvrigt teknisk udstyrOptimering af produktionseffektiviteten, herunder træning af operatører og teknikere i procedurer og nye arbejdsprocesserProjektleder ved større maskinprojekter ombygninger i produktionen Som person er du: Innovativ, handlekraftig og teknisk velfunderetKvalitetsbevidst, ambitiøs, konstruktiv og vedholdendeGod til systematisk problemløsning med overblik over selv de mindste detaljerGod til at prioritere og træffe de beslutninger, der sikrer en optimal produktionGod til at kommunikere og videreformidle resultater og ideer til relevante interessenterGod til at prioritere og bevare overblik og humor selv i perioder med højt arbejdspres Dine faglige kvalifikationer og baggrund: En akademisk eller anden relevant uddannelse baggrund indenfor teknikFlere års erfaring med teknisk vedligehold2 - 3 års ledelseserfaring fra en tilsvarende produktionsvirksomhedErfaring med ATEX (ikke et krav)Du er flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Hvad tilbyder Bifodan? For den rigtige kandidat er der tale om en spændende lederstilling med faglige såvel som personlige udfordringer. Med en engageret indsats giver stillingen rig mulighed for at præge såvel din egen som udviklingen af teknisk afdeling på Bifodan. Kulturen i Bifodan er kendetegnet ved klare målsætninger, korte beslutningsprocesser, respekt for individet og plads til at afprøve nye ideer, når viljen til at gøre en ekstraordinær indsats er tilstede. Vi har en aktiv personaleforening og et festudvalg, der sikrer hyggelige og sjove sociale arrangementer i løbet af året. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 25. oktober 2019, men da vi indkalder til samtaler løbende, opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information om stillingen: Kontakt Dennis Jørgensen, Chief Operation Officer T: 45 3163 7939 E: dej@bifodan.com. Om Bifodan Med hovedkontor i Hundested har Bifodan A S siden 1996 udviklet, produceret og markedsført probiotiske kosttilskud under private label til business to business kunder på det globale marked. Vores value proposition er baseret på klinisk veldokumenterede innovative produkter af høj kvalitet, fremstillet i henhold til GMP standard. Bifodan er en dynamisk virksomhed med en ambitiøs vækststrategi. Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med vægt på faglig dygtighed og engagement i en hverdag, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde, selvom vi har travlt og fokus er på at skabe resultater. I dag beskæftiger Bifodan 69 medarbejdere og er etableret med egne salgskontorer i Danmark, Holland og Tjekkiet samt et datterselskab i USA. Læs mere om Bifodan på www.bifodan.com

Leder, Teknisk afdeling

Har du lyst til at gå forrest og tage ejerskab for fortsat udvikling og optimering af processer og produktionsudstyr, er du måske vores nye kollega?  

Bifodan udvikler og producerer kosttilskud med probiotika, som afsættes under private label til internationale kunder.

Med en ambitiøs vækststrategi har vi siden 2012 været på en spændende og udfordrende rejse med en meget positiv årlig vækst.  Vækstambitioner stiller høje krav til organisationen, ikke mindst til vores tekniske afdeling, der udover at sikre den daglige drift også har ansvar for optimering og løbende tilpasninger af produktionsudstyret i henhold til kvalitets-, miljø- og sikkerhedskrav.

Vores vellidte og mangeårige leder af teknisk afdeling har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en ny ambitiøs og motiveret kollega til at lede vores teknikerteam, som består af 3 dedikerede og fagligt dygtige medarbejdere. Som leder af Teknisk afdeling går du selv forrest, fordeler ressourcer og sikrer prioritering og planlægning af teknisk driftssupport således, at aftaler internt såvel som eksternt overholdes.

Hos Bifodan lægger vi vægt på frihed under ansvar, og det forventes, at du aktivt deltager i vidensdeling og forbedring af de interne arbejdsprocedurer, processer og metoder.

Arbejdsopgaverne spænder bredt og omfatter bl.a.:

  • Ledelse af teknisk afdeling
  • Drift, omstilling, vedligehold, dokumentation og optimering af maskiner inkl. utilities
  • Udarbejdelse af planer til sikring af driftssikkert produktionsudstyr og robusthed i produktionseksekveringen
  • IQ/QC kvalificeringer samt betjeningsvejledninger
  • Afholdelse og dokumentation af lovpligtige eftersyn på produktionsudstyr og øvrigt teknisk udstyr
  • Optimering af produktionseffektiviteten, herunder træning af operatører og teknikere i procedurer og nye arbejdsprocesser
  • Projektleder ved større maskinprojekter/ombygninger i produktionen

Som person er du:

  • Innovativ, handlekraftig og teknisk velfunderet
  • Kvalitetsbevidst, ambitiøs, konstruktiv og vedholdende
  • God til systematisk problemløsning med overblik over selv de mindste detaljer
  • God til at prioritere og træffe de beslutninger, der sikrer en optimal produktion
  • God til at kommunikere og videreformidle resultater og ideer til relevante interessenter
  • God til at prioritere og bevare overblik og humor selv i perioder med højt arbejdspres

Dine faglige kvalifikationer og baggrund:

  • En akademisk eller anden relevant uddannelse/baggrund indenfor teknik
  • Flere års erfaring med teknisk vedligehold
  • 2 - 3 års ledelseserfaring fra en tilsvarende produktionsvirksomhed
  • Erfaring med ATEX (ikke et krav)
  • Du er flydende på dansk og engelsk i skrift og tale.

Hvad tilbyder Bifodan?

For den rigtige kandidat er der tale om en spændende lederstilling med faglige såvel som personlige udfordringer. Med en engageret indsats giver stillingen rig mulighed for at præge såvel din egen som udviklingen af teknisk afdeling på Bifodan.

Kulturen i Bifodan er kendetegnet ved klare målsætninger, korte beslutningsprocesser, respekt for individet og plads til at afprøve nye ideer, når viljen til at gøre en ekstraordinær indsats er tilstede.

Vi har en aktiv personaleforening og et festudvalg, der sikrer hyggelige og sjove sociale arrangementer i løbet af året.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 25. oktober 2019, men da vi indkalder til samtaler løbende, opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information om stillingen:

Kontakt Dennis Jørgensen, Chief Operation Officer

T: +45 3163 7939 / E: dej@bifodan.com.

 

Om Bifodan

Med hovedkontor i Hundested har Bifodan A/S siden 1996 udviklet, produceret og markedsført probiotiske kosttilskud under private label til business to business kunder på det globale marked. Vores value proposition er baseret på klinisk veldokumenterede innovative produkter af høj kvalitet, fremstillet i henhold til GMP standard.

Bifodan er en dynamisk virksomhed med en ambitiøs vækststrategi. Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med vægt på faglig dygtighed og engagement i en hverdag, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde, selvom vi har travlt og fokus er på at skabe resultater.

I dag beskæftiger Bifodan 69 medarbejdere og er etableret med egne salgskontorer i Danmark, Holland og Tjekkiet samt et datterselskab i USA.

Læs mere om Bifodan på www.bifodan.com

Bifodan A/SHundested2019-10-09T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk chef

Nordsjællands Park og Vej I/S

Kvistgård
Nordsjællands Park Vej søger en teknisk faglig chef, der sammen med direktøren kan stå i spidsen for udviklingen af Nordsjællands Park Vej. Nordsjællands Park Vej (NSPV) er et tværkommunalt fællesskab oprettet i 2014 mellem Fredensborg og Helsingør ...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Teknisk chef

Bifodan A/S

Hundested
Leder, Teknisk afdeling Har du lyst til at gå forrest og tage ejerskab for fortsat udvikling og optimering af processer og produktionsudstyr, er du måske vores nye kollega? Bifodan udvikler og producerer kosttilskud med probiotika, som afsættes unde...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019