Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

UCN Kommunikation søger 2 studentermedhjælpere til redaktørarbejde og support

Har du lyst til at komme helt ind i maskinrummet i en kommunikationsafdeling? Og vil du gerne have værdifuld erfaring til dit CV?

Så er et studiejob i UCN Kommunikation måske lige sagen for dig.

Kommunikationsafdelingen har det samlede ansvar for drift og udvikling af flere store kommunikationsplatforme i Professionshøjskolen UCN. Det er en stor opgave, og vi har brug for selvstændige, dygtige og ansvarsfulde studentermedhjælpere, der kan give en hånd med.

Vi søger studentermedhjælp per 17. juni eller snarest derefter. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være 8 timer om ugen – eventuelt med mulighed for flere timer i udvalgte perioder.

Opgaven
Din opgave vil først og fremmest handle om at supportere vores hjemmeside, medarbejderintranet og studieportal. Der vil være tale om både vedligeholdelsesopgaver og mindre udviklingsopgaver.

Du skal blandt andet:

  • Arbejde med opdatering af tekst og billeder på web, studieportal og intranet
  • Besvare henvendelser til UCN Kommunikations centrale mail
  • Kvalitetssikre indhold, så det lever op til vores retningslinjer
  • Bistå projektgrupper ved implementering af nye tiltag
Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores web manager, intranet manager og tekniske konsulent, men du får også arbejdsperioder, hvor du skal kunne arbejde selvstændigt.

Dine forudsætninger
For os er det afgørende, at opgaverne bliver løst ordentligt. Uanset om de er store eller små. Vi har derfor en række forventninger til vores nye studentermedhjælp.

Fagligt:
  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, undervisning eller it
  • Du har fuldstændig styr på dansk retskrivning og kan skrive korrekt og præcist
  • Du skal være – eller hurtigt kunne blive – en dygtig online-redaktør. Du har muligvis forudgående erfaring med redaktørarbejde på web (vi bruger CMS-systemet Dynamicweb til vores hjemmesider og SharePoint til vores intranet)
  • Det er en fordel, hvis du er god til skriftligt engelsk
Personligt:
  • Du sætter en ære i at være serviceminded, at svare alle henvendelser omhyggeligt og følge op på dine opgaver
  • Du tager ansvar for dine opgaver, strukturerer dit arbejde og holder deadlines og aftaler
  • Du er grundig og kvalitetsbevidst, også i løsningen af rutineprægede opgaver
  • Du er imødekommende og åben
Om afdelingen
UCN Kommunikation er UCN’s fælles kommunikationsafdeling. Vi er 14 medarbejdere i afdelingen og vi arbejder med alle former for kommunikationsopgaver fx presse, pr, markedsføring og intern kommunikation.

Vi sætter pris på en god og afslappet tone, hvor dit input også vil bidrage til det faglige fællesskab.

Ansættelsesvilkår
Din ansættelse vil være på 8 timer ugentligt fordelt på en eller flere vagter, og du bliver ansat efter gældende overenskomst.

Du vil få arbejdsadresse på Selma Lagerløfs Vej 2, Aalborg Øst.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfrist er den 31. maj 2019. Vi holder samtaler den 7. juni 2019.

Ansøgning skal ske via link (HR-manager).

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til specialkonsulent Lise Elgård Rasmussen på tlf. 7269 0305 eller mail: ler@ucn.dk.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015507Phoenix-d375b8c612019-05-02T00:00:00UCN Kommunikation søger 2 studentermedhjælpere til redaktørarbejde og supportHar du lyst til at komme helt ind i maskinrummet i en kommunikationsafdeling? Og vil du gerne have værdifuld erfaring til dit CV?

Så er et studiejob i UCN Kommunikation måske lige sagen for dig.

Kommunikationsafdelingen har det samlede ansvar for drift og udvikling af flere store kommunikationsplatforme i Professionshøjskolen UCN. Det er en stor opgave, og vi har brug for selvstændige, dygtige og ansvarsfulde studentermedhjælpere, der kan give en hånd med.

Vi søger studentermedhjælp per 17. juni eller snarest derefter. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være 8 timer om ugen – eventuelt med mulighed for flere timer i udvalgte perioder.

Opgaven
Din opgave vil først og fremmest handle om at supportere vores hjemmeside, medarbejderintranet og studieportal. Der vil være tale om både vedligeholdelsesopgaver og mindre udviklingsopgaver.

Du skal blandt andet:
  • Arbejde med opdatering af tekst og billeder på web, studieportal og intranet
  • Besvare henvendelser til UCN Kommunikations centrale mail
  • Kvalitetssikre indhold, så det lever op til vores retningslinjer
  • Bistå projektgrupper ved implementering af nye tiltag
Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores web manager, intranet manager og tekniske konsulent, men du får også arbejdsperioder, hvor du skal kunne arbejde selvstændigt.

Dine forudsætninger
For os er det afgørende, at opgaverne bliver løst ordentligt. Uanset om de er store eller små. Vi har derfor en række forventninger til vores nye studentermedhjælp.

Fagligt:
  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, undervisning eller it
  • Du har fuldstændig styr på dansk retskrivning og kan skrive korrekt og præcist
  • Du skal være – eller hurtigt kunne blive – en dygtig online-redaktør. Du har muligvis forudgående erfaring med redaktørarbejde på web (vi bruger CMS-systemet Dynamicweb til vores hjemmesider og SharePoint til vores intranet)
  • Det er en fordel, hvis du er god til skriftligt engelsk
Personligt:
  • Du sætter en ære i at være serviceminded, at svare alle henvendelser omhyggeligt og følge op på dine opgaver
  • Du tager ansvar for dine opgaver, strukturerer dit arbejde og holder deadlines og aftaler
  • Du er grundig og kvalitetsbevidst, også i løsningen af rutineprægede opgaver
  • Du er imødekommende og åben
Om afdelingen
UCN Kommunikation er UCN’s fælles kommunikationsafdeling. Vi er 14 medarbejdere i afdelingen og vi arbejder med alle former for kommunikationsopgaver fx presse, pr, markedsføring og intern kommunikation.

Vi sætter pris på en god og afslappet tone, hvor dit input også vil bidrage til det faglige fællesskab.

Ansættelsesvilkår
Din ansættelse vil være på 8 timer ugentligt fordelt på en eller flere vagter, og du bliver ansat efter gældende overenskomst.

Du vil få arbejdsadresse på Selma Lagerløfs Vej 2, Aalborg Øst.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfrist er den 31. maj 2019. Vi holder samtaler den 7. juni 2019.

Ansøgning skal ske via link (HR-manager).

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til specialkonsulent Lise Elgård Rasmussen på tlf. 7269 0305 eller mail: ler@ucn.dk.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.


2019-06-01T00:51:58.460 Har du lyst til at komme helt ind i maskinrummet i en kommunikationsafdeling? Og vil du gerne have værdifuld erfaring til dit CV? Så er et studiejob i UCN Kommunikation måske lige sagen for dig. Kommunikationsafdelingen har det samlede ansvar for drift og udvikling af flere store kommunikationsplatforme i Professionshøjskolen UCN. Det er en stor opgave, og vi har brug for selvstændige, dygtige og ansvarsfulde studentermedhjælpere, der kan give en hånd med. Vi søger studentermedhjælp per 17. juni eller snarest derefter. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være 8 timer om ugen eventuelt med mulighed for flere timer i udvalgte perioder. Opgaven Din opgave vil først og fremmest handle om at supportere vores hjemmeside, medarbejderintranet og studieportal. Der vil være tale om både vedligeholdelsesopgaver og mindre udviklingsopgaver. Du skal blandt andet: Arbejde med opdatering af tekst og billeder på web, studieportal og intranet Besvare henvendelser til UCN Kommunikations centrale mail Kvalitetssikre indhold, så det lever op til vores retningslinjer Bistå projektgrupper ved implementering af nye tiltag Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores web manager, intranet manager og tekniske konsulent, men du får også arbejdsperioder, hvor du skal kunne arbejde selvstændigt. Dine forudsætninger For os er det afgørende, at opgaverne bliver løst ordentligt. Uanset om de er store eller små. Vi har derfor en række forventninger til vores nye studentermedhjælp. Fagligt: Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, undervisning eller it Du har fuldstændig styr på dansk retskrivning og kan skrive korrekt og præcist Du skal være eller hurtigt kunne blive en dygtig online-redaktør. Du har muligvis forudgående erfaring med redaktørarbejde på web (vi bruger CMS-systemet Dynamicweb til vores hjemmesider og SharePoint til vores intranet) Det er en fordel, hvis du er god til skriftligt engelsk Personligt: Du sætter en ære i at være serviceminded, at svare alle henvendelser omhyggeligt og følge op på dine opgaver Du tager ansvar for dine opgaver, strukturerer dit arbejde og holder deadlines og aftaler Du er grundig og kvalitetsbevidst, også i løsningen af rutineprægede opgaver Du er imødekommende og åben Om afdelingen UCN Kommunikation er UCN s fælles kommunikationsafdeling. Vi er 14 medarbejdere i afdelingen og vi arbejder med alle former for kommunikationsopgaver fx presse, pr, markedsføring og intern kommunikation. Vi sætter pris på en god og afslappet tone, hvor dit input også vil bidrage til det faglige fællesskab. Ansættelsesvilkår Din ansættelse vil være på 8 timer ugentligt fordelt på en eller flere vagter, og du bliver ansat efter gældende overenskomst. Du vil få arbejdsadresse på Selma Lagerløfs Vej 2, Aalborg Øst. Yderligere oplysninger Ansøgningsfrist er den 31. maj 2019. Vi holder samtaler den 7. juni 2019. Ansøgning skal ske via link (HR-manager). Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til specialkonsulent Lise Elgård Rasmussen på tlf. 7269 0305 eller mail: ler@ucn.dk. Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.11jobnetd375b8c6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122376&DepartmentId=8134&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3518497University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej11Selma Lagerløfs Vej 29220Aalborg ØstDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset752882JobNet4981862498186210002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job som Studentermedhjælper? Hos University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361658976Erik Hagennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330036097TECHCOLLEGE søger en studentermedhjælperRobot Er du hurtig på tasterne, har du styr på grammatikken, og har du flair for IT? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger. Læringscenteret på TECHCOLLEGE varetager en række forskellige opgaver inden for SPS, pædagogik, forberedende voksenundervisning, ordblindeundervisning m.m., og mangler nu en studentermedhjælper, der kan hjælpe til med at løse diverse kontoropgaver i afdelingen. Jobprofil Som studentermedhjælper ved TECHCOLLEGE vil du opleve lederens arbejde på helt nært hold. Du vil arbejde sammen med uddannelseslederen, men skal også løse opgaver selvstændigt. Dine opgaver vil blandt andet bestå af ad hoc-opgaver, bestilling af varer, fakturering mv. Som en væsentlig del af jobbet får du indblik i og erfaring med at anvende forskellige IT-programmer som eksempelvis Outlook, BatchFlow, SDBF, Innomate og Prophix. Personprofil Det er vigtigt, at du kan skrive mails hurtigt og præcist efter diktat og med 100 korrekt tegnsætning. Du har erfaring med MS-Officepakken, og du kan udføre almindelige forefaldende kontoropgaver. Vi forventer, at du er villig til at have varierende arbejdstider uge for uge inden for tidsrummet kl. 08.00 - 17.00. Du er smilende, udadvendt og hjælpsom. Du er struktureret og detaljeorienteret og hurtig til at lære og anvende nye IT-programmer. Vi tilbyder: … Et spændende vikariat på deltid, hvor du både skal arbejde selvstændigt og arbejde tæt sammen med uddannelseslederen. Du bliver en del af et team med gode kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor der er en uformel omgangstone og et godt humør. Jobbet er relevant for studerende med interesse i offentlige institutioner, administration, økonomi og organisation. Ansættelse Jobbet er på ca. 9 timer ugentligt - i gennemsnit. Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Timelønnen udgør pt. 123,19 kr. Tiltrædelse Stillingen ønskes besat fra uge 34. Det er et vikariat, der forløber fra uge 34 2019 til 15. januar 2020, og der er mulighed for fastansættelse pr. 1. juli 2020. Indkaldte kandidater skal gennemgå en diktat og en kommateringsopgave umiddelbart efter samtalen. Ansøgning Send din ansøgning ved at klikke på linket nederst i stillingsopslaget, hvor du vedhæfter din ansøgning, CV samt eksamensbevis senest tirsdag d. 18. juni 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 26. Stillingen ønskes besat fra uge 34 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Er du hurtig på tasterne, har du styr på grammatikken, og har du flair for IT? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger.

Læringscenteret på TECHCOLLEGE varetager en række forskellige opgaver inden for SPS, pædagogik, forberedende voksenundervisning, ordblindeundervisning m.m., og mangler nu en studentermedhjælper, der kan hjælpe til med at løse diverse kontoropgaver i afdelingen.

Jobprofil
Som studentermedhjælper ved TECHCOLLEGE vil du opleve lederens arbejde på helt nært hold. Du vil arbejde sammen med uddannelseslederen, men skal også løse opgaver selvstændigt. Dine opgaver vil blandt andet bestå af ad hoc-opgaver, bestilling af varer, fakturering mv. Som en væsentlig del af jobbet får du indblik i og erfaring med at anvende forskellige IT-programmer som eksempelvis Outlook, BatchFlow, SDBF, Innomate og Prophix.

Personprofil
Det er vigtigt, at du kan skrive mails hurtigt og præcist efter diktat og med 100 % korrekt tegnsætning. Du har erfaring med MS-Officepakken, og du kan udføre almindelige forefaldende kontoropgaver. Vi forventer, at du er villig til at have varierende arbejdstider uge for uge inden for tidsrummet kl. 08.00 - 17.00.

Du er smilende, udadvendt og hjælpsom. Du er struktureret og detaljeorienteret og hurtig til at lære og anvende nye IT-programmer.

Vi tilbyder:
… Et spændende vikariat på deltid, hvor du både skal arbejde selvstændigt og arbejde tæt sammen med uddannelseslederen. Du bliver en del af et team med gode kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor der er en uformel omgangstone og et godt humør. Jobbet er relevant for studerende med interesse i offentlige institutioner, administration, økonomi og organisation.

Ansættelse
Jobbet er på ca. 9 timer ugentligt - i gennemsnit. Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Timelønnen udgør pt. 123,19 kr.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat fra uge 34. Det er et vikariat, der forløber fra uge 34 2019 til 15. januar 2020, og der er mulighed for fastansættelse pr. 1. juli 2020.

Indkaldte kandidater skal gennemgå en diktat og en kommateringsopgave umiddelbart efter samtalen.

Ansøgning
Send din ansøgning ved at klikke på linket nederst i stillingsopslaget, hvor du vedhæfter din ansøgning, CV samt eksamensbevis senest tirsdag d. 18. juni 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 26. Stillingen ønskes besat fra uge 34 2019.  

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

TECHCOLLEGEAalborg2019-06-03T00:00:002019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

TECHCOLLEGE søger en studentermedhjælper

TECHCOLLEGE

Aalborg
Er du hurtig på tasterne, har du styr på grammatikken, og har du flair for IT? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger. Læringscenteret på TECHCOLLEGE varetager en række forskellige opgaver inden for SPS, pædagogik, forberedende voksenunder...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:18. juni 2019