Engageret indkøbselev til vores Global Procurement Team

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mountain Top (Denmark) søger en dygtig og engageret elev til vores indkøbsafdeling. Da vi er en central del af værdikæden, har vi altid travlt, men vi har det som team sjovt imens. Vi har en høj grad af faglighed i hele afdelingen, og vi arbejder løsningsorienteret og proaktivt. Vi er gode til at arbejde på tværs og hjælpe hinanden, så du bliver en del af en afdeling, hvor din læringskurve bliver stejl, men altid med god sparring og hjælp fra dine kollegaer. Derfor er et nøgleord for din position også, at du skal være en teamplayer og villig til at lære nyt.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

En elevplads hos Mountain Top giver mulighed for at få indblik i alle indkøbsmæssige processer. Samtidig ser vi det som en naturlig del af Procurement at have forståelse for hele forretningen – så forretningsforståelse er også en del af læringen i din elevtid hos os.

Du bliver en integreret del af vores Procurement-funktion, som vil udfordre dig og udvikle dine kompetencer inden for en lang række spændende opgaver. Du kommer til at:

  • Foretage daglige indkøb i henhold til MRP-forslag
  • Håndtere og følge op på leverancer, herunder kontakt med leverandører
  • Vedligeholde stamdata i vores ERP-system C5
  • Overvåge lageraftaler
  • Afsende forecast til leverandører
  • Behandle data og lave analyser til projekter samt planlægge og lave optimeringstiltag
  • Opdatere Procurements intranetside
  • Håndtere administrative opgaver og redskaber, herunder Projects & Savings Trackers, kontraktstyring m.m.
  • Udarbejde månedlig leverandørperformanceoversigt (KPI)
  • Sikre opdaterede kvalitetscertifikater etc. fra leverandører samt øvrige krav i henhold til IATF16949
  • Dokumentstyring

Hvem er du?

Vi forventer, at du har afsluttet uddannelsens grundforløb, så du er klar til det 2-årige hovedforløb hos os. Det er en fordel, hvis du har afsluttet en HHX- eller STX-uddannelse, men ikke et krav. Det vil ligeledes være en fordel, men er ikke et krav, hvis du har erfaring fra studiejob eller lign.

Desuden anser vi det som vigtigt, at du som person er moden, og at du kan have et godt overblik, samtidig med at du også fokuserer på detaljerne. Vi forestiller os, at du motiveres af at arbejde med indkøb og er interesseret i den værdi, det kan skabe for virksomheden. Som person er du serviceorienteret og har gode kommunikationsevner, da du skal være i direkte kontakt med vores interne kunder og med leverandører.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er rutineret IT-bruger og behersker MS Office-pakken på højt niveau. Kendskab til C5 eller andre ERP-systemer er en fordel, men ikke et krav
  • Er flydende i skrift og tale både på dansk og engelsk

Forventet startdato:

1. november 2021 (gerne før) eller hurtigst muligt derefter.

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte Global Procurement Director Jan Reinhardt på tlf.: ++45 6120 5819 eller HR-Chef Jeanette Hassel +45 2827 0341 for yderligere oplysninger om stillingen.

Er du interesseret?

Kan du genkende dig selv i rollen som Indkøbselev hos Mountain Top, så søg snarest muligt, da vi glæder os til at læse din motiverede ansøgning vedhæftet målrettet CV. Vi indkalder løbende kandidater til screening og interviews.

Om os

Mountain Top (Denmark) ApS er international markedsleder inden for udvikling og produktion af udstyr og accessoires til pickup biler.

Som global leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes, og Mountain Top kan dokumentere en solid succes og har vækstambitioner. Mountain Top er ordreproducerende og kendt for en høj kvalitet og præcision i leveringen. Vore samarbejdspartnere og kunder er bilproducenterne Ford, Mercedes, VW, Toyota, Nissan, Hyundai m.fl. Som vores kunder arbejder vi procesorienteret efter LEAN-principperne.

Mountain Top har produktion i Danmark, Thailand og USA, og dermed også indkøbsafdelinger på hver af disse lokationer. På hovedkontoret i Frederikssund er vi i gang med at transformere indkøbsfunktionen fra tre individuelle teams med udelukkende lokalt fokus til en Global Procurement Organization, hvor vi samarbejder og optimerer på tværs af landegrænserne.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Engageret indkøbselev til vores Global Procurement Team

Mountain Top (Denmark) søger en dygtig og engageret elev til vores indkøbsafdeling. Da vi er en central del af værdikæden, har vi altid travlt, men vi har det som team sjovt imens. Vi har en høj grad af faglighed i hele afdelingen, og vi arbejder løsningsorienteret og proaktivt. Vi er gode til at arbejde på tværs og hjælpe hinanden, så du bliver en del af en afdeling, hvor din læringskurve bliver stejl, men altid med god sparring og hjælp fra dine kollegaer. Derfor er et nøgleord for din position også, at du skal være en teamplayer og villig til at lære nyt.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

En elevplads hos Mountain Top giver mulighed for at få indblik i alle indkøbsmæssige processer. Samtidig ser vi det som en naturlig del af Procurement at have forståelse for hele forretningen – så forretningsforståelse er også en del af læringen i din elevtid hos os.

Du bliver en integreret del af vores Procurement-funktion, som vil udfordre dig og udvikle dine kompetencer inden for en lang række spændende opgaver. Du kommer til at:

  • Foretage daglige indkøb i henhold til MRP-forslag
  • Håndtere og følge op på leverancer, herunder kontakt med leverandører
  • Vedligeholde stamdata i vores ERP-system C5
  • Overvåge lageraftaler
  • Afsende forecast til leverandører
  • Behandle data og lave analyser til projekter samt planlægge og lave optimeringstiltag
  • Opdatere Procurements intranetside
  • Håndtere administrative opgaver og redskaber, herunder Projects & Savings Trackers, kontraktstyring m.m.
  • Udarbejde månedlig leverandørperformanceoversigt (KPI)
  • Sikre opdaterede kvalitetscertifikater etc. fra leverandører samt øvrige krav i henhold til IATF16949
  • Dokumentstyring

Hvem er du?

Vi forventer, at du har afsluttet uddannelsens grundforløb, så du er klar til det 2-årige hovedforløb hos os. Det er en fordel, hvis du har afsluttet en HHX- eller STX-uddannelse, men ikke et krav. Det vil ligeledes være en fordel, men er ikke et krav, hvis du har erfaring fra studiejob eller lign.

Desuden anser vi det som vigtigt, at du som person er moden, og at du kan have et godt overblik, samtidig med at du også fokuserer på detaljerne. Vi forestiller os, at du motiveres af at arbejde med indkøb og er interesseret i den værdi, det kan skabe for virksomheden. Som person er du serviceorienteret og har gode kommunikationsevner, da du skal være i direkte kontakt med vores interne kunder og med leverandører.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er rutineret IT-bruger og behersker MS Office-pakken på højt niveau. Kendskab til C5 eller andre ERP-systemer er en fordel, men ikke et krav
  • Er flydende i skrift og tale både på dansk og engelsk

Forventet startdato:

1. november 2021 (gerne før) eller hurtigst muligt derefter.

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte Global Procurement Director Jan Reinhardt på tlf.: ++45 6120 5819 eller HR-Chef Jeanette Hassel +45 2827 0341 for yderligere oplysninger om stillingen.

Er du interesseret?

Kan du genkende dig selv i rollen som Indkøbselev hos Mountain Top, så søg snarest muligt, da vi glæder os til at læse din motiverede ansøgning vedhæftet målrettet CV. Vi indkalder løbende kandidater til screening og interviews.

Om os

Mountain Top (Denmark) ApS er international markedsleder inden for udvikling og produktion af udstyr og accessoires til pickup biler.

Som global leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes, og Mountain Top kan dokumentere en solid succes og har vækstambitioner. Mountain Top er ordreproducerende og kendt for en høj kvalitet og præcision i leveringen. Vore samarbejdspartnere og kunder er bilproducenterne Ford, Mercedes, VW, Toyota, Nissan, Hyundai m.fl. Som vores kunder arbejder vi procesorienteret efter LEAN-principperne.

Mountain Top har produktion i Danmark, Thailand og USA, og dermed også indkøbsafdelinger på hver af disse lokationer. På hovedkontoret i Frederikssund er vi i gang med at transformere indkøbsfunktionen fra tre individuelle teams med udelukkende lokalt fokus til en Global Procurement Organization, hvor vi samarbejder og optimerer på tværs af landegrænserne.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.