Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To systemforvaltere til understøttelse af digitale løsninger i Center for Digitalisering og Innovation

Vil du være med til at drifte og udvikle digitale systemer, der understøtter service til borgere og virksomheder i Københavns Kommune? Så har vi to spændende stillinger til dig i Center for Digitalisering og Innovation!

Hvem er vi?
Center for Digitalisering og Innovation er en dynamisk stabsfunktion i Kultur- og Fritidsforvaltningen, som har fokus på digital service til byens borgere og brugere.
Vi er ca. 75 medarbejdere fordelt på fire kontorer. Vi arbejder med digitaliseringsprojekter og drift af digitale løsninger både indenfor Kultur- og Fritidsforvaltningens område og på tværs af kommunens syv forvaltninger.

Kultur- og Fritidsforvaltningen er en arbejdsplads i en kompleks og spændende organisation med frie rammer og en uformel omgangstone. Der er fleksible og stabile arbejdsforhold samt arbejdsopgaver, hvor du kan være med til at gøre en forskel.

Hvad tilbyder vi?
De ledige stillinger er i kontoerne Tech & Data og Digital Service. I kontorerne er vi ca. 20 medarbejdere, der styrer digitaliseringsprojekter og drift af it-systemer.
Kultur- og Fritidsforvaltningen benytter en lang række små og store digitale systemer, som alle har tilknyttet en systemforvalter i Center for Digitalisering og Innovation. Som systemforvalter har man ansvaret for service til brugerne af systemet, systemernes drift, funktionalitet, sikkerhed og udvikling. Det sker i samarbejde med dine kollegaer i centeret, brugerne af systemet, leverandører og Koncern IT.

Du får mulighed for at udfolde og udvikle dine digitale, analytiske og organisatoriske evner i en kompleks og spændende organisation med højt til loftet. Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og indgå i tæt samarbejde med dine dygtige kollegaer. Der er ca. 20 systemforvaltere i centret, som sparrer og udvikler rollen i et tværgående kompetencefællesskab.

Stillingerne som systemforvalter i Center for Digitalisering og Innovation
Vi har brug for to systemforvaltere. Én systemforvalter, som i samarbejde med andre systemforvaltere og vores supportgruppe i kontoret kan sikre drift og videreudvikling af fagsystemerne indenfor tele-området inkl. en række supplerende løsninger. Brugerne er i hele Københavns Kommune, da vi leverer service på teleområdet til alle syv forvaltninger. Og én systemforvalter, som kan indgå i gruppen af systemforvaltere, der drifter og udvikler fagsystemer i Kultur- og Fritidsforvaltningen, fx til digital understøttelse af kulturformidling.

Som systemforvalter får du ansvar for følgende opgaver

  • Understøttelse af forvaltningens kerneopgave gennem rådgivning og support om digitale løsninger
  • Forretningsudvikling og drift af systemer
  • Varetagelse af en central rolle i implementeringen af nyt fælles koncept for systemejerskaber og serviceejere
  • Varetagelse af en portefølje af systemejerskaber indenfor hhv. Teleområdet og KFF's serviceområder

Vi lægger vægt på, at du

  • er god til at samarbejde og skabe relationer med forskellige faggrupper på tværs af en kompleks organisation
  • er en stærk rådgiver, der har øje for at skabe værdi gennem digitalisering
  • er nysgerrig på forretningens hverdag, og hvordan den kan udvikles digitalt
  • kan kommunikere og formidle teknisk viden, så andre kan være med
  • kan arbejde selvstændigt, proaktivt og er god til at strukturere dit arbejde
  • gerne har erfaring med ITIL og/eller enterprise-arkitektur
  • ikke nødvendigvis har tekniske tele-kompetencer eller erfaring med kommunal digitalisering, men at du har gode erfaringer inden for IT-tekniske områder
  • bidrager til en god stemning i kontoret og er en god kollega

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om to faste stillinger på fuld tid, og arbejdsstedet er Kultur- og Fritidsforvaltningen i Nyropsgade.

Vi tilbyder løn og ansættelse efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, og vi forventer stillingerne besat senest den 1. august 2020.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator i Tech og Data, Anne Vilstrup, på 2084 5608 eller fagkoordinator i Digital Service, Thor Dekov Buhr, på 2157 4879.

Læs mere om Københavns Kommune på www.kk.dk 

Søg via nedenstående link senest onsdag den 10. juni 2020
Første korte screeningssamtaler forventes afholdt i uge 25, andensamtaler forventes afholdt primo uge 26. Der vil være en mindre opgave i forbindelse med andensamtalen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.