Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig, sjov og samarbejdsskabende hjælp søges til midlertidig administrativ stilling

Drives du af at holde styr på sagerne og hjælpe dine kolleger? Brænder du for at vedligeholde data samtidig med, at du skaber gode samarbejdsrelationer? Så er det måske dig, vi mangler.

Trelleborg Sealing Solutions Helsingør får biler til at yde mere, fly til at lande stabilt og gravkoen til at bryde igennem det umulige, for vi er 350 superdedikerede kolleger, der er specialiserede i udvikling og produktion af tætningssystemer til højteknologiske virksomheder inden for hydraulik-, bil-, fly-, skibs-, olie- og maskinindustrien.

Vores kunder priser os for vores høje kvalitetskrav – krav, som vi stiller til hinanden, til vores leverandører og ikke mindst til vores produkter. Vi råber ikke så højt om vores evner, men her på vores succesfulde fabrik er vi faktisk blandt de bedste i verden inden for vores felt – og det vil vi blive ved med at være! Så vi gør tingene bedre i dag end i går – og endnu bedre i morgen.

Vi er i fuld gang med at implementere SAP og om nogle få uger går vi live – det bliver både superspændende, og samtidig meget krævende. Derfor får vi brug for en ekstra hånd til at hjælpe os i Prisafdelingen – i første omgang ½ år, men eventuelt med mulighed for forlængelse. Prisafdelingen arbejder med at give vores mange kunder skarpe og konkurrencedygtige priser, samtidig med at der ydes en høj kundeservice.

Support, samarbejde, forbedringer og et glimt i øjet
Du vil blive en del af et lille team, hvor du vil være vores administrative hjælp, når vi har fået vores nye ERP-system SAP implementeret.

Du arbejder med god energi og et humør der gør, at dine kolleger sætter pris på jeres samarbejde og finder dig let at gå til. Vi vil selvfølgelig klæde dig rigtig godt på til opgaven, og forventer ikke nødvendigvis, at du har erfaring fra en prisafdeling.

 Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Priskontrol af indgående ordrer i SAP
  • Oprettelse af pris-relateret masterdata i SAP
  • Øvrigt administrativt og SAP-relateret arbejde

  • Rollen kræver, at:

  • Du er ansvarsbevidst og vægter kvaliteten af dit arbejde højt – kompromisløs kvalitet er grundlaget for alt, hvad vi laver
  • Du er serviceminded og har gode kommunikationsevner
  • Du udviser engagement og initiativ
  • Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt
  • Erfaring fra SAP vil være en fordel for både os og dig

  • Ansøgning
    Send din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket her på siden. Vi holder samtaler løbende, så du behøver ikke vente med at søge, for når vi finder den rigtige, slår vi til. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Finance Manager Ebbe Smet Zeuthen på (+45) 50 73 84 44.


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.