Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Contract Manager til Koncernindkøb i Region Hovedstaden

Er du kommercielt indstillet? Har du stærke driftsmæssige og analytiske kompetencer? Finder du det interessant, at få mulighed for at understøtte Danmarks største sundhedsvæsen med gode indkøbskontrakter?

Så er du måske lige den kollega vi søger til vores team!

Som led i en ny indkøbsstrategi, hvor Region Hovedstaden vil styrke og løfte offentlige indkøb til et nyt niveau og tilvejebringe mest mulig sundhed for pengene til gavn for vores patienter, søger Koncernindkøb en ny kollega til vores velfungerende og professionelle Contract Management team.

I Contract Management teamet vil du skulle samarbejde med dine kolleger i Strategisk Indkøb og øvrige interessenter indenfor en række indkøbskategorier om at drive, optimere og udbygge regionens kontraktportefølje på attraktive kommercielle vilkår og til gavn for patienter og brugere i regionen.

Om stillingen

Som Contract Manager er du, i samarbejde med dine kolleger i Contract Management teamet, overordnet ansvarlig for at implementere, drive og gøre regionens portefølje af kontrakter tilgængelig for regionens brugere gennem vores SAP økonomi-, indkøbs- og logistiksystem.

Du vil få en udfordrende, alsidig og til tider hektisk hverdag – og du vil skulle løse opgaver af forskellig karakter, hvor du både vil have behov for at trække på dine driftsmæssige kompetencer, dine kommunikative kompetencer og dine analytiske kompetencer.

Du vil med udgangspunkt i en række indkøbskategorier få ansvar for en etableret portefølje af kontrakter og leverandører, hvor du bl.a. har til opgave at:

  • medvirke til implementering af kontrakter, herunder samarbejde med vores strategiske indkøbere om udbudsaftaler inden for de kategorier I er fælles om
  • drive din kontraktportefølje, herunder sikre at priser og sortiment er opdateret, at dine aftaler er tilgængelige for regionens brugere og at dine aftaler forlænges rettidigt
  • følge op på leverandørperformance og varetage den løbende dialog med leverandører omkring kontraktlige og kommercielle forhold
  • strukturere og konsolidere din aftaleportefølje med henblik på effektiv kontraktdrift og hensigtsmæssig konkurrenceudsættelse gennem udbud i de enkelte indkøbskategorier
Herudover vil du få ansvar for at overvåge og analysere spend indenfor dine kategorier ved hjælp af vores rapporterings- og analyseværtøjer (SAP og KMD Indkøbsanalyse) og derigennem til opgave at:

  • bidrage til at spend, der ikke er aftaledækket via udbud, bliver aftaledækket på fordelagtige kommercielle og hensigtsmæssige logistiske vilkår og modnet til en udbudsproces og -plan i samarbejde med de strategiske indkøbere i de forskellige indkøbskategorier
  • bidrage til identifikation af besparelsespotentialer og bidrage til budget- og udbudsplanlægning
  • medvirke til at tilvejebringe grundlaget for opstart og forberedelse af udbud i samarbejde med dine strategiske indkøbskolleger, der varetager og gennemfører udbudsforretningerne
  • behandle forespørgsler på produkter og ydelser fra brugere på Regionens hospitaler og virksomheder
Om dig

Vi ser gerne, at du har erfaring fra en Contract Management funktion i en større privat eller offentlig organisation, men vi er indstillet på at lade kvalificerede kandidater med anden relevant erfaring komme i betragtning.

Har du kendskab til de varer, udstyr og ydelser der indkøbes og anvendes i sundhedsvæsnet, herunder specielt indenfor laboratorie kategorien, kan det være en fordel.

Du kan have en mellemlang eller videregående uddannelse inden for økonomi, jura, handel eller indkøb og/eller have opnået en relevant erfaring fra tidligere beskæftigelse med Contract Management.

Det er vigtigt, at du ser mulighederne for at bidrage til direkte indkøbsbesparelser med dit købmandskab, kan identificere relevante cost-drivere i markedet hos dine leverandører såvel som internt i organisationen, og formår at omsætte din forretningsmæssige indsigt i realiserbare gevinster for den samlede værdi- og forsyningskæde.

Du er proaktiv og selvkørende, arbejder struktureret og følger dine opgaver helt til dørs med dokumentation af dine resultater. Du er stærk med tal og analyser, og arbejder med Excel på et højt niveau.

Som kommunikator, er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere.

Derudover er det vigtigt, at du er hjemmevant med IT-systemer og er god til at tilegne dig anvendelsen af nye.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater i samarbejde med dine kolleger og interessenter.

Vi tilbyder

Du vil opleve, at vi arbejder professionelt med alle aspekter af indkøbsprocessen og kontinuerligt stræber efter at udvikle og optimere vores bidrag til forretningen, med fokus på løbende forbedringer, anvendelse af effektive værktøjer og IT-understøttelse af vores arbejdsprocesser.

Vi vil sørge for at klæde dig på til anvendelse af vores værktøjer og IT-systemer med introduktionsforløb og sidemandsoplæring, så du kan varetage dine opgaver effektivt og professionelt – og du vil indgå i et fagligt miljø, hvor videndeling og sparring imellem kolleger er en velkommen og integreret del af hverdagen.

I forbindelse med vores nye indkøbsstrategi, har vi desuden en ambitiøs målsætning om kontinuert uddannelsesforløb for enheden gennem etablering af et indkøbsakademi.

Om os

Vi er en af Danmarks største indkøbsafdelinger med ca. 100 udbudsforretninger årligt, en omfattende kontraktportefølje på mere end 1.800 kontrakter og et indkøbspotentiale på ca. 12 milliarder kroner årligt indenfor generelle og hospitalsspecifikke forbrugsvarer, tjenesteydelser og udstyr.

Koncernindkøb er en enhed i Center for Økonomi. Koncernindkøb består af tre sektioner: Strategisk Indkøb I & II, Kontrakter og forretningsstøtte og to stabsfunktioner: Innovative indkøb og offentlig privat samarbejde, samt Jurister og projekter.

Samlet set er vi ca. 65 medarbejdere som arbejder dedikeret med udbud, indkøb og indkøbsrelaterede opgaver. Den ledige stilling som Contract Manager er i sektionen Kontrakter og forretningsstøtte.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at indhente oplysninger hos Chef for Kontrakter og Forretningsstøtte Troels Hjelm Hirshals på tlf. 51 20 55 63.

Ansættelsesforhold

Du vil blive ansat som Contract Manager med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød.

Du vil blive aflønnet i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure

Ansøgningsfristen er den 9. september 2019 kl. 12.00

Du ansøger ved at uploade CV, ansøgning samt uddannelsesbevis i vores e-rekrutteringssystem.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne efter.

Tiltrædelse hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330074490Phoenix-3d991cc512019-08-16T00:00:00Contract Manager til Koncernindkøb i Region HovedstadenEr du kommercielt indstillet? Har du stærke driftsmæssige og analytiske kompetencer? Finder du det interessant, at få mulighed for at understøtte Danmarks største sundhedsvæsen med gode indkøbskontrakter?

Så er du måske lige den kollega vi søger til vores team!

Som led i en ny indkøbsstrategi, hvor Region Hovedstaden vil styrke og løfte offentlige indkøb til et nyt niveau og tilvejebringe mest mulig sundhed for pengene til gavn for vores patienter, søger Koncernindkøb en ny kollega til vores velfungerende og professionelle Contract Management team.

I Contract Management teamet vil du skulle samarbejde med dine kolleger i Strategisk Indkøb og øvrige interessenter indenfor en række indkøbskategorier om at drive, optimere og udbygge regionens kontraktportefølje på attraktive kommercielle vilkår og til gavn for patienter og brugere i regionen.

Om stillingen

Som Contract Manager er du, i samarbejde med dine kolleger i Contract Management teamet, overordnet ansvarlig for at implementere, drive og gøre regionens portefølje af kontrakter tilgængelig for regionens brugere gennem vores SAP økonomi-, indkøbs- og logistiksystem.

Du vil få en udfordrende, alsidig og til tider hektisk hverdag – og du vil skulle løse opgaver af forskellig karakter, hvor du både vil have behov for at trække på dine driftsmæssige kompetencer, dine kommunikative kompetencer og dine analytiske kompetencer.

Du vil med udgangspunkt i en række indkøbskategorier få ansvar for en etableret portefølje af kontrakter og leverandører, hvor du bl.a. har til opgave at:

  • medvirke til implementering af kontrakter, herunder samarbejde med vores strategiske indkøbere om udbudsaftaler inden for de kategorier I er fælles om
  • drive din kontraktportefølje, herunder sikre at priser og sortiment er opdateret, at dine aftaler er tilgængelige for regionens brugere og at dine aftaler forlænges rettidigt
  • følge op på leverandørperformance og varetage den løbende dialog med leverandører omkring kontraktlige og kommercielle forhold
  • strukturere og konsolidere din aftaleportefølje med henblik på effektiv kontraktdrift og hensigtsmæssig konkurrenceudsættelse gennem udbud i de enkelte indkøbskategorier
Herudover vil du få ansvar for at overvåge og analysere spend indenfor dine kategorier ved hjælp af vores rapporterings- og analyseværtøjer (SAP og KMD Indkøbsanalyse) og derigennem til opgave at:

  • bidrage til at spend, der ikke er aftaledækket via udbud, bliver aftaledækket på fordelagtige kommercielle og hensigtsmæssige logistiske vilkår og modnet til en udbudsproces og -plan i samarbejde med de strategiske indkøbere i de forskellige indkøbskategorier
  • bidrage til identifikation af besparelsespotentialer og bidrage til budget- og udbudsplanlægning
  • medvirke til at tilvejebringe grundlaget for opstart og forberedelse af udbud i samarbejde med dine strategiske indkøbskolleger, der varetager og gennemfører udbudsforretningerne
  • behandle forespørgsler på produkter og ydelser fra brugere på Regionens hospitaler og virksomheder
Om dig

Vi ser gerne, at du har erfaring fra en Contract Management funktion i en større privat eller offentlig organisation, men vi er indstillet på at lade kvalificerede kandidater med anden relevant erfaring komme i betragtning.

Har du kendskab til de varer, udstyr og ydelser der indkøbes og anvendes i sundhedsvæsnet, herunder specielt indenfor laboratorie kategorien, kan det være en fordel.

Du kan have en mellemlang eller videregående uddannelse inden for økonomi, jura, handel eller indkøb og/eller have opnået en relevant erfaring fra tidligere beskæftigelse med Contract Management.

Det er vigtigt, at du ser mulighederne for at bidrage til direkte indkøbsbesparelser med dit købmandskab, kan identificere relevante cost-drivere i markedet hos dine leverandører såvel som internt i organisationen, og formår at omsætte din forretningsmæssige indsigt i realiserbare gevinster for den samlede værdi- og forsyningskæde.

Du er proaktiv og selvkørende, arbejder struktureret og følger dine opgaver helt til dørs med dokumentation af dine resultater. Du er stærk med tal og analyser, og arbejder med Excel på et højt niveau.

Som kommunikator, er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere.

Derudover er det vigtigt, at du er hjemmevant med IT-systemer og er god til at tilegne dig anvendelsen af nye.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater i samarbejde med dine kolleger og interessenter.

Vi tilbyder

Du vil opleve, at vi arbejder professionelt med alle aspekter af indkøbsprocessen og kontinuerligt stræber efter at udvikle og optimere vores bidrag til forretningen, med fokus på løbende forbedringer, anvendelse af effektive værktøjer og IT-understøttelse af vores arbejdsprocesser.

Vi vil sørge for at klæde dig på til anvendelse af vores værktøjer og IT-systemer med introduktionsforløb og sidemandsoplæring, så du kan varetage dine opgaver effektivt og professionelt – og du vil indgå i et fagligt miljø, hvor videndeling og sparring imellem kolleger er en velkommen og integreret del af hverdagen.

I forbindelse med vores nye indkøbsstrategi, har vi desuden en ambitiøs målsætning om kontinuert uddannelsesforløb for enheden gennem etablering af et indkøbsakademi.

Om os

Vi er en af Danmarks største indkøbsafdelinger med ca. 100 udbudsforretninger årligt, en omfattende kontraktportefølje på mere end 1.800 kontrakter og et indkøbspotentiale på ca. 12 milliarder kroner årligt indenfor generelle og hospitalsspecifikke forbrugsvarer, tjenesteydelser og udstyr.

Koncernindkøb er en enhed i Center for Økonomi. Koncernindkøb består af tre sektioner: Strategisk Indkøb I & II, Kontrakter og forretningsstøtte og to stabsfunktioner: Innovative indkøb og offentlig privat samarbejde, samt Jurister og projekter.

Samlet set er vi ca. 65 medarbejdere som arbejder dedikeret med udbud, indkøb og indkøbsrelaterede opgaver. Den ledige stilling som Contract Manager er i sektionen Kontrakter og forretningsstøtte.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at indhente oplysninger hos Chef for Kontrakter og Forretningsstøtte Troels Hjelm Hirshals på tlf. 51 20 55 63.

Ansættelsesforhold

Du vil blive ansat som Contract Manager med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød.

Du vil blive aflønnet i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure

Ansøgningsfristen er den 9. september 2019 kl. 12.00

Du ansøger ved at uploade CV, ansøgning samt uddannelsesbevis i vores e-rekrutteringssystem.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne efter.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

2019-09-10T00:51:25.727 Er du kommercielt indstillet? Har du stærke driftsmæssige og analytiske kompetencer? Finder du det interessant, at få mulighed for at understøtte Danmarks største sundhedsvæsen med gode indkøbskontrakter? Så er du måske lige den kollega vi søger til vores team! Som led i en ny indkøbsstrategi, hvor Region Hovedstaden vil styrke og løfte offentlige indkøb til et nyt niveau og tilvejebringe mest mulig sundhed for pengene til gavn for vores patienter, søger Koncernindkøb en ny kollega til vores velfungerende og professionelle Contract Management team. I Contract Management teamet vil du skulle samarbejde med dine kolleger i Strategisk Indkøb og øvrige interessenter indenfor en række indkøbskategorier om at drive, optimere og udbygge regionens kontraktportefølje på attraktive kommercielle vilkår og til gavn for patienter og brugere i regionen. Om stillingen Som Contract Manager er du, i samarbejde med dine kolleger i Contract Management teamet, overordnet ansvarlig for at implementere, drive og gøre regionens portefølje af kontrakter tilgængelig for regionens brugere gennem vores SAP økonomi-, indkøbs- og logistiksystem. Du vil få en udfordrende, alsidig og til tider hektisk hverdag og du vil skulle løse opgaver af forskellig karakter, hvor du både vil have behov for at trække på dine driftsmæssige kompetencer, dine kommunikative kompetencer og dine analytiske kompetencer. Du vil med udgangspunkt i en række indkøbskategorier få ansvar for en etableret portefølje af kontrakter og leverandører, hvor du bl.a. har til opgave at: medvirke til implementering af kontrakter, herunder samarbejde med vores strategiske indkøbere om udbudsaftaler inden for de kategorier I er fælles om drive din kontraktportefølje, herunder sikre at priser og sortiment er opdateret, at dine aftaler er tilgængelige for regionens brugere og at dine aftaler forlænges rettidigt følge op på leverandørperformance og varetage den løbende dialog med leverandører omkring kontraktlige og kommercielle forhold strukturere og konsolidere din aftaleportefølje med henblik på effektiv kontraktdrift og hensigtsmæssig konkurrenceudsættelse gennem udbud i de enkelte indkøbskategorier Herudover vil du få ansvar for at overvåge og analysere spend indenfor dine kategorier ved hjælp af vores rapporterings- og analyseværtøjer (SAP og KMD Indkøbsanalyse) og derigennem til opgave at: bidrage til at spend, der ikke er aftaledækket via udbud, bliver aftaledækket på fordelagtige kommercielle og hensigtsmæssige logistiske vilkår og modnet til en udbudsproces og -plan i samarbejde med de strategiske indkøbere i de forskellige indkøbskategorier bidrage til identifikation af besparelsespotentialer og bidrage til budget- og udbudsplanlægning medvirke til at tilvejebringe grundlaget for opstart og forberedelse af udbud i samarbejde med dine strategiske indkøbskolleger, der varetager og gennemfører udbudsforretningerne behandle forespørgsler på produkter og ydelser fra brugere på Regionens hospitaler og virksomheder Om dig Vi ser gerne, at du har erfaring fra en Contract Management funktion i en større privat eller offentlig organisation, men vi er indstillet på at lade kvalificerede kandidater med anden relevant erfaring komme i betragtning. Har du kendskab til de varer, udstyr og ydelser der indkøbes og anvendes i sundhedsvæsnet, herunder specielt indenfor laboratorie kategorien, kan det være en fordel. Du kan have en mellemlang eller videregående uddannelse inden for økonomi, jura, handel eller indkøb og eller have opnået en relevant erfaring fra tidligere beskæftigelse med Contract Management. Det er vigtigt, at du ser mulighederne for at bidrage til direkte indkøbsbesparelser med dit købmandskab, kan identificere relevante cost-drivere i markedet hos dine leverandører såvel som internt i organisationen, og formår at omsætte din forretningsmæssige indsigt i realiserbare gevinster for den samlede værdi- og forsyningskæde. Du er proaktiv og selvkørende, arbejder struktureret og følger dine opgaver helt til dørs med dokumentation af dine resultater. Du er stærk med tal og analyser, og arbejder med Excel på et højt niveau. Som kommunikator, er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Derudover er det vigtigt, at du er hjemmevant med IT-systemer og er god til at tilegne dig anvendelsen af nye. Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater i samarbejde med dine kolleger og interessenter. Vi tilbyder Du vil opleve, at vi arbejder professionelt med alle aspekter af indkøbsprocessen og kontinuerligt stræber efter at udvikle og optimere vores bidrag til forretningen, med fokus på løbende forbedringer, anvendelse af effektive værktøjer og IT-understøttelse af vores arbejdsprocesser. Vi vil sørge for at klæde dig på til anvendelse af vores værktøjer og IT-systemer med introduktionsforløb og sidemandsoplæring, så du kan varetage dine opgaver effektivt og professionelt og du vil indgå i et fagligt miljø, hvor videndeling og sparring imellem kolleger er en velkommen og integreret del af hverdagen. I forbindelse med vores nye indkøbsstrategi, har vi desuden en ambitiøs målsætning om kontinuert uddannelsesforløb for enheden gennem etablering af et indkøbsakademi. Om os Vi er en af Danmarks største indkøbsafdelinger med ca. 100 udbudsforretninger årligt, en omfattende kontraktportefølje på mere end 1.800 kontrakter og et indkøbspotentiale på ca. 12 milliarder kroner årligt indenfor generelle og hospitalsspecifikke forbrugsvarer, tjenesteydelser og udstyr. Koncernindkøb er en enhed i Center for Økonomi. Koncernindkøb består af tre sektioner: Strategisk Indkøb I & II, Kontrakter og forretningsstøtte og to stabsfunktioner: Innovative indkøb og offentlig privat samarbejde, samt Jurister og projekter. Samlet set er vi ca. 65 medarbejdere som arbejder dedikeret med udbud, indkøb og indkøbsrelaterede opgaver. Den ledige stilling som Contract Manager er i sektionen Kontrakter og forretningsstøtte. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at indhente oplysninger hos Chef for Kontrakter og Forretningsstøtte Troels Hjelm Hirshals på tlf. 51 20 55 63. Ansættelsesforhold Du vil blive ansat som Contract Manager med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød. Du vil blive aflønnet i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsprocedure Ansøgningsfristen er den 9. september 2019 kl. 12.00 Du ansøger ved at uploade CV, ansøgning samt uddannelsesbevis i vores e-rekrutteringssystem. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne efter. Tiltrædelse hurtigst muligt.11jobnet3d991cc5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219817&DepartmentId=11973&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3576122Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent808706JobNet5031527503152710016-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d991cc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d991cc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d991cc5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d991cc5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgContract Manager til Koncernindkøb i Region Hovedstaden12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362306777noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330081398Faglig leder til handicapteam i Hillerød KommuneRobot GENOPSLAG - Motiveres du af muligheden for at udvikle og nytænke det socialfaglige arbejde for børn og unge med funktionsnedsættelser og trives du ved gå foran og give faglig sparring?Da én af vores faglige ledere går på pension, søger vi nu en ny faglig leder til vores handicapteam, som sammen med de to øvrige faglige ledere og sektionsleder skal sikre den daglige drift og den fortsatte udvikling og kvalitet i sagsbehandlingen.Vi har netop igangsat et udviklingsprojekt, hvor målet er at udvikle rammerne for samarbejdet med familier med et barn med en funktionsnedsættelse. Vi har et mål om at familierne oplever en helhedsorienteret og sammenhængende indsats, hvor samarbejdet bærer præg af tillid og tilgængelighed. Udviklingsprojektet Sammen om familien er støttet af Socialstyrelsen indtil udgangen december 2021.Som faglig leder vil du få særligt ansvar for at medvirke til at skabe fremdrift og følgeskab i Sammen om familien , samtidig med at du vil have til opgave at sikre kvalitet og lovmedholdelighed i sagsbehandlingen i teamet samt opsøgende ift. lovændringer mm. Endelig vil du have til opgave at yde sparring til medarbejderne.Om os og jobbetSektionen, Familier, Unge og Handicap, består af 4 teams med 35 socialrådgivere, en familievejleder, tre faglige ledere samt en sektionsleder. Handicapteamet består af 9 rådgivere og i forbindelse med projekt Sammen om familien får vi mulighed for at ansætte yderligere to rådgiver.Hillerød Kommune har i en årrække været i gang med en større omlægning af indsatsen overfor udsatte børn og unge og deres familier, samt for familier med børn med funktionsnedsættelser. Formålet er at skabe en tidligere forebyggende og mere effektiv indsats, hvor vi er i tæt kontakt med børnene og familier og hvor vi hele tiden har fokus på at tilbyde virksomme indsatser, som skaber udvikling hos barnet og familien.Vi ønsker at styrke sagsbehandlingen og den socialfaglige indsats ved at følge hyppigt op på foranstaltninger og at være til stede i det tværfaglige samarbejde på skoler og i dagtilbud. Vi har et stærkt tværfagligt fundament, og arbejder med udgangspunkt i Hillerød Kommunes sammenhængende børne- og ungepolitik Fælles Børn - Fælles Ansvar .Udviklingsprojektet Sammen om familien er en naturlig forlængelse af den samlede omlægning af vores indsats, men er særlig rettet mod sagsbehandlingen i forhold til familier med børn med funktionsnedsættelser.Om digDu har en socialfaglig uddannelse og gerne suppleret med relevant efteruddannelse, samt en bred erfaring inden for børnehandicapområdet. Det er en fordel, hvis du har erfaring med koordination eller ledelse. Du formår at inspirere og coache fagligt kompetente medarbejdere, samtidig med at du kan sætte den faglige retning og standard i sagsbehandlingen. Du trives ved at være en central del af udviklingsprocessor, hvor der hele tiden er fokus, på hvordan vi kan yde en endnu bedre indsats til gavn for børnene og familierne.Som en del af lederteamet skal du samarbejde tæt med sektionsleder og de øvrige to faglige ledere om den faglige udvikling og den daglige drift. Lederteamet samarbejder derudover tæt med den øvrige tværfaglige ledergruppe i Familier og Sundhed, samt skoler og dagtilbud. Det forudsættes, at du er god til at samarbejde på tværs af faggrupper og organisatoriske skel og ser det tværprofessionelle samarbejde, som en forudsætning for at lykkes med at skabe gode og helhedsorienterede løsninger for børnene og familierne.Løn og ansættelsesforhold:Stillingen er til besættelse fra den 1. november 2019.Der er tale om en 37 timers stilling med løn efter kvalifikationer.Vi skal have din ansøgning vedlagt eksamensbevis senest den 22. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 24. september om eftermiddagen.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Sektionsleder Maja Riis Frederiksen på telefon 72 32 55 20 eller Faglig leder Trine Frederiksen 72 32 55 85Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.GENOPSLAG - Motiveres du af muligheden for at udvikle og nytænke det socialfaglige arbejde for børn og unge med funktionsnedsættelser og trives du ved gå foran og give faglig sparring?

Da én af vores faglige ledere går på pension, søger vi nu en ny faglig leder til vores handicapteam, som sammen med de to øvrige faglige ledere og sektionsleder skal sikre den daglige drift og den fortsatte udvikling og kvalitet i sagsbehandlingen.

Vi har netop igangsat et udviklingsprojekt, hvor målet er at udvikle rammerne for samarbejdet med familier med et barn med en funktionsnedsættelse. Vi har et mål om at familierne oplever en helhedsorienteret og sammenhængende indsats, hvor samarbejdet bærer præg af tillid og tilgængelighed. Udviklingsprojektet ”Sammen om familien” er støttet af Socialstyrelsen indtil udgangen december 2021.

Som faglig leder vil du få særligt ansvar for at medvirke til at skabe fremdrift og følgeskab i ”Sammen om familien”, samtidig med at du vil have til opgave at sikre kvalitet og lovmedholdelighed i sagsbehandlingen i teamet samt opsøgende ift. lovændringer mm. Endelig vil du have til opgave at yde sparring til medarbejderne.

Om os og jobbet
Sektionen, Familier, Unge og Handicap, består af 4 teams med 35 socialrådgivere, en familievejleder, tre faglige ledere samt en sektionsleder. Handicapteamet består af 9 rådgivere og i forbindelse med projekt ” Sammen om familien” får vi mulighed for at ansætte yderligere to rådgiver.

Hillerød Kommune har i en årrække været i gang med en større omlægning af indsatsen overfor udsatte børn og unge og deres familier, samt for familier med børn med funktionsnedsættelser. Formålet er at skabe en tidligere forebyggende og mere effektiv indsats, hvor vi er i tæt kontakt med børnene og familier og hvor vi hele tiden har fokus på at tilbyde virksomme indsatser, som skaber udvikling hos barnet og familien.

Vi ønsker at styrke sagsbehandlingen og den socialfaglige indsats ved at følge hyppigt op på foranstaltninger og at være til stede i det tværfaglige samarbejde på skoler og i dagtilbud. Vi har et stærkt tværfagligt fundament, og arbejder med udgangspunkt i Hillerød Kommunes sammenhængende børne- og ungepolitik ”Fælles Børn - Fælles Ansvar”.

Udviklingsprojektet ”Sammen om familien” er en naturlig forlængelse af den samlede omlægning af vores indsats, men er særlig rettet mod sagsbehandlingen i forhold til familier med børn med funktionsnedsættelser.

Om dig
Du har en socialfaglig uddannelse og gerne suppleret med relevant efteruddannelse, samt en bred erfaring inden for børnehandicapområdet. Det er en fordel, hvis du har erfaring med koordination eller ledelse. Du formår at inspirere og coache fagligt kompetente medarbejdere, samtidig med at du kan sætte den faglige retning og standard i sagsbehandlingen. Du trives ved at være en central del af udviklingsprocessor, hvor der hele tiden er fokus, på hvordan vi kan yde en endnu bedre indsats til gavn for børnene og familierne.

Som en del af lederteamet skal du samarbejde tæt med sektionsleder og de øvrige to faglige ledere om den faglige udvikling og den daglige drift. Lederteamet samarbejder derudover tæt med den øvrige tværfaglige ledergruppe i Familier og Sundhed, samt skoler og dagtilbud. Det forudsættes, at du er god til at samarbejde på tværs af faggrupper og organisatoriske skel og ser det tværprofessionelle samarbejde, som en forudsætning for at lykkes med at skabe gode og helhedsorienterede løsninger for børnene og familierne.

Løn og ansættelsesforhold:
Stillingen er til besættelse fra den 1. november 2019.

Der er tale om en 37 timers stilling med løn efter kvalifikationer.

Vi skal have din ansøgning vedlagt eksamensbevis senest den 22. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 24. september om eftermiddagen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Sektionsleder Maja Riis Frederiksen på telefon 72 32 55 20 eller Faglig leder Trine Frederiksen 72 32 55 85

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-08-30T00:00:002019-09-22T00:00:00
330091319Erfaren AC'er med strategisk forståelse og projektlederkompetencerRobot Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter. For at realisere denne vision har vi sat et ambitiøst organisationsudviklingsprojekt Livskraft i søen. Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder i sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger en erfaren AC-medarbejder med en skarp strategisk og udviklingsorienteret profil, der er på forkant med dagsordnerne i fremtidens sundhedsvæsen i forhold til det nære sundhedsvæsen, patient- og pårørendeinddragelse og tværsektoriel kvalitetsudvikling af patientforløb. Opgaverne vil blandt andet være: Projektledelse, facilitering og koordinering i tværgående udviklingsprojekter Tovholder på hospitalets organisationsudviklingsarbejde Understøttelse af implementeringsindsatser i de kliniske afdelinger Sikring af fremdrift i flow- og forløbsarbejde i samarbejde med kolleger i afdelingen, i klinikken og i primærsektor Udarbejdelse direktionsindstillinger, oplæg, analyser og anbefalinger til direktion og afdelingsledelse Deltagelse i tværgående analyse- og implementeringsprojekter Løsning af diverse ad hoc-opgaver, som opstår i en travl organisation Din profil Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, er skarp på analyser og kan se det store billede. Du kan tænke og agere strategisk og tværfagligt. Samtidig kan du koordinere udviklingsforløb og skabe fremdrift og resultater i et tværfagligt og tværsektorielt felt med mange muligheder og interessenter. Du arbejder innovativt, kan mobilisere og skabe følgeskab i forhold til at gå nye veje og bruge nye metoder. Du har konkret erfaring med at lede større projekter. Vi investerer i dig Du får stor mulighed for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Du kan læse mere om Livskraft i denne publikation. Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rosa Klitgaard Andersen på telefon 3046 3639 eller enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje; et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter.

For at realisere denne vision har vi sat et ambitiøst organisationsudviklingsprojekt – Livskraft – i søen.

Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder i sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en erfaren AC-medarbejder med en skarp strategisk og udviklingsorienteret profil, der er på forkant med dagsordnerne i fremtidens sundhedsvæsen i forhold til det nære sundhedsvæsen, patient- og pårørendeinddragelse og tværsektoriel kvalitetsudvikling af patientforløb. Opgaverne vil blandt andet være:

  • Projektledelse, facilitering og koordinering i tværgående udviklingsprojekter
  • Tovholder på hospitalets organisationsudviklingsarbejde
  • Understøttelse af implementeringsindsatser i de kliniske afdelinger
  • Sikring af fremdrift i flow- og forløbsarbejde i samarbejde med kolleger i afdelingen, i klinikken og i primærsektor
  • Udarbejdelse direktionsindstillinger, oplæg, analyser og anbefalinger til direktion og afdelingsledelse
  • Deltagelse i tværgående analyse- og implementeringsprojekter
  • Løsning af diverse ad hoc-opgaver, som opstår i en travl organisation
Din profil

Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, er skarp på analyser og kan se det store billede. Du kan tænke og agere strategisk og tværfagligt. Samtidig kan du koordinere udviklingsforløb og skabe fremdrift og resultater i et tværfagligt og tværsektorielt felt med mange muligheder og interessenter. Du arbejder innovativt, kan mobilisere og skabe følgeskab i forhold til at gå nye veje og bruge nye metoder. Du har konkret erfaring med at lede større projekter.

Vi investerer i dig

Du får stor mulighed for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Du kan læse mere om Livskraft i denne publikation.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rosa Klitgaard Andersen på telefon 3046 3639 eller enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.

Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-09-17T00:00:002019-10-17T00:00:00
330089829PA (akademisk medarbejder) til direktøren i Center for Regional Udvikling i Region HovedstadenRobot Trives du med at være tæt på topledelsen, og har du lyst til at bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en af Danmarks største offentlige organisationer? Så er du måske vores nye kollega, som fungerende PA for direktøren i Center for Regional Udvikling. Vi leder efter en ny PA til vores sekretariat, der kan indgå i et dynamisk team for at understøtte direktøren i en hektisk hverdag. Din hovedopgave er at sikre, at direktørens hverdag kører på skinner, som indebærer alt fra kalenderkoordinering til at være proaktiv i forhold til materialer og tilgange til opgaver for direktøren. Opgaverne vil altså spænde bredt lige fra praktiske elementer til mere strategiske overvejelser, hvor du vil være sparringspart for direktøren. Du bliver en del af et spændende og levende politisk miljø. Du vil arbejde tæt sammen med politiske konsulenter, men vil også have en central rolle i forhold til øvrige medarbejdere og chefer i hele centeret ift. forskellige faglige områder. Du skal derfor have forståelse for dels det politiske og hvordan der ageres her, men også kunne varetage interesser på mange planer og former. Strategiske partnerskaber og en innovativ tilgang til både fagområder og tilgange er essentielt uanset fagområde. Vi har en opgaveportefølje med mange fagområder, kendskabet hertil er en fordel, men bestemt ikke en forudsætning. Din profil Som person er du struktureret, fleksibel og serviceminded og gerne med en god portion humør. Du trives i en rolle, hvor præmissen er konstant omskiftelighed og at du skal kunne agere på mange niveauer. Du tager ansvar for opgaverne og du kender balancen i at agere i den samlede centerledelse, hvor du både skal kunne spille ind, men samtidig også være med til at sikre rammer, der gør at andre kan præstere. Du er en naturlig holdspiller og går den ekstra mil for at være bindeled mellem mange interessenter internt såvel som eksternt. Vi forventer du: Har en relevant videregående akademisk uddannelse Har kendskab til betjening af den øverste ledelse i en politisk styret organisation, en større interesseorganisation eller lignende. Er god til at koordinere og kunne finde løsninger i svære situationer og med mange interessenter Trives med et stort ansvar og et fagligt råderum, hvor du kan handle selvstændigt Agerer hurtigt og slås ikke ud af forandringer, er fleksibel og serviceorienteret og kan se udfordringer i både større og mindre opgaver Kan agere i et fortroligt rum og i krydsfeltet mellem administrative og politiske dagsordener Det vil være en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med frivilligt politisk arbejde, men det er ikke et krav. Om os: Center for Regional Udvikling har ca. 220 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse, klima og miljø samt råstofplanlægning og jordforurening. Sekretariatet i Center for Regional Udvikling består af 22 medarbejdere og vi varetager sekretariatsfunktionen for centrets direktør og varetager endvidere den politiske betjening af centerets faglige områder. En stor del af sekretariatets opgaver har ophæng i den strategiske udvikling af centeret, og du vil her få en stor rolle i at sikre udvikling og implementering, men samtidig også være med til at sætte rammen for at centeret kontinuerligt arbejder på at skærpe vores værditilbud. Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme. Vilkår: Løn i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation. Tiltrædelse ønskes 1. december 2019. Du bliver ansat i Region Hovedstaden med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød. Ansøgningsfrist: Den 29. september 2019 Der afholdes 1. samtaler den 9. oktober 2019 og 2. samtaler den 21. oktober 2019. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til konst. Sekretariatschef Rasmus Kampff på rasmus.kampff@regionh.dk eller telefon 40855807, eller PA og politisk koordinator, Katrine Hagenbæk på mail katrine.hagenbaek@regionh.dk eller telefon 40912710.


Trives du med at være tæt på topledelsen, og har du lyst til at bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en af Danmarks største offentlige organisationer? Så er du måske vores nye kollega, som fungerende PA for direktøren i Center for Regional Udvikling.




Vi leder efter en ny PA til vores sekretariat, der kan indgå i et dynamisk team for at understøtte direktøren i en hektisk hverdag. Din hovedopgave er at sikre, at direktørens hverdag kører på skinner, som indebærer alt fra kalenderkoordinering til at være proaktiv i forhold til materialer og tilgange til opgaver for direktøren. Opgaverne vil altså spænde bredt lige fra praktiske elementer til mere strategiske overvejelser, hvor du vil være sparringspart for direktøren.



Du bliver en del af et spændende og levende politisk miljø. Du vil arbejde tæt sammen med politiske konsulenter, men vil også have en central rolle i forhold til øvrige medarbejdere og chefer i hele centeret ift. forskellige faglige områder. Du skal derfor have forståelse for dels det politiske og hvordan der ageres her, men også kunne varetage interesser på mange planer og former. Strategiske partnerskaber og en innovativ tilgang til både fagområder og tilgange er essentielt uanset fagområde. Vi har en opgaveportefølje med mange fagområder, kendskabet hertil er en fordel, men bestemt ikke en forudsætning.



Din profil



Som person er du struktureret, fleksibel og serviceminded – og gerne med en god portion humør. Du trives i en rolle, hvor præmissen er konstant omskiftelighed og at du skal kunne agere på mange niveauer. Du tager ansvar for opgaverne og du kender balancen i at agere i den samlede centerledelse, hvor du både skal kunne spille ind, men samtidig også være med til at sikre rammer, der gør at andre kan præstere. Du er en naturlig holdspiller og går den ekstra mil for at være bindeled mellem mange interessenter – internt såvel som eksternt.



Vi forventer du:



  • Har en relevant videregående akademisk uddannelse

  • Har kendskab til betjening af den øverste ledelse i en politisk styret organisation, en større interesseorganisation eller lignende.

  • Er god til at koordinere og kunne finde løsninger i svære situationer og med mange interessenter

  • Trives med et stort ansvar og et fagligt råderum, hvor du kan handle selvstændigt

  • Agerer hurtigt og slås ikke ud af forandringer, er fleksibel og serviceorienteret og kan se udfordringer i både større og mindre opgaver

  • Kan agere i et fortroligt rum og i krydsfeltet mellem administrative og politiske dagsordener



Det vil være en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med frivilligt politisk arbejde, men det er ikke et krav.



Om os:

Center for Regional Udvikling har ca. 220 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse, klima og miljø samt råstofplanlægning og jordforurening.



Sekretariatet i Center for Regional Udvikling består af 22 medarbejdere og vi varetager sekretariatsfunktionen for centrets direktør og varetager endvidere den politiske betjening af centerets faglige områder. En stor del af sekretariatets opgaver har ophæng i den strategiske udvikling af centeret, og du vil her få en stor rolle i at sikre udvikling og implementering, men samtidig også være med til at sætte rammen for at centeret kontinuerligt arbejder på at skærpe vores værditilbud.



Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation.

Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.

Vilkår:

Løn i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation. Tiltrædelse ønskes 1. december 2019. Du bliver ansat i Region Hovedstaden med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød.



Ansøgningsfrist: Den 29. september 2019

Der afholdes 1. samtaler den 9. oktober 2019 og 2. samtaler den 21. oktober 2019.



Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til konst. Sekretariatschef Rasmus Kampff på rasmus.kampff@regionh.dk eller telefon 40855807, eller PA og politisk koordinator, Katrine Hagenbæk på mail katrine.hagenbaek@regionh.dk eller telefon 40912710.




Region HovedstadenHillerød2019-09-13T00:00:002019-09-29T00:00:00
330089223To konsulenter til arbejdet med kvalitetsdata og patientrapporterede oplysninger (PRO)Robot Brænder du for at skabe kvalitetsforbedringer og øget inddragelse af patienterne på sundhedsområdet? Har du erfaring med at understøtte det kliniknære praksisnære niveau i sundhedsvæsenet? Kan du facilitere og drive projekter, med et skarpt blik på de strategiske sammenhænge? Så er en af de to stillinger som konsulenter i Kvalitet i Sundhedsvæsenet (KIS), Region Hovedstaden, måske noget for dig? Kvalitet i Sundhedsvæsenet søger to konsulenter (konsulent eller specialkonsulent) pr. 1. december 2019. I den ene stilling bliver du fastansat, og skal understøtte arbejdet med PRO (Patient Reported Outcome) til gavn for patienter og klinikere. Den anden stilling er en 2-årig ansættelse med mulighed for forlængelse, hvor den nye konsulent skal arbejde med de kliniske kvalitetsdatabaser og sekretariatsbetjene regionale netværk og fora. Angiv gerne i ansøgningen, hvis du specifikt alene søger den ene af stillingerne. Begge konsulenter vil blive en del af team kvalitetsdata i KIS. Se detaljeret beskrivelse af de to stillinger nedenfor. Om dig Vi forventer, at du: har erfaring med projektledelse, sekretariatsbetjening, forvaltningsarbejde og eller lignende har erfaringer fra sundhedsområdet og kendskab til de centrale aktører har en relevant akademisk kandidatgrad er en dygtig formidler i skrift og tale har analytisk sans og et veludviklet strategisk blik kan arbejde selvstændigt og systematisk, får tingene til at ske og har mod til at byde ind med løsningsforslag på stort og småt ser en spændende mulighed i at skulle samarbejde på tværs af faggrupper, enheder og regioner, inden for områder i rivende udvikling Enhed for Kvalitet i Sundhedsvæsenet består af 25 engagerede medarbejdere og er en del af Center for Sundhed. Vores opgaveportefølje består bl.a. af det Nationale Kvalitetsprogram, medicinområdet, kliniske vejledninger mv. Vi understøtter kvalitetsarbejdet på regionens hospitaler, regionens IT-organisation, Sundhedsfaglige (speciale)råd, andre administrative enheder, koncerndirektionen og de politiske udvalg. Desuden samarbejder vi med kommunerne og praksis på det tværsektorielle område. Ligesom vi indgår i fællesregionale og nationale samarbejder. Vi tilbyder Med stillingen spændende arbejdsopgaver, som du selvstændigt udfører med den sparring, du har brug for. Hos os er der et godt samarbejde om opgaverne i et ambitiøst og velfungerende team. Vi er team med dygtige, engagerede kollegaer, der lægger stor vægt på faglighed og kvalitet i opgaveløsningen og gode arbejdsforhold med mulighed for faglig og personlig udvikling. Der er en arbejdskultur med åbne døre, hvor samarbejde, sparring og feedback er en integreret del af arbejdsdagen. En arbejdsplads hvor medarbejderværdierne Tillid, Åbenhed, Helhedssyn og Professionalisme er en integreret del af opgaveløsningen. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Mette Hjortshøj på telefon 38 66 60 74 eller enhedschef Nadja Ausker på telefon 22 55 05 21. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt. Ansættelse pr. 1. december 2019. Ansættelsessted er Center for Sundhed, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 9. oktober 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem. Stilling 1: PRO PRO er førstehåndsinformation rapporteret af patienten selv og systematisk opsamlet. PRO-data indeholder patientens egne data om helbredstilstand, herunder det fysiske og eller mentale helbred, fx symptomer, bivirkninger, helbredsrelateret livskvalitet og eller funktionsniveau. Du kommer til at være en del af ØST-PRO sekretariatet, som er Region Hovedstadens og Region Sjællands sekretariat for PRO og andre kliniske patientrettede spørgeskemaer. Du vil blive en del af de arbejdsgange og den sagsbehandling, der foregår i ØST-PRO, herunder sagsfremstillinger til politiske og administrative fora. I arbejdet med PRO vil der være flere opgaver med interessenthåndtering, herunder facilitering af et netværk med PRO tovholdere fra hospitalerne. Du vil også få opgaver, der indebærer et tæt samarbejde med regionens it-organisation, da alle PRO løsninger skal være tilgængelige det patientrettede modul i Sundhedsplatformen, Min Sundhedsplatform. Placering af PRO-stillingen Dit arbejdssted bliver primært i Enhed for Kvalitet i Sundhedsvæsenet på Regionsgården i Hillerød, men en dag om ugen skal du arbejde i Kompetencecenter for Patientoplevelser på Frederiksberg Hospital. PRO-området er organiseret som en matrix-organisation. Din daglige personalechef bliver chefen i KIS, Nadja Ausker, mens din faglige chef bliver Marlene Würgler fra Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA), som også er en enhed i Center for Sundhed. Stilling 2: Kliniske kvalitetsdatabaser De kliniske kvalitetsbaser anvendes af regionerne til løbende overvågning og forbedring af den kliniske kvalitet af hospitalsbehandling. Der er i alt over 60 aktive kliniske databaser, som vedligeholdes af regionernes kliniske kvalitetsudviklingsprogram (RKKP). I Team Kvalitetsdata varetager vi regionale funktioner i samarbejde med kvalitetsenhederne på hospitalerne og de sundhedsfaglige råd. Dette involverer kvalitetssikring, fortolkning og formidling af indholdet i kvalitetsdatabaserne samt facilitering af regional audit. Vi er desuden engageret i udvikling af tidstro og valide uddata til klinikerne. Vi bidrager også til kvalitetsforbedringsprojekter, herunder nationale LKT (Lærings- og Kvalitetsteams). Desuden udarbejder vi sagsfremstillinger til politiske og administrative fora. Den ledige stilling kræver gode kommunikationsevner, da du skal kunne samarbejde med forskellige faggrupper. Du kan have sundhedsfaglig baggrund og eller forskningserfaring, men det er ikke en betingelse. En god forståelse af IT, data og kvantitativ analyse er en fordel. Dit arbejdssted bliver Enhed for Kvalitet i Sundhedsvæsenet på Regionsgården i Hillerød.Brænder du for at skabe kvalitetsforbedringer og øget inddragelse af patienterne på sundhedsområdet? Har du erfaring med at understøtte det kliniknære/praksisnære niveau i sundhedsvæsenet? Kan du facilitere og drive projekter, med et skarpt blik på de strategiske sammenhænge? Så er en af de to stillinger som konsulenter i Kvalitet i Sundhedsvæsenet (KIS), Region Hovedstaden, måske noget for dig?

Kvalitet i Sundhedsvæsenet søger to konsulenter (konsulent eller specialkonsulent) pr. 1. december 2019.

I den ene stilling bliver du fastansat, og skal understøtte arbejdet med PRO (Patient Reported Outcome) til gavn for patienter og klinikere. Den anden stilling er en 2-årig ansættelse med mulighed for forlængelse, hvor den nye konsulent skal arbejde med de kliniske kvalitetsdatabaser og sekretariatsbetjene regionale netværk og fora. Angiv gerne i ansøgningen, hvis du specifikt alene søger den ene af stillingerne. Begge konsulenter vil blive en del af team kvalitetsdata i KIS.

Se detaljeret beskrivelse af de to stillinger nedenfor.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med projektledelse, sekretariatsbetjening, forvaltningsarbejde og/eller lignende
  • har erfaringer fra sundhedsområdet og kendskab til de centrale aktører
  • har en relevant akademisk kandidatgrad
  • er en dygtig formidler i skrift og tale
  • har analytisk sans og et veludviklet strategisk blik
  • kan arbejde selvstændigt og systematisk, får tingene til at ske og har mod til at byde ind med løsningsforslag på stort og småt
  • ser en spændende mulighed i at skulle samarbejde på tværs af faggrupper, enheder og regioner, inden for områder i rivende udvikling
Enhed for Kvalitet i Sundhedsvæsenet består af 25 engagerede medarbejdere og er en del af Center for Sundhed. Vores opgaveportefølje består bl.a. af det Nationale Kvalitetsprogram, medicinområdet, kliniske vejledninger mv.
Vi understøtter kvalitetsarbejdet på regionens hospitaler, regionens IT-organisation, Sundhedsfaglige (speciale)råd, andre administrative enheder, koncerndirektionen og de politiske udvalg.
Desuden samarbejder vi med kommunerne og praksis på det tværsektorielle område. Ligesom vi indgår i fællesregionale og nationale samarbejder.

Vi tilbyder

Med stillingen spændende arbejdsopgaver, som du selvstændigt udfører med den sparring, du har brug for.
Hos os er der et godt samarbejde om opgaverne i et ambitiøst og velfungerende team.
Vi er team med dygtige, engagerede kollegaer, der lægger stor vægt på faglighed og kvalitet i opgaveløsningen og gode arbejdsforhold med mulighed for faglig og personlig udvikling.
Der er en arbejdskultur med åbne døre, hvor samarbejde, sparring og feedback er en integreret del af arbejdsdagen.
En arbejdsplads hvor medarbejderværdierne Tillid, Åbenhed, Helhedssyn og Professionalisme er en integreret del af opgaveløsningen.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Mette Hjortshøj på telefon 38 66 60 74 eller enhedschef Nadja Ausker på telefon 22 55 05 21.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt.

Ansættelse pr. 1. december 2019.

Ansættelsessted er Center for Sundhed, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 9. oktober 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

Stilling 1: PRO

PRO er førstehåndsinformation rapporteret af patienten selv og systematisk opsamlet.
PRO-data indeholder patientens egne data om helbredstilstand, herunder det fysiske og/eller mentale helbred, fx symptomer, bivirkninger, helbredsrelateret livskvalitet og/eller funktionsniveau.

Du kommer til at være en del af ØST-PRO sekretariatet, som er Region Hovedstadens og Region Sjællands sekretariat for PRO og andre kliniske patientrettede spørgeskemaer.

Du vil blive en del af de arbejdsgange og den sagsbehandling, der foregår i ØST-PRO, herunder sagsfremstillinger til politiske og administrative fora.

I arbejdet med PRO vil der være flere opgaver med interessenthåndtering, herunder facilitering af et netværk med PRO tovholdere fra hospitalerne.
Du vil også få opgaver, der indebærer et tæt samarbejde med regionens it-organisation, da alle PRO løsninger skal være tilgængelige det patientrettede modul i Sundhedsplatformen, Min Sundhedsplatform.

Placering af PRO-stillingen

Dit arbejdssted bliver primært i Enhed for Kvalitet i Sundhedsvæsenet på Regionsgården i Hillerød, men en dag om ugen skal du arbejde i Kompetencecenter for Patientoplevelser på Frederiksberg Hospital.
PRO-området er organiseret som en matrix-organisation. Din daglige personalechef bliver chefen i KIS, Nadja Ausker, mens din faglige chef bliver Marlene Würgler fra Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA), som også er en enhed i Center for Sundhed.

Stilling 2: Kliniske kvalitetsdatabaser

De kliniske kvalitetsbaser anvendes af regionerne til løbende overvågning og forbedring af den kliniske kvalitet af hospitalsbehandling. Der er i alt over 60 aktive kliniske databaser, som vedligeholdes af regionernes kliniske kvalitetsudviklingsprogram (RKKP). I Team Kvalitetsdata varetager vi regionale funktioner i samarbejde med kvalitetsenhederne på hospitalerne og de sundhedsfaglige råd. Dette involverer kvalitetssikring, fortolkning og formidling af indholdet i kvalitetsdatabaserne samt facilitering af regional audit. Vi er desuden engageret i udvikling af tidstro og valide uddata til klinikerne. Vi bidrager også til kvalitetsforbedringsprojekter, herunder nationale LKT (Lærings- og Kvalitetsteams). Desuden udarbejder vi sagsfremstillinger til politiske og administrative fora.

Den ledige stilling kræver gode kommunikationsevner, da du skal kunne samarbejde med forskellige faggrupper. Du kan have sundhedsfaglig baggrund og/eller forskningserfaring, men det er ikke en betingelse. En god forståelse af IT, data og kvantitativ analyse er en fordel.

Dit arbejdssted bliver Enhed for Kvalitet i Sundhedsvæsenet på Regionsgården i Hillerød.










Region HovedstadenHillerød2019-09-12T00:00:002019-10-09T00:00:00
330089219Projektledere til Center for Ejendomme, Enheden for Energi og MiljøRobot Da Regionen står overfor en række større energiprojekter, søger vi tre projektledere, som kan sikre struktur, leverancer og den røde tråd mellem projekterne. Om os Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Enheden Energi og Miljø, arbejder bl.a. med energieffektiviseringen af regionens bygninger. Netop nu er der et stort energiprogram i gang, hvor der skal energieffektiviseres på tværs af en række hospitaler, med en investering på op mod 1 mia. kr. Første skridt er en omfattende kortlægning af potentielle energitiltag samt en efterfølgende analyse og programmering af energitiltag, som grundlaget for efterfølgende udbud af en række entrepriser. Kortlægningen, analysen og programmeringen vil blive foretaget i tre sideløbende puljer i samarbejde med tre tekniske totalrådgivere samt vores bygherrerådgiver. I CEJ ønsker vi at skabe de bedste rammer for kortlægningen og sikre, at vores egne kompetencer og vurderinger bringes i spil, herunder fra vores tekniske drift. Om stillingerne Du vil som projektleder for en eller flere af puljerne få ansvar for, at kortlægning, analyse og programmering gennemføres optimalt hvad angår både udbytte og tidsplan samt omkostningerne. Den rette kommunikation, veltilrettelagte arbejdsprocesser og en høj grad af tværfaglig koordinering er kerneelementer i dit arbejde. Når projekterne overgår til udførelsen, vil du få mulighed for at være med til at realisere energitiltagene som projektleder. Derfor vil du også have en tæt tilknytning til Enheden for Plan og Byg i Center for Ejendomme, som håndterer byggeprojekter. Sammen med fem motiverede kollegaer udgør du til daglig Energi og Miljøs energisektion, der bygger på stor faglighed, ansvarlighed, vidensdeling, samarbejde og et rigtig godt arbejdsmiljø. Om dig Du har mindst 5 års erfaring som projektleder og gerne på projekter med høj kompleksitet og med mange interessenter. Du har lyst og evner til at skabe et velfungerende samarbejde mellem forskelligartede faggrupper og særligt mellem den interne driftsorganisation og de eksterne rådgivere. Erfaring med projekter vedrørende tekniske installationer og projekter på hospitaler i drift vil være en fordel. Med en systematisk og struktureret tilgang til opgaven sikrer du gennemarbejdede og rettidige leverance gennem hele projektet. Du kan sagtens arbejde selvstændigt og gør det systematisk og vedholdende. Samtidig erkender du værdien af godt teamwork. Du er robust, fremstår tillidsvækkende og er i god balance med dig selv. Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft, når det er påkrævet. Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø Center for Ejendomme vil tilbyde dig et spændende job med en central placering i organisationen i et dynamisk og uformelt miljø med et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt en fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Der er tale om projektansættelser af en varighed på 2 år, med evt. mulighed for fastansættelse. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt. Ansættelsesstedet er Region Hovedstaden, med arbejdsplads på Lyskær 13a, 3.sal, 2730 Herlev. Yderligere oplysninger Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Heine Knudsen på 29 12 34 88. eller Programleder Lars Munch Reul på 21 28 61 20. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsprocedure Send CV, ansøgning samt relevante dokumenter via link i stillingsannoncen. Der er ansøgningsfrist den 29. september 2019. Samtaler afholdes i uge 40. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Da Regionen står overfor en række større energiprojekter, søger vi tre projektledere, som kan sikre struktur, leverancer og den røde tråd mellem projekterne.

Om os
Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Enheden Energi og Miljø, arbejder bl.a. med energieffektiviseringen af regionens bygninger.

Netop nu er der et stort energiprogram i gang, hvor der skal energieffektiviseres på tværs af en række hospitaler, med en investering på op mod 1 mia. kr.

Første skridt er en omfattende kortlægning af potentielle energitiltag samt en efterfølgende analyse og programmering af energitiltag, som grundlaget for efterfølgende udbud af en række entrepriser. Kortlægningen, analysen og programmeringen vil blive foretaget i tre sideløbende puljer i samarbejde med tre tekniske totalrådgivere samt vores bygherrerådgiver. I CEJ ønsker vi at skabe de bedste rammer for kortlægningen og sikre, at vores egne kompetencer og vurderinger bringes i spil, herunder fra vores tekniske drift.

Om stillingerne
Du vil som projektleder for en eller flere af puljerne få ansvar for, at kortlægning, analyse og programmering gennemføres optimalt hvad angår både udbytte og tidsplan samt omkostningerne. Den rette kommunikation, veltilrettelagte arbejdsprocesser og en høj grad af tværfaglig koordinering er kerneelementer i dit arbejde.

Når projekterne overgår til udførelsen, vil du få mulighed for at være med til at realisere energitiltagene som projektleder. Derfor vil du også have en tæt tilknytning til Enheden for Plan og Byg i Center for Ejendomme, som håndterer byggeprojekter.

Sammen med fem motiverede kollegaer udgør du til daglig Energi og Miljøs energisektion, der bygger på stor faglighed, ansvarlighed, vidensdeling, samarbejde og et rigtig godt arbejdsmiljø.

Om dig
Du har mindst 5 års erfaring som projektleder og gerne på projekter med høj kompleksitet og med mange interessenter. Du har lyst og evner til at skabe et velfungerende samarbejde mellem forskelligartede faggrupper og særligt mellem den interne driftsorganisation og de eksterne rådgivere.

Erfaring med projekter vedrørende tekniske installationer og projekter på hospitaler i drift vil være en fordel.

Med en systematisk og struktureret tilgang til opgaven sikrer du gennemarbejdede og rettidige leverance gennem hele projektet.

Du kan sagtens arbejde selvstændigt og gør det systematisk og vedholdende. Samtidig erkender du værdien af godt teamwork.

Du er robust, fremstår tillidsvækkende og er i god balance med dig selv. Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft, når det er påkrævet.

Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø
Center for Ejendomme vil tilbyde dig et spændende job med en central placering i organisationen i et dynamisk og uformelt miljø med et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt en fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Der er tale om projektansættelser af en varighed på 2 år, med evt. mulighed for fastansættelse.

Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Ansættelsesstedet er Region Hovedstaden, med arbejdsplads på Lyskær 13a, 3.sal, 2730 Herlev.

Yderligere oplysninger
Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Heine Knudsen på 29 12 34 88. eller Programleder Lars Munch Reul på 21 28 61 20.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgningsprocedure
Send CV, ansøgning samt relevante dokumenter via link i stillingsannoncen.

Der er ansøgningsfrist den 29. september 2019.

Samtaler afholdes i uge 40.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.





Region HovedstadenHillerød2019-09-12T00:00:002019-09-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig leder til handicapteam i Hillerød Kommune

Hillerød Kommune

Hillerød
GENOPSLAG - Motiveres du af muligheden for at udvikle og nytænke det socialfaglige arbejde for børn og unge med funktionsnedsættelser og trives du ved gå foran og give faglig sparring?Da én af vores faglige ledere går på pension, søger vi nu en ny f...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Erfaren AC'er med strategisk forståelse og projektlederkompetencer

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med v...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

PA (akademisk medarbejder) til direktøren i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Hillerød
Trives du med at være tæt på topledelsen, og har du lyst til at bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en af Danmarks største offentlige organisationer? Så er du måske vores nye kollega, som fungerende PA for direktøren i Center for Regional Ud...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

To konsulenter til arbejdet med kvalitetsdata og patientrapporterede oplysninger (PRO)

Region Hovedstaden

Hillerød
Brænder du for at skabe kvalitetsforbedringer og øget inddragelse af patienterne på sundhedsområdet? Har du erfaring med at understøtte det kliniknære praksisnære niveau i sundhedsvæsenet? Kan du facilitere og drive projekter, med et skarpt blik på ...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Projektledere til Center for Ejendomme, Enheden for Energi og Miljø

Region Hovedstaden

Hillerød
Da Regionen står overfor en række større energiprojekter, søger vi tre projektledere, som kan sikre struktur, leverancer og den røde tråd mellem projekterne. Om os Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hos...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019